Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 05 Heinä 2009 18:17

Ehkä noissa elokuvissa pitäisi olla varoitustekstit: "Ei täydellä pakalla pelaaville." :p
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 06 Heinä 2009 11:35

Ilmari on kadonnut! :kauhistunut:
Tai sitten se johtuu siskonmiekkosen typerästä mäsbuukista. :norsu:

Tänään ajellaan tosiaan pikareissu Savonlinnaan, vilkaistaan Turandot (ja Nessun Dorma :tipahdus: ), ja ajellaan takaisin Helsinkiin yöksi. Yöksi olisi ollut kiva jäädä Savoonkin (sanoinko noin tosiaan ääneen :O: ), koska viimeksi ainakin oli hotellissa hemmetin hyvät aamiaistarjoilut. :kuola: Systeri/kuski/maksajalla on kuitenkin omat intressinsä (työpäivä huomenna), niin mennäänpä sitten hänen säännöillään.

Ja ISIlle pitää soittaa. Sillä on tänään synttärit. :) Isi. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 06 Heinä 2009 11:41

Joo, eilen yöllä kun yritti Fordelle, niin lätkähti vastaan, että "Pääsy estetty". :kauhistunut:

Taasko meitä viedään? Toinen selain ilmoitti syyksi huoltokatkon.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 06 Heinä 2009 11:53

Eipä oo tullut täällä kauheasti pyörittyä, kun osa ketjuista tarjoaa ensimmäisiksi lukemattomiksi viestejä, jotka on kirjoitettu maaliskuussa. :tilt:

Vaan kevät oli kyllä kieltämättä aika kiireinen. Nyt sensijaan työpaikka on kuin huopatossutehdas ja tekemistä on vähänlaisesti. Vielä tässä alle pari viikkoa pitäisi olla töissä ja sitten on vuorossa Ilosaari ja samalla alkava loma.

Jännittävää taas tällä hetkellä on se, että ensi viikolla on meikän uuden pändin ensimmäinen keikka. Alavieskassa(!) jossain pippaloissa. Hämärää.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 06 Heinä 2009 14:47

Kuolo taisikin eilen illalla ilmarissa mainita, että jonkinlaista huoltokatkosta on tiedossa. Eli nou hätä? :O: Toivottavasti palautuu pian.

Kirjasto oli muuten edelleen kiinni. :nirppa: Huomenna ilmeisesti aukeaa. Tulipahan käytyä koirien kanssa pitkä lenkki ja kohta pitäisi pestä linttujen kakkima pihatuoli. Ostin uuden pehmusteen. Nyt kelpaa istuksia. :gay:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 06 Heinä 2009 14:51

Linkki ilmariin näyttää jostain syystä kadonneen, samoin kuin ainakin multa on kadonnut myös etusivun alareunasta äärimmäisen kätevä viimeksi kirjoitetut viestit, mutta itse ilmari on kuitenkin vielä olemassa. :tilt:

Mulla taisi alkaa loma. :o: Melkein ihan oikea loma, kun on kerran määrätty pitämään lomaa, vaikka virallisesti lomaa ei kyllä lue missään. Melkoisen moni "loma" on viime vuosina ollut sellainen, että olen pitänyt lomaa yksistä töistä ja tehnyt sitten toisia töitä, mutta nyt ainakin hetkisen ihan oikeasti lomailen ja vähän jopa reissaan, jos en kauas niin johonkin. :inkkari:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 11 Heinä 2009 11:11

Terkut Tallinnasta!
Täällä on hyvä olla. Koti on kiva ja tilava. Vanhassa puutalossa vanhan kaupungin tuntumassa. Ollaan kokkailtu hyvää ruokaa ja liikkuttu, tanssittu. Ihan kun mulla olisi oma personaltrainer, kun mukana oleva ystävä lähes aina sanoo, että tehdään vielä. Ja sitten tehdään.

Nyt kun ollaan oltu niin reippaita, on syytä mennä nauttimaan auringon paisteesta ja katsastaa jos torilta löytyisi uusia perunoita. Lähikaupasta kun niitä ei saa. Omituista minusta, mutta sitä kai ne globaalit markkinat ovat. Hollantilaisia tomaatteja on tarjolla jokapuolella pohjoista Eurooppaa, kun sinne on rakennettu valtavasti kasvihuoneita ja logistiikka on kunnossa.

Kesätunnelmin.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 11 Heinä 2009 13:54

:O:

Forde on saanut oikein portaalin! Kellot ja kaikki!

:O:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » La 11 Heinä 2009 18:17

Nugat kirjoitti:Forde on saanut oikein portaalin! Kellot ja kaikki!


Ihan mielettömän hifi ja pop! :viileä:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 11 Heinä 2009 18:19

Ainahan täällä on ollu kello? :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 11 Heinä 2009 18:34

Lyyra kirjoitti:Ainahan täällä on ollu kello? :riips:


Mutta ei digitaalista analogista!
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » La 11 Heinä 2009 19:56

Mua ärsyttää suuresti, kun olen niin itsekeskeinen. Tämä johtunee osaksi huonosta sosiaalisesta kehityksestä,
kun olen jäänyt kasvavassa teini-iässä vaille sosiaalisia suhteita. Kirjoitan kavereille kirjeitä ja kaikki lauseet
tuntuvat alkavan minäminäminä ja vaikka kuinka yritän keksiä jotain sinäsinäsinää kuten kaverini niin ei vaan
onnistu. Minäminäminä... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 11 Heinä 2009 22:17

Olipa kerran kaksi 1980-luvun alussa, eräässä pohjoisen Keski-Suomen sivukylässä, syntynyttä kaverusta. Pojat joivat paljon viinaa. Toisella oli valtava näyttämisen halu ja aina kova uho päällä. Homma meni suoraan sanottuna pahasti yli. Myöhemmässä vaiheessa taisivat kaverukset kokeilla vähän alkoholia tuhdimpiakin aineita. Useampi ihminen sanoi toiselle pojista, että kannattaa pysyä kaukana siitä toisesta, kun se on agressiivinen humaltuessaan ja muutenkin joutuivat aina kaikkiin vaikeuksiin, mutta tämä oli jo niin pahasti aivonsa pellolle juonut, ettei varoituksista välittänyt. Toinen kaveruksista aiheutti autolla kännitörttöiltyään tyttöystävänsä kuoleman. Tästä vuosia eteenpäin kaverukset olivat muuttaneet naapuripaikkakunnalle, jossa touhu jatkui samaa rataa. Eräänä kauniina päivänä tämä joskus agressiivisempi kaveri sitten pääsi linnasta, johon oli erinäisistä pienemmistä rikkeistä joutunut. Viinanhöyryisen juhlinnan seurauksena linnasta päässyt kaveri sitten lähetti kaverinsa ja paikalla olleen toisen miehen huuliharppua pilven reunalle soittelemaan ja siinä sivussa haavoitti kahta muuta henkilöä. Tämä tositarina on ihan perseestä ja osoittaa sen, että sitä viinaa kannattaa ehdottomasti juoda ihan älyttömästi.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Su 12 Heinä 2009 15:45

Forde on hirveän hiljainen. :o:

Tämä tarkoittanee sitä, että saan aika rauhassa temmeltää täällä. :juoni: Kun kissa on poissa... ja sitä rataa. :virne:

Ilmoiteltavaa:

- Olen huomisesta lähtien puolitotinen inttileski.

- Nyt on lähitulevaisuuden suunta tiedossa ja asuntokin olisi kiikarissa. Huomenna alkanee tajuton kaappien mylläys ja toivon saavani kokea monen monituista "Ai mulla on tällainenkin" -reaktiota.

- Olen nauttinut kesästä enemmän kuin vuosiin, sillä säännölliset työajat estävät minua passivoitumasta liikaa. Vireystaso on huomattavasti parempi kuin muutoin lomalla.

- Olen lihonut muutaman kilon, ja yritän niitä kovasti pudottaa. Tai no, kovasti on valheellinen termi. Yrittäminen on kuvaavampi.

- Voitin jälleen töistä perjantaipullon ja ajattelin kumota sen perjantaina Pori Jazzeilla.

- Käväisin paloauton kyydissä.

- Olin Särkänniemellä ja havaitsin tulleeni vanhaksi: jokaisen härvelin jälkeen tuli hieman heikko olo.

- En ole edistynyt yhtään Ylpeyden ja ennakkoluulon lukemisessa.

- ...sillä ainoa kirja, jota olen selaillut vähään aikaan, on ostamani keittokirja. (Huomaa yhteys muutaman lisäkilon kerääntymiseen.)

- Menen kohta katsomaan heppoja.

- Pidän itseäni tällä hetkellä Lady Fortunan lempilapsena.

Mitäs teille? :keijo:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 12 Heinä 2009 18:33

Maija kirjoitti:Mitäs teille? :keijo:


Kiitos kysymästä, jatketaan ranskalaisin viivoin :tilt:

- Olen lomaillut nyt 2 kokonaista viikkoa ja se aika on tuntunut paaaaljon pitemmältä
- Olen saanut hiottua perheemme vanhan pinnasängyn vauvaa varten
- Olen saanut maalattua kyseisen pinnasängyn valmiiksi
- Muistin että maalaaminen olisi rentoa ja mukavaa puuhaa, mutta olin väärässä :friikki:
- Lopputulos on kuitenkin mieluisa
- Löysimme antiikkiliikkeestä täyspuisen, täysin rämän lipaston entisöitäväksi hoito-
pöydäksi - mieletön löytö! Siitä tulee upea jahka ne n. 10 kerrosta maalia on kaavittu
pinnalta pois, pöytälevy uusittu kokonaan, uusi maali saatu pintaan ja uudet vetimet
laitettu paikoilleen. Pikkuhomma :virnu:
- Kaikenkaikkiaan toimistotyön vastapainoksi omilla käsillä tekeminen on aivan mielet-
tömän kivaa
- On Mieskin noita entisöintihommia tehnyt, en voi omia kunniaa itselleni ihan kokonaan :p
- Loppulomaksi ei ole tiedossa mitään sen isompia suunnitelmia, kiva kun saa olla kotona :sydän:

Mitäs muille? :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 12 Heinä 2009 18:57

Päätin yhtäkkiä torstai-iltana, että lähden viikonloppuna kotikotiin, kun Poikakin tulee luokseni vasta seuraavana viikonloppuna. Töistä suuntasin suoraan junaan ja illalla saavuin tänne.

Lauantaina lähdimme päivällä ajelemaan kaksi vuotta nuoremman veljeni ja hänen tyttöystävänsä kanssa paapan mökille. Matka kesti noin 1,5 tuntia. Paikalla olivat paapan lisäksi tätini, hänen miehensä sekä heidän lapsensa eli serkkuni + heidän kihlattunsa. Aluksi lähinnä istuskeltiin mökissä juttelemassa. Ruuaksi oli paapan savustamaa lohta ( :kuola: :sydän: ), uusia perunoita ja salaattia.

Kun ruoka oli tarpeeksi sulanut, mökin naispuolinen edustus (paitsi serkkuni tyttöystävä) lähti saunomaan. Ihanaa päästä kunnon puusaunaan. Onneksi sain lainapyyhkeen, kun unohdin saunakamppeet kotiin. Kävimme useasti naku-uinnilla meressä. :ahihi:

Saunan jälkeen katselimme tangomarkkinoita ja miesten tultua saunasta söimme mutakakkua kermavaahdon ja mansikoiden kera ja joimme kahvia. :kuola:

Myös kotimatka oli todella mukava. Jonkun aikaa kuuntelimme veljeni levyjä, mutta minä alkasin kaipailemaan muuta musiikkia. Niinpä laitettiin radio päälle. Mikään kanava, joka kuului ei kuitenkaan miellyttänyt. "Lauletaan itse," sanoin. Ja niin tehtiin. Laulettiin lähinnä suomirokin ja -popin klassikkoja. Ihan loppumatkalla kuuntelimme radiota ja painostuksellani kanavaksi valittiin Suomipop ja taas laulaminen jatkui. :superhymy:

Ihana päivä! :sydän:

Tänään näin kaveriani ja pelasimme lautapeliä äidin, veljeni ja veljen tyttöystävän kanssa. Äiti teki karjalanpaistia ja mansikkakakun. :kuola:

Ei paljon enempää voi rauhalliselta mutta tekemisen täyteiseltä viikonlopulta voi vaatia. Mukavaa tekemistä ja ihanaa seuraa. :hymyhali:

Huomenna lähden varhain aamulla Helsinkiin ja menen suoraan töihin.
----------

En meinaa vielä oikein osata käyttää fordea uudistusten jälkeen, mutta eiköhän tähän melko nopeasti totu. Jotenkin tulee liikaa mieleen Facebook, mutta eiköhän tähän pian totu.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 12 Heinä 2009 20:05

Maija kirjoitti:Forde on hirveän hiljainen. :o:


Niin on. :p Itse en meinaa jaksaa kirjoittaa mitään syvällisempää, joten harrastan lähinnä ilmarissa huutelua. Kaikki siis ilmariin! :tilt:

Olin ajattelut, että näin kesälomalla vetreytän sivellinkättäni koristemaalauksen parissa ennen töihin paluuta, mutta enhää mää jaksa. :p Pitäis hommaa harjoituspahvi. Sitten se pahvi pitää pohjakäsitellä. Sitten pitää tarkastaa öljyn ja pigmenttien tilanne. Aivan liikaa puuhasteltavaa kesälomaksi, eikä pääse edes asiaan!

:tilt:

Inhottaa olla synnynnäisesti laiska. :p Miten siitä parantuu?
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Su 12 Heinä 2009 21:17

Heivaanhei, ei oikein ole ikinä mitään ilmoitettavaa tai juteltavaa. Elämä puksuttaa etiäpäin, vaikka mitään en tee. Paitsi ahdistelen, että pitäisi tehdä jotain, ja myöskin ahdistelen, kun olen henkisesti niin epävakaa.

Muutamien lähipäivien avainsanoja: työ, hengaus, käytetty fiilis, kirjat.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 12 Heinä 2009 22:00

Sippura kirjoitti:Löysimme antiikkiliikkeestä täyspuisen, täysin rämän lipaston entisöitäväksi hoito-
pöydäksi - mieletön löytö! Siitä tulee upea jahka ne n. 10 kerrosta maalia on kaavittu
pinnalta pois, pöytälevy uusittu kokonaan, uusi maali saatu pintaan ja uudet vetimet
laitettu paikoilleen. Pikkuhomma :virnu:

Kuumailmapuhallin ja sikli on kova sana vanhan maalin poistoon :tilt:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 13 Heinä 2009 00:00

Eilen keväistiin hakemassa Jyväskylästä muutama vaatekaappi peräkärryllä. Kottavia ovat ja nyt mietitään, miksei yksi palanen sovi sinne minne se kuuluu. (Laatikoille ei ole reikiä siinä missä niiden pitäisi olla ja muita mahdollisia palasia ei ole.)

Tänään tempaistiin ja käytiin Kalajoen hiekkasärkillä paistamassa makkaraa + Abc:llä kahvilla. Abc:ltä löysin kolmella eurolla Cobra dvd:n.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 13 Heinä 2009 00:02

Kuolo kirjoitti:Kuumailmapuhallin ja sikli on kova sana vanhan maalin poistoon :tilt:


Tuo tuli itsellekin mieleen, mutta lipaston myynyt puuseppä oli sitä mieltä, että maalin
alla olevat lakkakerrokset voi näin amatöörien ( :keijo: ) lämmittäessä humahtaa liekkei-
hin pikemmin kuin uskoisikaan. Täytyy varmaan tyytyä Nitro Morsiin ja santapaperiin.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 13 Heinä 2009 10:15

Sippura kirjoitti:Tuo tuli itsellekin mieleen, mutta lipaston myynyt puuseppä oli sitä mieltä, että maalin
alla olevat lakkakerrokset voi näin amatöörien ( :keijo: ) lämmittäessä humahtaa liekkei-
hin pikemmin kuin uskoisikaan. Täytyy varmaan tyytyä Nitro Morsiin ja santapaperiin.


Sitten suojapuku päälle sen NitroMorssin kanssa. Se on kuule sellaista myrkkyä, että meidän alalla pääsee heti jo lomille jos raskaana sattuu olemaan. On sikiölle haitallista. Että jos itte meinaat sillä läträtä niin kunnon suojakäsineet hengitysmaskit. :p Tai mieluummin anna ukkos tehdä homma. On vain niin pirullista ainetta, ettei ei auta vaikka nenä ja suu olisi suojattu, meinaan se höyryy menee kroppaan myös silmien kautta.

Suosittelisin kuitenkin skrapaa ja kuumailmapuhallinta. Kun on vain tarkkana että äärimmäisen vähän kerrallaan puhaltelee sillä. Sen kyllä sitten huomaa kuinka paljon ne maalikerrokset vaativat. Puupinta ei itsessään saa palaa, eikä mielellään maali. Riittää kun se kuplii hieman. Lakkakerrokset, varskin sellakan, saa kätevästi pois kun kuumentaa hitusen että lakka kuplii ja jättää jäähtymään. Kun se on jäähtynyt sen voi kevyesti skrapalla rapsuttaa. Tämä vinkki oli kaikille lakkoja poistaville. :tilt:

Toivottavasti en nyt pelotellut kamalasti, mutta suosittelen olemaan erityisen varovainen tässä tilanteessa. :O:

Lisäys: Hiominen kestää syntisen kauan. Mieluummin aloita kunnon teroitetulla siklillä kaapimaan sitä maalia ja sitten vasta viimeistelemään hiekkapaperilla.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 13 Heinä 2009 13:38

Nugat, kiitos infosta - oltiin just lähdössä ostamaan NitroMorsia, mutta se saa jäädä kyllä nyt kaupan hyllylle :kauhistunut:

Kokeilemme varovasti kuumailmapuhallinta/sikliä.

Kiitos vielä kerran varoituksesta!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 13 Heinä 2009 14:59

Oli kiva viikonlooppu. Voi kunpa se olisi jatkunut vielä vaikka päivän. :p Oltiin kaveriporukalla mökillä. Kerrankin osasin nauttia olostani sähköttömässä ja vesijohtovedettömässä paikassa. :D Olo on kuin pidemmänkin loman jälkeen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 13 Heinä 2009 16:36

Sippura kirjoitti:Nugat, kiitos infosta - oltiin just lähdössä ostamaan NitroMorsia, mutta se saa jäädä kyllä nyt kaupan hyllylle :kauhistunut:

Kokeilemme varovasti kuumailmapuhallinta/sikliä.

Kiitos vielä kerran varoituksesta!


Huh heijaa. :D Normaalissa tapauksessa tuksin olisin ihmeemmin huolestunut, nuuskikoon ihmiset mitä tykkäävät ja sulattakoon aivonsa, mutta muistaessani tilasi iski hälytyskellot soimaan. :tilt: Itse olen kerran käräyttänyt poskiontelot huonoon kuntoon, enkä puuhastellut sen morsselin kanssa kuin kymmenisen minuuttia. Mutta työasennosta johtuen kaikki höyryt tuli suoraan kasvoille. Siinä sitten niisteltiin ja nenäsuihkuteltiin jonkin aikaa. :p Siksi hieman karmaisee, mitä pidemmästä ajasta tapahtuu. Tämä jälkeen olen visusti käyttänyt hengitysmaskia. :lanppu:

Sitten kun puhaltelette niitä maaleja pois, niin älkää siivotko niitä heti normiroskin sekaan. Mieluummin viskatkaa jäähtymään johonkin peltiastiaan, kuten vanhaan maalipönikkään. Ihan vain varmuuden vuoksi, joskus ne jämät voi kyteäkkin pitkän aikaan. :D

Tulipas tästä päivästä paasauspäivä. :O:

Mutta salongissa on käyty ja tukka lyhentynyt. Ehdin ihastella tuotosta muutaman hetken kunnes astuin ulkoilmaan. :p Toisaalta on kiva kun sataa, kunhan tätä ei jatku montaa päivää.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa