Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 15 Touko 2009 13:53

annastindeli kirjoitti:Mikä on matolaatikko? :riips:

Kissa?

Ah. Ei vai.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heidiz » Pe 15 Touko 2009 14:12

Tuntuupa siltä, että olen ihan hirmuisen onnellinen tällä hetkellä!

Koulu on melkein lopussa ja työt alkaa melkein heti sen jälkeen, sain uuden kämpän johon
muutan heinäkuussa ja uutukainen suhde kukoistaa :D Pitkästä aikaa tunne on sellainen, että selviän perkele vaikka läpi harmaan kiven :D
heidiz
 
Viestit: 55
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:37
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 15 Touko 2009 18:10

Mie olen vähän pölähtäny. :O: Tulin tässä muuttaneeksi ihan virallisesti uuteen kämppään, ja on vähän hassua. Oon tässä muiden nurkissa punkkaillut nyt jonku aikaa, ku on ollu harjottelupaikka ja kämppä eri kaupungeissa, ja nyt olis sitte ihan omassa käytössä kolkyt neliötä totaalista kaaosta. Tällä viikolla on myös pitäny olla sosiaalisempi ku sataan vuoteen, mikä ei välttämättä ole kovinkaan pahasta. Ainakaan näin välillä. :virnu: Nyt pitäis sit alkaa kattomaan että mitenkäs näiden tavaroiden kanssa tekis, kirjahylly pitäis kasata ja muutenki koittaa tajuta, että vaihdoin kaupunkia. :virne:

Plus että mulla on sellanen typerä hihittävä olo koko ajan. On tullu soiteltua ja tekstailtua ja nähtäiltyäkin tässä yhen kivan immeisen kans. :ahihi:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 15 Touko 2009 22:04

Annis kirjoitti:Olohuoneen ikkunat piti suosiolla jättää siihen, että joku tulee auttamaan, kiinnostais tietää, mitä se, joka noi ikkunat on asentanut, on ajatellut. Ne on ihan helvetin isot, asutaan kolmannessa kerroksessa ja niissä on saranat yläreunassa eikä ees mitään systeemiä, että ne pysyis auki :friikki:

Helvatan isojen ikkunoiden saranoihin tulee liikaa vääntöä, jos ne on vasemmassa tai oikeassa reunassa - voipi mennä risaksi. Yläreunasta saranoitujen pesemiseen käytetään yleensä semmosia laudoista nikkaroituja pukkeja, joilla ikkuna vängätään turvallisesti auki. Vaihtoehtoisesti voit värvätä kavereita ikkunan pitimiksi.
Meidän vanhassa kämpässä oli ylhäältä saranoidut ikkunat, eikä me koskaan sitä väliä sitten pestykään... ;)
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 15 Touko 2009 22:12

Kokeillaanpa uudestaan:

Pileet Ilmarissa (aka Chatissä) just nyt!!

:jami: :friikkipomppu: :woohoo: :kailotus: :sekopää: :pomppuhymy: :pomppu: :rolf: :lälläspieru: :inkkari: :täpinä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 16 Touko 2009 11:37

Nuo eiliset ilmaribileet oli kyllä kivat. Kiits kaikille :halirinki:

Mä siellä mietin valvomista jossain puolenyön tietämillä ja niinhän siinä vähän sitten kävi. Kello oli jotain puol kuus kun vetäydyin sängyn puoleen. Täällä oli ainakin todella kaunis auringonnousu ja siinä oli kiva mennä nukkumaan. Huomaa että kesä tulee tulemistaan, kun yöt alkaa lyhenemään :sydän:. Myös se eilinen auringonlasku oli kaunis ja värit hehkui enemmän kuin syksyllä. Olin ja olen taas tyytyväinen siihen, että asun näin syrjässä :hullu: .

Nyt pitäisi jaksaa lähteä pirteänä edustamaan Riihimäelle. Melkein viiden tunnin unilla, henkisellä kamaluudella ja sillä faktalla, että 1/2 seurasta käy hermoon lähes jatkuvasti on ihan mielenkiintoista lähteä menemään. Tarttee vaan purra hammasta kahta kauheammin.

Tänään euroviisut. Onneksi. Norja :sydän:. On jotain ihanaa tiedossa :)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 16 Touko 2009 18:09

Kibaya kirjoitti:Nuo eiliset ilmaribileet oli kyllä kivat. Kiits kaikille :halirinki:

Niin oli! :halirinki:
-------

Mulla meni kerralla viikonloppusuunnitelmat uusiksi, kun aamulla poika soitti, että on kipeä, eikä pääsekään luokseni. Mutta harmittaa kyllä, kun Poikaa en ole nähnyt kolmeen viikkoon ja nyt ei taas tiedä, koska nähdään. Ens viikolla olisi toki toi helatorstai. Muuten menee kesäkuun puolelle ennen kuin nähdään. :kauhistunut:

No, tälle päivälle olisi mahdollista Euroviisu-kisakatsomo, tuparit, läksärit ja stand up -keikka. :p Eli vaihtoehtoja piisaa. Tällä hetkellä suunnitelmissa on ne tuparit ja ehkä myöhemmin illalla ne läksärit. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » La 16 Touko 2009 20:36

Eilen oli hauskaa keilata pitkästä aikaa :D . Harmi, että tunti meni niin nopeasti, oltaisiin voitu keilata vaikka toinen tunti putkeen jollei se olisi niin ylihintaista.
Keilahallilta jatkettiin baariin ja tuli sitten lähdettyä jatkoillekin. Oli kyllä niin hehkeetä herätä taas aamulla ihan muualta kuin olisi pitänyt. Sitten vaan kipinkapin kämpille suihkuun ja siskon luokse kissavahdiksi. Olen ollut täällä kissojen kanssa päivän ja kissat katsoo pahalla kun olen vaan nukkunut koko ajan. Kouluhommiakin olisi pitänyt tänään tehdä, joten taitaa olla niin että nyt aloitan tehdä niitä ja työskentelen ahkerasti pari tuntia.

On muuten kiva olla siskon ja sen miehen kämpillä hengailemassa ja olen täällä yötäkin. Olen asunut täällä kämpässä ja tämä tuntuu jollain tavalla vieläkin kotoisalta vaikka siitä on kaksi vuotta, kun täällä majailin. Tästä asunnosta tulee aina mieleen aurinkoiset kesäpäivät ja ihana uutuudenviehätys kun olin just muuttanut uuteen kaupunkiin.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 17 Touko 2009 00:51

Kasasin nippuihin vanhoja hirsiä noin puoli päivää. Kylläpäs ne menikin yllättävän pieneen tilaan, kun niitä vähän järjesteli.
Vielä muutama seinän kulmapala täytyy joko purkaa tai siirtää toiseen kohtaan kokonaisena.

Minunhan ei pitänyt ottaa kämppääni ketään asumaan, mutta otinpa nyt sitten kuitenkin. :friikki: Kaksi-kolme kuukautta siellä asustelee nyt sitten eräs puolituttu tyyppi, kun itse olen kuitenkin reissussa pääosan aikaa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 17 Touko 2009 16:25

Varoituksen sana kaikille mätsäläntiellä kulkeville.

Siitä tietää että kevät on saapunut, sillä mustalaiset ovat taas pulassa autojensa kanssa tienlaidalla. Älkää herranjestas vain pysähtykö auttamaan! Siellä on meinaa sellainen joukko joka ryöstää pysähtyneitä, joten varovaisuutta. Tämän päivän saldo oli 3 eri porukkaa autojen kanssa tienlaidalla välillä mäntsälä porvoo. Ajatelkaa! Väkisin loikkivat autojen eteen että pysähtyvät. Kyrsii tuommoiset, kun joillakin voi oikeasti olla hätä, mutta mistä sitä tietää kun tollasia huijareita on ympäriinsä. :rulla: Ainakin kannattaa pitää auton ovet lukossa jos pysähtyy tarkastamaan tilannetta.

Korostan vielä, että siis todellakaan en syytä kaikkia mustalaisia tällaisesta, mutta tämän porukan harrastus nyt on jostain syystä tällainen. Ja vuodesta toiseen!
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 17 Touko 2009 21:24

Ilmoita poliiseille epäilyttävistä henkilöistä, varsinkin jos ne ovat agressiivisia. Olivat ainakin tyytyväisiä kun ilmoitus tehtiin romanialaisista sormuskauppiaista. Soittivat vielä jälkeen ja kiittelivät kun olivat saaneet ne kiinni.
(Lapissa olen kuullut vastaavanlaisista pysäyttelijöistä joskus myös. Siinä voi sivussa mennä henkikin.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 17 Touko 2009 21:53

Kaikennäköisiä sankareita sitä näemmä teillä liikkuukin. Olin ajelemassa eilen koti-
puoleen ja vedin muutaman auton letkaa 80:n alueella. Yhtäkkiä näin peräpeilistä,
että joku sankari lähti jonon periltä keltaisella viivalla ohi, olisikohan ohitusnopeut-
ta ollut luokkaa 120. Ohituskohta oli pienen mäennyppylän juurella, nyppylän päällä
tie kaartui vasemmalle eli näkyvyyttä pyöreä nolla. 80:n alue olisi päättynyt tuosta
kohdasta n. 200 metrin päästä, mutta ilmeisesti ohi oli pakko päästä oli mikä oli
ja vaikka muitten autoilijoiden hengen uhalla.

Sankariautoilija posotti menemään jatkossakin reilua ylinopeutta eikä lähellä ollut
50:n alue näyttänyt hidastavan menoa, päinvastoin. Vasta kun näin sankarin teke-
vän pari muutakin tökeröä ohitusta tökeröissä paikoissa, päätin soittaa asiasta po-
liisille. Harmikseni en matkan varrella nähnyt tuota sankaria pysäytettynä, toivo oli
kuitenkin korkealla. Hemmetti pisti oikein sapen kiehumaan tuollaiset k*sipäät,
ei riitä että itse ajaa nopeusrajoitusten mukaan ja muut huomioon ottaen, ei sitä
ikinä tiedä millainen ääliö sieltä mutkan takaa tulee vastaan omalla kaistalla :raivo:

Perkele.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 18 Touko 2009 02:45

Liikenteessä seilaa monenlaista menijää ja nuo vaarallisen paikan ohittelijat on eräitä pahimmista. Ohituksenhan tulee tapahtua rivakasti turvallisessa paikassa, joten toinen vaarallinen porukka ovat ne, jotka lähtevät ohittamaan ja matelevat vastakkaisella kaistalla ikuisuuden. Nokkakolarissa tulee harvinaisen rumaa jälkeä.

Voi hemmetti. Yks autonrenkaiden vannekehistä on sitten kadonnut. Nähtävästi pudonnut. Ei olis kyllä tarvinnut senkään hävitä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 18 Touko 2009 05:53

Joo mut ohittaessa ei saa ajaa ylinopeutta. Ainakaan ilmaseksi. Kerran oon joutunu maksamaan.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 18 Touko 2009 07:55

Tuossa tilanteessa ärsytti nimenomaan tuo ohituspaikan valinta; mäennyppylän alla
ilman minkäänlaista näkyvyyttä eteenpäin. Jos sieltä olisi tullut auto vastaan kah-
deksaakymppiä, veikkaan ettei minulta olisi silloin paljoa kysytty haluanko mukaan
kolmen auton kolariin. Väkisinkin olisin ollut yhtenä osapuolena siinä tapauksessa.

Ymmärrän kyllä ohitukset sellaisissa paikoissa, joissa näkyvyyttä on eikä sillä ohi-
tuksella vaaranneta muita.

Tänä aamuna kylmäsi muutenkin, kun aamun lehdistä sai lukea kahden henkilön kuol-
leen kotipaikkakunnalla viikonlopun aikana ilmeisesti juurikin ohitustilanteessa tapah-
tuneen nokkakolarin vuoksi :(
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 18 Touko 2009 16:54

Tsiisus että mun elämä on kaaosta. Eikä ees hallittua sellaista.

Noh, itsepä tieni valitsin ja ihan tietoisesti. En voi edes väittää ettenkö olisi ymmärtänyt.

Oh well.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ma 18 Touko 2009 20:43

Pesin tänään parvekkeen lattiaa ja nyt miulla on etusormessa keskimmäisen nivelen kohdalla rakko :O: En uskonu että niin kevyestä työstä tulis rakkoa. Parvekkeen lattia on siis laatoitettu ja lähinnä vaan kaadoin vaan vettä lattialle ja liippasin sen pois, ja toistin tän pari kertaa. Ollaan katutasossa, eli katupölyä tulee aika paljon, vaikka onkin lasitettu parveke. Toissa viikonloppuna kans tuli kämmeneen rakko kun kotikotona haravoin kukkapenkkiä. Älytöntä.

Parveketta pesen vaan sen takia että ollaan muuttamassa kuun lopussa uuteen kämppään ja yritän siivota tässä seuraavien viikkojen aikana kämpän läpikotaisin. Pitäis myös yrittää lukea yhteen tenttiin ja pakata tavarat. Joudun kaiken tekemään oikeastaan yksin, koska avokki on töissä Mikkelissä ja käy vaan täällä käväsemässä välillä. On tosi ankeaa olla itekseen, koko viime viikon nyhjötin itekseni. Edes letut ei onnistunu houkuttelemaan miulle seuraa. :( Tänään sentään kävin yliopistolla istumassa pari tuntia kun siellä oli muitakin käymässä ja piti hakea monisteita. Avokki tulee sentään jo keskiviikkoiltana käymään. :superhymy:
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 19 Touko 2009 00:04

Kuolo kirjoitti:Joo mut ohittaessa ei saa ajaa ylinopeutta. Ainakaan ilmaseksi. Kerran oon joutunu maksamaan.


Eipä saa, ei.
Oon muuten kuullut aikoinaan niin järjen jättämästä poliisipartiosta, että ratsasivat ohituskaistan kohdalla ja sakottelivat ylinopeuksista. Jos yhtään liikenneturvallisuuden kannalta ajattelee, niin oli muuten pelkästään typerää touhua.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 19 Touko 2009 22:51

Elämä tuntuu jotenkin junnaavan paikallaan. :huoh: Töissä on kyllä kivaa, mutta sieltä tullessa ei jaksa tehdä paljoakaan. Harjoitteluun liittyviä tehtäviä pitäis tehdä, mutta ei vain saa aikaiseksi. Palapeli lojuu keskeneräisenä pöydällä. En saa aikaiseksi. Vaikea saada tehtyä oikein mitään järkevää.
------

Ja asiasta kumisaappaaseen...Missäköhän Darkkis on? Sitä ei ole näkynyt täällä aikoihin. :O: Alkaa jo pikkuhiljaa huolestuttaa. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 20 Touko 2009 13:28

Sairaslomalla, ei vaan pysty makaamaan kotona, ei pysty - tulee hulluksi jos tarttee sohvalla maata, nounou.

Eilen kävin hamstraamassa kuminauhavehkeitä kotiin, niitä semmosia kotijumppaan soveltuvia. Eihän noita vermeitä vielä kotona ollutkaan kuin köh, erittäin tiuhaan käytössä olevat käsipainot ja jumppapallo. :superhymy: No kun halvalla sai, niin pakkohan se oli ottaa matkaan. Lisäksi ostelin halpismeikkejä ja töhertelin naamaa pitkin iltaa rokkimisuksi. :virne: Kynnetkin laitoin, punaista alla ja kärjet mustat, rokrok!

Tänään lähdin remppa-ritvaksi veneelle, oon tässä auringon paistellessa hionut veneen kylkiä toppi päällä. :superhymy: Hihittelin itsekseni, että täähän on melkein kuin siitä satisfactionin musavideosta :pahis: tai sitten siitä K-Raudan vaiminkälie mainoksesta, Girls just wanna have fu-un! :kailotus:

Kotikone ei ole kunnossa edelleenkään, tai no käyttöjärjestelmä pelittää jotakuinkin, mutta netti ei pelaa. Modeemin asennuslevy on jossain hukuksissa, lienee sitä tarvitsisin ehkä ainakin, en minä tiedä. Kumma juttu oli se, ettei pelittänyt mokkulankaan kanssa. En vaan osaa. :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 20 Touko 2009 18:02

Reissu-marenki täällä, hei! :hei: Kohta lähden Pojan luo bussilla. Ihanaa nähdä sitä. Edellisestä kerrasta onkin jo melkein kuukausi. :kauhistunut: Perjantaina aamulla Helsinkiin ja suoraan töihin. Suoraan töistä junalle ja suunta kaverin luo. Sunnuntaina tulen takaisin. :superhymy: Reissaamisen täyteinen loppuviikko siis tiedossa. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 20 Touko 2009 18:37

Hei! Onks ilmarissa jotain vikaa voi onks miussa jotain vikaa?
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ke 20 Touko 2009 19:38

Nykyajan lapsissa on jotain vikaa. Tai sit minussa on vikaa ja oon vanha enkä ymmärrä, ettei kaikki ole niin kuin minun lapsuudessa. Tulin just kaupasta ja oikaisin leikkipuiston läpi. Katsoin, että semmoset vaahtosammuttimen kokoiset pojat on leikkimässä. Olisivatkin olleet, yhtäkkiä kaikki ne yski ja köhi kamalasti ja huomasin että ne onkin tupakalla. Siis oikeesti, eivät näyttäneet edes ekaluokkalaisilta :kauhistunut: . Miten nuorina lapset nykyään alkaa tupakoida. :huoh:

Olen taas kissavahtina. Päästin katit parvekkeelle, ne ovat ihan täpinöissään aina kun sinne pääsevät, eikä niitä sitten meinaa saada sisälle millään. Oli pakko ottaa kuvia kun tyypit ihan onnesta soikeina metsästivät kevään ensimmäistä itikkaa. Ihanat. Tekisi mieli aina lähtiessä ottaa ne mukaan kotiin. Hih. Toinen niistä on ehdolla Savon kauneimmaksi kissaksi. Minun kummipoika :hymyhali:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 22 Touko 2009 20:04

Tänään äiti sitten muutti pois isän luota. Kävin mutsin uudessa kämpässä ja ihmeteltiin kun kaikki on niin outoa. Juttelin myös faijan kanssa, ja tuntui että hänkin on kuitenkin tosi helpottunut loppujen lopuksi. Täytyy myöntää, että nämä pari viimeisintä viikkoa ovat olleet aika lailla vanhempien luona. Loppujen lopuksi tämä on hyvä juttu. Nyt tuntuu ainakin siltä.

Mutta kun olin menossa äidin luo, sain kuulla että ukki on joutunut sairaalaan. Nyt olen sitten huolissani hänestä, ja en oikein tiedä, että pitäisikö olla todella huolissaan... Mutta kai tämä tästä. Elämä on ja sitä rataa.

Onneksi on joka tapauksessa viikonloppu. Eilen aamulla en tosin ollut varma, mikä päivä oli menossa. Ostin uuden levyn ja eilen tein pizzaa. :)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » La 23 Touko 2009 23:17

Suville voimia rankkoina aikoina :hymyhali:

*****
Mä ostin tänään itselleni uuden, mutta muuten ikivanhan mummopyörän :D Mulla oli
vakaa tarkoitus aloittaa taas kesäksi työmatkapyöräily, mutta maastopyörä ja kasva-
va vatsa ei testaamisen jälkeen sopinut ollenkaan yhteen. Onneksi pyöräliikkeessä
oli myynnissä perushuollettuja, käytettyjä mummopyöriä ja niistä tarttui tämä oma
yksilö mukaan muutamalla kympillä. Siinä on mukava, suorassa istuttava ajoasento,
neljä vaihdetta, kapeat renkaat ja pehmeä satula eli kaikki mitä pyörältä toivoin.

Huomenna tuunaan pyörää metallinhohtomaalilla, uusilla heijastimilla ja lokasuojilla
(no okei, Mies tuunaa) ja sitten se onkin valmis iskuun :D Toivottavasti maanantai-
na ei sada!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron