Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 10 Kesä 2009 23:28

Tarkalleen ottaen voin kirjoittaa laatikkoon tekstin, mutta lähetysnappulaa painaessani viesti ei tule ilmariin.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 11 Kesä 2009 10:17

Miniläppäri on kyllä kätevä peli.
Mulla on ollut pari viikkoa lainassa teatterin töiden takia miniläppäri meidän varapj:ltä. Olen tehnyt sellaisia asioita, joita mun oma kone ei ole suostunut edes avaamaan, vaan mennyt totaaliseen tilttiin ihan heti. Onhan tässä outo näyttö, mutta olen siihenkin jo tottunut. Eilen kävin äidin koneella ja jestas kun oli outoa katsoa isoa ruutua :virne:. Huippua tässä on myös se miten kätevästi tämä kulkee mukana. Nips vaan kassiin, eikä se paina miljuunia kiloja.

Tänään on työterveystsykologi. Olen kokeillut miettiä mitä sille sanoisi, enkä ole keksinyt mitään. Mitä jos olen vain hiljaa? Tunti tuntuu pitkältä ajalta olla hiljaa.

Ajattelin tuon jälkeen piipahtaa töissä moikkaamassa ihmisiä. En yhtään tiedä millaisella mielellä ottavat vastaan. Yhdenksän kuukauden aikana olen käynyt siellä kahdesti :virne:.

Mennään myös tekemään meidän näyttelijälle kipsejä :D Mielenkiintoista nähdä millaisia niistä sitten tulee :ahihi:.

Noin muuten ei innosta päivä Helsingissä yhtään.. Siellä joutuu varomaan paljon enemmän kuin normaalisti ja kun vielä liikkuminen on hidasta niin on välittömästi ihmisten vihan kohde :virne:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 11 Kesä 2009 22:05

Lomahan minulla on alkanut. Viikko takana. Kolme edessä. Ihanaa.
Loikoilua, hengailua, lukemista, suursiivoamista, leipomista, uimista, aurinkoa (toivottavasti edes vähän), jäätelöä ja siideriä. Loma. :sydän:

Juhannuksen jälkeen lähden Saksaan kaverin luokse viikoksi. Kaveri on siellä vaihdossa. Kävin jo siellä 5 päivän matkalla tammikuussa, jolloin oli kylmä ja hyistä. Juhannuksen jälkeen on luultavasti kuuma ja hikistä.
Matkalla aion mennä kaverin kanssa Berliiniin viikonlopuksi ja siellä sitten Kings of Leonin keikka ja Knut-jääkarhu. :hymyhali:
En malttaisi odottaa matkaan asti. Tahdon jo matkustaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 12 Kesä 2009 01:58

Työssäkäynti palauttaa ihmisen perusasioiden äärelle. Nytkin parhaaksi puoleksi työstä voisi nostaa sen, että sieltä saa lämpimän aterian. Maksua vastaan toki (n. 5 euroa), mutta annoskoot ovat ihan miehekkäät ja ruoka on käytännössä aina hyvää. Parempaa vielä kuin UniCafeella, jolla mielestäni laatu on useimpina päivinä hyvä, mutta sallitut määrät jättävät toivomisen varaa.

Lisää perusasioita: Odotan jo hartaasti ensimmäistä palkkaa, joka ei olisi ollenkaan huono asia. Tässä on aika laihalla seoksella ajeltu jo pitkään. Rahalla saisi lisää perusasioita kuten kengät ja paikkaamattomat housut. Kyllä housuvaihtoehtoja muutama olisi, mutta nuo paikatut ovat istuvuudeltaan parhaat.

Sitten jos ihan villiksi alkaisi ja heitellä rahaa ympäriinsä, niin voisihan sitä ostaa Anna Puun sävelkansion. :jami: Ja tietysti Ankkarock-liput...

Varmaan 350 euron arvosta hankintoja on jo rästissä, että hankkisin, jos olisi fyrkkaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 12 Kesä 2009 09:15

Pascal Lemoix kirjoitti:Varmaan 350 euron arvosta hankintoja on jo rästissä, että hankkisin, jos olisi fyrkkaa.


Tuollainen tilanne on aina ihan pepusta. :(
Monesti itsekin joutuu harkitsemaan mitä ostaa, ettei tuollainen tulisi eteen.

Onneksi suurempia lippumenoeriä on yleensä vain kesäisin.. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 12 Kesä 2009 12:13

No, onneksi tässä ei tarvitse kuin kolme päivää kestää vilua ja nälkää (Balkanin vuorilla taistellessa) ja sitten tilanne muuttuu kokonaan toisennäköiseksi. Palkka. :sydän:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 12 Kesä 2009 12:47

Pascal Lemoix kirjoitti:No, onneksi tässä ei tarvitse kuin kolme päivää kestää vilua ja nälkää (Balkanin vuorilla taistellessa) ja sitten tilanne muuttuu kokonaan toisennäköiseksi.

Kiitos Pascal tästä, nyt rupesi soimaan tuo biisi päässä. :friikkipeukku: :D

Mulle ei ole tapahtunut oikein mitään, joten ei ole oikein mitään ilmoitettavaakaan. Tasaisen tyytyväistä oloilua.
Tänään viemään koiraa ekaa kertaa elämässään uimaan, veikataan että tykkää, koska on aina ihan fiiliksissä suihkussa käymisestäkin.
Viimeksi muokannut Lumikki75 päivämäärä Pe 12 Kesä 2009 14:42, muokattu yhteensä 1 kerran
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 12 Kesä 2009 13:09

Rooma takana ja Suomen suvi edessä. Matka meni kivasti, mitä nyt kesälenssu tuli mukana, mutta kotiinkin oli mukava palata. Odotan innolla, että pääsen nyppimään palanutta nahkaa sen kesiessä... :p
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 13 Kesä 2009 12:35

Todella rauhallinen viikonloppu tästä on tulossa. Olen ollut eilisestä asti isän känpillä kissojen kanssa kolmistaan. (Tai sisko käväisi täällä nukkumassa.) Alunperin oli tarkoitus mennä tänään ja huomenna töihin, mutta joudunkin menemään vasta huomenna illalla. Ei ole mitään hajua koska pääsen sieltä pois. :huoh: Ja maanantaina normaalisti töihin. :friikki: Ahdistaa jo valmiiksi. :p Pääsen täältä kuitenkin kätevämmin töihin kuin omasta kotoa, siksi olen täällä.

Lähden tänään vielä käymään äidin luona. Tarkoitus olisi tehdä vielä pitkä/pitkiä kävelylenkkejä. Tämän illan kohokohta on kuitenkin Bumbtsibumin uusinta. :superhymy:
Näin jännää täällä. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 15 Kesä 2009 16:27

Hyvää lomaa mulle - sääkin on kuitenkin kesäinen ja lämmin! No melkein ainakin. :superhymy:

Haa, viikonloppuna kävin Lahdessa katselemassa mm. Eppu Normaalia ja F1-veneiden kisavieraita (veneet olivat jo lopettaneet kaasuttelun kun iltasella paikalle pyyhälsin). Mein Äiskä hyppäs benjin ja mä en uskaltanut :virne: Sitten joskus, uskoisin. :p Joku salskea mies tuli iskemään mua (ei nyrkillä) kun Eput soitteli, olin aivan äimänä. :pahis:

Tänään lähdetään laivalle. Tai siis nyt just lähdetään, että morjens! :hei:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 15 Kesä 2009 19:01

shaanaahan nyt oikein viedään. :virne:

Harmittelin tässä jo, että pianhan mun loma jo on loppu ja pitää töihin, kunnes tajusin, että kolmen viikon päästähän se loma vasta loppuu. Kivaa. Loma. :sydän:

Ilmoittaisin täten myös että siivous on suoritettu, äiti häiritsi siivousta pyyhältämällä paikalle kesken kaiken, mutta ei aiheuttanut silti häiriötä, koska sain silti siivottua valmiiksi, vain hieman viipeellä. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 15 Kesä 2009 20:54

Nyt on sitten kotiuduttu Provinssista ja muilta reissuilta. Oli tosi hauskaa, mutta olo on taas ihan nuhjuinen. Kämpille kun pääsin niin rojahdin vaan sänkyyn ja nukahdin heti. Olisin varmaan pystynyt nukkumaan aamuun asti, mutta pitää tässä vielä pestä pyykkiä ja tehdä kaikkea muutakin. Kerkeäähän tässä muutaman päivän kotona olla, kunnes lähden taas torstaina juhannuksen viettoon. Nyt on kyllä sellainen fiilis, että olisi ihanaa jäädä kotiin ja olla menemättä mihinkään. Olisi myös kiva nähdä Tyyppiä, mulla alkaa olla ikävä sitä :nolo: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 16 Kesä 2009 06:03

Jalkoja koskee.

Huomasin tossa eilen, että kun työskentelee verkkaisesti tommosessa 12 asteen lämpötilassa ja vähän liian vähän päälllä, niin lihakset ei tykkää hyvää. Ne ei tykkää kun niitä jäykkänä kiusataan. Buranaa naamaan vaan :friikki:

Eilinen meni muutenkin ihan persiilleen. Kotiuduin töistä puolen kaheksan aikaan ja lähes samantien nukahin sohvalle ja siinä sitten sikeitä liian pitkään.
Havahduin jossain vaiheessa puhelimen soittoon. Äippä siellä soitteli. Aattelin, että sillä ois oikeesti jotain asiaakin kun oli yrittäny viime aikoina tavotella, mut eipä sit ollu. Perinteisen kaavan mukaan parisen tuntia meni puhelussa, josta jäi vaan paha mieli. Heitin loppupeleissä puhelimen seinää ja vasaran perään. Ei osunu edes puhelimeen mut seinään tuli jonkinlainen reikä.

Olo oli jotenkin harvinaisen kiukkunen ja aattelin ajella vaikka rantaan vähän rauhottumaan ennen nukkumista. No eipä siitä sit oikeen tullu mitään. Päädyin yrittämään pelotella itteäni. Jotenkin pettymys miten pelko nostaa kaasujalkaa ennen kun rupee mitään adrenaliinia virtaamaan. Ei virrannu edes vaikka tiellä oli joku ryssä parkissa hätävilkut päällä ja meinasin pyyhkästä päin. Sydän ei hakkaa lyöntiäkään lujempaa :huoh: Tai ei se oikeestaan pelkoa oo, mikä rajottaa. Ehkä se on sit järkeä, josta ei pääse eroon. Ajattelee vaan että mitän jos joku hyppääkin tielle, niin se kuolee tai jos ajan vaikka ulos, niin töihin pääseminen vaikeutuu. Kerrankin kun osais täysin vastuuttomasti edes hölmöillä.

Tästä lähin en vastaa jos äiti soittaa.

Näinköhän näitä kukaan edes lukee?

Edit: Tänään vois ehkä kiivetä keittimen ylimmälle tasolla. Kokeilla jos vaikka korkeet paikat edes vähän pelottais. Tulis se jähmetys ja pakonomainen kaiteen puristus.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 16 Kesä 2009 11:21

Voi Kuolo. :halitus:

Kyllä monikin näitä lukee ja välittää. Kunhan piet mies ihtes kunnossa, etkä tee mitään pöhköä. Adrenaliiniryöpyt on kivoja juu, mutta ei niitäkään kannata ihan mistä vaan tavotella. :kauhistunut:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 16 Kesä 2009 12:13

Kuolo kirjoitti:Tästä lähin en vastaa jos äiti soittaa.

Älä vastaakaan, jos se tuollaista käyttäytymistä aiheuttaa. :paijaus:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja ahkera » Ti 16 Kesä 2009 12:54

Voi reikäleipä tätä Suomen suvea. Ollaan asusteltu nyt enemmän ja vähemmän koko ajan asuntovaunussa ja täällä on ihan perkuleen kylmä. Tai siis ei täällä vaunussa, mutta sen ulkopuolella. Ja vaunun seinät alkavat olemaan aika lähellä mielenterveyden rajoja. Tänään lähdetään pariksi päiväksi kotiin lämmittelemään ja pyykinpesuun ja sit juhannukseksi takaisin. Tykkään kyllä muuten olla täällä ja pikkupirpananjoka sai muuten nimen Eppukanssakin pärjää ihan hyvin, mutta sais toi sade ja tuuli loppua.
Muuten elo on ollut kovinkin auvoista. Varsinkin nyt, kun vihdoin saatiin netti pelittään täällä. Ihana on ollut pitkän yksistään kotona lojumisen jälkeen palata tähän normaaliin elämään, jossa on aikuisia ihmisiä; kavereita ja vähemmän kavereita. Nyt on vielä lisäjännärinä kenttä täynnä ulkomaan eläviä ja milloin vaan saattaa joutua puhumaan kieliä. Aamusuihkukin tänään päätyi epämääräiseen yritykseen neuvoa tanskalaisia vessaan. Onneks sattu jo olemaan vaatteet päällä, ku olis tanskan pojat saattanut hieman hämmentyä muuten.
ahkera
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 16 Kesä 2009 14:00

Kuolo, kyllä näitä luetaan. Aina ei vaan "osaa" vastata. varo putoomasta sieltä ylhäältä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 16 Kesä 2009 16:24

Pari tuntia puheluun on kyllä ihan liikaa kenen tahansa kanssa. Jos jutut menee turhan jankuttamiseksi, kannattaa pistää piste ja sanoa, että pitää tehdä vielä sitä ja tätä. Onneksi meidän suvussa ei turhista paljon soitella. Tosin meillä on menty toiseen ääripäähän, eikä sitten soitella oikein muutenkaan. Veljen kanssa en ole puhunut kolmeen vuoteen, vaikka mitään riitaa ei ole.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 16 Kesä 2009 18:03

Dnd kirjoitti:Kuolo, kyllä näitä luetaan. Aina ei vaan "osaa" vastata.


Niinpä! Kuololle :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 16 Kesä 2009 19:48

Dnd kirjoitti:Kuolo, kyllä näitä luetaan. Aina ei vaan "osaa" vastata. varo putoomasta sieltä ylhäältä.

No en puonnu en. Eipä sieltä oikeen oo edes mahdollista puota. Mut hitto tosiaan kun ei pelottanu lainkaan. Taitaa sitä olla kyl tottunukin jo pikkuhiljaa.

No tänään on kuitenkin parempi päivä ja kohta saatan saada aikaseks mennä apteekkiin ja ostaa lisää lääkkeitä.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 16 Kesä 2009 20:29

Kuolo :paijaus:

Ei oikeen taas osaa muuta sanoa ku että kohtalotovereitakin on.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 16 Kesä 2009 21:47

Sain kun sainkin aikaseks mennä apteekkii. Ajotuskin oli vallan sopiva, kun ei ollu paljoo porukkaa liikkeellä :tilt:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 16 Kesä 2009 22:24

Heino homma! :femmat:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 17 Kesä 2009 09:57

Vähän myöhäisesti Kuololle :halitus: Pidähän mies itsestäsi huolta, joohan?
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 18 Kesä 2009 23:25

Ei ollut ihan paras aamu. Kolmen maissa alkoi vatsassa kiertää ja kivistää, mutta en saanut mitään ulos. Heräsin 4.40, vaikka ensi soitto oli 4.15 :friikki: Aika koomassa on oltu.

Otin lääkkeet, join kupillisen teetä, sain jotain ulos, kunnes tajusin hampaita harjatessa, että taitaakin tulla suun kautta tämä paha olo. Ja tuli kanssa, minkä jälkeen jonkin verran helpotti.

Lähdettyäni tajusin, että samalla oksensin lääkityksen, mikä huomasi kohoavana sykkeenä. Näistä lähtökohdista odotin ihan karmeaa työpäivää, mutta tulikin ihan kohtuullisen hyvä. :) Eloonkin jäin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa