Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 21 Heinä 2009 12:42

skray kirjoitti:Viime aikoina olen keskittynyt Poirotin (Poirot'n? En vaan osaa enää.) hurmaaviin murhatutkimuksiin.

Poirot'n. Mä en ole muuten ikinä tajunnut, mikä ihmisiä Agatha Christiessä viehättää. Musta ne kirjat ovat hirmuisen tylsiä - poikkeuksena Kymmenen pientä neekeripoikaa (vai mikä sen nimi nyt nykyään on), jonka luin ihan mielelläni.

Damn, eikö sulla ole mahdollisuutta opiskella kesällä? Mä tein niin koko opiskeluajan, nostin kesätkin opintotukea ja valmistuin sitten ennätysajassa. Jäljelle jäi oikein ruhtinaalliset yksi opintotukikuukausikin. ;)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 21 Heinä 2009 13:00

Lumikki75 kirjoitti:Damn, eikö sulla ole mahdollisuutta opiskella kesällä?


Ei ole mahdollista opiskella kesällä, otin tuosta selvää keväällä kun alkoi tilanne näyttää huonolta kesätöiden suhteen. Ainut hyvä puoli siinä on se, että kun ei ole mahdollista saada opintotukea kesällä, niin sossu antaa toimeentulotukea. Muuten olisinkin ilomielin opiskellut kesällä ja on todella syvältä jostain, ettei meillä ole siihen mahdollisuutta. Lähes kaikki kaverini opiskelevat kesällä, mutta niillä onkin mahdollista esim lukea kirjoja ja kirjoitella niistä esseitä ja tehdä tenttejä. Opiskelen alaa jossa me ei kirjoja juuri lueta ja asiat opitaan käytännössä ja itsenäinen opiskelu on aika vaikeaa.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 21 Heinä 2009 20:51

Huomenna katsomaan seuraavan vuoden majapaikkaa. Jänskää. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 22 Heinä 2009 01:23

Tiistai. Avaimet löytyivät, uusi kiuas on tilattu.

:virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 22 Heinä 2009 01:53

Muutama tunti hulahti kiroillessa ja Suurta Puhdistusta valmistellessa. Tarkoituksena on siis ajaa pöytäkoneeseen WIndows uudestaan ja saada kone nykyistä nopeammaksi. Valmistelu vaan on työlästä - ulkoiselle kovolle sain sentään suht näppärästi pelien tallennustiedostoja, valokuvat, musiikit yms. jemmaan. Sähköpostien siirtäminen toiselle koneelle olikin kinkkisempää, kun ei sitä ollut aiemmin tehnyt. Nyt kyllä onnistuu. Latailin myös service packit ja tietoturvat sun muut, joten tilanne näyttää hyvältä.

Huomenna otan pari rohkaisuryyppyä ja täräytän levyt sileäksi! Jos uskallan....
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 22 Heinä 2009 03:50

Fantsu kirjoitti:Muutama tunti hulahti kiroillessa ja Suurta Puhdistusta valmistellessa.


Stalin ei tainnut siihen aikaisemman suunnitteluun käyttää kun murto-osan kyseisestä ajasta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/stalinin_vainot
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 22 Heinä 2009 12:34

Aamulla heräsin ovikelloon. :bubbles: Olin unohtanut tilanneeni Fidan miehet hakemaan kirjahyllyn pois. Piti potkia vieraat hereille makkarista ja alkaa tyhjentämään hylly sängylle, jolla nukkuivat. Toinen vieraista pääsi vielä kantamaan hyllyäkin vähän matkaa. :virne:

No, olihan se jo aikakin herätä, kun vieraiden piti ehtiä junaan. Hyllyoperaation jälkeen rupesimme aamupalalle.

Aamupalalla soi puhelin. Jääkaappimies soitti, että on tulossa uuden jääkaapin kanssa puolen tunnin päästä. "Sopii", sanoin ja jatkoin aamupalaa ja rupattelua ja Aamulehdelle naureskelua. Aamiaisen jälkeen menin vessaan, otin yöpaidan pois (ei oo kuvei :keijo: ) ja rupesin peseytymään ja aamutouhuilemaan. Ovikello soi. "Mitä nyt taas?! :viha: " mietin, ja sekunnin murto-osassa muistin: Se jääkaappi. :läps: Tämä mun pääkoppa on joskus kuin Emmentalia.

Ei kun yöpaita takas päälle, avaamaan ovea ja tyhjentämään vanhaa jääkaappia ja pakastinta. Jäi hampaanpesut väliin ja dödöäkin ehdin laittamaan vain toiseen kainaloon.

Jääkaappia asennettaessa vieraat pistivät kamppeet kasaan ja hyvästeltiin ja kiiteltiin ja vieraat lähtivät kohti rautatieasemaa.

Tohinaa siis riitti aamulla, mutta nyt on ruma hylly poissa ja uusi, isompi jääkaappi keittiössä. Parasta. :D
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 22 Heinä 2009 13:16

Lyyrallahan on ollut aamu! Mä olen niin aamuäreä, että olisin varmaan tintannut joko niitä vieraita tai tavarantuojia, jos noin olisi käynyt. :hullu:

- - -

Siippa ja koira palasivat kesälomareissulta. Toivat mukanaan meille uuden perheenjäsenen. Esko-mörkö asuu nyt ainakin väliaikaisesti meidän suihkulähdealtaassa - Esko on siis rapu. En ymmärrä, miksi raukka piti sieltä mökiltä asti tänne raahata, mutta tuolla se nyt kököttää ja natustelee koiran papanoita. Mun elämä on joskus aika outoa. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 22 Heinä 2009 13:18

Lumikki75 kirjoitti:Lyyrallahan on ollut aamu! Mä olen niin aamuäreä, että olisin varmaan tintannut joko niitä vieraita tai tavarantuojia, jos noin olisi käynyt. :hullu:

Joo niin minäkin yleensä. Tyypeillä kävi tuuri: onneksi ei ollut univaikeuksia viime yönä. Muuten olisin ollut vihanen ku p*rseeseen ammuttu karhu. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » To 23 Heinä 2009 06:52

Ei hyvää huomenta... :bubbles: . Normaalisti olen univaikeuksistani huolimatta saanut aamulla nukuttua hyvin, mutta tänään heräsin jo viiden jälkeen ja en enää saanut unta. Tulee ihan liian pitkä ja tuskainen päivä kun yritän tekemistä keksiä. Pitäisiköhän aamulenkille lähteä :( .

Onneksi viikonlopusta pitäisi tulla näillä näkymin ihan mukava ja ei tarvitse erakoitua kämpille, kun kaupungissa on kerrankin porukkaa jota nähdä. Pitää kyllä yrittää säästää rahaa ensi viikolle, että pääsen vielä Ankkarockiin asti. Sisko soitti eilen, että oli liput ostanut, niin nyt se on sitten ihan varma että sinne mennään.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 23 Heinä 2009 13:24

Lumikki75 kirjoitti:
skray kirjoitti:Viime aikoina olen keskittynyt Poirotin (Poirot'n? En vaan osaa enää.) hurmaaviin murhatutkimuksiin.

Poirot'n. Mä en ole muuten ikinä tajunnut, mikä ihmisiä Agatha Christiessä viehättää. Musta ne kirjat ovat hirmuisen tylsiä - poikkeuksena Kymmenen pientä neekeripoikaa (vai mikä sen nimi nyt nykyään on), jonka luin ihan mielelläni.


En mäkään ennen tykänny noista Christien kirjoista, mutta sitten kun katsoin äitin kanssa joskus jonkun Marplen tai Poirot'n telkkarista, niin aloin lukea kirjojakin. En mä tosin muista Christieistä välitä, mutta noi nyt on iskenyt siksi, että ne pohjautuvat harmaiden aivosolujen käyttöön pikemminkin kuin toimintaan. Muutenkin mä tykkään kaikista murhajutuista, joissa saan käyttää aivojani ja koittaa ratkaista jutut ennen kirjan/tv-ohjelman henkilöitä.

10 pientä neekeripoikaa tosin oli munkin mielestä hyvä kirja, joskin siitä on niin kauan kun oon lukenu sen, etten muista oliko se Marple, Poirot vai joku muu. :virne:

Jotta nyt ilmottaisinkin murhanratkaisumieltymyksieni lisäksi jotakin, niin voin kai kertoa, että olen tänään leiponut mansikkalimejuustokakun. Aion syöttää sen ystävilleni illalla, kun vietetään porukalla kaverin pikkuruisia läksiäisiä, hän kun matkustaa miehekkeensä kanssa Afrikkaan zoomailemaan kirahveja kuukaudeksi.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 23 Heinä 2009 15:18

Luin kaikki tarjolla olleet Christiet jo ala-asteella kilpaa kaverin kanssa. Sittemmin olen lukenut joitakin yksittäisiä kirjoja uudestaan, mutta tuskin aloittaisin enää koko läjää alusta. Muistelisin, että jonkin verran alkoi juonissa olemaan toiston makua ja ratkaisutkin keksi helpommin. Yksittäisinä kirjoina siis vihdyttävämpiä.

Tänään olen vain asentanut, asentanut ja asentanut... XP hulahti koneelle nätisti ilman mitään ongelmia, mutta päivitysten ja muiden ohjelmien kanssa meinaa mennä ikä ja terveys. SP:tkin asennan yksitellen, kun en osannut tiedostojen yhdistämistä tehdä. Kestää kestää... Toivon kovasti, että tästä on jotain vastaavaa hyötyä! Ainakin on hyvin siivottu kone, jos ei mitään muuta. Viidessä vuodessa oli kertynyt vaikka minkälaisia sotkuja, joihin ei enää mikään tepsinyt. Järjestelmänpalautuskin "kuoli" jo ajat sitten.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 23 Heinä 2009 15:31

Firma on pykäämässä jotain omaa sisäistä feispuukkia, tulee omat kuvat sinne ja ilmeisesti jokin "ilmoitustaulu", mistä näkee, onko paikalla, varattu, vapaa, karannut (ehe ehe), ja miksi niin. Gestap... keskijohto haluaa ilmeisesti mahdollisuuden kyttäillä työntekijöitä oikein olan takaa. Siitä vaan, me jo helsinkiläisen kollegan kanssa keksittiin paljon hyviä juttuja, mitä voi esimerkiksi kirjoittaa mahdolliseen "varattu"-kohdan vapaakenttään (missä siis on selitys, miksi on varattu) :keijo: Sitten keskusteltiin "avatarista", niin tää kollega sanoi, että mun kuvassa pitää ehdottomasti olla jotain vaaleanpunaista ja röyhelöistä.


:kauhistunut: :salaliitto:


Mä en tiedä, kumpi pelottaa enemmän: se, että kollega tietää mun alter egon vai se, että mä aiheutan kanssaihmisille mielikuvia vaaleanpunaisista röyhelöistä :virne:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 23 Heinä 2009 17:01

Mun kebabin lohkoperunoissa oli tänään yksi ranskalainen. :norsu:






:nirppa:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 23 Heinä 2009 18:09

Nugat kirjoitti:Mun kebabin lohkoperunoissa oli tänään yksi ranskalainen. :norsu:






:nirppa:

:täh: Kai valitit ja vaadit rahat takaisin, tai vähintäänkin uuden annoksen?



:virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 23 Heinä 2009 19:38

Lyyra kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Mun kebabin lohkoperunoissa oli tänään yksi ranskalainen. :norsu:






:nirppa:

:täh: Kai valitit ja vaadit rahat takaisin, tai vähintäänkin uuden annoksen?



:virne:


Ehdin hädissäni syömään todistusaineiston! :pillitys:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 23 Heinä 2009 22:05

Nugat kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Mun kebabin lohkoperunoissa oli tänään yksi ranskalainen. :norsu:






:nirppa:

:täh: Kai valitit ja vaadit rahat takaisin, tai vähintäänkin uuden annoksen?



:virne:


Ehdin hädissäni syömään todistusaineiston! :pillitys:


Mutta tuleehan se muutaman päivän sisään takaisin kiertoajelultaan. :lanppu:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 24 Heinä 2009 08:45

Aurora B. kirjoitti:Firma on pykäämässä jotain omaa sisäistä feispuukkia, tulee omat kuvat sinne ja ilmeisesti jokin "ilmoitustaulu", mistä näkee, onko paikalla, varattu, vapaa, karannut (ehe ehe), ja miksi niin. Gestap... keskijohto haluaa ilmeisesti mahdollisuuden kyttäillä työntekijöitä oikein olan takaa.


Hassua, meitinkin virmaan hankittiin vastaava laitos...joka muuten oli/on yksi syy miksi viime kuukausina on tehnyt mieli huutaa :gaah:

Meilläpäin tosi syynä on ilmeisesti se, että joku pomo päätti hyvien veljiensä kanssa että "nokun kato feisbuuk, kato oletsä kuullut siitä, kato se on niinku sellanen paikka missä kato sulla on kaikki sun kaverit ja kato sitten sä niinku feisbuukkaat niitten kanssa, niin kato tää on just sitä meidän virma tarttee kato" :keijo:

Kukaan ei kysynyt it-tuen tai käyttäjien mielipidettä.
Ai niin, palautetta toki saa antaa, sähköpostilla osoitteeseen juukatonäästotaniinsiis.noannasitäpalautetta@virma.fi. Kukaan ei jaksa kirjoittaa joko viestiä tai tuota osoitetta, vaan soittaa meille ja syyttää meitä -> oikeat syylliset päättelevät että koska palautetta ei ole tullut, kaikki on mennyt hyvin :keijo:

Oletteko koskaan kokeilleet opettaa sellaista ludiittia, josta ei tiedä onko ensimmäisenä luvassa eläke, kuolema vai viraltapano, luomaan omaa profiilia jotta tämä pääsisi virman sisäisille sivuille? Minulle ei makseta tästä hommasta tarpeeksi :friikki:

Viikko lomaan muuten :woohoo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 24 Heinä 2009 10:08

Mites ois, jos olisit oikein asiakaspalveluhenkisen ystävällinen niille kaikille jotka soittaa ja kysyy opastusta teitiin feispuukin kanssa. Samalla kun päivittelet, että niin onhan ne hankalia nuo uudet ohjelmat ja aina vie vähän aikaa tutustuminen avaisit sähköpostin ja näpsyttäisit vastaanottajakenttään firmafeisbuukin palauteosoitteen. Sitten kysyisit että mikäs meni vikaan kun ei toimi ja selonteko menisi tietysti viestiin.
Sitten vielä ongelmatapauksen sähköpostiosoite siihen mukaan (varmisten vielä että kaveri käyttää sähköpostejaan)
Loppuun kerrot opastettavalle, että tämä ei nyt ihan liippaa sinun asiantuntija-aluettasi, mutta laitat ongelman eteenpäin sille kenelle se kuuluu. Sähköpostia seuraamalla pitäisi tulla pikimiten ohjeistusta. Ja vielä loppuun jos toivottelet, että jos ei tällä aukea niin sitten teet näin, eli annat oikean tyypin yhteystiedot.

Toimiskohan tommonen?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 24 Heinä 2009 11:13

Mr. Smith kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Firma on pykäämässä jotain omaa sisäistä feispuukkia.....

Hassua, meitinkin virmaan hankittiin vastaava laitos...joka muuten oli/on yksi syy miksi viime kuukausina on tehnyt mieli huutaa :gaah:

Ai ku kiva, odotan oikein innolla tuota(kin) uudistusta :keijo: Ja "hassua" ei aivan riitä kuvaamaan sitä, että meillä on taas samanlaisia kokemuksia. Mun mittari on jo "huolestuttava":ssa, kohta menee "pelottava":n puolelle :virne: Ja kukaan ei varmaan enää usko, että me ollaan eri henkilöitä :tilt:


Kukaan ei kysynyt it-tuen tai käyttäjien mielipidettä.

Kysyä nyt jonkun mielipidettä heidän työhönsä vaikuttaviin muutoksiin :rotflmao:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 24 Heinä 2009 11:20

Määkin haluan viivoitella!

Kesä.
- Edelleen sairaslomalla.
- Tämän hetkinen päättymispäivä on elokuun lopulla = koko kesä saiterilla.
- Olen kokeillut huumeiksi luokiteltavia lääkkeitä ja ollut täysin sekaisin.
- Lääkkeiden vaikutuksen alaisena olin täysin toinen persoona.
- Jolloin olin myös äidillä ja siskolla hoidossa.
- Nyt olen taas lääkkeetön ja kipeä.
- Mutta olen ihan ruskea!!
- Heinäkuu meni rakentaessa lavasteita teatterille.
- Kävin nopeasti Tukholmassa, kun oli ihan tosipakko päästä hetkeksi pois.
- Tukholmassa oli kuuma.
- Lavasteet on hienot :D
- Eilen oli ensi-ilta! Katsojia 80 ja se meni aika himpatin hienosti :) Edelleen olen tyytyväinen muiden ja vähän omaankin suoritukseen. (Puffina. Kattokaa uudenmaan uutiset tänään klo 19. Meitä näkyy siellä.. :ahihi:.)
- Siskon napero on :sydän:. Se oli katsomassa ennakkonäytöstä keskiviikkona ja oli ihan täysillä mukana. Komensi omaan tyyliinsä näyttelijöitä lavalla.

Tulossa:
- Vielä 15 esitystä ennen elokuun puoliväliä.
- Kuntoutusta muodossa x ?
- M. :täpinä:

Kesä on mennyt taas ihan liian nopeaan. Yöt alkaa olemaan jo pimeämpiä ja elokuu kolkuttaa ovella. Kesä on kuitenkin ollut ihana. Vaikka välillä se kuumuus rakennuksilla meinasi tehdä hulluksi. Mutta että voi olla tyytyväinen omaan käden jälkeen (siis siihen mihin on pystynyt) ja kun vielä pääsee tekemään niissä erittäin hienoa näytelmää. Itsensä ylittäminen on jotain... jotain aivan kamalaa ja samalla niin hienoa. Odottakaa vaan miten hajalla mä tulen olemaan tuon näytelmän jälkeen. Sitten kun ei olekaan mitään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 24 Heinä 2009 11:31

Kibs :hymyhali: Onko olo yhtään helpottanut?
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 24 Heinä 2009 11:56

Kiba, kiva lukea mukavista kuulumisista :hymyhali:

Kibaya kirjoitti:- M. :täpinä:


:femmat:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 24 Heinä 2009 12:17

Pvi kirjoitti:Mites ois, jos olisit oikein asiakaspalveluhenkisen ystävällinen niille kaikille jotka soittaa ja kysyy opastusta teitiin feispuukin kanssa. Samalla kun päivittelet, että niin onhan ne hankalia nuo uudet ohjelmat ja aina vie vähän aikaa tutustuminen avaisit sähköpostin ja näpsyttäisit vastaanottajakenttään firmafeisbuukin palauteosoitteen. Sitten kysyisit että mikäs meni vikaan kun ei toimi ja selonteko menisi tietysti viestiin.
Sitten vielä ongelmatapauksen sähköpostiosoite siihen mukaan (varmisten vielä että kaveri käyttää sähköpostejaan)
Loppuun kerrot opastettavalle, että tämä ei nyt ihan liippaa sinun asiantuntija-aluettasi, mutta laitat ongelman eteenpäin sille kenelle se kuuluu. Sähköpostia seuraamalla pitäisi tulla pikimiten ohjeistusta. Ja vielä loppuun jos toivottelet, että jos ei tällä aukea niin sitten teet näin, eli annat oikean tyypin yhteystiedot.

Toimiskohan tommonen?


Muuten jees, mutta (ja nyt seuraa minun ranskalaista viivoittelua):

- Me emme anna sovellustukea, tai ainakaan meidän ei pitäisi antaa. Virma ei nimittäin ole halunnut ostaa meiltä asiakkaiden neuvomistukea, vaan pelkästään varmistusta että ohjelmat toimivat. Eli: et osaa kirjautua meitin hienoon feisbook-kopioon? No voi voi, ei kuulu meille. (No oikeasti me tietenkin autettiin asiakkaita, ei kai niitä voinut jättää heitteille)

- Porukka ei halua kirjoittaa tai saada mitään sähköposteja. Kun asiaa ehdotti, niin vastaus oli "hympf, no en minä haluaa mitään kirjoittaa!" :friikkipeukku:

- Vastuussaolevat henkilöt ovat herkkähipiöitä. Esim. sähköposti-uudistus: pääpahis sanoi että hänelle vaan sitten kaikki palautteet, antaa tulla hän kestää.

Kun aluksi kukaan ei viitsinyt valittaa, hän loihe lähettämään meille oikein postia että "kukaan ei ole valittanut hänelle, kaikki on mennyt loistavasti! :virne:" ja meillä tietenkin puhelimet käyvät kuumana kun systeemi ei toimi ja käyttäjät valittavat. Pikkuhiljaa alkoi kuitenkin mennä perille että me emme ole syy tähän pahuuteen, vaan pääpahis, ja hänelle voi ilmoittaa mielipiteensä.

Menee aikaa ja pääpahikselta tulee viesti että "älkää enää antako minun osoitetta :pillitys: kaikki on tyhmiä ja inhottavia ja ne ei tajua mitään ja varmasti ei ole mitään vikaa" jne.

Nyt sitten pääpahis on puolustautunut sillä että uudessa sähköpostijärjestelmässä on mahdollista mm. luoda widgettejä.
Mikä on hieno asia, sillä menepä kysymään meidän käyttäjiltä mikä on "widget", niin saat vain osaksesi :riips: ja :isosilmä: ja :täh:

Mutta siis: viikko lomaan :virnu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 24 Heinä 2009 12:35

No höh...

Mutta, vaan viikko lomaan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron