Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 21 Touko 2009 17:36

puolikarkea kirjoitti:Vaihdoin ylleni naamiaisasun Myytinmurtajien Karin kikattaessa vieressä.
Miks mä en koskaan näe Karista unta? :(

Kuva
:tipahdus:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 21 Touko 2009 17:45

Ääh, olin jälleen koulussa tai opiskelemassa jossain. Oli ilmeisesti sunnuntai ja kävi ilmi, että minulla olisi sekä maanantaina että tiistaina koe. Tai kokeiden päivä vaihteli. Jossain vaiheessa ne olivat samana päivänä, jossain vaiheessa taas peräkkäisinä päivinä. Pääasia kuitenkin oli, että ne lähestyivät. Tietenkään en ollut lukenut yhtään. Kumpaakin koetta varten piti lukea yksi kirja. Järkeilin, että jos luen nyt toiseen kokeeseen kuuluvan kirjan, niin ehdin lukea siihen toiseen kokeeseen kuuluvaa kirjaa. Aloitin lukemisen hirveässä paniikissa, enkä tajunnut mitään. :p

Mistäköhän johtuu, että näen tällaisia unia aika usein nykyään? En ole ollut koulussa tai opiskelemassa yli kolmeen vuoteen.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 21 Touko 2009 22:29

Jorssi kirjoitti:Miks mä en koskaan näe Karista unta? :(

:paijaus:
Minulla ainakin toimi se, että katsoin Myytinmurtajia juuri ennen nukkumaanmenoa.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 23 Touko 2009 12:41

Voi myös liimata Karin kuvan kattoon.
Kuva
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 28 Touko 2009 00:07

Näin sellaista unta, että muusikko, joka näytti aika paljon Jari Haloselta, mutta kuulosti aika paljon Herra Ylpöltä, oli Peltsin haastateltavana TV-ohjelmassa. Peltsi toimi ikään kuin baarimikkona ja Muusikko kyhjötti baarijakkaralla. Peltsi uhkui pirteyttä, mutta toisella oli apeammat mielialat.

P: Tervetuloa ohjelmaan, mitkäs on fiilikset?

M: Tän ravintolan henkilökunta kieltäytyi myymästä mulle omenasiideriä. Vähän alkaa kielenkannat kuivua. Menee vähän fiilikset.

P: (Seuraava kysymys. Jokin peruskysymys.)

M: Vittu jätkä tulee tänne ja panee meikäläistä ku mätää kukkoo saatana! Ihan ylämummoon vedetään!

P: (kiihtyen) Anteeksi mitä?!

M: Mä lähen menee tästä ohjelmasta. Ei mua huvita puhuu mitään.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 28 Touko 2009 18:43

Jorssi kirjoitti:
puolikarkea kirjoitti:Vaihdoin ylleni naamiaisasun Myytinmurtajien Karin kikattaessa vieressä.
Miks mä en koskaan näe Karista unta? :(



Jotenkin luulin automaattisesti, että kyseessä olisi mies. Sitten tajusin, että Myytinmurtajat ei olekaan suomalainen sarja. :lanppu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 05 Kesä 2009 04:42

Huh huh. Heräsin juuri painajaisesta... Tätä ei sitten heikkohermoisille. Varoitettu on.
Kahden unen sarja... Ensimmäisessä työjaveri kävi sopimassa aikaa eräällä ovella ja siellä oli valtava mies, joka tuntui läpitunkevine katseineen, jotenkin oudolta. Ihmeellistä oli myös, että kyseessä oli jonkinlainen kerrostalo. Toisessa unessa olimme jostain syystä samojen asuntojen edessä toisten kanssa ja eräs päättikin mennä äkkiä kyseisen henkilön ovelle. En kerennyt varoittaa. Mukana oli joku pikkupoika, jolle sanoin, että elä säikähdä kun talossa voi olla vähän pelottavannäköinen/outo setä. Menin portaikkoon ja vastaan kävelee ovesta tämä hullu kaksin käsin päänsä päällä työkaveria kantaen. Niskat oli vääntänyt naiselta nurin ja hän korisi vielä. Hullu käveli portaat alas ja laittoi naisen maahan. Kun sanoin toiselle ihmiselle, että soita ambulanssi, niin hullu sanoi, jotain että varmaan kannattais pitää kiirettä, ei elä enää kauan. En ikinä ole nähnyt näin kauheaa unta...
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 05 Kesä 2009 09:51

:kauhistunut: Työuni viime yönä!

Yksi kundeista mainitsi eilen ohimennen menevänsä ensi viikolla joihinkin pääsykokeisiin, ja heti näin painajaisia entisistä asiakkaista ja alihankkijoista, jotka tyhjensivät terminaalia, koska kyseinen kokeisiin menevä kundi ei ollut apunani vahtimassa viikonloppuna tiloja. :friikki: Kävin sanomassa tänään hälle, että ei, toivottavasti et pääse sinne kouluun. :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 05 Kesä 2009 13:58

Minulla oli mitä kummallisin kolmiodraama viime yönä.

Unessani Poika pakotti minut tiukan valinnan eteen: "Se on joko minä tai kylmäsavulohi, jompikumpi. :viha: "

Hetken mietittyäni valitsin Pojan, ja hymyn palatessa kasvoilleen hän viskaisi lautasellisen kylmäsavulohta olkansa yli.

:virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 05 Kesä 2009 21:33

:ahihi: Mahtava uni Maijalla.

Dnd:n uni oli todellakin karmiva. :kauhistunut:

Minä ajattelin eilen illalla olevani todella onnellinen mun ja Pojan jutusta. Yöllä olikin toinen ääni kellossa. Selitin kyllä unessa Pojalle unessani, kuinka paljon hänestä välitän. Hetkeä myöhemmin Poika olikin muualla ja pelehdin jonkun toisen kanssa. :nolo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja urakka » La 06 Kesä 2009 09:44

Olin yöllä lähdössä johonkin, ilmeisesti töihin, kouluun tai muuhun viralliseen paikkaan, ja kiirekin alkoi olla. Kauhealla tohinalla pakkasin tavaroita laukkuun, seassa oli ihan tarpeellisiakin tavaroita, mutta jostain syystä otin mieluummin mukaan esim. stereoiden kaukosäätimen ku lompakon. :töktök: Mulla oli myös edelleen pyjama päällä, vaikka olin jo melkein ovella menossa, ja sisko seisoi eteisessä hoputtamassa. Jostain syystä piti myös ehdottomasti puhdistaa rillien linssit, ja samalla sitte rikoin ne. Laseista lähti aivan mielettömästi kaikenlaista nippeliä ja pientä osaa, jotka kieri listojen rakoihin ja muihin hankalasti tavoitettaviin paikkoihin. Ne myös melkein räjähti, että ne palat lenteli kaaressa ihan mihin sattuu. Päätin sitte, että pakkohan ne on korjata, en voi lähteä mihinkään ilman. Kaivoin jostain pikaliimaa ja aloin mallaamaan palasia yhteen, tosi hyvällä menestyksellä tietysti. :virne: Väkersin siinä vaikka kuinka kauan, ja koko ajan sisko seiso vieressä hokemassa et ollaan jo tosi myöhässä, ja että tuosta sun hommasta ei tule yhtään mitään. Yhtäkkiä muistin, että onhan ne vanhatki lasit olemassa, nappasin ne ja lähettiin painumaan sinne minne nyt ikinä oltiinkin menossa. Edelleen pyjamassa ja ilman sitä vaivalla pakattua laukkua tai kenkiä. Rapussa oli vielä kaikkea sekoilua, mm. tajusin ettei mulla ole avaimia, ja että ovi on vielä kuitenki auki, mut sisko tempo vaan portaisiin, et voin soittaa sitte talkkarille et ne tulee avaamaan oven, nyt on kiire. :virne:

Onneksi ei ole tarvinnu lähteä tänään mihinkään.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 06 Kesä 2009 20:08

marenkienkeli kirjoitti:
Dnd:n uni oli todellakin karmiva. :kauhistunut:



Niinpä! :kauhistunut:

Muistin yhtäkkiä nähneeni viime yönä unta, jossa jostain syystä soi Raptorin Oi beibi. Miksi ja missä vaiheessa, sitä en muista. Kuitenkin juuri ennen heräämistä, lähdin taas unessa hortoilemaan ulos myös pelkkä yöpuku päällä ja ilman kotiavaimia, tai oikeastaan mitään muutakaan. Sitten tajusin, että tämähän on pelkkää unta ja pakotin itseni kotiin, vaikka tiesin että minulla ei ollut avaimia mukana. En päässyt kuitenkaan ihan suoraan kotiin, vaan piti mennä esimerkiksi portaita ylös. Oli aika jännä tunne, kun tiesi olevansa unessa ja pystyi päättämään mitä unessa tapahtuu, mutta ei ihan kuitenkaan.

Tapahtui tässä unessa kaikkea muutakin, mitä en oikeastaan muista tai osaa selittää. Sen muistan aika hyvin, kun olin käymässä jossain tosi isossa koulussa ja jouduin opettajan puhutteluun. Koulu oli kuitenkin niin iso, etten löytänyt sieltä mitään vaan päädyin koulun yhteydessä olevaan yläkerran ostoskeskukseen. Koko koulu oli muutenkin ihan superhieno (oikeastaan epätodellisen hieno) ja unessa vähän ihmettelin, että mitä ne nykyajan kakarat oikein valittavat kouluistaan. :p

Tämän unen olen nähnyt monen monta viikkoa sitten, mutta en ole jaksanut kirjoittaa sitä, koska siinä on niin paljon kerrottavaa. Ehkä nyt kuitenkin voisin.(Tietenkin olen unohtanut siitä suurimman osan.):

Olimme syömässä työkavereiden kanssa jossain. Periaatteessa se oli illallinen työkavereiden kesken, mutta jostain syystä mukana oli ihmisiä, jotka eivät liity työhön tai toisiinsa ollenkaan. Ravintola oli todella iso swing-henkinen hieno paikka, mutta siellä ei ollut ollenkaan vessaa. Lähin vessa oli vähän Helsingin Citykäytävää muistuttavan paikan osana ja se suljettiin tietyn ajan jälkeen. Sinne kuitenkin ravintolan asiakkaat pääsivät, kun hankkivat suurella vaivalla jonkun poletin tms. (En muista enää miten ja minkä.) Päätin kuitenkin käydä vessassa. Sinne pääseminenkin kesti varmaan yli puoli tuntia kaikkien hankalien vaiheiden jälkeen. Kun tulin takaisin, seurueeni oli vaihtanut paikkaa. He olivatkin päättäneet että eivät tilaakaan ruokaa ollenkaan vaan keskittyvät juomiseen. Jostain syystä olin tosi vihainen tästä. :virne:

Jossain vaiheessa päätin lähteä kotiin. Sinne ei tarvinnut kulkea kuin jonkun käytävän ja oven poikki, niin oli perillä. Samoin oli muidenkin paikkojen kanssa. Yhtäkkiä päädyinkin työkaverin kotiin. Sinne taas mentiin vähän Liisa Ihmemaassa -tyyliin. Tosin tässä tapauksessa leijuttiin ylöspäin eri ovien ohitse. Niistä sitten piti tietää, mikä on oikea.

Uni vaihtui kokonaan: Olin äidin kanssa kävelemässä jotain polkua, kun huomasimme, että yläpuolellamme lentää muutama sotahelikopteri/-lentokone, jotka yrittävät pommittaa meitä. Yritimme lähteä karkuun, mutta yksi "pommeista" suhahti viereemme. Se muistutti vähän Lostin "hirviötä", (jos joku katsoi sen yhden jakson, jossa Locke "hirviö" jätti Locken henkiin). Tämä kuitenkin oli vielä enemmän savun näköistä ja punaista. Vältimme sen hyppäämällä sen yli. :keijo: Ties kuinka vaarallinen se kuitenkin olisi ollut, jos se olisi osunut meihin.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 12 Kesä 2009 19:13

Willisin Bruce näyttäytyi jälleen miun unissa. :pahasetä:
Edellisessä Bruce-unessa se mokoma lähti pelaamaan kavereineen jalkapalloa, vaikka kuinka vonkasin. :virne:

Alkuun valmistelin valmistujaisjuhliani sokkeloisessa talossa kahden yläasteaikaisen kaverini kanssa. Mie hermostuin jostakin ja menin itkemään huoneeseen, jossa oli pyykkiä kuivumassa. Pyykeistä alkoi valua vettä reilummin ja tippuva neste muuttuikin kohta punaiseksi, jolloin tajusin olevani yltä päältä veressä. Kauhistuin ja suljin silmäni, kunnes kaverini ja Bruce tulivat etsimään minua. Kun avasin silmät, kaikki oli palautunut normaaliksi. Missään ei näkynyt verta ja pyykeistä nyt hitaasti pisaroiva neste oli vettä. Myöskään minun vaatteet eivät olleet kastuneet tai värjäytyneet.

Lähdin kavereiden mukaan ilmeisesti keittiöön, rapsutin kaverin koiraa ja pidin pientä silmäpeliä Brucen kanssa. Kohta suunnattiin juhlapaikalle pieneen saareen, jonne pääsi kallioita ja pieniä, kiikkeriä ponttoonisiltapätkiä pitkin pomppimalla. Saarella vallitsi festaritunnelma ja juttelin mm. ison heviäijän kanssa, joka alkoi tivaamaan minulta olinko lukenut uutisia uusnatseista. Mies paljasti olevansa itsekin uusnatsi ja kertoi, että uutiset antoivat heistä ihan väärän kuvan. Tarpeeksi juteltuani keskityin syömään Kotipizzan jäähtynyttä kanapizzaa.

Sain lopulta juhlista tarpeekseni ja pomppiessani pois saarelta kastelin vahingossa jalkani, mutten kaatunut järveen. Pääsin takaisin talolle, joka ei ollut enää yhtä sokkeloinen. Brucen kanssa pidettiin vähän lisää silmäpeliä ja pussailtiin salaa. Ilmeisesti homma piti pitää salassa meidän välisen ikäeron takia. Siinä sitten odoteltiin, että talo tyhjenee ylimääräisistä ihmisistä, jotta päästään touhuamaan. Heräsin kuitenkin ennen toimintapätkiä. :virne:

Näin myös jonain yönä unta, että metsätietä kävellessäni minua vastaan tuli viikatemies. Se oli minua paljon pidempi ja oli tullut noutamaan minua. Kompastuin, eikä minusta lähtenyt pihinää kummempaa ääntä (todennäköisesti miun oma mumina on sekoittunut uneen). Ojensin kättä kohti viikatemiehen jalkaa ja kosketin sen kenkää, joka oli punainen helmin kirjailtu aasialaistyyppinen kotitossu. :keijo: Kosketus muutti tilanteen täysin, sillä huomasin kengän ja sen sisällä olevan jalan tuntuvan kumiselta. Viikatemiehen uskottavuus karisi silmissä ja uni muuttui siten, että aloin jahtaamaan karkuun juoksevaa viikatemiestä. :virne:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 14 Kesä 2009 22:49

Menin kampaajalle, joka osoittautui venäläisnaiseksi. Kerroin, että haluan hiuksiani lyhennettävän 10 cm ja latvat ihan vain tasaiseksi. Kampaaja totesi venäläisaksentilla, ettei tykkää leikata sellaisia hiuksia. "Joko leikataan kerroksittain tai ei ollenkaan." ( :virne: ) Koska tuollaisen leikkauksen sai 15 eurolla, tyydyin kohtalooni ja nainen alkoi leikata hiuksiani. Harmi, etten nähnyt lopputulosta ennen heräämistäni.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 15 Kesä 2009 20:00

Olin pienehköllä laivalla, jonka kannella oli käynnissä Tangomarkkinat. Tosin ne muistuttivat enemmänkin jotain surkeita karaokepippaloita. Yleisöäkään ei ollut kuin muutama ihminen. Muutakin tapahtumaa laivalla ilmeisesti oli, sillä kuljin vain nopeasti "Tangomarkkinoiden" ohi. Tässä unessa yritin monta kertaa kiivetä laivalla olevaa risukasaa/risuaitaa pitkin jotain päämäärää kohti. Aina vähän väliä tuo sama kohta toistui.

Unen lopussa olin juomassa kaljaa tai siideriä jonkun "kaverini" kanssa, joka puhui minulle koruistaan. Ja ihan yhtäkkiä heräsin siihen kun ovikello soi. En ole vieläkään varma, soiko ovikello unessa vai oikeasti. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 21 Kesä 2009 19:56

:friikki:

Kaikkien muiden ahdistavien unien joukossa näin seuraavan unen:

Tein ruokaa. Tarvitsin siihen uunia ja laitoin uunin päälle. Kissat pyörivät jaloissa. Jossain vaiheessa huomasin, että kumpikin kissoista on päässyt uuniin, kun olin laittanut ruoat sinne. Ajattelin, että saavat olla siellä niin kauan kuin haluavat. :friikki:

Pian alkoi kuulua hätääntynyt: "Miau, miau". Kauhukseni tajusin, että olin unohtanut kissat uuniin. :pillitys: Hädissäni avasin uunin luukun. Toinen kissoista pääsi nopeasti ulos (vähän kärtsähtäneenä tosin), mutta hitaampi kissoista oli juuttunut kiinni johonkin vuokaan kiinni. Otin vuoan kissoineen päivineen ulos uunista. "Fiksuna" tyttönä laitoin vuoan vesihanan alle ja yritin irrottaa kissaa sen avulla. Tästä seurasi, että kaikki mitä vuoassa oli (myös kissa) suli tai liukeni pois. :pillitys: Ihan kauheaa. :friikki:

Jossain toisessa unessa (joka ei ollut enää ahdistava) Mennyt maailma -kirjasta oli tehty piirretty sarja, joka muistutti vähän Matka maailman ympäri -piirrettyä, paitsi että se oli paljon huonompi. Siskon kanssa oltiin sitten sarjan tapahtumien keskipisteessä, mutta kuitenkin vain kommentoimassa. Yllättäen se ei ollutkaan enää piirretty, eivätkä tapahtumat muistuttaneet ollenkaan kirjan tapahtumia. Menimme siskon kanssa suihkulähteen ohi, jossa oli patsas. Siskoni ei ole lukenut kirjaa, eikä nähnyt sitä sarjaa, jossa on Jeremy Irons. "Asiantuntijana" sitten sanoin siskolleni osoittaen patsasta: "Tuon on pakko olla Sebastian!" :p

Unen loppu alkoi taas muistuttaa pussikaljoittelua. Istuimme nurmikolla pimenevässä illassa. Nyt olimme "köyhälistöä" tai ainakin tuntui siltä. Yläpuolellamme oli ravintola, jossa oli läpinäkyvä lattia. Istuin sellaisessa kohdassa, josta näki suoraan ravintolan tupakkahuoneeseen. Siellä istuivat herrat hienoissa asuissaan poltellen sikareita tai savukkeita. Katselin omituisen tunteen vallassa lattian läpi ylöspäin ja ihmettelin hiukan, miksi päälleni sataa tuhkaa. Pian selvisi, että yksi tuhkakuppi oli suunniteltu siten, ettei sitä tarvitse tyhjentää: Tuhkakupissa oli reikä ja siinä putki, joka meni lattian läpi, ja siitä siis tippuivat tuhkat päälleni. :p

Ai niin, ja sitten näin todella lyhyttä, mutta kummallista fordeunta. Käynnissä oli joku miitinki, jonka tarkoitus oli maata suurella patjalla. :keijo: Siihen ei siis liittynyt mitään :pahasetä: -meininkiä. Löhösimme kaikki vain patjalla. :p Itse en mahtunut muiden viereen, vaan makasin muiden jalkopäässä ja kuvittelin olevani koira. :keijo: Ilmeisesti uuttakin miittiä oltiin suunnittelemassa, mutten kuullut puoliakaan, sillä nukahtelin välillä. :keijo: (Nukahtaa unessa... on se jännä... :raps: )

Sitten näin unta, johon liittyi joku tyyppi nimeltä Ilona (en tunne ketään Ilonaa). Olin Helsingin keskustassa katsomassa kun kaverini möivät limua. Ilmeisesti mukana oli myös tämä Ilona, kunnes yhtäkkiä uni siirtyi tilanteeseen jossa näin joutsenen uivan lujaa järven yli. Tokaisin siihen: "Tuo kuuluu varmasti Ilonalle." :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 21 Kesä 2009 21:17

:rotflmao: Suvin unet on kyllä aivan parhaita!
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 23 Kesä 2009 11:30

Mä näin yks yö unta, jossa koitin ottaa Söpö-pupun häkistään syliini, mutta joka kerta, kun työnsin käden lähemmäs, pupu hyökkäsi hampaat irvessä kimppuun. :( Oikee semmonen tappajakani se oli, kun kasvoikin isommaksi joka kerta hypätessään päin naamaa. :O:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 27 Kesä 2009 18:05

Näin hirveästi työunia, jotka haluan unohtaa. Niiden joukossa oli kuitenkin seuraava uni:

Äitini oli tehnyt jotain kikhernetahnaa, jota välttämättä halusi laittaa hiuksiini. Suostuin, koska kuvittelen kyseisen tahnan peittävän juurikasvun ja tekevän hiukset kiiltäviksi. :pepsodent: Taustalla soi Michael Jacksonin biisejä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 29 Kesä 2009 14:49

Sain lauantai-sunnuntai välisenä yönä aivan törkeän suonenvedon oikeaan pohkeeseen, siis se oli aivan kamalaa - jouduin nousta sängystä suurinpiirtein karjuen ja koitin kävellä koivella pitkin makkaria ja joo-o, nurinhan mä menin sinne pitkin pituuttani. :superhymy: No yllättäin tuo pohje oli sitten koko eilisen päivän aivan hemmetin kireä, kävellessä aristi kun lihas tuntui lyhenneen muutaman sentin. :friikki:

Viime yönä näin unta, että eräs mennyt Hellu oli samoilla festreilla kuin itse olin (ja tämä siis tulee toteutumaan vielä kuluvan kesän aikana), ja koska pohkeeni oli vielä aivan tukossa, halusi hän hieroa sitä. Siinä me retkotettiin puolittain teltassa ja sain hieronnat pohkeelleni. Ei unessa mitään muuta kummallista ollut, mutta tänä aamuna pohje on vetreä ja kondiksessa. :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 29 Kesä 2009 18:33

Suvi kirjoitti: koska kuvittelen kyseisen tahnan peittävän juurikasvun ja tekevän hiukset kiiltäviksi.


Siis kuvittelin siinä unessa, en kuvittele normaalisti tuollaista. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Walker » Ma 29 Kesä 2009 22:31

shaana kirjoitti:Sain lauantai-sunnuntai välisenä yönä aivan törkeän suonenvedon oikeaan pohkeeseen, siis se oli aivan kamalaa - jouduin nousta sängystä suurinpiirtein karjuen ja koitin kävellä koivella pitkin makkaria ja joo-o, nurinhan mä menin sinne pitkin pituuttani. :superhymy:

Olen joskus kuulut vinkin suonenvetoon -> vesilasi jonka pohjalle kaata suolaa.
Edelyttää kuitenkin pystyssäoloa ;)
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 30 Kesä 2009 11:55

Näin fordeunta. Olin käynyt ostoksilla ja menossa kotiin. Oma polkupyöräni oli hajonnut, joten poljin kotiin kertakäyttöisellä pahvipyörällä. Pienen mökin kohdalla huomasin kertakäyttöpyöräni renkaiden vetelevän viimeisiään ja hyppäsin kyydistä. Mökin pihalla oli joukko ihmisiä ja paljastui, että käynnissä on fordemiitti. Ennen kuin tervehdin ketään muistin, että minulla on likaiset sukat. Riisuin kenkäni, sukkani ja jostain syystä myös hikisen paitani, ja riensin tervehtimään keijokaisia pikkuinen käsipyyhe yläkroppani peittona.

Ensimmäisenä juttelin pariskunnan kanssa, jotka eivät kertoneet nimiään, vaan kuittasivat asian sanomalla "Ollaanhan me nähty ennenkin." Oletin heidän olevan Yabba ja Kaarina ja kättelin marenkienkeliä, jolla oli pitkät, vaaleat hiukset. Marenkienkeli esitteli ulkona juttelevan porukan ja johdatti minut sisälle. Mökissä istuivat ja juttelivat keskenään eräs vanha tuttavani sekä Gali, jolla oli kesken kolme vodka-appelsiinimehupaukkua.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 30 Kesä 2009 14:34

Walker kirjoitti:
shaana kirjoitti:Sain lauantai-sunnuntai välisenä yönä aivan törkeän suonenvedon oikeaan pohkeeseen, siis se oli aivan kamalaa - jouduin nousta sängystä suurinpiirtein karjuen ja koitin kävellä koivella pitkin makkaria ja joo-o, nurinhan mä menin sinne pitkin pituuttani. :superhymy:

Olen joskus kuulut vinkin suonenvetoon -> vesilasi jonka pohjalle kaata suolaa.
Edelyttää kuitenkin pystyssäoloa ;)


Joo pystyssä pysyminen lienee plussaa ja toi suolalla höystetty vesilasi olisi pitänyt olla kyllä yöpöydällä valmiina. :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 01 Heinä 2009 12:37

Toissa yön unessa meillä oli kahden kaverin kanssa uima-allas, jossa mun kissat tykkäs ihan hirveästi uida ja sukellella. Jotenkin altaaseen pääsi tärpättiä ja yritettiin keksiä, miten sen saisi pois sieltä. Fiksuina ihmisinä keksittiin, että koska tärpätti poistaa maalia, niin toimiihan se toisinkin päin :friikki: Loppujen lopuksi altaallinen maalia ja tärpättiä syttyi tuleen ja katseltiin vaan palavaa uima-allasta hillittömästi nauraen.

Samana yönä näin unta, missä yksi kaverini oli kala tai jokin muu vastavaava, koska asui akvaariossa ja mä kyselin siltä, että mistä jutuista se siellä kaikkein eniten tykkää, että voin sitten omille kaloilleni ostaa just oikeita akvaariokasveja yms juttuja :friikki:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa