Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 27 Heinä 2009 23:39

Pvi kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Tämän päiväisellä kauppareissulla ilmeeni taisi olla matkalla tällainen: :isosilmä: . Joku nainen oli lähtenyt lenkille topissa, joka roikkui löysänä niin alhaalla, että rintsikat näkyivät edestä puoliksi ja sivulta vieläkin enemmän. :virne: Muuten kyseinen lenkkeilijä oli viimeisen päälle tiptop. Mahtava vaatevalinta. :friikkipeukku:


Oliko sillä siellä alla rintsikat millaset? Kulahtaneet väriltään entisetvalkoiset, jotka
on poistettu arkikäytöstä, vai sporttitoppi?

Mustat perusrintsikat, joissa taisi pikkuisen pitsiäkin olla. Sporttitoppia en olisi juurikaan ihmetellyt. Mutta jos joku nyt välttämättä haluaa (suurehkot) rintansa tyrkylle laittaa sunnuntaikävelyllä, niin mikäs siinä. :virnu:
-------

Jestas, mikä päivä taas takana. 12 tuntia meni kivasti poissa kotoa (töissä ja ainejärjestöjuttuja hoitamassa). Noi ainejärjestöjutut on toki vapaaehtoistoimintaa ja noi jutut eivät kuulu virkaani, mutta kun on mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja asiat kiinnostavat, mun on vaikea pysytellä erossa. Välillä pitää toppuutella itseäni, etten liikaa haali hommia, vaikka en tosiaankaan ole aktiivisin hallituslainen. No, joka tapauksessa oon jo nyt korviani myöten ainejörjestöjutuissa. Saa nähdä, mikä on tilanne vuoden päästä. Näkyyköhän enää edes päälakea? :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 28 Heinä 2009 19:01

Mielestäni on hienoa, kun esillä on kolmet olkaimet yhtä aikaa :p Yhdet rintsikoihin, yhdet toppiin ja yhdet... huvin vuoks... ei minnekään :virne:

Töissähän tytöillä on aika vakiovaruste tuo toppi. Kaikki esille vaan, että pojat ajaisivat keräyskoneella seinään. Varsinkin, kun etukumara on kerääjän normaalein työasento. :jaaha:

--

Hienosti alkaa tiliote:

Hesburger, Sello
Alko, Leppävaara...

:virne:

Terveellisesti ollaan eletty joo. :enkeli:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ti 28 Heinä 2009 20:50

Saanhan vielä liittyä ranskalaisten viivojen laittajien joukkoon? Liityn kuitenkin, tässä kesä tiivistettynä:

-Töitä ei ole ollut, miehekkeellä on.
-Suurin osa kesästä ollaan asuttu mökillä jossa ei ole sähköjä eikä juoksevaa vettä. Mökki on kylläkin vain kilometrin päässä miehekkeen kotipaikasta, joten aivan sivistyksen (lue: netin) saavuttamattomissa ei olla oltu.
-Mökillä vietettiin myös juhannus, seitsemän miestä ja minä. Oli kokko ja makkaraa ja vasta muurattu grilli.
-Oon ommellu isän tekeillä olevaan veneeseen istuintyynyt, ne on isoja ja niitä on monta. Päällikangasta meni 12 metriä. Verhot pitäis vielä tehdä, niihinkin menis 9 metriä kangasta.
-Ilosaaressa käytiin, Jurassicia harkitaan.
-Viime viikonloppuna käytiin Helsingissä, siellä oli myös Mikkeli ja Tampere. Ostettiin yhteensä 140 :lla kirjoja Akateemisesta. Kivaa oli, mutta paluumatka perseestä kun oli vähän krapula ja paljon väsy, jano ja kuuma.
-Oon pakastanu mustikoita, mansikoita ja vattuja ja keittäny mansikkahilloa. Sitten kun ne sais vielä jossain vaiheessa rahdattua Mikkelistä Joensuuhun niin olis hyvä.
-Tänään päivällä kävin ekaa kertaa koko kesänä uimassa ilman saunaa.

Ihan hyvä kesä tähän mennessä :D
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 29 Heinä 2009 11:04

Mun on jo kauan pitänyt kysyä annastindeliltä, että onks sun silmät oikeasti noin huikean väriset? :o:


Hyvin pyyhkii, mutta pyyhkiköön :D Tehtiin eilen mun betoni-mosaiikki -terassipöytä, nyt jännityksellä odottelen betonin kuivumista, että näkee lopputuloksen. Vähän huolestuttaa, että kuinka se lähtee vanerimuotista irti, mutta kahtellaan sitä sitten :tilt:

Mosaiikkeja vanhoista kylppärin laatoista tehdessäni huomasin, että meidän terassin alla on asukki. Mitä kertoo musta, kun ensimmäinen ajatus oli "ROTTA!!1"? :keijo: Onneksi kävi ilmi, että Simppa (Simo-siili) on muuttanut sinne :superhymy: Sotkin raukan kotia laastipupelluksella, hyi mua. Hellunen lyllertäjä tuo Simppa.

Tekisi mieleni jaaritella näitä tyhjänpäiväisyyksiä enemmänkin, mutta säästän teitä, ja kuvaan fiiliksiä hyniöllä:


:pomppuhymy:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ke 29 Heinä 2009 12:52

:nolo: ööö, huikean väriset? Joo tommoset ne on, vaihtaa kyllä mielestäni väriä valon mukaan. Välillä ovat enemmän vihreät, välillä harmaat. Periaatteessa kuitenkin siis siniset. Ei ne miusta oo koskaan ollu mitenkään ihmeellisen väriset. :tilt:
Mut kiva jos tykkäät. :kauriinsilmät:
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 29 Heinä 2009 13:57

Pelottava tarina (K-kaikki jotka pelkäävät perhosia).

Viikko sitten sunnuntaina meille lensi parvekkeen kautta sisälle perhonen. Se oli pelottava ja se lenteli pitkin kämppää, eikä menny ulos itsenäisesti, emmekä me kaverin kanssa saatu sitä mitenkään kiinni/ohjattua ulos takasi. Sitten se perhonen kaverini mukaan oli sohvan takana seinällä ja tippui sohvan taakse (tai lensi sinne jotenkin kummallisesti), itse oli tässä vaiheessa eteisessä avaamassa ulko-ovea, jos se perhonen vaikka sitä kautta mieluummin haluaisi ulos.
No. Käänsimme sitten koko sohvan ympäri, siirrettiin tyynyt, katottiin alta, päältä, sivulta ja joka puolelta, mutta perhosta ei näkyny enää missään. Mielestämme se ei kuitenkaan ollut lentänyt ulos missään vaiheessa. Hautasimme ajatuksen perhosesta, uskaltauduimme sohvalle löhöämään ja unohtu koko perhonen.

Tänään, puolitoista viikkoa myöhemmin, kastelin kukkia ja kappas, sydänkohtaus, perhonen oli mandariinikasvini ruukussa lepäilemässä mullan päällä. Se perhonen on siis ollut koko tämän ajan kämpässämme, HENGISSÄ, ja se on elellyt meidän kanssa täällä. Sydänkohtaus. Onneksi parvekkeen ovi oli taas auki ja ikkuna parvekkeella auki. Kannoin ruukun äkkiä sinne ja pistin oven kiinni perässäni kun ryntäsin sisälle. Äsken perhonen lenteli takaisin ulos ja lähti pelottelemasta mua enempää. Sydänkohtaus.

Nyt siis seuraa tämän viikon luontokysymysosio: Onko perhonen voinut rakentaa itselleen kodin meidän sohvaan tai muualle meidän kämppään kysymättä multa lupaa? Esimerkiksi sohvaan tai johonkin muualle kummalliseen paikkaan? Entä minkälainen on perhosen koti? Onko siellä nyt munia ja sitten jossakin vaiheessa toukkia ja koteloita? Miten helkkarissa löydän sen kodin ja hankkiudun siitä eroon?

Ei mulla muuta ilmoiteltavaa, nyt töihin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 29 Heinä 2009 14:10

Mikäli ymmärsin nettisivua oikein (siellä ei ole perhosen kuvia, muuten), perhoset laskevat munansa kasveihin.

Eli jos haluat olla todella varma, tsekkaa onko kasviksissa ylimääräisiä pikkuisia munia.

Ps. Munien ulkonäöstä: "The appearance of butterfly eggs will vary from species to species. They may be oval or circular, ribbed or smooth. Most butterfly eggs start out light-colored--yellow or white--then darken as the caterpillar develops and gets closer to hatching."
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 29 Heinä 2009 16:07

Mr. Smith kirjoitti: perhoset laskevat munansa kasveihin.


Nekin? :keijo: :aukku:

Kiva lukea, että Aukulla menee hyvin, mutta siileistä sellainen varoituksen sana, ettei kannata opettaa esim. ruokkimalla sitä aivan talon välittömään läheisyyteen, nimittäin sen jos minkä jätökset haisevat. :epäilevä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 29 Heinä 2009 16:09

Kaverit osaa olla järjettömän epärationaalisia ja tehdä asiat hemmetin vaikeiksi. En jaksa edes selittää, mut väsyttää semmonen juupaseipäsjoovähänehkäruotsalainendemokratia-meininki. Eikä mistään tule mitään.

Ei voi olla niin vaikeeta mennä nurmikolle istumaan neljän hengen porukalla ja juoruta kuulumisia. Muttakunseon. :viha: Äh.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ke 29 Heinä 2009 17:10

Pascal Lemoix kirjoitti: siileistä sellainen varoituksen sana, ettei kannata opettaa esim. ruokkimalla sitä aivan talon välittömään läheisyyteen, nimittäin sen jos minkä jätökset haisevat. :epäilevä:


Meillä asui kotikotona portaiden alla siili varmaan monia vuosia. Siitä ei ollut koko elinaikanaan mitään haittaa, mutta se kuoli tänä kesänä pesäänsä ja voi luoja sitä hajua mikä siitä otuksesta lähti, kun se kesähelteellä muhi siellä. Kivaa oli käydä kaivamassa pois se sieltä ja hävittää pesä :umpfh: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 29 Heinä 2009 21:38

Kiitos Smitti perhosselvityksestä. :tilt:
Mä heti huomenna katsastan kaikki kasvini ja etsin munia. Pääsiäinenhän tässä melkeen siis on munanmetsästyksineen. :pahis:

Hyh, pois kaikki kaksimielisyys minusta ikiajoiksi.

Töissä oli uuvuttavan kuuma. Miksi rakentaa virmaan ilmastointi, joka ei sitten kuitenkaan hurise silloin kun olisi tarvetta. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Walker » To 30 Heinä 2009 07:34

Pascal Lemoix kirjoitti:Kiva lukea, että Aukulla menee hyvin, mutta siileistä sellainen varoituksen sana, ettei kannata opettaa esim. ruokkimalla sitä aivan talon välittömään läheisyyteen, nimittäin sen jos minkä jätökset haisevat. :epäilevä:

Ja ei maitoa siileille, ovat laktoosi-intolerantteja :soosoo:
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 30 Heinä 2009 22:48

Kukat katsastettu, ei perhosen munia. Ei ainakaan minun silmääni sattunut. Huh. Tai no, ootan sitä hetkeä, kun ensimmäinen toukka syö greippini lehtiä ja saan sydänkohtauksen.

Lisäksi tilanteeseen sopiva laulelma: Mä joka päivä töitä teen... :kailotus:

Siivosin äsken. Imuroin vasta yhdeksän jälkeen, toivottavasti kukaan naapuri ei saanut aihetta närkästyä myöhäisestä möykkäämisestä. Vaikka ei olekaan vielä hiljaisuusaika, niin imurointi on kai enemmän kuitenkin päivähommaa, kuin iltahommaa. Pyyhin pölytkin ja pesin vessan. Nyt kelpaa olla ja kaverin tulla yökylään huomenna.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 31 Heinä 2009 00:20

Mä olen löytänyt itsestäni taas oikein ekstratyttömäisen puolen, kun sisälle on pimenevien iltojen ja avoimien ikkunoiden myötä lennellyt toinen toistaan karseampia ötököitä. Mä kestän kyllä ne tavalliset, mutta suuret yöperhoset inhottaa mua ihan hirveästi enkä mä mahda sille mitään. En pysty tappamaan niitä edes, kun ne on niin valtavia, ja vaikka koirat yrittää ja niitä siihen kannustetaan, ne harvoin saa lentelijöitä hengiltä. Eilen illalla sain oikein kunnon neiteilykohtauksen, kun mun rinnan päällä marssi jättiläiskokoinen hämähäkki. Joka vielä vahingossa liiskaantui mun sormiin kun huidoin sitä pois. Yääk!

Tänään siivosin hirveällä paineella, kun miehen vanhemmat oli tulossa kylään. Kesken kaiken imuri vaan sammui eikä enää siitä toennut. Kiukuissani paiskoin imurin helkkariin ja romusin vaatehuoneen läpi, onneksi sinne hautautuneena löytyi miehen imuri joka sentään vielä toimi. Kun olin vaihtamassa pyykkejä koneeseen, havaitsin, että meidän hyvin uskollisesti palvellut pyykkikone on tainnut tulla tiensä päähän. Se on pitänyt infernaalista meteliä jo jonkin aikaa aina lingotessaan, jumittanut kesken ohjelman useammin kuin kerran per pesu ja muutenkin järjestänyt hauskoja ylläreitä. Nyt huomasin, että pyykkikoneen rumpu on kahdesta kohtaa halki. Ihmekös, kun meidän vaatteisiin on alkanut ilmestyä pieniä reikiä...

Ei auttanut kuin soittaa isälle, joka oli jo aiemmin lupaillut sponsoroida uuden koneen, jos tuo vanha hajoaa tosissaan. Onneksi miehen vanhemmat oli autolla liikkeellä, joten hurautettiin mustaan pörssiin ja tehtiin samantien kaupat uudesta hienosta koneesta. Kone luvattiin tuoda ensi tiistaina, ja ai että minä sitten pyykkään!

Vähän noloa joutua turvautumaan isän kukkaroon, mutta minkäs teet. Kyllä nyt pesukone on oltava, ja mun rahatilanne on tälleen lomanjälkeistä tiliä odotellessa kerrassaan surkea.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 31 Heinä 2009 14:58

Mun asunnon oveen (ulkopuolelle) on tarrautunut joku perhosötökkä. Se on ollut siinä jo monta päivää, liekö kupsahtanut ja jumittunut vain paikoilleen. :O: Saa se siinä mun puolesta olla. On sen verran ylhäällä, ettei osu silmäänkään joka kerta, kun ovea avaa tai sulkee.

Äiti soitti, että täti on kuollut. :( Sillä oli syöpä, mutta kuolinsyy oli verenpurkauma keuhkoissa tai jotain vastaavaa, niin tuli sit kuitenkin yllättäen. Ei oltu läheisiä, mutta äitin puolesta tuntuu pahalta. Enkä osaa edes suhtautua asiaan oikein mitenkään, kun en oo ikinä ollut hautajaisissa eikä kukaan vähänkään läheinen oo kuollut. Tuntuu oudolta, vähän jopa syylliseltä, ettei ole yhtään surullinen olo.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 31 Heinä 2009 18:02

Em. :paijaus: Jaksamista!
--------

Liikaa mahdollisuuksia viikonlopulle. Mitä tekeekään marenki? Pohtii niin kauan, että yksi suunnitelma menee sivu suun ja toisen pilaa sää. :keijo: Ankkaan voisi toki sunnuntaina mennä, mutta olisin vissiin menossa yksin. :( Poika tulee mukaan vain hyvin hyvin hyvin pienellä todennäköisyydellä. Hänellä kun on lauantain ja maanantain työvuorot muualla ja sunnuntaina esiintyvistä bändeistä lähinnä Sonata kiinnostaa häntä. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Santalaceae » La 01 Elo 2009 08:50

marenkienkeli kirjoitti:Ankkaan voisi toki sunnuntaina mennä, mutta olisin vissiin menossa yksin.

Mä oon menossa Ankkaan tänään issekseni, ja oon ihan iloinen siitä. Vähän jännittää, että onko siellä tylsää haahuilla omin päin, mutta toisaalta olen aika iloinen, ettei tällaiset pikkujutut pysty pitämään mua kotona :D.
Avatar
Santalaceae
 
Viestit: 170
Liittynyt: Ti 20 Touko 2008 00:34

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 01 Elo 2009 11:00

Vau!
Toivottavasti on ihan parhaat festarit.
Luulisi, että paikanpäältä saattaisi löytyä muutama tyyppi juttuseuraksi.

-
Täällä katotaan kun norjalainen kylästelijä yrittää torkuttaa viimeisiä
minuutteja ennenkuin on pakko nousta ja lähteä, jos meinaa tämän
päivän aikana ehtiä bussiin ja Vilnaan. Seiskan bussi meni jo...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 01 Elo 2009 21:07

Päivällä oli monttubileet ja nyt ollaankin Tuurissa vähän erilaisessa tapahtumassa. (Siitä onkin jo festariketjussa).
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 02 Elo 2009 17:34

Kesäloma ranskalaisttain: :tilt:

- elämäni ensimmäin kesäloma töistä! :)
- ensimmäinen kesäloma yleensä vuosiin.
- sateista ja harmaata on ollut, mutta mukaan mahtui aurinkoisia hellepäiviäkin! Tosin ukkosta enteilevää painostavaa ilmaa se on enimmäkseen ollut.
- eli ei tullut ukkosta koettua tällä lomalla.
- sivistin itseäni kahdella kartanolla; Louhisaarella ja Alikartanolla. Louhisaari-reissulla tuli pyörähdettyä Naantalissakin.
- mökillä vietin joka viikonloppu yhtä lukuunottamatta ja kerran viikon putkeen. Olisi siellä pitempäänkin voinut olla, mutta aikataulut porukoiden kanssa eivät sopineet pitemmälle.
- riippumatossa ehdin loikoilla ennätysmäisesti!
- kirjoja tuli muutama luettua.
- kesä tuntui oikealta, kun istuin joen keskellä kivellä kosken kuohutessa ympärillä. :sydän:
- kaatosateessa oli ihana uida! Vesi oli niin lämmintä. :sydän:
- vahdin myös sisareni elukoita viikon, josta hieman rahhoo.
- kävin myös kahtena päivänä "töissä" ja mutta otti turhan koville ja pää meinasi alkaa viiraamaan. Mutta siitä selvittiin! Nyt on huoli, että milloin saan hommat siellä päätökseen, kun oikessa töissä se aika menee. :p
- lomaan sisältyi siis stressiä töistä. Jotenkin oli vaikea olla vaan. Se kuitenkin rupesi onnistumaan loppu puolella lomaa.
- alkuloma meni mahapöpön kourissa. Mahan elämää seurataan edelleen tarkkana.
- elukoitten kanssa tuli touhuttua vähemmän kuin suunnittelin. :( Se harmittaa ja suuttuutta oma saamattomuus.
- muutamia kavereita näin pitkästä aikaa!
- loma voisi olla pidempi ja useammin. :p
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 03 Elo 2009 12:40

Hierojalle tänään! :jami:

Siskoni osti mulle yllätyslahjaksi lahjakortin intialaiseen päähierontaan, ja kävi ilmi, että jos maksan erotuksen, voin ottaa jotain muutakin. Intialainen päähieronta olisi kyllä ihan kiva kokea joku kerta, mutta nyt oli enemmän tarvetta oikealle hieronnalle, kun niskahartiaselkä on jatkuvasti jumissa huonon sänkytilanteen takia. Kolmella eurolla pääsen siis tänään 60 minuutin muokkaukseen ja kylläpä odotankin innolla!

Odotettavissa iltaa kohti: :pilvi:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 03 Elo 2009 23:12

Lähden huomenna mökkeilemään pariksi yöksi Pojan kanssa. :ahihi: Koulukirja tulee mukaan, kun pitää yhteen tenttiin lukea. Ja jonkin muunkin kirjan ajattelin ottaa mukaan. :) Pikkuisen olin järkyttynyt, kun Poika harkitsi tetokoneen ottamista mökille. Ei mökillä kuulu olla tietokonetta mukana. :p Yksi kysymykseni oli: "Onko siellä sisävessa?" "Ei." "Hyvä!" Taas näitä tällaisia "Ei mökillä kuulu olla..." -juttuja. Myöskin juoksevan veden puutetta pidin vain ihan hyvänä asiana. :D

Ihanaa päästä pitkästä aikaa mökkeilemään! Varsinkin mökkisaunan lämmitystä odotan innolla. :hullu: Puusaunan lämmittäminen yhdistettynä mökkiympäristöön on jotenkin hirmuisen terapeuttista ja rentouttavaa. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 03 Elo 2009 23:25

Mökkeily olis ihanaa munkin mielestä. Mutta töitä piisaa joka niemelle ja notkelmalle, joten aika ei riitä ja lomakin aika päiviä sitten loppunut on. :huoh:

Huomenna on vapaapäivä, enkä tiedä mitä tekisin. En enää osaa viettää vapaapäivää, kun oon viimeisen viikon ollut joka päivä töissä ja sitä ennen mulla oli elämä ja kavereita täällä. Nyt kaikki kaverit on matkoilla tai kiireisiä ja mä olen ypö yksin

Ehkä vähän siivoan. Tai järjestän sekalaisen kasan viime vuoden koulupapereita kansioon ja valmistaudun syksyyn jotenkin. Voisin muutenkin reijata läpi kaappeja vähän ja koittaa heittää pois jotakin kamoja ja järjestää ne mitä jää jäljelle. Olispa sitten ainakin tiedossa kaikkien tavaroiden olinpaikat, eikä olisi mitään hukassa.

Katotaan vaan huomenna illalla, niin oon kuitenkin ollut laiska ja saamaton, katsonut vain Gilmoren tyttöjä koko päivän ja nukkunut ja löhöillyt. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 04 Elo 2009 19:12

No en mä nyt oo liian paljon löhöillyt ja Gilmorejakin katsonut vaan pari jaksoa. :tilt:

Leipasin tossa omenapiirakan ja aiemmin jo ostin kaupasta vaniljakastiketta. :kuola:
Vaihdoin lakanat ja pesin pois likaiset, onpa sekin tehty. Siihen tosin jäi mun siivoskelut tältä päivää, en ole jaksanut näyttää imuria lattialle. Tosin kansioon voisin vielä kajota koulupapereiden kanssa, jos vaan saan kummallisen inspiraation jostakin.

Aloitin tänään projektinkin, jonka tarkoitus on päästä eroon vanhoista poltetuista cd-levyistä, joilla en enää oikeastaan tee mitään. Ajattelin siirtää niistä vain haluamani musiikit koneelle ja sitten heitän pois tai varastoin johonkin levyni. Homma vaan on melkoinen, kun levyistä suurin osa on nimettömiä ja biisitkin on nimettömiä, niin pitää sitten vaan kuuntelemalla selata kaikki läpi. :huoh:
Tosin tein jo vaikka mitä löytöjä, joita en ole pitkään aikaan kuullut. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 05 Elo 2009 09:55

Hörihörihöö :tilt:

Meidän Simppa on kiltti, eikä pasko meidän tontille. Tai no, ei ainakaan olla huomattu mitään hajuhaittoja. Ja se on niin ihq, eilenkin nuuskutteli, tuhisi ja rapisteli terassin alla, kun illalla viimeistelin ältsyn hienoa pöytääni :ahihi: Enkä tietenkään ruoki mitään luonnossa olevia elukoita.


Edelleen menee hyvin :superhymy: Vaikka olenkin tällainen vanha käpy, kilahti 33 plakkariin eilen :D Sain ruusuja ja hemmotteluhoitolahjakortin lahjaksi, ja itse toin töihin läjän mansikkaviinereitä, kun en jaksanut illalla leipoa. Voisi loman (2 aamuherätystä :superhymy: ) kunniaksi käydä hoidattamassa itsensä kauniiseen kesäkuosiin :gay: On jäänyt tuo itsensä huoltaminen ressin takia vähemmälle tässä viimeisten parin vuoden aikana.

Sit on hierojakin ensi viikolla, kylläpä alkaa mainiosti mun loma :superhymy: Muutenkin hyvä fiilis, olen unohtanut, kuinka kovasti pidän Vaasasta näin kesäaikaan. Ihana pyöräillä töihin, meri tuoksuu, aurinko paistaa, vastatuuli saa vain hymyn aikaiseksi :pilvi:


Alkaa itseä jo ällöttää tämä positiivisuus, mutta menköön nyt tämän kerran :keijo:


Onks Lyyris nyt rento kuin lipeäkala? :tilt:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron