Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 09 Elo 2009 13:16

Saunominen. :sydän: Eilen olimme kaverini kanssa Siirrettävien saunojen kokoontumisajoissa. :superhymy: Aivan parhautta. Kyseinen tapahtuma järjestettiin melko syrjäisellä paikalla Teuvalla Etelä-Pohjanmaalla. Tapahtuma järjestettiin neljättä kertaa, mutta mulle ne olivat ensimmäiset Sauna-ajot. Aivan ihanat junttifestarit. :hymyhali: Ensi vuonna on päästävä tuonne uudelleen! Tänä vuonna tuli testattua 10 eri saunaa. Saunoja oli ilmeisesti saapunut paikalle 48. Eilisen ohjelma oli siis saunomista, uimista, syömistä ja juomista. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 09 Elo 2009 20:48

Onpas ollut kiva viikonloppu. Eilen oli serkun polttarit, ja yllättävän hyvin ne menivät minun(kin) osaltani, vaikken tosiaan tuntenut sinne tulleesta, vähän alle viidestätoista ihmisestä hyvin kuin kaksi. Ihanan rauhalliset polttarit, ei mitään tyhmiä nolaamisia, ei juoksemista paikasta toiseen tai mitään benjihyppyjä tms.
Käytiin sotilasalueella syömässä, saunomassa ja uimassa meressä. Oli aivan täydellinen sää. :sydän:

On ollut koko päivän jälleen vähän :friikki: -olo, vaikken juonut kovinkaan paljon ja olin jo ennen kahta kotona baarista. Nukahdin kuitenkin vasta neljän jälkeen, sillä sisko tuli luokseni yöksi. Sitten heräsin jostain syystä joskus kahdeksan aikaan. Yhdeksältä soi kello, sillä lähdettiin vielä polttariporukan kanssa aamupalalle. Se oli kyllä kivaa, kun sai itsensä liikkeelle.

Sieltä sitten mentiin melkein suoraan tosi "hehkeänä" toisen serkun vauvan ristiäisiin. Vauva on ihana. :sydän: (Kuten kaikki vauvat.) Sen jäkeen olen vain jumittanut kotona. Nyt illan vaikein päätös on, että katsoisiko Kahta tornia vai jatkaisiko Stieg Larssonin lukemista. Huomenna on maanantai, muttei saa nukkua niin pitkään kuin tahtoo. :jami: Kivakiva, loma vasta alussa. :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 10 Elo 2009 00:26

marenkienkeli kirjoitti:Saunominen. :sydän: Eilen olimme kaverini kanssa Siirrettävien saunojen kokoontumisajoissa. :superhymy: Aivan parhautta. Kyseinen tapahtuma järjestettiin melko syrjäisellä paikalla Teuvalla Etelä-Pohjanmaalla.


Kävin tuolla eräänä vuonna pyörähtämässä, kun olin paikkakunnalla töissä. Silloin eräs mies kaatui päälleen asfalttiin, niin että tuli ambulanssi. Onneksi oli ensiaputaitoinen ihminen siinä lähettyvillä. Mielenkiintoisia saunoja siellä kieltämättä oli.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 10 Elo 2009 10:08

Olipa ihana viikonloppu! :D
Lauantai-iltapäivänä oli kaverin vauvan ristiäiset. Musta tuli kummi. :sydän: Poika oli kovin pieni ja suloinen ja nukkuikin melkein koko ajan. :)

Illaksi olin kutsunut kaveriporukan luokseni juhlimaan synttäreitä ja tupareita. Kotiuduin ristiäisistä n. 10 minuuttia ennen vieraiden saapumista. :p Oli ihan hemmetin hauskaa, varmasti parhaimmat synttärini ikinä! Olin pyytänyt lahjaksi tequilaa, ja sitähän sitten riitti aika hemmetin moneen satsiin mansikkamargaritaa. Viidestä tequilapullosta jäi juomatta vain yksi. :virne: Kaikki oli sopivan tukevassa humalassa ja hauskaa oli. Sunnuntaikin meni oikein leppoisasti, ei edes ollut juurikaan krapulaa (mikä oli melkoinen ihme kaiken sen tequilamäärän jälkeen). Tuli lekoteltua parvekkeella, syötyä pizzaa ja loikoiltua pihalla hellesäästä ja auringosta nauttien.

Yks kesän parhaita viikonloppuja, ellei paras. Kaverit :sydän: Kesä :sydän: Mansikkamargarita :sydän:
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 10 Elo 2009 13:10

lumikukka kirjoitti:Viidestä tequilapullosta jäi juomatta vain yksi.

:O: Kuinka monta teitä siellä oikein oli?

- - -

Eilen oli siskontytön rippijuhlat. Mukavaa oli, vaikkakin aivan liian kuuma mun makuun.
Miten on mahdollista, että a) vauva onkin yhtäkkiä 15-vuotias ja b) mun omista rippijuhlista on kohta 20 vuotta? Mihin tämä aika oikein menee?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja friikkis » Ma 10 Elo 2009 13:24

Kesän ainut lomapäivä. Oli tarkoitus herätä aikaisin aamulla tekemään suursiivousta, mutta tulikin nukutta puoleenpäivään. Siis kevyet 12 tuntia. Huh. En minä kyllä enää jaksa mitään tehdä. Korkeintaan shoppailla. Ja parvekkeen voisi laittaa syyskuntoon, eli siis lyhtyjä ja kynttilöitä voisi kahmia jostain...
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 10 Elo 2009 13:46

Lumikki75 kirjoitti:
lumikukka kirjoitti:Viidestä tequilapullosta jäi juomatta vain yksi.

:O: Kuinka monta teitä siellä oikein oli?


Kahdeksan. Osa margaritoista taisi olla "pikkaisen" tujuja. Ja muutama tyyppi joi shotteinakin. :virne:
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 10 Elo 2009 18:52

Ylityöllisestyt aivot ei pelittäneet enää viime viikon kauheuksien jälkeen ja ensimmäistä kertaa elämässäni pesin vahingossa jotain nenäliinoja arvokkaampaa vaatteiden seassa. Neljänkympin pesuohjelman jälkeen pesukoneesta lyötyi iPod suffle ja kuulokkeet. Eihän sitä saa edes purettua auki kuivumaan, joten iskin pöydälle pariksi päiväksi töröttämään ja voi ilon päivää kun tänä aamuna kokeilin varovasti. Se toimii moitteetta! Tai siis kummatkin toimivat, sekä kuulokkeet että soitin! :jami: Mun violetti iPod :sydän:

Soitin muuten palkanlaskijalle mun matkakorvauksista. Se ei ole ikinä saanutkaan kuitteja... :jaaha: Viikon päästä pääsen jo kysymään pomolta, että mihinköhän se on ne kuitit survassut. En edes ihmettelisi vaikka olisi lähettänyt ominaan ja ottanut rahat vastaan :jaaha:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 11 Elo 2009 00:22

Elämää Madonnan jälkeen.

En muista päivämääriä, koska en ole ajatellut asioita näin pitkälle :virne:. Tänään puhutiin jostain syksyyn liittyvästä ja hetken oli sellainen "wtf?"-meininki.

Sunnuntaina oli kaksi esitystä. Ensimmäisen kerran teki tiukkaa vetää molemmat. Kuumuus pääsi iskemään kenturalla aika huolella ja kitalaki oli jo ihan kuiva kun aloitin tankkauksen. Mutta että meillä oli hauskat ja hyvät esitykset. Jälkimmäisessä esityksessä hieman tapahtui, kun yksi isoa lavastuksellista osaa esittävä keinu romahti pidikkeestään alas ja siinä istunut näyttelijä samoin. Yleisö nauroi, kulisseissa olevat nauroivat ja lavalla olevat kokeilivat vain pidellä pokeria naamalla :superhymy:. Ja hauskuus, mikä otettiin irti keinun hajoamisesta näytöksen jälkeen. Kaikki istuttiin rivissä ja naurettiin mahamme pohjasta. Missään vaiheessa varmaan naurettu niin paljon :D :D

Tänään oli pitkästä aikaa normimaanantain tuntuinen maanantai. Häärimistä, hyörimistä, asioita. Piipahdin siinä ohessa myös töissä, kun liikuin sillä suunnalla. Siellä ovat palanneet vanhoihin tiloihin ja paikka näytti todella hyvältä.

Olen edelleen hyper-tilassa ajatellessani Madonnaa. Olen popittanut musiikkia ja nauttinut tästä tunnelmasta.
Viikonloppuna oli myöskin Myyyn kotiinsaapumisen 1-vuotispäivä :D. En meinannut muistaa, mutta hän muistutti. Ihan omalla ihanalla käytöksellään. Hypiskeli, leikki ja tuli syliin! Ihan itse! Ihana cattus. Ja siinä sen taas näkee, miten nopasti aika valuu eteenpäin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 11 Elo 2009 15:02

Uah, joku ihme itsesensuuripuuska valloillaan. Kirjoitan ketjuihin viestejä, mutta juuri ennen
Lähetä-napin painamista deletoin ne syystä tai toisesta.

Tämäkään tunnu ilmoittamisen arvoiselta :huoh:
Lähetän sen silti.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 11 Elo 2009 15:22

:läps:
Lainasin siskolta kirjan, jonka lukaisin tosi nopeasti ja päätin ihastuksissani lainata sen eräälle Tyypille(kysymättä siskolta totta kai...). Nyt ei Tyyppiä kuulu eikä näy, eikä mua oikeestaan kiinnostakaan nähä, paitsi kun tajusin että se kirja on sillä vielä... Kiersin tänään divarit ja muut, mutta onneksi löysin saman erikoispainoksen Huuto.netistä ja huusin sen itselleni. Tunnen itseni tyhmäksi ja toivon ettei sisko huomaa eroa. :sori: . Mutta ehkä minun ei nyt tarvitse enää stressata siitä, näänkö sitä Tyyppiä enää vai en. Ja tästä opin etten enää ikinä lainaa muiden omaisuutta eteenpäin. Tai ylipäänsä lainaa muutenkaan ihmisille, jotka olen tuntenut vain hetken.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 11 Elo 2009 19:13

Olin tänään hierojalla piiiitkästä aikaa. Jestas mitkä jumitukset. :friikki: Sen siitä saa, kun pitää tuota yhtä hierojaa niin hyvänä, että Helsingissä on hirmuinen kynnys mennä hierojalle. Pikkuisen ovat lihakset kipeät ja päätä särkee, mutta mitäs päästin selän/niskat/hartiat niin jumiin. :( No, yöksi kylmägeeliä selkään ja niskoihin niin kyllä tämä tästä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 11 Elo 2009 19:57

Sippura kirjoitti:Uah, joku ihme itsesensuuripuuska valloillaan. Kirjoitan ketjuihin viestejä, mutta juuri ennen
Lähetä-napin painamista deletoin ne syystä tai toisesta.

Tämäkään tunnu ilmoittamisen arvoiselta :huoh:
Lähetän sen silti.


:paijaus: Se on ihan normaalia. Tapahtuu itselle melko usein, mutta ei Lähetä-napin kammoa kannata potea.
Kyllä meitä pikkukeijoja kiinnostaa. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 12 Elo 2009 08:18

Shay, kiitti tsempistä :tilt:

Ja heti kun valittelen ettei ole mitään ilmoittelemisen arvoista, niin sitten sattuu
ja tapahtuu :täpinä:

Kävin eilen lähikaupassa enkä olisi uskonut joutuvani keskelle uskomatonta rikos-
draamaa. Tai no siis, en olisi uskonut olevani mukana nappaamassa myymäläva-
rasta pakomatkallaan. Tarina eteni suunnilleen näin: olin kävelemässä kaupasta
ulos, kun tunsin jonkun juoksevan takaa ohi olkaani hipoen. Juoksuvauhti oli sen
verran epäilyttävä, että painoin mieleeni nuorehkon pojan tuntomerkit, sen mitä
takaapäin nyt sattui näkemään. Ensin ajattelin että jotain vilunkia tässä nyt on :salaliitto: ,
sen jälkeen olin aivan varma että jos pihalle säntää kaupan vartijat tai muuta hen-
kilökuntaa niin kyseessä on ehta rikostilanne.

En ennättänyt omalle autolle päästä, kun kaupan ulko-ovella oli jo 2 kaupan myy-
jää ja itse kauppias pälyilemässä ison parkkipaikan suuntaan minne tyyppi oli jo
juossut. Tässä vaiheessa juoksutyyppi oli päässyt parkkipaikan toiselle puolen ja
käveli kaikessa rauhassa tiehensä. Kävin vinkkaamassa toiselle myyjistä tyypin
kulkusuunnan ja kauppias ryntäsi tyypin perään.

Tämän jälkeen sain pakiteltua auton parkkiruudusta pois ja näin parkkipaikan laidal-
la kuinka kauppias oli juossut varkaan kiinni ja painoi häntä maahan odottamaan po-
liisien saapumista. Melkoista draamaa iltapäivään :O: Hyvä että tyyppi jäi kiinni, ei
meidän lähikaupasta tartte mitään pölliä :nirppa:

Loppuilta kuluikin sitten leppoisasti, ilman sen suurempaa draamaa :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tiril » Ke 12 Elo 2009 11:47

Suomi :epäilevä: Matkustus oli yhtä tuskaa ja ikävä oli vähintään sielua raastava pari ensimmäistä päivää, nyt on vähän parempi olo jo. Ja lensinkin yksin ihan ekaa kertaa, ja näin Gatwickillä Daisy Haggardin, mikä tietenkin oli hyvin jännittävää. Mikään ei nyt vaan oikein huvita, en ole oikein kunnolla syönytkään sitten perjantain :friikki: Ihmiset on olleet poikkeuksellisen ärsyttäviä, en tiedä miksi ihmeessä kaikille puolitutuille on pitänyt miun asioita kertoa. Ei se niille kuulu onko miulla asuntoa tai miksi nyt tulin takaisin vuoden etuajassa, ei vaan kosketa niiden elämää mitenkään eivätkä ymmärtäisi kuitenkaan kun eivät siellä itse olleet. En oikeesti ymmärrä tuollaista, en itekään kysele joltain mummon kaiman serkulta vaikka sen eläkkeestä tai jostain :friikki: Äh. Sitten täällä yritetään painostaa jäämään Joensuuhun vaikka ei miulla täällä ole mitään syytä jäädä, päätin vaihtaa alaa eikä sitä voi täällä opiskella missään, mikä ilmeisesti jotenkin on muka minun syyni. Miksi ihmeessä pitäisi jäädä tänne ja yrittää valmistua hampaat irvessä, ja sitten jäädä työttömäksi tai jumittua tekemään työtä joka ei oikeestaan kiinnosta yhtään? Onko siinä oikeesti jotain erityisen hienoa? Siinä taas ilmeisesti ei ole mitään vikaa, että siskokin on muuttamassa toiselle puolen Suomea poikaystävänsä kanssa, joka muka on joku muusikko vaikka ei se edes osaa soittaa mitään ja hädin tuskin kykenee tekemään biisejä, se vain kuuntelee kakkaa metallia ja juo kaljaa koko viikon :friikki: Kai se on sitten se suomalaisen muusikon määritelmä :friikki: :friikki:

Äh, anteeksi, oli pakko tuulettaa aivoja ennen kuin poksahtaa :virne:
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 12 Elo 2009 11:58

tiril :paijaus:
Tiedän tunteen. :huoh:
Kuulosti aivan samalta kuin oma paluuni Suomeen. Kyllä tähänkin taas tottuu (vaikkei haluaisikaan), mutta sitten tuntuu jo ehkä vähän paremmaltakin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 12 Elo 2009 21:09

tiril kirjoitti:Siinä taas ilmeisesti ei ole mitään vikaa, että siskokin on muuttamassa toiselle puolen Suomea poikaystävänsä kanssa, joka muka on joku muusikko vaikka ei se edes osaa soittaa mitään ja hädin tuskin kykenee tekemään biisejä, se vain kuuntelee kakkaa metallia ja juo kaljaa koko viikon :friikki: Kai se on sitten se suomalaisen muusikon määritelmä :friikki: :friikki:


Lohtumusiikkina voi kuunnella PMMP:tä:

"Tarja ihan kostoksikin paremmaksi pisti:
sil on äidin kiusaksi miehenä työtön pianisti.
Äiti itkee, miksi on otettava sellainen risti,
muutenkin on suita tarpeeksi tässä ruokittaviksi."
-Kohkausrock

:paijaus:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 14 Elo 2009 11:32

Shay kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Uah, joku ihme itsesensuuripuuska valloillaan. Kirjoitan ketjuihin viestejä, mutta juuri ennen
Lähetä-napin painamista deletoin ne syystä tai toisesta.

Tämäkään tunnu ilmoittamisen arvoiselta :huoh:
Lähetän sen silti.


:paijaus: Se on ihan normaalia. Tapahtuu itselle melko usein, mutta ei Lähetä-napin kammoa kannata potea.
Kyllä meitä pikkukeijoja kiinnostaa. :tilt:


Olen kyllä huomannut itselläni saman, etenkin viime aikoina. Tekisi mieli kirjoittaa pitkiä viestejä vaikka kuinka moniin ketjuihin, mutta kun olen aloittanut kirjoittamisen, pyyhinkin viestin pois, ja sen sijaan kirjoitan jotain älytöntä pashaa johonkin muuhun ketjuun. Tai sitten en muista, mitä olen aikaisemmin kirjoittanut, ja päädynkin kirjoittamaan samat jutut kymmenenteen kertaan. (Nyt mietin, miksi tämänkin kirjoitin. :friikki: )

Ja heti tämän vuodatuksen perään sitten täyttä "asiaa":

Suvi kirjoitti: Huomenna on maanantai, muttei saa nukkua niin pitkään kuin tahtoo. :jami:


Kai näiden viestien esikatselukin voisi olla aika jees. :friikki: Siis tarkoitin, että "mutta saa nukkua niin pitkään kuin tahtoo..."
Tulee välillä mieleen, että mitäköhän skeidaa olen tänne kirjoittanut, ilman että kukaan edes huomaa. :friikki:

Olin muutaman päivän serkun kanssa heidän perheensä mökillä. Se on kyllä upea paikka. Iso metsätontti saaressa ja meri ympärillä. Sitä paitsi itse mökki on sen verran korkealla, että sen kuistilta oli ihana katsella kauas merelle. Nyt vielä elokuussa kaikki luonnon värit olivat tosi kauniita ja merivesi oli todella lämmintä.
Illalla, kun tuuli tyyntyi, oli hienoa katsella auringonlaskua ja myöhemmin kirkasta kuuta.

Kävimme myös parin tunnin lenkillä metsässä. Oli hieman pelottavaa/jännittävää, kun vastaan tuli tuoreita karhun jätöksiä. :O:

Nyt sitten olen palannut ainakin vähäksi aikaa kaupunkilaiselämään. Käytiin siskon kanssa eilen illalla syömässä. Jotenkin siinä kävellessäni kotiin tuli sellainen fiilis että on kuitenkin aika siistiä olla olemassa. Rakastan elokuun pimeneviä iltoja, kun on vielä melko lämmintä.

Tänään Flow'ta. Vampire Weekend. :jami:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 14 Elo 2009 12:52

Suvi kirjoitti:Tulee välillä mieleen, että mitäköhän skeidaa olen tänne kirjoittanut, ilman että kukaan edes huomaa. :friikki:

Kyllä mä ainakin huomasin tuon lapsuksen, mutta en viitsinyt mitään sanoa, kun tajusin kumminkin mitä tarkoitit. Jos tämä nyt yhtään lohduttaa kirjoitusjumiasiassa.

Mulla ei ole kirjoitusjumia, mutta sen sijaan on töitä. Paljon. Ihmettelen sitä, että koska se lama oikein näkyy munkin töissä. Toisaalta siippa saattaa olla oikeassa arvellessaan, että käännöstoimistoista on pistetty vakiporukkaa kilometritehtaalle ja siirretty töitä alihankkijoille, koska me tullaan firmoille halvemmaksi. Ei osaa sanoa - pääasia oikeastaan on se, että niitä töitä on. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 14 Elo 2009 13:17

Nukuin viimeyönä 13 tuntia. Nyt ei väsytä.

Suvi kirjoitti: Huomenna on maanantai, muttei saa nukkua niin pitkään kuin tahtoo. :jami:


Minä taas käsitin, että sulla olisi normisti maanantai vapaata, mutta jostain muusta syystä nyt ei saa nukkua pitkään. Hymiövalintaa kyllä ihmettelin. (Tämäkin viesti oli näköjään täyttä asiaa.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 14 Elo 2009 13:18

No sama juttu meillä. Lamaa ei näy missään kun meillä alihankkijoilla teetetään nyt enemmin. Pääurakoitsijalla on työntekijöitä pakkolomalla, mut nyt kun yks ukko nosti mekkalan siitä, että samaan aikaan lomautetaan ja teetetään alihankkijoilla, niin eiköhän siellä oo kohta yt-neuvottelut ja lyhvien lomautusten sijaan saa irtisanomislappuja.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 14 Elo 2009 13:19

Keskiviikkona oltiin tyttöjen kanssa baarittelemassa. Voisi taas odottaa pari vuotta ennen kuin eksyy 2 euron päiville. Tuli nimittäin juotua liikaa. :nolo:

Koko eilinen päivä meni koomaillessa (ja Kuninkaan paluuta katsellessa). Tänäänkin tuli nukuttua liian pitkään. Tosin klo 7 jälkeen piti viedä mumma terveyskeskukseen, mutta sen jälkeen tuli nukuttua vielä 3,5 tuntia. Nyt on edelleen väsy. :haukotus: Rankkaa tämä lomailu. :friikki:

Tänään olisi tarkoitus kerätä karviaismarjoja ja tehdä niistä hilloa talven varalle. :kuola:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 14 Elo 2009 20:54

Kirjoitusjuminen ilmottautuu. Ja ilmaisujuminen noin yleensäkin, tuntuu että nykyään vaan kuuntelen mitä muut sanoo ja kommentoin että joo tai ei. Tosin suurimman osan ajasta keskittyminen on nolla, kaverit selostaa hurjia juttuja suu vaahdossa, ja meikäläinen vaan miettii että pitäisköhän käydä kaupassa vai ei. :huoh: Onneksi loma loppuu kohta, ja ja joutuu taas ajattelemaankin jotain, että ehkä se jotenkin sitte helpottaa tätä tilannetta, vaikka motivaatio onkin aika pahasti hukassa opiskelun suhteen. :epäilevä:

Ja pitääpä minunkin lopuksi todeta: olipa tiukkaa asiaa koko viesti.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » La 15 Elo 2009 00:30

Viimeinen päivä kotikodin asukkina on ohi, samoin kuin myös kesän viimeinen työpäivä. Elämä on pakattu laatikoihin ja olo on pikkuisen haikea. Näistä hetkistä täällä pitäisi kai osata nauttia, mutta jotenkin se tuntuu vaikealta tällä hetkellä. Juuri kun olen viimeisen vuoden aikana saanut elämäni täällä järjestykseen ja ollut onnellisempi ja tasapainoisempi kuin ikinä, onkin lähtö jo edessä. Tämä pieni kyläpahanen on koti ja lisäksi rakastuin kesätyöpaikkaani.

Opiskelujen aloittaminenkaan ei kiinnostaisi sitten yhtään. Ajatus uusiin ihmisiin tutustumisesta ahdistaa, sillä en ole siinä kovin hyvä. Tavanomainen optimismini on ainakin hetkellisesti kadoksissa. Onneksi tuo toinen puolisko on hyvä lohduttamaan. :hullu:

Toisaalta kuitenkin on kiva aloittaa omaa elämää. Siitä huolimatta on hankala jättää taakseen tätä nykyistä, rakkaaksi käynyttä paikkakuntaa. Huittinen. :sydän:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 15 Elo 2009 02:01

Koita Maija ajatella asiaa niin, että ei sun ole sieltä pakko lopullisesti lähteä, jos et ihan ehdottomasti halua. Monihan muuttaa opiskelujen ja muiden härpäkkeiden jälkeen lopulta takaisin sinne, mistä lähtikin. (Poikkeuksena me, jotka eivät ikinä lähteneetkään. :p )
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron