Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja damn » Pe 10 Heinä 2009 14:12

Onnea Maijalle! :D
---
Minä kävin kyyläämässä kouluihin päässeiden nimilistoja siinä toivossa, että tuttuja muuttaisi kaupunkiin tai tulisi jopa samaan kouluun. Vähän huonolta kyllä näytti siltä osin. Jännnittävää mennä kuukauden päästä kouluun kun siellä on uudet ykköset, ja itse ei enää olekaan se, joka tietää asioista kaikkein vähiten ja on ihan eksynyt :superhymy:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » La 11 Heinä 2009 13:04

Kiitokset onnitteluista! :D

Saa toki kysyä, mikä minusta isona tulee, mutta vielä en uskalla vastata, sillä eräästä toisesta paikasta odottelen vielä tietoa. :tilt:

Mitään riemunkiljahduksia ei tieto opiskelupaikan saamisesta ei tosin herättänyt, sillä ensinnäkään ala ei tunnu omalta (enää) eikä ko. paikkakunta sijaintinsa puolesta houkuttelisi. No, onpahan tässä aikaa vielä löytää se oma ala ja paikka. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » La 11 Heinä 2009 18:10

Mun entinen opiskelija pääsi Helsingin kauppakorkeakouluun :) Kyllä tuli hyvä mieli, kun kuulin.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 12 Heinä 2009 19:13

Onnea Maijalle! :kättely:
------

3 viikkoa töitä jäljellä. Sen jälkeen mulla on 3 viikkoa lomaa. Sitten alkaakin taas opiskelu: uusi lukuvuosi, uudet kurssit, uudet fuksit, ainejärjestötoiminta ja bileet. :jami: En malttaisi odottaa. :täpinä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 12 Heinä 2009 22:08

Alkaa olla nenä jo turhan valkonen vai? :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 12 Heinä 2009 23:12

No, ei. :virne: Mutta kaipaan jo kovasti yliopistokavereita ja toki uusien tuttujen saaminen on mahtavaa. Monia ainejärjestö- ja osakuntatuttuja näkee oikeastaan vain bileissä. Mutta toki kunnon juomistakin välillä kaipaa. :virnu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja kaneli » Ma 13 Heinä 2009 17:20

Ääääääääääää! Mä en ala! Mua ärsyttää kaikki hitaat, huonosti kuulevat tai muuten vaan kiukkuiset asiakkaat, joita mun pitää vittuilusta ja ainaisesta valittamisesta huolimatta palvella hymy korvissa. Mä haluun kesäloman! :pillitys:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 14 Heinä 2009 08:27

:paijaus:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja dena » Ti 14 Heinä 2009 17:26

kaneli kirjoitti:Ääääääääääää! Mä en ala! Mua ärsyttää kaikki hitaat, huonosti kuulevat tai muuten vaan kiukkuiset asiakkaat, joita mun pitää vittuilusta ja ainaisesta valittamisesta huolimatta palvella hymy korvissa. Mä haluun kesäloman! :pillitys:


Sama. Tosin haluan takasin lomalle.. Onneks on viel pari viikkoa elokuussa.
Piece my häpiness Squirrels.
Avatar
dena
 
Viestit: 198
Liittynyt: Su 19 Huhti 2009 12:52

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 14 Heinä 2009 20:09

Mua ärsyttää toisten työkoneiden jatkuva vinku selän takana, yksi tööttiinsä palavasti rakastunut jannu, jonka pitäisi muuttaa yhden miehen firmaan, kun yhteistoiminta on vaikeaa ja sitten ristiinmenevät ajatukset, joilla en tarkoita kuitenkaan uskontoon liittyviä ajatuksia.

Eilen piti matkustaa junalla yksi pysäkki pidemmälle, kun välillä tuntuu, että työpaikan asema on se vihonviimeinen paikka. :virnu: Lohdullista nähdä, että maailma jatkuu siitäkin eteenpäin.

Toisinaan olen ajatellut, että ei tuolta päästä tai jouduta helvettiin, vaan siellä ollaan jo. Mutta toisaalta pidän epätodennäköisenä, että helvetissä juotaisiin capuccinoa kahvitauoilla. :virnu:

On tuo sellainen koko tunneskaalan työpaikka, että riippuu, koska kysyy, mikä on fiilis.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 15 Heinä 2009 20:50

Maanantaina töihin :o:


Kävin jo vaikeimman kynnyksen ylittämässä tänään, eli käväisin työpaikalla katsomassa, oksennanko heti ovella vai vasta myöhemmin. Suureksi hämmennyksekseni ei tehnyt edes pahaa. Pomoakin kävin morjenstamassa samalla tuskanhiellä. Meni sekin ihan leppoisasti. Hö :p Nyt kuitenkin on helpompi ajatella paluuta, kun ei se ensimmäinen kohtaaminen enää häiritse.

Mullehan on jos kuka työkaveri soitellut ja kysellyt perään, lounaallakin olen käynyt heidän kanssaan kaupungilla, ja muuta. Kovasti on kuulemma ollut ikävä. Tuli ihan älyttömän hyvä mieli tuosta lämpöisestä tervetulotoivotuksesta, ja muistin, miksi niin tykkäsin tuosta työpaikasta silloin joskus muinoin :hullu: On vain jäänyt kaiken vitutuksen alle se, mitä siinä on arvostanut.


Vähän huolettaa, että osaanko nyt suhtautua duuniin asiaan kuuluvalla kevytmielisyydellä, vai vaivunko takaisin yltiötunnolliseen puurtamiseen :huoh: Luonnettaan on kuitenkin vaikea muuttaa, edes 2,5 kk:n sairasloman aikana. Onneksi töitä on vain 3 viikkoa, sitten 4 viikon kesäloma. Sopivan loiva paluu. Ja onhan mulla vielä pari viikkoa käyttämättä mun lomarahavapaitakin. Eiköhän tämä tästä.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 15 Heinä 2009 21:42

"Ei päivää, ettei päätä lyö."
-Varastomme sattuvia viisauksia :(
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 15 Heinä 2009 23:59

Pascal Lemoix kirjoitti:"Ei päivää, ettei päätä lyö."
-Varastomme sattuvia viisauksia :(


Ei sielä ole sellaisesta päätä suojaavasta kapineesta kuultu? Kypäräksi jossain sitä nimittävät. Jos pään kopsauttelua enemmänkin tapahtuu, niin pitäisi kai jo työsuojeluihmisenkin jotain sanoa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » To 16 Heinä 2009 10:56

Heinäkuu on aika hankala motivaation kannalta tänä vuonna.Eka päivä palasin lomilta ja vika päivä jään taas lomille. Ei pääse oikein kiinni töihin eikä nyt enää tässä vaiheessa kuuta viitti edes yrittää. Menee aika hengaillessa duunipäivät, mitä nyt välillä vähän jotain tekee, etteivät aivan lusmuna pidä.

Alkais jo loma.. :huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » To 16 Heinä 2009 12:46

Johan oli työpäivä. :o:

Nyt olen vain tyytyväinen, että se show on ohi ja siitäkin kunnialla selvitty. Huh!

Edelleen kuitenkin pidän työstäni. Parempaa kesätyöpaikkaa saa hakea. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 16 Heinä 2009 15:10

Työaijan lyhennyksiä. :sydän: Pekkasia ja ylitöitä on jäänyt sen verran, että tänään pääsin tunnin ja 20 minuuttia etuajassa. Vielä on jäljellä 6 tuntia plussaa. :tilt: Ne pitäisi käyttää pois ennen elokuuta, jolloin jään pois töistä. :virnu:

Tänään olisi tarkoitus juoda. Onnekseni työkaveri vaihtoi iloisena iltavuoronsa aamuvuorooni. Klo 11 alkaisivat työni, mutta koska tuota plussaa on, saan mennä töihin klo 11 ja 15 välillä kunhan ehdin. :superhymy: Voisiko paremmin olla mahdollisen krapulapäivän työntekoa ajatellen?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 16 Heinä 2009 22:07

Dnd kirjoitti:
Ei sielä ole sellaisesta päätä suojaavasta kapineesta kuultu? Kypäräksi jossain sitä nimittävät. Jos pään kopsauttelua enemmänkin tapahtuu, niin pitäisi kai jo työsuojeluihmisenkin jotain sanoa.


Tuo on toki totta, mutta kun kaikki valuu suureen laariin, jossa on lappu: "Oma tyhmyys." :p

Tänään taisin selvitä ilman osumaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » To 16 Heinä 2009 22:36

Oih ja voih.

Työ on antoisaa, vaikeaa ja hankalaa.
Miten minä olenkin näin huono puhumaan, kommunikoimaan ja sopimaan.
Yhdessä kolutoverin kanssa koitamme saada aikaiseksi biisiä (eli esitystä)
eikä roolit tunnu olevan ole täysin selvillä.
Puhutaan eri asioista. Kävellään toisten yli. Ärsyynnytään toisesta ja odotuksista.
Ennenkaikkea minä tunnen itseni kovasti surkeaksi.
Luulin osaavani ja olevani parempi, mutta se oli harha.


Onneksi on sentään muutamia antoisia kokemuksia.
Ehkä se taas tästä...
vaikeaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 17 Heinä 2009 03:07

En minä taija jaksaa tätä hommaa eläkeikkään saakka.
Miks joidenkin ihmisten täytyy olla semmosia, että kun joku niille jotain sanoo, niin muuta ei enää kuunnella, vaikka se olisi ollut ihan täyttä p*skaa. Toinen mikä kyrsii on niiden omien, kaikille hallaa tekevien mielipiteidensä toisille levittäminen. Tekis vaan itte niin, eikä kailottas p*skaa koko seudulle, kun jotkut ottaa sen todesta ja apinoi kovaäänisintä. Tämä harmittaa sitten aikanaan useita henkilöitä. Vidu, kun haluaa tehä työnsä hyvin, niin sitten jotkut yrittää ajattelemattomuuttaan ja tyhmyyttään sotkea asiaa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 17 Heinä 2009 17:27

Mä oon taas löytänyt Bubblesin.. :bubbles:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 21 Heinä 2009 16:52

Mä olen löytänyt Facebookin Farm Townin. :bubbles:

... :sydän: :sydän: ...
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 21 Heinä 2009 19:07

Yliopistolta tuli kirje. Ohut, kuten arvelinkin.
Hienosti ja tahdikkaasti otsikoitu: Sinua ei valittu

Pitäkööt akateemiset kermaperseet laitoksensa. Sinne kuitenkaan olisi halunnutkaan. :nirppa:
Happamia, sanoi kettu...
No, tulipahan luettua kolmea kirjaa moneen kertaan, eikä vain yhtä kuten edelliskerralla.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 22 Heinä 2009 12:21

Emeritus. :paijaus:
Keksit jotain muuta kivempaa sitten syksyksi. :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » To 23 Heinä 2009 13:43

En mä oikeen tiiä kuuluisko tää tänne, mutta oivalsinpa tänään jotakin hauskaa töissä, ollessani tällä kertaa asiakkaana, enkä siellä kassapöydän takana.

Olen aina ihmetellyt asiakkaita, jotka työntää tavaroitaan eteenpäin hihnalla, jos se hihna ei jostakin myyjästä johtuvasta syystä pyöri. Myyjällä saattaa esim. olla edellisen asiakkaan kanssa juttu vielä kesken ja seuraavan asiakkaan tavarat joutuvat odottamaan vähän kauempana, kuin siinä ihan myyjän vieressä ja käden ulottuvilla.
Jotkut sitten puskevat tavaransa eteenpäin siinä toivossa, että pääsisivät nopeammin siitä kassalta pois, tai mistä minä tiedän miksi ne niitä puskevat. Kyllä se kassan täti ne siitä sitten piippaa ja laittaa eteenpäin, kunhan kerkiää. Itseä ainakin ärsyttää sellaset asiakkaat, jotka niitä tavaroitaan puskevat turhaan lähemmäs mua, kun se hihna ei pyöri.

No, tänään kuitenkin itse asiakkaana tuli tilanne, jossa työkaveri oli laittanut kassahihnan pois päältä ja edellisen asiakkaan tavarat katosivat omieni edeltä ja hihnalle jäi noin metrin verran tilaa. Mulle tuli hirveä tarve puskea niitä omia tavaroitani eteenpäin ja alkoi naurattaa, kun mietin samaa tilannetta siltä kannalta, kun itse istun kassan takana. Oivalsin, että ehkä niillä asiakkailla, jotka niitä tavaroitaan puskevat, on samanlainen tarvetila tuolle puskemiselle kuin minulla, eikä se niinkään johdu siitä että on kiire tms.

Tällasia arkipäivän oivalluksen tunteita tulee harvoin eteen. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 23 Heinä 2009 13:51

Mä tuupin tavaroitani tiiviimmin hihnalla varsinkin ruuhka-aikaan sen takia, että takana tuleva saa myös latoa tavaroitansa hihnalle. Mua nimittäin häiritsee ne ihmiset, jotka latovat mun edessä yhden tuotteen per metri, ja kun kassa on ne nopsaan saanut hoidettua, niin mulla tulee kiire latoa omani siihen tyhjenevään kohtaan. Tulee tientukko-olo, varsinkin jos on vähänkin enemmän tavaraa itsellä :tilt:

En koskaan muista tuuppineeni sen takia, että mulla olisi kiire ja kassaneidin mahdollinen hitailu olisi ärsyttänyt.


Kuulumisia: töissä on ollut ihan... kivaa :isosilmä:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron