Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 26 Kesä 2009 18:36

Pakkaaminen :gaah: . Olen lähdössä viikonlopuksi reissuun kun siskolla on häät. Yritin pakata mahdollisimman vähän tavaraa mukaan, koska enpä mä kauheesti mukaan tarvitse, kun mekkokin on kotikotona. Silti tavaraa tuntuu olevan kamalasti ja jouduin jo vaihtaa isompaan laukkuun. Ja se laukku on semmoinen, ettei sieltä löydy mitään, joten olen joutunut jo useamman kerran purkamaan koko laukun sisällön kämpän lattialle, kun olen yrittänyt arvailla, että onhan kaikki varmasti mukana.
Muuten on kyllä hyvä fiilis. Kiva päästä näkemään sukulaisia ja tuttuja ja onneksi huomisellekin on luvattu hyvää ilmaa niin tarkenee varmasti juhlia :superhymy:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 26 Kesä 2009 22:54

Mie olen viettäny aivan mahtavan viikon! :superhymy:

Ollaan vaan hengailtu ja elbattu kavereiden kanssa, mitään tekemistä ei ole ollu, ja juttujen taso sen mukaista. Ollaan hirnuttu ja hihitetty ihan levottomille asioille, huonoja vitsejä on syntynyt (ja unohtunut) suorastaan liukuhihnalta, välillä ollaan puhuttu vakaviakin asioita ja meän porukka on bondaatunut entistä tiukemmin yhteen. Tyyppikin kestää mun reikäpääkavereita, ja taitaapa jopa tykätä niistä. Oon myös tutustunut useampaan hauskaan tyyppiin, ku ollaan löhötty jossain ja kaikkien tutut on rampanneet edestakaisin. Näin se on nimenomaan menny, mulla ja parilla muulla on ollu basecamp jossain sopivassa paikassa ja muut on ohimennen poikkeilleet. Tiistaina oltiin pussarilla kevyesti keskellä päivää, mutta muuten on riittäny aivan hyvin henkiset piristeet.

Vähänkö tykkään tästä hommasta nyt, ja ainaki tämän helleajan meininki jatkuu varmaan samanlaisena. Tosin huomenna olen varmaan kypsä makaamaan pakastealtaassa hemapa-pussi pään päällä, mutta se on sitte sen ajan murhe. Kesä ja mahtavat kaverit. :hymyhali:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 27 Kesä 2009 00:57

marenkienkeli kirjoitti:Mitä, mitä, mitä? Meillähän on uusi hymiö: :ryhmähali: eli ryhmähali. :D

Ainiin! Lisäsin ton varmaan viikko sitten, mut en muistanu kertoa kellekään :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » La 27 Kesä 2009 17:42

Ihana hynppä! :superhymy:

Tekee mieli heti päästä kokeilemaan (ja tietty halaamaan teitä): :ryhmähali:

---

Pojan painuttua leirille ja jätettyään mut rellestämään yksinäni viikoksi tänne sain houkuteltua kaverini, joka ei IKINÄ käy missään, menettämään tänään sekeneitsyytensä. :virne: Paha minä. :keijo:

Muuten olen tyttöillyt (siitä lisää Naisten ketjussa), ottanut aurinkoa, kuunnellut Michael Jacksonia (R.I.P. :(), pyörinyt asioilla, siivonnut ja juonut pihalla kahvia. :D

Tulisi kaveri jo, mulla on kaljaa viilenemässä ja hieman janottaisi. :viileä:

It's a fine day!
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 27 Kesä 2009 17:57

Voithan juoda yhden odottelukaljan. :D

Sain tänään ikkunat pestyä, imuroitua ja pyyhittyä lattian. Kävin katsomassa myös Helsinki Pride-kulkuetta, sekä käväisin Alppipuistossa rauhanfestareilla. :D
Ihmeen paljon olen saanut tänään aikaan. Eikä ole enää montakaan tuntia siihen, kun alkaa Morrisseyn keikka. :tipahdus:

:ryhmähali: naurattaa yhä. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » La 27 Kesä 2009 18:40

Nyt on Porvoon-reissu tehty, ja kivaa oli :D

Menomatka taittui uuden Tku-Hel -motarin ansiosta uskomattoman nopeasti ja
illalla jäi vielä hyvin aikaa kierrellä kaupunkia ennen CMX:n keikkaa. Enkä taas-
kaan muistanut miten kaunis kaupunki Porvoo on :tipahdus: Kyllä siellä jokirannassa
kelpasi istua ilta-auringossa, syödä jätskiä ja hörppiä kahvia.

Tänään tehtiin pakolliset kierrokset vanhassa kaupungissa, Brunbergiltä tarttui
mukaan pari säkkiä suklaata ja Alku-karkkeja sekä tietty Porvoon mitta :tilt:

Kotimatka taittui vähän pitemmän kaavan kautta, skipattiin motari ja köröteltiin
Tammisaaren kautta tutuille kotinurkille. Nyt on ihanaa olla taas kotona ja jatkaa
kesälomaa tutuissa kuvioissa :sydän:

Ja multakin kaikille :ryhmähali: Ihana!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 27 Kesä 2009 23:31

Suunnilleen 2,5-tuntia Paintballia tänään. Olipa hieman kuuma.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 28 Kesä 2009 13:25

Olin eilen ystäväni luona. Pelailimme (kahdestaan) lautapelejä ja juttelimme. Aivan ihanaa oli. Menin hänen luokseen klo 17 ja kotiin lähdin tämän päivän puolella noin klo 1.20. Edessä oli reilu 8km pyöräilyä, mikä tuntui melko pitkältä matkalta varsinkin niissä kohdissa, joissa pyörätie ei ollut aivan autotien vieressä. Vähän kyllä jänskätti, koska joku tyyppi hyppää eteen pusikosta. :( Ainoa, joka meinasi hypätä pusikosta eteeni oli itsemurhapupu, joka onnekseni ei kuitenkaan tehnyt niin.

Tänään pitäisi käydä kaupassa, siivota ja pestä pyykkiä. Myös harjoitteluun liittyvät tehtävät aion tehdä loppuun.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 28 Kesä 2009 20:18

Olipa äärimmäisen outo viikonloppu. Se oli täynnä sellaista ihmissuhdedraamaa ettei tottakaan. En edes käsitä miten moinen on mahdollista. Tai miksi niin käy just minun kohdalle, kun minä en todellakaan kerjää tälläistä tai halua tämän kaltaista huomiota. Voisin vajota maan alle. Tai jos voisi palata ajassa taaksepäin niin olisin eilen tehnyt asiat ihan toisin. Tai jos vaan parin ihmisen olisi voinut poistaa eilisestä päivästä. Alkoholiakaan ei olisi tarvinnut olla tarjolla. Ei voi muuta sanoa, kuin että onneksi vastaavia juhlia ei ole kovinkaan usein.

:huoh:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 29 Kesä 2009 00:01

Paintball jatkui tänään, muutaman ottelun verran, metsään jätkien väsäämällä radalla.
Saunottiin myös kyseisellä mökillä ja kävin tälle kesälle jopa uimassa. (Jos sitä pulahdusta ja lyhyttä koirauintia voi uimiseksi kutsua.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 29 Kesä 2009 14:26

Mulla ja Surmulla on uus yhteinen koti. Aateltiin pitää viikon kestävät Forde-tuparit. Tervetuloa vaan, sitten jos/kun ajankohta on päätetty. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 29 Kesä 2009 18:11

Sippura kirjoitti:Nyt on Porvoon-reissu tehty, ja kivaa oli :D


Sitä ollaan hiipparoitu aivan silmieni alla. :salaliitto:

CMX:n keikka! :O: Se on nyt meikältä mennyt aivan ohitse. Voi hyvä tavaton.

Piti mennä ulos riippumattoon kellimään, mutta alkoi satamaan. :p Monty Pythonin maailma-kirja vaati ehdottomasti keskittymistä riippumatossa.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heartless » Ti 30 Kesä 2009 11:59

Oon tässä kelaillut, että pitäisköhän olla heinäkuun ajan selvinpäin. Kesäloma meni enemmän ja vähemmän tissutellessa ja eilistä töihinpaluutakin piti käydä vähän tasoittelemassa terassilla. Vois tosiaan toi selvinpäin olo vaihteeks tehdä ihan hyvää, vaikka ens kuullekin on vaikka ja mitä kissanristiäisiä tiedossa.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 30 Kesä 2009 14:49

Mulla on joku tunne-elämän taantuma menossa. :friikki: Mikään ei tunnu miltään eikä huvita nousta sängystä aamulla. :friikki: Tunnoton, turta, numb. :friikki:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 30 Kesä 2009 22:10

Nugat kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Nyt on Porvoon-reissu tehty, ja kivaa oli :D


Sitä ollaan hiipparoitu aivan silmieni alla. :salaliitto:



Ja minä saavun sinne torstaina. :juoni:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 30 Kesä 2009 22:33

Lyyra kirjoitti:Mulla ja Surmulla on uus yhteinen koti. Aateltiin pitää viikon kestävät Forde-tuparit.

Lyyra, jee, jee. Mahtavalta kuulostaa!:D

Elämä tuntuu jotenkin junnaavan paikoillaan. Sitä on vaan töissä ja kotona. Mitään ei tunnu saavan aikaiseksi. Ja kokoajan vain odottelee jotain tulevaa: Pojan seuraavaa vierailua, kesälomaa, syksyä jne. Pitäisi keskittyä tähän hetkeen. Jos ei kerran ole tyytyväinen tähän hetkeen, miksi jäädä paikalleen siihen? Miksi ei vain tekisi asioita toisin?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 01 Heinä 2009 17:23

Nugat kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Nyt on Porvoon-reissu tehty, ja kivaa oli :D


Sitä ollaan hiipparoitu aivan silmieni alla. :salaliitto:

CMX:n keikka! :O: Se on nyt meikältä mennyt aivan ohitse. Voi hyvä tavaton.


Sielläpä siellä :juoni: Bepopissa oli aikaslailla hikinen tunnelma, ja kaikenlaisiin
pikkunurkkiin sitä saadaankin viriteltyä bändinmentävä "lava" :virne:

Kesäloman eka viikko meneillään ja tää on aivan mahtavaa! Kelit suosii ja
takapihan terassiprojekti on ottanut ison harppauksen eteenpäin. Terassi-
laudat loppuivat aamun touhuamisessa kesken, joten pari riiskaa täytyy vie-
lä noutaa ja sen jälkeen pari kuukautta kestänyt projekti on valmis :D

Tänään kävin ostamassa vähän lisää kesäkukkasia, täytyy toivoa että py-
syvät reppanat hengissä tuossa paahteessa. Ja katsotaan josko amppeli-
mansikka antaisi edes parin marjan verran satoa...
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » To 02 Heinä 2009 18:41

Terrrve kaverrrit! :D
Minulle kuuluu hyvää. Juhannusviikon reissusta tuntuu olevan jo ikuisuus. Mutta voi herranjestas, että rakastuin Lappiin. Niihin maisemiin, tunnelmiin ja oloihin siellä! Tuli nukuttua teltassa vesisateessa ja kivassa lämpimässä kodassa. Saanajärvellä kamalassa hyisessä kodassa, josta tuuli läpi ja kolme paitaa sekä kahdet housut tuntuivat olevan liian vähän yövaatetuksena. Tuli myös yövyttyä autiokämpässä (joka oli ihana! :sydän:) sekä Norjan puolella irtauduttua vaeltelusta ja askeettisuudesta yöpymällä hostellissa. Rakastuin kovin myös Norjaan, saatan ehkä muuttaa joskus Tromssaan. ;)
Hitsi että olen vieläkin onnellinen tuosta reissusta ja vaeltelemisesta. :) Hillitön hinku takaisin olis, että uutta reissua alettiin suunnitella melkein heti kotiuduttuamme! :D

Nyt onkin sitten astuttu hyvin vahvasti takaisin arkeen, koskapa mulla alkoi viime viikolla työt. Pitkästä aikaa mulla on kesätöitä ja sen kyllä huomaa. Aamuherätykset ovat olleet hankalia ja illalla olen aivan naatti. Viime viikolla tuli otettua tuhteja päikkäreitä illasta, nyt olen koittanut välttää niitä, mutta olen sitten aivan tööt. Johan tässä on kuitenkin kaksi viikkoa porskutettu! Ja olen jopa viihtynyt yllättävän hyvin! :)

Gradu...sille en ole suonut ajatustakaan. :(
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » La 04 Heinä 2009 15:36

Eilen oli kiva päivä. Näin kaveria ja vietettiin leffailta ja tehtiin tortilloja. Illalla ei meinannut uni tulla, kun mietin taas kaikkia juttuja ihan liikaa, mutta sitten Tyyppi soitti, tuli hyvä fiilis ja unikin tuli :superhymy:.
Tänään nukuin liian kauan ja koomailin monta tuntia juoden yliannostuksen kahvia. Tavallaan nämä kiireettömät lomapäivät ovat mukavia, mutta kyllä minä jo mielelläni menisin kouluun. Vielä pitäisi yli kuukausi kärvistellä mitääntekemättömänä. Tuntuu, ettei keksi tarpeeksi tekemistä joka päivälle. Kun ei edes ole rahaa tehdä mitään. Istun vaan koneella ja tylsistyn. Toivottavasti tänään kerkeisin siskoa nähdä. Yritän ylipuhua sen kanssani baariin viettämään peli-iltaa. Tykätään istua minun vakkaribaareissa pelailemassa mm. Bogglea ja Yatzya. Kavereiden kanssa tulee harvemmin pelattua baarissa, mutta siskon kanssa aina. Sisko :hymyhali:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 04 Heinä 2009 19:41

Vietin äidin kanssa laatuaikaa. :superhymy: Tehtiin varmaan yli puolentoista tunnin kävelylenkki. Käytiin mm. Lintsillä, Alppipuistossa ja Michael Jacksonin muistopaikalla. :p Ihmiset osaavat olla hirveän liikuttavia. Kun kävelimme muistopaikan ohi, siellä oli teinejä viettämässä jonkinlaista "hartaushetkeä". He seisoivat aidan luona vakavina, ja stereoissa soi Black or White.

Olin eilen katsomassa työkaverin siskon avomiehen bändin keikkaa. Keski-ikäisyys iski ja olin jo vähän ennen puoltayötä kotona. Nukuin ainakin hyvin, ja toivottavasti tänäkin yönä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 04 Heinä 2009 19:59

Vaikka yleensä sanotaan, että päivääkään en vaihtaisi pois, niin kyllä tämän heinäkuun neljännen oikeastaan joutaisi vaihtaa. Tässä nyt on yrittänyt lepäillä ja parantua ja katsoa TV:tä ja laitella vähän ruokaa, mutta on aika tylsää ollut.

Kirjoitettuna ei kyllä kuulosta puoleksikaan niin hankalalta :virnu:

Mutkun TV-ohjelmat on olleet niin huonoja :nirppa: Paitsi se yksi leffa (Untraceable).
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tiril » Su 05 Heinä 2009 00:16

Väsyttää ihan kinkkuna :friikki: Piti nousta noin neljän tunnin yöunien jälkeen muuttamaan Tyypin tavaroita sen vanhempien luo, mikä oli aika tylsää kun miun ei annettu tehdä mitään, paitsi ihan vähän viikata vaatteita laukkuun :friikki: Nyt täällä pohjoisemmassa on ihan kivaa, meidän makkarin ikkunasta näkee merelle ja just nyt joku lintu pyllistää antennin päältä miulle.

Muuten on ihan tyhmää kun kaikki käytännön asiat on ihan sekasin, ei yhtään kiinnostais tulla takaisin Suomeen kun en vieläkään tiedä yhtään missä pitäis asua ja millä rahalla :pillitys: Kakat ja pyllyt.
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 05 Heinä 2009 01:32

On kotiuduttu Saksasta, reissu oli oikein onnistunut ja kiva. Nyt on nähty eläimiä, vähä Itävaltaa ja parhaimpana kaikista Kings of Leon. Kuveja & lisäraporttia voi sitten jossakin vaiheessa nähdä matkailuketjusessa, kunhan saan kuvat koneelle asti. :tilt:

Muuten niin lauantai sujui mukavasti laiskotellen ja ollen. Matkailuväsymys painaa ehkä vielä vähän. Miehekkeen synttäritki on vietetty, kotiuduin aikaisin baarista, kun en jaksanut katsella poikien jammailua. :virne:
Tulin sitten tänne roikkumaan keskellä yötä, kun kaikki muut nukkuvat tai jammailevat.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 05 Heinä 2009 03:00

Keväistiin Oulaisten rompepäivillä. Matkalta (kuvaannollisesti, koska keväistiin matkalla kirpparilla) tuli mukaan subbari ja vahvistin valmiissa kotelossa + kasa valokuvan negatiiveja 1940-luvulta (osassa porukkaa armeijan asuissa). Pitää kysellä onko jollain harrastajalla laitteita, joilla saisi muutamia otoksia kuviksi asti.
Perillä oli mielenkiintoisia härveleitä ja vanhoja kunnostettuja autoa esillä. Ostin yhden AC/DC seinälipun ja kummelin dvd:n.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Su 05 Heinä 2009 17:29

Minulla on epäolennaisuuksiin takertumisen päivä. Olen _tuohtunut_.

Miksi Ice Age 3 -leffassa on dinosauruksia, vaikka ne hävisivätkin maapallolta noin 60 miljoonaa vuotta aiemmin kuin ensimmäiset mammutit kehittyivät? Ensimmäisessä Ice Agessa oli myös ihmisiä, ja dinosaurukset eivät tosiaankaan tallanneet samaan aikaan samoja polkuja ihmisten kanssa. :nirppa:

Miksi tehdään sellaisia elokuvia kuin Blondin kosto ja Blondin kosto 2, sillä ne eivät aiheuta mitään muuta kuin itsetuhoisia ajatuksia katsojassaan? Katsoin jossakin mielenhäiriössä jälkimmäisen, minkä jälkeen ilmeni vakavaa tarvetta lyödä päätä seinään.

Oi miksi? :gaah:

Sainpahan sentään tänään mansikoita ja vaniljajätskiä. :pilvi:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron