Esittäytymisketju

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 12 Touko 2008 20:33

Hei!

Olen Outolintu, parikymppinen tyttö Etelä-Suomesta. Legendaarinen Darkkis ymmärsi nimimerkkini tarkoituksen vasta kun sai tietää, etten voi sietää graavilohta. Muut lienevät huomanneet nimimerkin totuuspohjan jo aiemmin. Sain kutsun tänne tekstiviestillä, mikä sai minut tuntemaan itseni tärkeäksi. Saavuinkin siis heti kiireen vilkkaa rekisteröitymään, ja tästä piti ilmoittaa ennen kuin edes ehdin laittaa vanhaa avaani esille. En osaa keskustella asia-aiheista, sillä en tiedä mistään mitään. Paitsi lääkkeistä, mutta ne eivät yleensä ole yleisen mielenkiinnon kohteina. Niin ja kissoista. En myöskään osaa keskustella mistään ajankohtaisesta, sillä en seuraa aikaani. En tiedä yleensä mitään tv-ohjelmista tai varsinkaan urheilusta. Tuotan sisältöä myöskin vähänlaisesti huuhaa-asioihin, sillä koen, ettei mielipiteeni kiinnosta ketään.

Noin yksityiselämän puolella omistan kaksi kissaa, jotka vievät tällä hetkellä kaiken aikani, energiani ja mielenterveyteni. Pidän raskaammasta musiikista ja roketirollista, Greyn anatomiasta ja Housesta, sekä hyvästä ruoasta ja juomasta. Jos mulla olisi aikaa ja rahaa, harrastaisin Capoeiraa, rock-tanssia, uintia, ratsastusta, kuntosalia, hölkkää, kissojen kanssa ulkoilua, ravintola-arvosteluja ja kahvitteluja. Nykyisessä aika- ja rahatilanteessa omistan salikortin, jota en ole tässä kuussa tarvinnut vielä kertaakaan.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Paistos » Ti 13 Touko 2008 11:25

Juup. Olen Paistos. Vanhaa Fordea tuli seurattua säännöllisesti ja nyt olen siirtynyt tänne tarkkailemaan. Olen melkein kolmekymppinen neiti-ihminen savosta, tosin lähiaikoina olen muuttamassa Tampereelle. Kissat ovat lähellä sydäntä, kuten myös raskaampi musiikki. Keikoilla tulee aika paljon käytyä, vaikken muutoin juurikaan poistu kotoa. Jospa nyt saisin avattua sanaista arkkuani hiukan enempi tällä foorumilla.
Paistos
 
Viestit: 5
Liittynyt: La 03 Touko 2008 20:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 13 Touko 2008 11:32

Paistos kirjoitti:Juup. Olen Paistos. Vanhaa Fordea tuli seurattua säännöllisesti ja nyt olen siirtynyt tänne tarkkailemaan. Olen melkein kolmekymppinen neiti-ihminen savosta, tosin lähiaikoina olen muuttamassa Tampereelle. Kissat ovat lähellä sydäntä, kuten myös raskaampi musiikki. Keikoilla tulee aika paljon käytyä, vaikken muutoin juurikaan poistu kotoa. Jospa nyt saisin avattua sanaista arkkuani hiukan enempi tällä foorumilla.


Oikein paljon tervetuloa! Toivottavasti sanainen arkku aukeaa, fiksuja tyyppejä mahtuu fordelle aina.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Paistos » Ti 13 Touko 2008 18:20

Kiitosta kovasti! Hiukan enempi tämä kirjoittelu vaatii pelkkään lukemiseen verrattuna, mutta eiköhän tämä tästä. Kaikkea en varmaan heti osaa, mutta palauttakaa toki ruotuun jos meinaa homma karata käsistä :D
Paistos
 
Viestit: 5
Liittynyt: La 03 Touko 2008 20:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Rulla » Ti 13 Touko 2008 22:06

Kunhan joku palauttelee meidät vanhatkin sitten ruotuun. :virne:
On älyttömän hienoa, että tänne on löytänyt näin paljon uusia tyyppejä!
Tervetuloa vaan Paistoksellekin! Osaatko sanoa, mikset koskaan uskaltanut
vanhalle Fordelle kirjautua? Liikaa tekstiä entuudestaan, liikaa väkeä?
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 14 Touko 2008 02:11

Rulla kirjoitti: Liikaa tekstiä entuudestaan, liikaa väkeä?

Mulla ainakin oli isommat estot vanhalla fordella just tuon takia, kun tekstiä oli entuudestaan niin paljon. Tuntui että kaikki on jo sanottu. Täällä mulla on sitten homma karannut käsistä ihan täysin!
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Paistos » Ke 14 Touko 2008 07:21

Olin kyllä kirjautunut vanhalle Fordelle, mutta viestejä sinne tuli kirjoiteltua ainoastaan joku parikymmentä. Tuntui vaan, että siellä oli oma vakiintunut porukkansa ja ehkä kielipoliisit hiukan pelottivat :D Minulle riitti silloin mainiosti pelkkä viestien lukeminen, mutta nyt on mukavaa myös itse rustailla jotakin.
Paistos
 
Viestit: 5
Liittynyt: La 03 Touko 2008 20:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 14 Touko 2008 12:53

Ei tainnut vanhalla Fordella tullut postattua esittäytymisketjuun mitään, joten otetaan vahinko takaisin nyt.

Elikkä sama mies, samat metkut kuin edesmenneellä laudallakin. Vanhalle foorumille taisin liittyä joskus 2003 vuoden puolella, ja kohtuu aktiivisesti tuli kirjoiteltua kunnes vetivät töpselin vähän aikaa sitten. Rekisteröidyin sinne uuteen systeemiin, mutta postaamiset sinne kyllä taitaa jäädä siihen yhteen mielipiteen ilmaukseen uudesta systeemistä. (Ainakin kunnes saavat siihen jotain tolkkua, mistä olen tosin aika pessimistinen. En usko siitä saatavan edes siedettävää ilman aika totaalista muutos pois uudesta linjasta.)

Onneksi on tämä uusi Forde. Näyttäisi olevan aika hyvin vanhan foorumin ydinjoukkoakin täällä, hyvä homma. Tuntuu vähän kuin olisi kotiin tullut.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja rainsong » Ke 14 Touko 2008 13:15

Uhm, no, jos nyt minäkin sitten....
Eli wanhalla fordella liikuin nimellä Kaheli. Jossain vaiheessa forde "unohtui" ja kun olisin mennyt takaisin, oli salasana unohtunut tai tunnus siivottu käyttämättömänä pois. Viestejä taisi olla nelisensataa.
Paljon on ehtinyt tapahtua aktiiviaikojen jälkeen... Mutta on kiva huomata että muutamat ainakin Ilmarissa muistavat minut :) Tai ainakin vanhan avatareni, jossa oli vasikan nenä jota kieli juuri nuolaisi :D SirPetillä taisi olla se tallessa, postaileppa tänne ketjuun se jos luet tämän ja jaksat ja löydät sen :hullu:

Vieraammille tiedoksi, olen siis 23-vuotias nainen, ja asun lähiössä yksinäni. Tai no kolmen kesyrotan ja kohta toivottavasti koiran kanssa. Lisää triviatietoa tulee varmasti esiin kunhan ehdin alkaa vastailemaan kiinnostaviin ketjuihin.. =)
Avatar
rainsong
 
Viestit: 35
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 17:16
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ke 14 Touko 2008 14:50

rainsong kirjoitti:Tai ainakin vanhan avatareni, jossa oli vasikan nenä jota kieli juuri nuolaisi :D SirPetillä taisi olla se tallessa, postaileppa tänne ketjuun se jos luet tämän ja jaksat ja löydät sen :hullu:

En ole Sirpuli, mutta tässä:

Kuva
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja knuutiainen » Ke 14 Touko 2008 15:01

Tere.

Olen knuutiainen. Yle-ex -forden aktiivi vuosilla 03-04. Sen jälkeen elämä vei, ja kirjoittelu jäi. Niin mieleenpainuvaa oli se ilmapiiri ja eritoten porukka, että kaiholla olen muistellut aktiiviuraani, ja joka vuosi näin kevään kynnyksellä olen bruukannut käydä tirkistelemässä.

Olen likempänä kolmea-kuin kahtakymmentä, asustan lakeuksilla Oulun alapuoliskolla, ja olen forden vähemmistöä, koska mullon perhe. Oma. Kaksi lasta ja puolisko. Se vähä aika, mitä mukeloilta jää, menee niitä ihmetellessä. Rakastan musiikkia. Muse, Foo Fighters, Ismon kaikki projektit Hassisesta tähän päivään, Coldplay, Amy Winehouse, noin muutamia mainitakseni. Tykkäilen myös puutarhurointia, vaikka peukalo on kämmenestä läpi. Käsitöitä tekisin, lukisin jos aikaa olisi. Pikkuhiljaa olen oivaltamassa, mikä musta tulee isona, ja sen kunniaksi ajattelin ottaa lopputilin vakityöstäni ja olla vielä vuoden lasten kanssa kotona :suprahymy:.
knuutiainen
 
Viestit: 6
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 09:36

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Mirri82 » Ke 14 Touko 2008 18:21

Hei kaikille!
Vanhalla fordella olin samalla nimellä, en kovinkaan aktiivinen kirjoittaja, enemmän lueskelin. Maailmani on ollut sekaisin ilman fordea ja sen kysyttävää -osiota, siksi oli pakko rekata tännekin...

Amk-opiskelija Tampereelta ja töissäkin käyn, lisäksi suurin osa rakkaista läheisistä vanhassa kotikaupungissani Porissa, joten sielläkin usein vierailen.
En mä nyt osaa kertoa mitään järkevää.. Ihanaa olla takas!
Avatar
Mirri82
 
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 17:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 15 Touko 2008 21:02

Moi:D

Vanhalla fordella en tainnut esittäytyä koskaan. Uin vaan sisään huomaamattomasti.
Joten tämän uuden forden kunniaksi voisin jotakin jopa kertoa itsestäni.

Olen 21-vuotias teatterialan opiskelija.
Pidän melkein kaikesta, mitä teen, vaikka olenkin kova stressaamaan. Innostun helposti asioista, mutta minulla on äärimmäisen huono keskittymiskyky. Olen koko ajan menossa ja haalin kamalasti vastuuta ja tekemistä itselleni. Jos joskus en ole muualla kuin kotona, niin tästä päivästä lähtien olen myös enemmän tai vähemmän täällä uudella fordella riehumassa kaikkien iloksi/kiusaksi:) (saatte itse päättää kumpaa mieltä olette)

Juon sekä kahvia, että teetä, mutta mielummin kahvia, vaikka lopetinkin sen juomisen viime syksynä:D

Suklaasta pidän myös, sekä oikeastaan kaikesta ruuasta...

Sen lisäksi että koko elämäni kuluu teatterin parissa (niin työn ja opiskelun kuin harrastuksenkin pohjalta) harrastan myös liikuntaa ja kaikkea taide-hörhöilyä:D Ja tietekin niukan vapaa-aikani sallimissa rajoissa myös koneella istumista.

(Nähtävästi tykkään myös puhua itsestäni:D)

Muoks: Niin ja unohtui ihan tyystin, että olen siis naissukupuolen edustaja.
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 16 Touko 2008 10:21

Ehkä pitäis sitten esittäytyä...

Olen reilu 30-kymppinen rouva DINK ja saan FM:n paperit käteeni noin tasan neljän tunnin kuluttua. Notta siillä saralla on hommat hyvin. Hommatkin on hyvin ja työt jatkuu pitkän kesäloman jälkeen. Opiskelut venähti tosiaan pitkiksi, mutta tutkintouudistus sai ihmeitä aikaan ;)
Vanhalla forumilla kävin aina ajoittain kääntymässä, mutta kiireiden vuoksi en koskaan ehtinyt varsinaisesti jäämään. Nyt kun aikaa olis, ajattelin näkyä täällä enemmän. Olis ihan kiva jos pääsis joihinkin juttuihin mukaan, mutta aika kertoo onnistuuko...
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Muksu » Pe 16 Touko 2008 16:25

Hei,

Olen 35-vuotias heppu, joka on viimeiset vuodet tituleerannut itseään musiikin ja median monitoimijaksi. Rimputan kitaraa, laulan, rustaan biisejä, järkkäilen rokkitapahtumia, opetan juontamista, vietän luvattoman paljon aikaa netissä ja toisinaan myös baarissa, harrastan yliopisto-opiskelua (mitä ne oikein puhuu jostain valmistumisesta?), pidän oikeasti ihan kaikenlaisesta musiikista kuten myös ruoasta, kirjoista, kielistä ja kavereiden kanssa hengaamisesta, enkä ole enää läheskään yhtä usein oikeassa kaikesta kuin joskus nuorempana...

Huolestun ihmisten (etenkin nuorten) pahoinvoinnista, en voi sietää sivistyksen halveksumista, kaipaan hyviä tapoja (toisinaan myös itselleni), en ymmärrä ylimielistä pilkkaamista mutten myöskään vaaleanpunaista lässytystä. Haluaisin olla fiksumpi, sisäistää joitakin asioita tehokkaammin ja oppia keskittymään oleelliseen.

Olin Forden ensimmäisiä rekisteröityneitä ja aktiivinen ensimmäiset pari vuotta. Viime aikoina olen toisinaan vain vilkuillut aiheita. Fordelta jäi melkoinen joukko tuttuja ja muutama ihminen joita pidän hyvinä ystävinäni.
Oh Lord, what fools these mortals be!
Avatar
Muksu
 
Viestit: 44
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 22:36

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Migreeni » Pe 16 Touko 2008 23:27

Muksu kirjoitti:pidän oikeasti ihan kaikenlaisesta musiikista


Eikö ole muuten rasittavaa, jos joku ei usko tätä. (Päättelin tuosta kursivoidusta "oikeasti"-sanasta, että ilmeisesti näinkin on joskus päässyt käymään)

Itse pidän myös oikeasti ihan kaikenlaisesta musiikista, mutta sitä ei ikinä kukaan usko, koska minulta ei sattumoisin löydy levyhyllystä juuri heidän lempiartistinsa tuotoksia. Kuitenkin jos kuulen kyseistä musiikkia yleensä pidän siitä. Tai siis aina. Minusta huonoa musiikkia ei oikein ole olemassakaan. Joku sen on aina tehnyt ja oli miten huonosti hyvänsä, se on silti musiikkia.

...Tai no okei, myönnetään että yksittäisiä huonoja biisejä kyllä saattaa olla olemassa, mutta mitään kokonaista musiikkigenreä en voi tuomita.
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Muksu » La 17 Touko 2008 04:19

Migreeni kirjoitti:
Muksu kirjoitti:pidän oikeasti ihan kaikenlaisesta musiikista

Eikö ole muuten rasittavaa, jos joku ei usko tätä. (Päättelin tuosta kursivoidusta "oikeasti"-sanasta, että ilmeisesti näinkin on joskus päässyt käymään)

Ei, vaan ihmiset sanoo usein noin ja tarkoittaa sillä ehkä 20% kaikesta maailman populaarimusiikista. Tai jopa 23%. Oikeasti ne uskaltaa ehkä kuunnella kahta lempigenrensä ulkopuolista musatyyliä.

Mä olen kasvanut ympäristössä, jossa musiikki on sekä taidetta että viihdettä, bisnestä ja myös kansallista kulttuuriperimää. Mä olen aina koittanut löytää musiikista sen asian, minkä vuoksi joku siitä pitää, oli se sitten soundillinen, rytminen, melodinen, harmoninen, tekstillinen, asenteellinen tai mikä hyvänsä elementti. Ja joo, olen löytänyt asioita joista pidän aivan kaikenlaisesta musiikista. Ja mitä en heti tajunnut, opettelin. Eli vedin musiikkiymmärryksen överiksi. Mut ainakaan KUKAAN ei voi tulla itkemään mulle et "sä et ymmärrä tästä musasta mitään..." Kun vittu ymmärrän. Mä oon opetellut! :D
Oh Lord, what fools these mortals be!
Avatar
Muksu
 
Viestit: 44
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 22:36

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Migreeni » La 17 Touko 2008 10:34

Muksu kirjoitti:Ei, vaan ihmiset sanoo usein noin ja tarkoittaa sillä ehkä 20% kaikesta maailman populaarimusiikista. Tai jopa 23%. Oikeasti ne uskaltaa ehkä kuunnella kahta lempigenrensä ulkopuolista musatyyliä.


Joo, tämä on varmasti myös totta. Itse en tiedä mistään musiikista mitään (tai no jostain vähän), mutta silti en voi sanoa minkään musiikkigenren olevan huono. Ja olen kyllä mielestäni kuunnellut paljon kaikkia populaarimusiikin ulkopuolisiakin genrejä... Mutta toki on varmasti vielä paljon, mitä en ole kuullut:)

Ja tarkennuksena siis tietämättömyydellä musiikista tarkoitan kaikkia historiallisia ja syvempiä merkityksiä, sekä sellaista tietoa mikä liittyy enemmän musiikin teoriaan.
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Muksu » La 17 Touko 2008 11:17

Migreeni kirjoitti:Ja olen kyllä mielestäni kuunnellut paljon kaikkia populaarimusiikin ulkopuolisiakin genrejä... Mutta toki on varmasti vielä paljon, mitä en ole kuullut:)

Apua, heräsin siihen ajatukseen että oon kirjoittanut baarista tultuani jotakin todella kärkevää mutten lainkaan muistanut mitä! Avasin foorumia todella varovasti, koko ajan pelkäsin et oon tyyliin ajautunut jonkun kanssa kiihkeään väittelyyn aiheessa jossa voin olla vain väärässä. Onneksi se olikin vain tää juttu! :D

Joo, maailmahan on musiikkia pullollaan, eikä varmaan yksi ihminen ehtisi elinaikanaan edes kaikkeen tutustua. Hiukan hirvitti mitä mä oon tänne aamuyöstä kirjoitellut, kun tulin Elmun (Elävän musiikin yhdistys) 30-vuotisbileistä. Mutta tulihan esittäydyttyä kunnolla: "Hei, olen Muksu ja saatan ilmaantua tänne baarin jälkeen. Jos tekstini on kovinkin kärkevää tai sitten epäjohdonmukaista, vilkaise viestin lähetysaikaa!" :D
Oh Lord, what fools these mortals be!
Avatar
Muksu
 
Viestit: 44
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 22:36

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Migreeni » La 17 Touko 2008 14:31

Muksu kirjoitti:Apua, heräsin siihen ajatukseen että oon kirjoittanut baarista tultuani jotakin todella kärkevää mutten lainkaan muistanut mitä!


Hehhee:D

No, eipä se onneksi kovin kärkevää ollut. Tai no olihan siellä voimasanoja käytetty:D (Tai sanaa... En laskenut oliko niitä enempää:D)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja tigerente » La 17 Touko 2008 23:11

Hei vaan hei, olen tikru. Olen kakskyt ja risat -vuotias, pienestä ikäkriisistä kärsivä naisihminen. Nykyään asun opintojen pakottamana Savossa, mutta syntyjäni olen Pohjanmaan flikkoja.

Mä tykkään ihmisistä, rokkimusiikista, leffoista, brittihuumorista, festareista, nauramisesta, syksystä, musisoinnista, valkosuklaasta, myöhään valvomisesta ja nukkumisesta.

Mä inhoan suvaitsemattomuutta, ylimielisyyttä, talvea, äärimmäistä tyhmyyttä, jenkkitositeeveetä, tuunattuja autoja, aikaisia aamuherätyksiä, ampiaisia, Tero Vaaraa ja Eppu Normaalia.

Ihmisenä olen ihan kiva.
Avatar
tigerente
 
Viestit: 5
Liittynyt: La 17 Touko 2008 21:43

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Tiia » Ma 19 Touko 2008 20:19

Heippa!

Täällä kirjoittelee 14-vuotias tyttönen nimeltään Tiia, joka on kotoisin maailmasta. Tarkemmin sanottuna täältä Tampereen liepeiltä.

Harrastan sirkuskoulua ja suurin osa vapaa-ajastani menee siihen, ystävien kanssa hengailun, musiikin kuuntelun ja kitaran rämpyttämisen, koulun ja koneella olemisen ohella.

Sirkuskoulua harrastan Sorin Sirkuksessa ja lajini on (ainakin toistaiseksi) trapetsi. Näytökset meillä on jouluna ja keväällä, ja tämän kevään esitykset olivat viime viikolla. Olipa taas todella mahtavaa, rentouttavaa ja vapauttavaa esiintyä ihmisille, ja siitä sai vielä hyvän mielenkin kaupan päälle. Jotenkin terapeuttista koko homma. En osaa selittää, mutta tämä harrastus on ollut todella rakas jo vuodesta 2003 ja on vieläkin.

Musiikista taas sen verran, että olen ollut pienenä musiikkikerhossa ja siitä se kiinnostus sitten lähti. Aloitin harrastamaan pianon soittoa, mutta siihen ei ollut enää aikaa, joten lopetin. Harmittaa vieläkin. Mut jos nuotit eteen tuodaan ja annetaan aikaa harjoitella niin kyllä kappale mikä kappale menee.

Toinen instrumentti, jota osaan soittaa on kitara, jota pääasiassa opettelen soittamaan valinnaismusiikin ryhmässä koulussa, mutta myös itsenäisesti. Musiikkia tulee siis kuunneltua melkein koko ajan ja laidasta laitaan. Musiikkimakuni on laaja, mutta pidän mm. raskaammasta rockista ja kasarimusasta.

Noh, tuossa taisikin olla jo aika paljon asiaa. Jotain täytyy aina jättää salaisuudeksi. ;)

Loppuun vielä eräs TikTakin biisi joka voisi melkein olla itseni kirjoittama:

Pidän vapaudesta
Pidän musiikista
Pidän siitä kun jalat vie ja järki luovuttaa
Pidän ystävistä
Niistä eläimistä
Pidän siitä kun aamuneljään ollaan hereillä

...

Pidän hämärästä
Ihmisvilinästä
Kun joku vanha pari pitää toistaan kädestä
Pidän kaupungista
Pidän kolinasta,
Joka tulee kun loikkaa viisi viime porrasta
Tiia
 
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 19 Touko 2008 17:25

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » Ma 19 Touko 2008 20:35

Tervetuloa Tiia:D wau, trapetsitemppuja:o
Avatar
Viisauden Lähde
 
Viestit: 69
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 18:41

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Tiia » Ma 19 Touko 2008 22:15

Viisauden Lähde kirjoitti:Tervetuloa Tiia:D wau, trapetsitemppuja:o


Kiitos vain. :) Tässä on yksi (vanha ja huonosti rajattu :D) kuva reeneistä:

Kuva

Rajasin siis kaverin pois.
Tiia
 
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 19 Touko 2008 17:25

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 19 Touko 2008 22:48

Hei Tiia:D

Trapetsitemput kuulostaa tosi hienolta:)

Itseänikin kiinnostaisi sirkustouhu, varsinkin klovneria... Voiko siellä teidän sirkuksessa erikoistua pelleilyyn?:D
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron