Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 16 Touko 2008 00:42

Viisauden Lähde kirjoitti:Olikohan eräs ranskalainen opettajani, joka kertoi, että hän tilaa Ranskasta kaikkea tavaraa, mutta postikulut tulevat kalliimmaksi, kuin jos tilaisi vaikka jostain ameriikoista. Ranskalaisten mielestä Suomi on hevonkuusessa :)

Totisesti näin on. Olinkin ovela ja tilasin toisen kirjoista Kanadasta, postikulut ovat näillä näkymin vain 7,80 kanadalaisten taalaa eli luullakseni viitisen euroa. Hyvä diili ja hyvä palvelukin, kun laittoivat viestin että kirjaa ei ole varastossa, mutta hankitaan se ja lähetetään sitten. Juuri näin tän pitäisi toimia, olettaen että se kirja joskus myös mulle asti tulee. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 16 Touko 2008 05:49

Lukitsin itseni eilen ulos talosta, ja kun iltakympin jälkeen tulin ovelle koputtelemaan, kaikki kämppikset olivat jo nukkumassa. Menin takaisin yliopistolle laitoksen äänitysstudioon, rakensin tuoleista sängyn ja nukuin siellä on/off-tyylisesti aamuviiteen asti. Hieman ennen kuutta täällä saatiin sentään jo joku hereillekin. Pääsin sisälle ja nukuin autuaasti yhteentoista. Tunti sitten olis ollut samainen studio varattuna harjotustyön editoimista varten, mutta jäipä menemättä. Onneksi olen varannut sen myös illaksi.

Melkoista seikkailua tämä elämä nykyään!

Migreeni kirjoitti:Olen nyt niin hirveän innoissani tästä uudesta fordesta, että kirjoitan ilmoituksiakin, vaikken niitä varmaan juuri koskaan kirjoittanut vanhalla fordella.

Ja Migreenin tapaan minäkin olen (edelleen) uudesta fordesta niin innostunut, että kirjoittelen jopa ilmoituksia, mitä en vanhalla puolella harrastanut laisinkaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 16 Touko 2008 09:36

Annis kirjoitti:Miks mun kissat on niin kamalia? Ei voi enää edes vessapaperia pitää telineessä :D

Ilmiselvästikin vessapaperi on kerjännyt sitä jo pitemmän aikaa ;)

Viisauden Lähde: kiitos, blogi lähti seurantaan :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Atlantis » Pe 16 Touko 2008 13:27

Deni kirjoitti:Voi hyvä helvetti että oli raskas päivä töissä.

Kahdeksan tuntia, ei puhettakaan että olisi ehtinyt pitää taukoa, asiakkaita niin maan saatanasti ja haalariporukkaa hyvässä laitamyötäisessä vähän väliä parveilemassa tiskillä.

Voimahali Denille! Ei ole herkkua tollanen. Mutta eikös tauko ole kuitenkin lakiin kirjattu oikeus ja kohtuus jokaiselle työntekijälle, olipa sitten millanen kiire hyvänsä? Itse pari kesää Helsingin yhdessä suosituimmista turistirysäliikkeessä työskennelleenä, voin todeta että meillä vaikka sitten juostiin katse maahan luotuna (ettei huomaisi ulos asti kiemurtelevaa jonoa ja vihaisia katseita) taukohuoneeseen, jos ei muuten ehtinyt. Pakko ne tauotkin on pitää, että jaksaa tehdä sitä työtään.
Ego sum qui sum
Atlantis

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 16 Touko 2008 14:01

Olen saavuttanut fordailussa vaiheen. Odotan linjoilla ketjujen päivittymistä ja ärsyynnyn, kun ette kirjoita niihin. Olipa kerran elämä.
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 16 Touko 2008 14:40

Forde on ollut nyt pystyssä kolme viikkoa. Sinä aikana viestejä on kirjoitettu 3361 kappaletta, mikä tekee 1120 viestiä viikossa.

Samanlaista aktiivisuutta vanhalla fordella ei ollut sitten vuoden 2006.

Kuva
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 16 Touko 2008 14:50

DarkSide kirjoitti:Samanlaista aktiivisuutta vanhalla fordella ei ollut sitten vuoden 2006.

Eiköhän tähän oo hyvä ihan selitys: täällä voi kierrättää vanhoja juttuja. :inkkari:
Viimeksi muokannut LazyBastard päivämäärä Pe 16 Touko 2008 15:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 16 Touko 2008 15:36

Ennen en voinnut kuunnella Paskalistaa, vaan jouduin perjantaisin vaihtamaan asemaa. Nykyään jopa naureskelen sen jutuille ja pystyn hymyillen kuuntelemaan kolmeä päällekkäistä biisiä, joiden päälle DJ Pösilö vielä "laulaa".

Olenko taantunut vai kehittynyt?
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 16 Touko 2008 16:36

Meillä ei ole kahvimaitoa.

*järkyttynyt hiljaisuus*

*pikkukivet liikahtelevat haudoissaan*
pampula

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 16 Touko 2008 17:20

Musta tuli täti toistamiseen. Veli sai viimeyönä pojan.
Viikon päästä pääsee näkemään uutta toukkaa.
Alotin jo neulomaan sille talveksi villaista haalaria.
Saa sitten nukkua lämpimästi pihalla päikkäreitä.
Viimeksi muokannut Pvi päivämäärä Pe 16 Touko 2008 17:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Tomte » Pe 16 Touko 2008 17:29

Onnea tätiydestä Pville!

Tein omenapiirakan ohjeella, jota en ole koskaan kokeillut. Kuva

Siihen ei tullut edes muneja. Kuva

Piirakka näyttää valmiina tuorejuustokiekolta. Kuva

Muok. toinen näyttää-sana jousi pois
Viimeksi muokannut Tomte päivämäärä Pe 16 Touko 2008 19:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Tomte

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 16 Touko 2008 17:51

Ihastuttava näky kun palasin kotiin. Kettu istui keskellä kynnettyä peltoa niin ylvään ryhdikkäästi takanaan auringonsäteiden koristama taivas. Kuva

Tämän takia kameravehkeet jalustimen kerä pitäisi sisältyä käsilaukun aina-mukana-pakkaukseen. Kuva
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » Pe 16 Touko 2008 18:53

Mr. Smith kirjoitti:Viisauden Lähde: kiitos, blogi lähti seurantaan :)

Todella imarreltu olo, että joku haluaa lukea minun kirjottamia juttuja:D Tulee ihan suorituspaineet, että on saatava jotain sisältöäkin siihen blogiin.

Meidän koululla meni tänään sähköt ja puhelinlinjat netistä puhumattakaan. Kaivuri oli rouhassu kaapelit poikki rakennustyömaalla. Joillain hävis parin tunnin opinnäytetyön kirjotukset tai muut keskeneräiset työt. Minulta katkes ikävästi Feisbuukissa hengailu:D
Viisauden Lähde

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 16 Touko 2008 19:22

Tänään oli jo opiskelijakorttikin hukassa muutaman tunnin. Tajusin heti, kun näin, ettei korttia ole, miksi se on hukassa. Laitoin sen sellaisenaan taskuun UniCafeen jonossa palvelua nopeuttaakseni. Teen niin toisinaan ja sitten ruokailun jälkeen laitan kortin lompakkoon.

Nyt siis oletin, että kortti on hukkunut lompakonkäyttötilanteessa. Kuljin takaisin omia jälkiäni ja kysyin kaupan kassalta... ja heti löytyi! Ihan kuin olisi tänään tehnytkin jotain. Aika luottavainen olin, että kortti löytyy, koska vaihtoehdot olivat aikalailla K-kauppa, kirjasto ja UniCafe. Silti mielessä kävi, että opiskelijakortin hukkaaminen olisi kyllä moka suuruusluokassa "vitun-iso".

--

Ja lisätään vielä, että on tosi jännä ilmiö tämä, että esim. Lyyra ja Nugat eivät aluksi mitään kirjoittaneet ja nyt he suorastaan dominoivat tätä fordea. Ei se kirjoittaminen niin pelottavaa ole, kun makuun pääsee. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Sade » Pe 16 Touko 2008 19:30

Olen siirtynyt tällä viikolla aamuvuoroon. En ole aikoihin joutunut heräämään säännöllisesti aikaisin, ja hiukkasen tuossa viime viikonloppuna jännittikin, miten tähän tottuu. Yöunet ovatkin tällä viikolla jääneet hiukan vähäisiksi, mutta eiköhän tämä tästä ala sujua.

Mutta aivan mahtavalta tuntuu se, että viikonlopun viettoon pääsee perjantaina jo kello 14 eikä kello 21. :superhymy: Ei niin että olisin mitään kauhean kummallista tehnyt - ollut vain ja möllöttänyt. Mahtavaa!
Sade

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 16 Touko 2008 19:35

Pascal Lemoix kirjoitti: Lyyra ja Nugat eivät aluksi mitään kirjoittaneet ja nyt he suorastaan dominoivat tätä fordea.

Tästä voi päätellä tämänhetkisen sosiaalielämän tilan. Kuva
Kun kesä koitta kunnolla, viritän riippumaton uudestaan ja olen siellä enkä täällä. Saasnähdä. Kuva
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 16 Touko 2008 19:44

Mie olen nyt muutaman tunnin vanha FM ja juhlistin tapausta miehen kanssa mukavalla aterialla Rafaellossa. Yllärinä mies nykäisi taskusta sähköisen piletin kesällä Bostoniin. Että olen aika myyty nyt... :jokukivahymiö:
Fantsu

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 16 Touko 2008 20:27

Herrasiunaa lätkää menee telkkarista ja mä notkun täällä!
Tilanne on korjattava.
Nyt tämä loppu.
Tauko.

Musta on tullut forde rippuvainen. Tajuan sen vasta nyt. *jokusopivahyniö*
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 16 Touko 2008 20:33

Forderiippuvainen on yhdyssana! :hymiö:

Lätkää kai se on itekin mentävä kahtomaan jos se kerran alko jo se peli.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 16 Touko 2008 21:05

Lätkää. Jeeij!

Kävin tänään shoppailemassa, nimitääin hyödyke-tavaraa.
Kauppakassiin tarttui mm. erilaisia pesu- ja puhdistusaineita, kotioven ketjulukko ja uusi wc-pytyn istuinosa.
Miksikö tällaista roinaa kannan kotiini? Täytynee tämä yksiön pahanen laittaa kondikseen, että saan takuurahan takaisin, tarvitsen sen nimittäin aika kipeästi. Onneksi tämä ei ole kamalassa kunnossa, samassa kunnossa kun muuttaessani. Uusi ketjulukko näyttää vähän masiivisemmalta kuin edellinen, mutta kaippa se käy.

Sykemittarin kanssa tullaan kivasti juttuun. Tänään sauvakävelin sen kanssa töihin ja ihan hyödyllinen härpäke. Kohta varmaan kerron sille murheistanikin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 16 Touko 2008 21:24

Voi hemmetti. Vissiin koko muu Suomi kattoo LÄTKÄÄ.

Mie oon yksin täällä ja kukaan ei soita miulle eikä tuu käymään ja mie en pääse täältä mihinkään ku tuo yks vei auton. Kukaan ei leiki miun kaa! Yhyy!

Pyh! Meen sitten kuuntelee KT Tunstallia ja päättelemään kudontatyötä! Pitäkää lätkänne! :nirppa:
pampula

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 16 Touko 2008 21:43

No sanotaan, että tuo telkkari möykkää tuossa taustalla, että minä ainankii vain kuuntelen sujuvasti lätkää.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 16 Touko 2008 21:48

shaana kirjoitti:No sanotaan, että tuo telkkari möykkää tuossa taustalla, että minä ainankii vain kuuntelen sujuvasti lätkää.

No mitä alettas? :keijo:
pampula

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 16 Touko 2008 22:05

Kuolo kirjoitti:Forderiippuvainen on yhdyssana! :hymiö:

Kuva Rikoin forden ensimmäistä käskyä: Älä ole kirjoittamahan yhdyssanoja wäärin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 16 Touko 2008 22:12

pampula kirjoitti:No mitä alettas? :keijo:

Mulla tilttas koko forde aivan tyystin. Meninkö laukomaan jotain täydellistä asiattomuutta paljastamalla etten seuraa peliä nenä kiinni tölsässä?
shaana
Kuivaliha

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa