Haalarit haiseen lipeälle, pesunkin jälkeen ja se haju tarttuu
Etovaa 

ceuro kirjoitti:Tunnustus: olen koukussa facebookin Bejeweled Blitziin. On se vaan semmoinen peli, että aina pitää yrittää uutta ennätystä. Minuutin aikana pitää siis saada mahdollisimman paljon timangeja hajalle ja aika monta olen saanutkin..
Mun kone vaan vähän tökkii, niin jouduin nyt keskeyttämään sen pelaamisen.. jospa se taas kohta toimisi...

Aion nauttia siitä täysin siemauksin ystävän kanssa hengaillen ja auringosta nauttien. Jäätelöä pitää ainakin saada. Ties vaikka menisimme myös piknikille. 

Yritin tänään shoppailla kesävaatteita, mutta eihän siitä mitään tullut.

-olo siitä. Tai enemmänkin semmonen :Painan kasvoni käsiä vasten ja huokaan "eeiiii en kestä katsoa": -olo. 

Lyyra kirjoitti:Mutta kun kerran kysyit, niin tässä tulee: ...

Lyyra kirjoitti:PS. Ei muuten ollu T-paita päällä.![]()

Sippura kirjoitti:No sitten sä oot se jolla on tissit paljaana?Lyyra kirjoitti:PS. Ei muuten ollu T-paita päällä.![]()

*menee katsomaan* Eihän siellä ole... Huijjasitten.
Kun kesälomilla vapaa-aikaa on aamusta iltaan (yöhön), surffaan ja nettipelaan varmaan puolet siitä ajasta, vaikka järkevääkin tekemistä olisi. Aurinkokin paistaa jne. Onneksi auringossa istumista ei näillä keleillä oikein suositella, joten on ainakin (teko)syy pysytellä sisätiloissa. Mutta - näin on käynyt mulle jokainen kerta, kun olen ollut pitkiä aikoja vapaalla. Ei hyvä...
Nyt on niin monta vuotta ollut kaikki kesät duunissa ja parhaimmillaan vain muutaman viikon pitänyt lomaa, niin silloin sitä osaa ottaa kaikki irti.
Mutku se ei ole kivaa, kun vain omassa päässä asiaa pyörittelee ja tietää, ettei se etene siitä kummemmaksi.
Ja sen pääroolissa oli iki-ihana Helen Mirren
. Olen edelleen ihan pyörällä päästä koko kokemuksesta. Se oli jotain aivan.... huikeaa! Aivan järjettömän ihana Mirren ja näytelmän ahdistavuus. Sydän oli ihan pakahtumis-pisteessä aina välillä, mutta ei sitten pakahtunutkaan. Yksi vastanäyttelijä oli ihan kökkö ja meinasi pilata koko jutun.
eli ryhmähali. 
Eli jos joskus olette kanssani jossain paikassa, jota en tunne kuin omia taskujani, älkää antako mun suunnistaa (ainakaan mitään uutta reittiä pitkin). Ellette välttämättä halua päätyä jonnekin aivan muualle, minne oli alunperin tarkoitus...Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa