. Huippua tässä on myös se miten kätevästi tämä kulkee mukana. Nips vaan kassiin, eikä se paina miljuunia kiloja.
.
Mielenkiintoista nähdä millaisia niistä sitten tulee
.
.

Ja tietysti Ankkarock-liput...Pascal Lemoix kirjoitti:Varmaan 350 euron arvosta hankintoja on jo rästissä, että hankkisin, jos olisi fyrkkaa.

Pascal Lemoix kirjoitti:No, onneksi tässä ei tarvitse kuin kolme päivää kestää vilua ja nälkää (Balkanin vuorilla taistellessa) ja sitten tilanne muuttuu kokonaan toisennäköiseksi.

Ja maanantaina normaalisti töihin.
Ahdistaa jo valmiiksi.
Pääsen täältä kuitenkin kätevämmin töihin kuin omasta kotoa, siksi olen täällä. 

Sitten joskus, uskoisin.
Joku salskea mies tuli iskemään mua (ei nyrkillä) kun Eput soitteli, olin aivan äimänä. 

.
Tai ei se oikeestaan pelkoa oo, mikä rajottaa. Ehkä se on sit järkeä, josta ei pääse eroon. Ajattelee vaan että mitän jos joku hyppääkin tielle, niin se kuolee tai jos ajan vaikka ulos, niin töihin pääseminen vaikeutuu. Kerrankin kun osais täysin vastuuttomasti edes hölmöillä.

Kuolo kirjoitti:Tästä lähin en vastaa jos äiti soittaa.

Dnd kirjoitti:Kuolo, kyllä näitä luetaan. Aina ei vaan "osaa" vastata.

Dnd kirjoitti:Kuolo, kyllä näitä luetaan. Aina ei vaan "osaa" vastata. varo putoomasta sieltä ylhäältä.

Pidähän mies itsestäsi huolta, joohan?
Aika koomassa on oltu.
Eloonkin jäin.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa