Tatuoinnit ja lävistykset

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 25 Marras 2008 15:58

Crazy_Clown kirjoitti:Shaana, kuinka alhaalla huulilävistykset ovat? JOs ne ovat kovin alhaalla niin kai helpommin vaurioittavat ikeniä/hampaita. Ainakin itselläni sen uomaa, varsinkin jos laitan renkaan sijasta tapin.


Mulla on siis ylä- ja alahuulessa tapit, alahuulen on kyllä aika alhaalla, mutta mulla on tommonen ihmehuuli että ei sitä olisi oikein ylemmäs varmaan saanutkaan. Mietin jo rengasvaihtoehtoa, kun mulla on tappi aina ollut, mutta en ainakaan vielä lämmennyt ajatukselle.

Muovilelut tilasin ja maksoin eilen, tulevat lienee huomenissa. Kieleen tilasin pari kappaletta ja molempiin huuliin omat muoviset, toisessa onkin jo ollut bioplast-koru (joka muuten on toiminut järkyttävän hyvin ja ei voida puhua paranemisen nopeudesta, koska ei ollut mitään parannuttavaa kun tämä lyötiin heti reikää lyödessä :sydän: ) , mutta se on jotenkin vääntynyt eikä siis tunnu hyvältä. Sehän varmaan näiden muovikorujen suurin ongelma on, eivät ne tietenkään samalla tavalla kestä käytössä.

Osin tämä koko suun arkuus johtuu tietty angiinasta ja flunssasta, mutta kyllä on tehnyt ihan hyvää olla vähän ilman korujakin, lepuutan koko turpaa ottaen välillä kaikki korut pois, kielikorua en pitkiä aikoja uskalla olla ilman. Ja tuntuu aivan alastomalta. :huoh:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja damn » Ti 25 Marras 2008 16:30

shaana kirjoitti: Sehän varmaan näiden muovikorujen suurin ongelma on, eivät ne tietenkään samalla tavalla kestä käytössä.


Minulla on ollut puoltoista vuotta bioplast-tappi alahuulessa ja olen ollut todella tyytyväinen. Huonoa on tosiaan vain se, että korut kuluu ja vääntyy pidemmällä käytöllä. Tuokin tappi on vääntynyt nyt vähän vinoon ja pitäisi tilata uusi tilalle. En uskalla enää pitää mitään muita koruja kuin muovisia, koska ienraja laskeutui kamalasti silloin kun ensimmäisen vuoden ajan pidin sitä alkuperäistä lävistyshetkellä laitettua korua. En tykkää siitä kuinka metalli kolahtelee hampaisiin ja tuntuu välillä tosi kipeältäkin.

Kamala lävistyskuume :nolo: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 25 Marras 2008 16:55

damn :femmat:
Lainauksesi tokaisulla tarkoitin juuri niitä vääntymisiä ja sen sellaisia, muovi kun vääntyy ehkä piirun verran helpommin kuin kirren teräs tai titaani.

Ihmettelen, miksen aikaisemmin hoksannut bioplasteja, tämä ensimmäinen tosiaan jäi viime kesänä ylempään huuleen samalla kun reikä siihen syntyi. Aikaisempien lävistysten kaltaista kipuiluaikaa ei ollut lainkaan, ei mitään ensimmäisen illan turvotuksen jälkeen! :superhymy: On jo ollut pidemmän aikaa tarkoitus vaihtaa kaikki näihin, mutten ole saanut aikaiseksi. Ja mulla on ollut tämä alempi huuli korulla koristettuna nopeasti laskettuna kohtapian neljä vuotta, että laskekaa siitä miltä mun legot näyttävät. :aukku:

Mulla ei oikeastaan enää ole lävistyskuume, tai no voisinhan tietty johonkin muualle kuin naamaan killuttimen jos toisen ottaa, mutta eivät ole must. Silmien väliin tahtoisin ehkä pikkaisesti ottaa kylläkin, mutta en mä naamaan enempää, kaksi näkyvää riittää mulle.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 25 Marras 2008 20:56

Otin mun kielikorun pois hetken mielijohteesta :o:

Nyt on superouto olo :o: Pääsis viel pussailemaan että vois kokeilla tuntuuko sekin tosi oudolta :o:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 26 Marras 2008 09:57

Traguksen hankinta taitaa olla tosi lahella. Oon ruvennut jo kiikaroimaan hintoja. Hiphei. Toivottavasti saan otettua sen taalla, niin voin saikayttaa aiskan kunnolla jouluna, heh.

Joo meidan aiti saikahtaa helposti..
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 03 Joulu 2008 20:40

Ongelmainen palaa astialle jälleen.

Tilasin joo muovikorut ja sainkin - kielikorut aivan liian pitkiä ja huulikorut kovamuovisia, ei siis bioplastia. :virne: No joo, toinen huulikoru napsahti jo menossa rikki, voivoi. Tarttee laittaa vähän palautetta puljuun, josta killuttimet tilasin. Kielikoruista sain kuitenkin hyvät muoviset pallot, jotka eivät kilise hampaisiin.

Jotenkin musta tuntuu muutenkin, että suu on paremmassa kondiksessa. Korjaantuuko ien? Alaleuan purukalusto tuntuu jopa normalisoituvan, eikä ylhäältäkään kolota yhtään. Angiina sai mun koko suun kyllä aivan sekaisin, että se selittää paljon vaivoja ja särkyjä.
Elämä jatkuu, jee! :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Walker » Ti 16 Kesä 2009 06:26

Helsingin Sanomat NYT-liite: Äänestä rumin tatuointi :jaaha: :friikkipeukku:
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/%C3%84%C3%A4nest%C3%A4+rumin+tatuointi/1135246723727

Jos mahdollista niin kannattaa lukea paperiversiosta tatuointien taustat
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 16 Kesä 2009 12:52

Rumin tatuointi minkä oon nähnyt on kyllä koko selän kokoinen kirkkovene ja hillittömän isoilla tikkukirjaimilla kirjoitettu haistakaa vittu :virne:

Noissa hesarin kuvissa kaikissa ärsyttää se, että ne on kaikki vaan huonosti tehtyjä. Kun oishan niitä rumia, mutta hyvin tehtyjäkin olemassa. :hullu:

Meillä ois miehen kaa tarkoitus alkaa säästää rahaa uusiin tatuointeihin, miehelle ois tulossa molemmat kädet täyteen, toiseen he man pahiksia ja toiseen hyviksiä. Itse aattelin, että pitäis puhua kaveri ympäri, koska mulle olisi ihan ekana tulossa vain toiseen varpaaseen J ja toiseen A.

Sit haluaisin mun niskakorun taas takaisin, se oiskin jo sitten kolmas sitä laatua. Eka lähti työn takia ja toinen meni umpeen, kun koru oli hävinnyt yön aikana eikä sitä ikinä löytynyt.
Ja tosi outoa, ettei hammaslääkäri sanonut mulle _mitään_ lävistyksistä. Ehkä ne ei sitten haittaa. Kun on kielikoru ja huulikoru ja smiley (joka on siis rengas ylähuulen alla ja on maailman kivoin lävistys, mutta saa kyllä putsata päivittäin, ettei mustasta rengaasta tuu valkeaa :virne: )
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 17 Kesä 2009 19:10

Ei kannata nukahtaa tatuoijan tuoliin. Tai vaihtoehtoisesti kannatta kysyä isiltä lupa ennen ku lähtee hakattavaksi.

:virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 23 Kesä 2009 07:08

Apua. :pepsodent:

Mulle on nyt tullut himo ottaa se semmoinen lävistys, joka ei ihan joka jannulle näykään. :pepsodent:
Katsotaan riittääkö uskallus jonain päivänä toteuttamaan tämä kumma mielihalu. :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 03 Heinä 2009 15:01

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja seiklus » Pe 17 Heinä 2009 14:39

Lyyra kirjoitti:Ei kannata nukahtaa tatuoijan tuoliin. Tai vaihtoehtoisesti kannatta kysyä isiltä lupa ennen ku lähtee hakattavaksi.

:virne:


oon harkinnu piiitkaan tatuoinnin ottamista, mut nimenomaan kuvan valinta ylivoimasen vaikeeta. tuo uutinen nimeomaan brysselin tatuointiliiketta koski, niin pitanee kaks kertaa miettia viela paikkakin missa tatuoinnin otan.

kuvan kuitenkin selkaan tulen ottamaan, ja mielellaan sellaisen kuvan, mita pystyy myohemmin jatkamaan. ihan jo rahallisistakin syista, kun en usko etta kerralla on varaa koko selan kokoista tatuointia ottaa tai etta kipua niin paljon kestaisin.
Avatar
seiklus
 
Viestit: 53
Liittynyt: Ke 08 Heinä 2009 23:12
Paikkakunta: Belgium

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 17 Heinä 2009 17:12

seiklus kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Ei kannata nukahtaa tatuoijan tuoliin. Tai vaihtoehtoisesti kannatta kysyä isiltä lupa ennen ku lähtee hakattavaksi.

:virne:

oon harkinnu piiitkaan tatuoinnin ottamista, mut nimenomaan kuvan valinta ylivoimasen vaikeeta. tuo uutinen nimeomaan brysselin tatuointiliiketta koski, niin pitanee kaks kertaa miettia viela paikkakin missa tatuoinnin otan.

Tarinahan päättyi siis siten, että tyttö paljasti valehdelleensa, koska isi suuttui. Tatuoija on siis puhunut käsittääkseni totta alun alkaenkin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 19 Heinä 2009 12:38

Tuota Galin kaaviota katsellessa tuli mieleen, että olenko kerrankin omaperäinen kun tahtoisin
ottaa tatuoinnin säären takaosaan. Tämä on vasta harkinta-asteella, mitään tietoa ei ole millaisen
ottaisin, kunhan se olisi pitkulainen kuvio, ja jatkuis nilkasta ehkä parikyt senttiä ylöspäin.
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja iisa » Ke 21 Loka 2009 17:15

Omistan kaksi tatuointia. Nilkassani oleva on itse suunniteltu ja se ei ole vielä täysin valmis, haluan sitä vielä jatkettavan. Molemmat kuvat ovat melko pieniä, nilkassani oleva kuva on perinteinen musta ja toinen on värillinen. Haluaisin lisää tatuointeja, pari ideaa jo onkin mielessä. Haluaisin esimerkiksi jalkaani (en tiedä tarkkaa paikkaa), jonkun tekstinpätkän. On vain hirveän vaikeaa löytää omanlainen teksti. Se voisi olla jostakin laulusta tai kirjasta tai vaikka elokuvan repliikki, vaihtoehtoja on ihan liikaa, tai liian vähän, koska tällä hetkellä ei ole yhtäkään mahdollista mielessä. :hämillään:
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 22 Loka 2009 14:21

Reiden ympärille "Ei kulkua ylöspäin" :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 22 Loka 2009 16:03

Sääriin "Ei talvikunnossapitoa" :keijo: Joo, tiedän, aika huono. Mut ainakin miua huvitti. :p
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 09 Joulu 2009 20:08

Tragus lävistetty. :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja damn » Su 07 Maalis 2010 17:01

Vaihdoin huulikoruun segment-renkaan Kuva.
Vähän tämä on kiva, isot kiitokset vain kaverille joka antoi tämän minulle. Minulla on ollut aikaisemin tapin lisäksi vain hevosenkenkä, joten tämä tuntuu vaihteeksi jännältä. Aluksi oli vaikeuksia juoda, syödä ja pussailla :ahihi: . Onneksi sitä tottuu nopeasti.

Tarkoitus olisi käydä ottamassa tatuointi eräällä tutulla tässä lähiaikoina. Olen yrittänyt monta vuotta keksiä minkä kuvan itselleni haluaisin ja tulin siihen lopputulokseen, että suunnittelen ja piirrän sen itse niin tulee ainakin oman näkönen.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Walker » Ma 16 Elo 2010 21:33

"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 07 Syys 2010 23:01

Hain huulikorun takaisin neljän vuoden erossaolon jälkeen.
Samaan paikkaan tuli kuin mistä lähtikin.
Ei edes viikkoa ole kulunut ja ajattelin ensi viikolla vaihtaa tapin lyhyempään. Olihan se peräti kaksi tuntia turvoksissa :virne:

Mutta mun lävistys :hymyhali:

Ja! Siskon 2-vee ihastui siihen. Osoitteli ja huuteli "ihanaa :D" ja "oijjoi, kaunis". Halus oman :virne: Hämmästyttekö, kun ei tule saamaan. Siskon mielestä ikinä :virne:

On niin hyvä olla oman korun kanssa :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 17 Loka 2010 23:47

Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 18 Loka 2010 21:14



Noita nyt ei tajua varmaan kukaan muukaan, eivät edes nuo kuvissa olevat henkilöt itse.

Yleisesti tatuoinneista ja lävistyksistä on sanottava, että tunnen enemmän ihmisiä, jotka katuvat niitä kuin sellaisia, jotka niihin ovat tyytyväisiä. Enkä mitenkään halua tässä loukata, mollata tai paheksua, vaan totean vain empiirisen havaintoni elävästä elämästä.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 25 Loka 2010 21:26

Nugat kirjoitti:Olin pitkään haaveillut korvaruston yläosaan rengasta tai kahta ja viisi vuotta sitten sain tuon mieliteon toteutettua. Reikä ammuttiin ja näin jälkikäteen se ei ilmeisesti ollut kovin hyvä juttu. :epäilevä:
Sentään näin monen vuoden jälkeen se on vielä välillä aikas kipeä. Varsinkin flunssaisena verta ja muita nesteitä valuu ja puoli päätä on punaisena. Sellaisella hetkellä vannon poistavani sen heti, kunhan korva kestää käsittelyä. Se rengas oli todella vaikea saada siihen ja meninkin oikein ammattimaiseen lävistysliikkeeseen, jos ne saisivat sen korvaan. Ja saihan ne, hukattuaan kolme palloa. :tilt: Mutta se ei haittaa, kun ei tarvinnut maksaa mitään. :tilt: Nyt vain mietityttää, että miten ihmeessä saan korun irti. :hullu:

No mutta kuitenkin, nyt korva on ollut taas kunnossa jo vallan muutaman viikon. :virne: Ei mitään ongelmaa.
Kunnes nukkuessa nojaan tyynyllä koko painolla. :epäilevä: Normit reiät korvalehdessä eivät ole ikinä aiheuttaneet moisia ongelmia.

Kun nyt joskus saan tuon poies, otan lävistämällä uuden reiän. Koru on jo niin osa itseäni, että sekin vaikuttaa poiston vaikeuteen, eikä millään raaskisi.


Otin korun pois ja nyt on surku. :(

:pillitys:

Jännä miten yhteen koruun voi kiintyä. :keijo: On vallan alaston olo. Tässä istuskellessa pyörittelin korua ja ajattelin kokeilla kuinka helposti saan pallon renkaasta irti. Se oli meinaan tavattoman vaikea laittaa. Ja plop, se oli lattialla. Renkaan poisto olikin sitten hankalaa, kun rusto on vähän turvonnut, mutta jotenkin sain levitettyä aukkoa ja pujotettua sen pois korvasta suht kivuttomasti. Nyt puhdistin reiän ja ihmettelen, mistä löytäsin ohuen ohuen renkaan tilalle. Ehkäpä se menisi silleen sopivasti umpeen, mutta että siihen saisi vielä ohuen korun pysymään. :tilt: :toiveajattelua:

Monta vuottahan tätä on tullut ihmeteltyä. Viimeinen silaus tuli vyöhyketerapiassa, kun hoitaja katseli korvaa ja totesi reiän olevan aika kriittisessä pisteessä vaivoihini nähden ja pahan näköinen. Pari yötä taaksepäin olin kyllä rykäissyt korvaa vahingossa kädellä ja siitä se oli taas erityisen ärtynyt. Koru turvonneen ympäriston kanssa hinkkaa samalla muitakin pisteitä, ettei ihme jos mulla huono olo on. En nyt tiedä sitten kuinka paljon korun poisto lopulta vaikuttaa hoidettavaan vaivaani, mutta eipähän ole korva ainakaan korun takia tulehtunut.

Sasikohan jostain hommattua sellaisia korvakoruja, jotka eivät tarvitse reikää? Sellaisia feikkejä. :keijo: Nimenomaan rustolle.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 15 Joulu 2010 19:54

Istuin tänään viis tuntia tatuoitavana ja saatiin ääriviivat aikaiseksi. Parin viikon päästä sit jatketaan varjostusten parissa. :sydän: Tämä on tähänastisista tatuoinneistani isokokoisin ja täysin vailla mitään syvällisiä merkityksiä miksi juuri tämä kuva. (vrt. telkkarin tatuointiohjelmat, joissa jokaisella tatuoinnilla on tosi syvällinen merkitys.) Tää nyt on vaan kiva kuva.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa