Pvi kirjoitti:No höh...
Mutta, vaan viikko lomaan.
Sanomastani huolimatta arvostan kuitenkin yritystäsi auttaa

Pvi kirjoitti:No höh...
Mutta, vaan viikko lomaan.

Tosin tiedän, että sunnuntaina taas ketuttaisi, kun rahat olisi vähissä ja väsy. Ääh, ei osaa päättää. Eikä osaa rentoutua!
Kibaya kirjoitti:- Eilen oli ensi-ilta! Katsojia 80 ja se meni aika himpatin hienostiEdelleen olen tyytyväinen muiden ja vähän omaankin suoritukseen. (Puffina. Kattokaa uudenmaan uutiset tänään klo 19. Meitä näkyy siellä..
.)
Mä katsoin sen.
Hyvältä näyttää! Meidän Kiba on julkkis. 
Pyöräilin sateessa. => Ilme:
Sain ruokaa syödäkseni. => Ilme:
Olin netissä ja napostelin karkkeja. => Ilme: 
marenkienkeli kirjoitti:Kibaya kirjoitti:- Eilen oli ensi-ilta! Katsojia 80 ja se meni aika himpatin hienostiEdelleen olen tyytyväinen muiden ja vähän omaankin suoritukseen. (Puffina. Kattokaa uudenmaan uutiset tänään klo 19. Meitä näkyy siellä..
.)

Se siitä virkeydestä. 

Ois se kivaa jos ois normaalistikin joku, jonka kanssa pelata vaikka mölkkyä..
Jos jollain tavalla sais yhistettyä ne asiat, jotka 

Kyllä tämä tästä. Kun laitan nuorisokalsarit tänään jalkaan, voin tuntea itseni nuoremmaksi. 

marenkienkeli kirjoitti:Kibaya kirjoitti:- Eilen oli ensi-ilta! Katsojia 80 ja se meni aika himpatin hienostiEdelleen olen tyytyväinen muiden ja vähän omaankin suoritukseen. (Puffina. Kattokaa uudenmaan uutiset tänään klo 19. Meitä näkyy siellä..
.)
Mä katsoin sen.
Hyvältä näyttää! Meidän Kiba on julkkis.

. Ihan pikkasen paremmin, mikä on mun maailmassa jonkuntasoinen voitto. Elättelen toiveita, että työterveyslääkäri päästäis töihin syyskuussa. Tai ainakin ennen lokakuuta!! Vuosi sairaslomalla kuulostaa aika hurjalta.
. Ja aina voi sanoa, että on 18 ja pari kesää 
.
. 
, miten sen nyt haluaa ottaa.

), mutta kohta se ei enää pidä paikkansa kun on lähempänä kolmeakymppiä. 
Suvi kirjoitti:Kyllä tämä onnen puolelle taitaa mennä... ehkä.

Baarireissu meni hiukan plörinäksi ja se ottaa vieläkin päähän.
. Joku nainen oli lähtenyt lenkille topissa, joka roikkui löysänä niin alhaalla, että rintsikat näkyivät edestä puoliksi ja sivulta vieläkin enemmän.
Muuten kyseinen lenkkeilijä oli viimeisen päälle tiptop. Mahtava vaatevalinta. 

marenkienkeli kirjoitti:Tämän päiväisellä kauppareissulla ilmeeni taisi olla matkalla tällainen:. Joku nainen oli lähtenyt lenkille topissa, joka roikkui löysänä niin alhaalla, että rintsikat näkyivät edestä puoliksi ja sivulta vieläkin enemmän.

marenkienkeli kirjoitti:Tämän päiväisellä kauppareissulla ilmeeni taisi olla matkalla tällainen:. Joku nainen oli lähtenyt lenkille topissa, joka roikkui löysänä niin alhaalla, että rintsikat näkyivät edestä puoliksi ja sivulta vieläkin enemmän.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa