). Mietittäväksi jää, pitäisikö hommata jotkut mustat liivit vai näyttäisivätkö nekin hölmöiltä, vai kävisivätkö valkoiset kaikesta huolimatta. Ruskeita olkaimettomia liivejä en taida löytää mistään, ainakaan jos en halua maksaa liiveistä 50 euroa (kyllä pitää alle 20 eurolla saada, varsinkin kun ostin jo yhdet, joita en muuten olisi välttämättä tarvinnut, onneksi maksoivat vain 15 euroa). Ylipäänsä on melko huonosti saatavilla sellaisia liivejä, joista saisi halutessaan olkaimet kokonaan pois ja joissa olisi sellainen malli, että ei näy tuollaisen syväänuurretun mekon alta. Miksiköhän? Ja mitä tässä pitäisi tehdä? 

Jo pelkästään epäsäännöllisten kuukautisten takia ne kuulostaisivat hyvältä ratkaisulta. Plussana olisi vielä tuo ehkäisyn hoituminen.
En usko, että uskaltaisin pitää sellaisia.
Hankin fileet päättäjäisiini ja sen jälkeen niitä on tullut käytettyä aina kun tarve vaatii. Sitä on jopa uskaltanut ostaa mekkoja jotka ovat selästä avoimempia kuin normaalisti. Vilkkuvat rintsikat ovat tyylittömyyden huippu.
Ne on helppo kiinnittää ja käyttää, mutta itseäni häiritsee myös liukas pinta. Siinä voi tosiaan vaate valahtaa. 
Muutama hajaantunut lyhkäinen karva on karmeata nähtävää, niinpä viime viikolla etsin hädissäni hyviä normipinsettejäni, joita en kuitenkaan mukamas mistään löytänyt. Ostin jokin aika sitten tommosen ihme halpissetin, jossa on kynsisakset, -viila ja -leikkurit, ja "pinsetit". Mitähän ihmettä noilla pinseteillä on tarkoitus tehdä? Yritin nyrhiä kulmiani niillä, tulokseksi aikaansain melkein mustan silmän.
Karvat eivät lähteneet, mutta jokunen verisuoni vissiin sitten vaurioitui poistoyrityksen aikana. Onneksi oikeat pinsetit löytyivät (tietenkin ihan omalta paikaltaan) ja karvat ovat nyt poissa.
Ostin pari takkiakin, nahkaisen ja keinonahkaisen, khuuul. Kenkiä on tullut monta paria lisää, leggins-pitkä paita -yhdistelmän hienouden, mukavuuden ja siisteyden olen minäkin huomannut. Olen myös ilostuttanut itseäni menemällä ihan vaan kokeilemaan vaatteita, kun kerran niihin saattaa jopa mahtua. Joitakin rannekorujakin olen ostanut ja käyttänyt, tulee niin megalomaanisen naisellinen olo kun ranteessa kilisee läjä renkaita. 

.damn kirjoitti:Ostin kirpparilta nätin paidan. Harmi vaan, että edellinen omistaja oli ilmeisesti kaatanut sen päälle pullollisen hajuvettä, kun se löyhkä ei lähtenyt pesussakaan mihinkään. En tykkää yhtään.
. En uskalla pitää valkoisia vaatteita kun olen mestari kaatamaan kaikki ruuat ja juomat päälleni. Tarvitsisin myös ruokalapun
.
). On meinaan vasen rinta kipuillut siihen malliin viime aikoina, että heräsin vihdoin varaamaan sitä aikaa. Saa nähdä miten käy. En kyllä osaa pelätä mitään vakavampaa kun ei ole sitä ikääkään vielä kertynyt niin paljoa..
Ainakin näin minulla väitti terkkari, jolle menin itku kurkussa näyttämään kipeää pattia kainalonseudulla. Patti osoittautui rasitusvammaksi.
Ja voi luoja kuinka olin saanut itselleni kauhun aikaan ja olin varma että kuolen muutaman päivän sisällä.
Ilmeisesti siksi patit jäävät helposti huomaamatta, joten muistakaa tutkia rintanne tytöt! 
Saa nähdä, millainen mielialojen aallokko noiden syönnistä seuraa.
(No, toivottavasti nuo ovat mulle sopivia.
)
Toki juhliin tulee meikattua, mutta muuten olen lähes aina meikittä. Tällä hetkellä vaan tunnen olevani ihan tarpeeksi nätti ilman meikkiäkin.
Tai sitten tää on vain laiskuutta. 
marenkienkeli kirjoitti:
Mä oon lopettanut meikkaamisen lähes kokonaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa.Toki juhliin tulee meikattua, mutta muuten olen lähes aina meikittä. Tällä hetkellä vaan tunnen olevani ihan tarpeeksi nätti ilman meikkiäkin.
Tai sitten tää on vain laiskuutta.

Deni kirjoitti:Mut nää tuntuu jo sellaisilta mitä vois käyttää yölläkin.
Ajankohtaista, nimittäin mun pitäis lähteä imetysliiviostoksille

Joko nuo liivit rispaantuu tismalleen samaan tahtiin, tai sitten joku tekee mulle ilkeitä jekkuja. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa