Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 03 Syys 2009 17:01

Näytti olevan paljon kaikenlaisia kivoja ilmotuksia, mutta en jotenkin osaa lukea niitä täällä. Olen siis maakuntamatkalla Pohjois-Suomessa. Kävin juuri mökillä hautaamassa rakkaan Haukkuni ja poimimassa pari litraa mustikoita. Meinaa olla väsy ja huono olo. Illalla pitäisi vielä jaksaa ajaa Ouluun ja takaisin. Saa nähdä miten käy...
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 04 Syys 2009 18:01

Tilasin vaihteeksi kännykän. Yhtä numeroa isomman kuin edellinen malli, joka hajosi käytössä heti. Nyt on jopa radio ja kamera tulossa. Hyvä ehkä vain, että hajosi se paska :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 04 Syys 2009 21:02

Angstailustani huolimatta otin itseäni niskasta kiinni ja olin aikuinen - menin tapaamaan sukulaisia, tapaus oli asiallinen, käytännön järjestelyihin keskittynyt tapaaminen. Jos olisin tiennyt, että paikalla vain Mummin lapset ja Ukki, ja että meidät Siskoliskon kanssa kutsuttu edustamaan edesmenneen isämme mielipidettä asioihin, en ehkä olisi ollut noin huonona tapaamisesta. Nyt on kuitenkin kaikki päätetty ja voidaan paneutua järjestelyihin.

Lähden tänään yötä vasten ajelemaan ylöspäin. :tilt: Tarkoituksena on pitää tukikohtaa Levillä (ylläripylläri), tehdä ainakin päivävaelluksia ja joku isompikin, ehkä Ylläkselle. Kilpisjärvelle haluan myös piipahduksen tehdä. :hullu: Ihanaa, en tiedä edes koska tulen takaisin, en ole vielä edes miettinyt. Joskus ensi viikolla on ihan sopivan tarkka määre. :tilt: Toivottavasti on ruskaa ja jaksan hilata kameraa edes jonkun kerran mukana. Rullaluistimetkin lähtevät mukaan! Tosi kiva lähteä täältä pois, hengähdys ja pieni fyysinenkin välimatka tapahtuneisiin asioihin ei ole lainkaan huono asia, ja seurana Äiskä ja Bobis, tulee huippureissu ja mieli saa levätä. :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 05 Syys 2009 10:24

Villiä. Elämä on villiä.

Tekemistä riittää, kun vain jaksaa tehdä. Pari päivää olin säästänyt kalenteriin ihan vain lepuutus-päiviksi. Mikä teki ihan loistavaa ja sitten taas jatkui. Vastoinkäymisiä on kyllä, mutten jaksa enää välittää niistä ollenkaan. En niistä, enkä raha-asioista. Turha kokeilla miettiä päätään puhki, kun ei se onnistu. Annan mennä omalla painollaan ja katselen sitten missä seison.

Juoksen nyt syyskuun ajan fysioterapiassa taas huolellisen tiheästi. Eri tahot suhtautuvat tähän kuntoutukseen eri tavalla. Työterveyshuollon fysioterapeutti hoiteli enemmän jotain täysin epäolennaisia asioita, mikä oli hilpeyttä herättävää ja kipupolin fysioterapeutin kanssa naurettiin paljon enemmän kuin pohdittiin kuntoutusmuotoja. Mutta kokonaisuudessaan kait sitten kaikki tulee hoidettua :D.

Mulla on nyt kävelyä tukemassa kepit. Vasen jalka alkoi olemaan siinä kunnossa, että jos joskus on suunnitelmissa saada normiäkävelyä aikaan, niin parempi alkaa palauttamaan vasenta jalkaa ylirasituksesta. Ja tasapainottaa jalkojen suhteita. Vasemman jalan reisilihas oli kolmanneksen 'kehittyneempi', kuin oikean jalan. Todennäköisesti oikea oli hieman surkastumaan päin ja vasen myös kehittänyt itseään lisää. Puhumattakaan mitä tapahtuu rangalle, kun tyttö kävelee suorassa jatkuvan pienesti vinon asennon sijasta. Ja kun se kepeillä keputtelu tuntuu pidemmän matkan kohdalla paremmalta, kuin ilman keppejä kävely. Mutta kuitenkaan en voi ihan vielä heittää keppejä pois. Jos kokeilen kävellä normaalisti ilman kepukoita, niin kolme askelta menee ja sitten sanoo seis.

Oltiin sitten Kissojen Yössä. Olen ollut moisessa joskus... lapsoisena. Aivan mieletöntä :virne:.
Erään vanhemman mielestä metsä..peurat (tai kauriit - no ne sellaset sarvipäät :biologi:) oli poroja! Lapsi kysyi nätisti äidiltään mitä ne oli ja äiti vastasi vain vihaisella sävyllä "POROJA!". Amur-festareilla oli sitten se Jimi Constantine, Wellu Rowaltz ja Amoral :virne:. Keikkaraporttia pukkaa :rotflmao:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 05 Syys 2009 12:22

Tsimi Konstäntiin oli kyl... Ei v*u, kaikkien olis pitäny nähdä se Kissojen Yössä!

:virne:

No biisilistoja ei ole, kun se on teipattu sinne stagelle, mut kai ne soitti jotain uusia ja sit monta Technicolorin aikaista (ne mäkin tunnistin..). Jimin rastat olivat poistuneet ja samalla ilmeisesti pitänyt vaihtaa nimeä. En oo ennen nähny livenä, mutta kyllähän tuo täytyy jokaisen ainaki kerran! En ole pitkään aikaan nauranut yhtä paljon enkä tuntenut niin suurta myötähäpeää. Jossain kolmannen biisin kohdalla oli pakko lopettaa lavalle katsominen.

Mut hei, hyvät feng shuit. :D Odotin kyl vähän et Tsimin housut olis revennyt, mut niissä oli varmaan elastaania enempi kuin 2 %. "Paita" sentään lähti päältä, ihan yllätyksenä ja pyytämättä. Mielenkiintoista taiteilua muutenkin rokkikukkoilun ja pikkuoravuuden välillä..
Ai nii.. Jimin iskä on sit arkeologi, minkä kai on tarkoitus olla hauskaa. Musta se on ummehtunutta.

Amoral ei enää ollut kuin tylsä, ei jaksettu kuunnella kovin kauan. Jimille sai sentään nauraa.

Kissimirriset olivat sulkkusia. Amurintiikeri :sydän: Komia on eläin. Jellonat ei olleet yhtään niin mielenkiintoisia. Amurin- ja lumileopardit pistivät miettimään, että voisi sitä ehkä ite omat kissan joskus ottaakin... Ehkä tiikerin.. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 05 Syys 2009 13:29

Mä ihan unohdin sanoa sen tärkeimmän.

Mä näin Tsimin paljaasta perseestä osan, kun se kiipes takasin sinne lavalle poistuakseen arkeologi-isän luo. :umpfh:. Nyt olen nähnyt kaiken.

Bändin pojat nauroivat muuten myös aika usein.. Ja tuijottelivat paljon lattiaan. Kai se oli se biisilista niin vetovoimainen, että sitä piti tuijotella kasvot punakoina. Ei tainnut Emilian myötähäpeä olla ainutta.

Mua jäi häiritsemään, että oliko se yksi fanilikka niissä ihme "gootti"vetimissä tuonut sen kädessä kiikutetun ruusun Tsimille. Näytti meinaan pariin otteeseen siltä, että pyörtyy Tsimin katseesta. :jaaha:. Aika pelottavia faneja ne kyllä oli - sytkäreineen.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 05 Syys 2009 20:15

Ei voi olla todellista.
Mulle tuli auton rekisteristäpoistosta palautusta, vaikka auto on ajossa ja ei varmasti ole poistettu rekkarista. (Nykyisinhän siihen tarvii romutustodistuksenkin.) Ja kaiken hyvän lisäksi kyseinen palautus tuli minun nimelläni ja auto on erään toisen ihmisen nimissä, jonka kanssa asiaa juuri pähkäiltiin! Sohlauskeskus on auki vasta maanantaina. Eli tämän mukaan ajelen romutetulla autolla. Eihän sillä voi nyt edes ajaa ennen kuin homma on selvä. Kyttien sattuessa vastaan tulisi vähän enemmän sanomista. Tämä on ihan perseestä. :gaah:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 06 Syys 2009 10:29

:tipahdus: Alla 1300 metriä vettä ja sitten siihen vaan pulpahtaa kaskelotti pintaan. Phsooooh se sanoi hengittäessään. Harmi vain, että se jäi ainoaksi valashavainnoksi. Delfiinejä näkyi enemmän, mut ne ei musta ole niin mielenkiintoisia. :hullu:

Mun tasapainoelimessä on varmaan joku pysyvä vaurio, sillä vieläkin maailma keikkuu ja heiluu. Vaan se on pelkästään ihanaa, ikinä en ole ollut hauskemmassa kyydissä! :D Vene rullasi joka aallon päälle, ja sitten tiputtiin metrikaupalla alaspäin niin että mahanpohjasta otti. Ja keikutti sivulle ja ylös ja alas ja ympäri. Maailman paras keinu. :sydän:

Voisin toki lisätä vaikka kuvankin. Tämän verran siitä lähinnä näkyi. Suurin osa kuvista näytti tältä. :virne: Aina kun sai kameran suunnattua valaaseen päin, niin jostain suunnasta tuli aalto ja hyvällä lykyllä vain horisontti oli vinossa, useimmiten kuvasta puuttui itse valaskin.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 07 Syys 2009 17:11

Tänään tuli täyteen neljännesvuosisata Telluksen pinnalla.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 07 Syys 2009 19:25

Onnea päivänpolttajalle. :hymyhali:

Minä olen nyt kotiutunut maakuntamatkoiltani, ja nyt en sitten pääsekään pitkään aikaan mihinkään, kun koulut alkoivat. En tiiä tuleeko opiskelusta mitään, mutta pitää ainakin yrittää.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 07 Syys 2009 19:37

Hyvää synttäriä päivänpolttajalle. :D

Kävin perjantaina ja lauantaina Tallinnassa. :) Oli kiva reissu, eikä huvittanut yhtään leikkiä poroa. Käytiin jopa turistibussiajelulla.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 07 Syys 2009 19:38

Onnea päivänpolttajalle! :D

*****
Sain tehtyä tänään ison hankinnan ja tuntui kuin iso paino olisi tipahtanut harteilta.
En olisi ikinä uskonut että turvakaukalon hankinta autoon olisi lähestulkoon mahdo-
ton tehtävä, mutta nyt se on tehty :peukku: Mä en tiedä alatteko te olemaan jo kipurajoil-
la näitten mun vauvaan ja siihen liittyvien horinoitten kanssa, näpäyttäkää jos alkaa
mennä jo liikaa KaksPlus-palstan puolelle :hullu:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 07 Syys 2009 19:40

Sippura kirjoitti: Mä en tiedä alatteko te olemaan jo kipurajoil-
la näitten mun vauvaan ja siihen liittyvien horinoitten kanssa, näpäyttäkää jos alkaa
mennä jo liikaa KaksPlus-palstan puolelle :hullu:

Minä en ainakaan ole. :D Voit kertoa vaikka lisääkin. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 07 Syys 2009 21:41

Komea kuutamo! Kuun kajosta heijastuva lentokoneesta jäänyt vanakin soveltuu maisemaan. Tein sitten turhan 400 kilsan lenkin, mutta ei siitä sen enempää.

Muoks: Päivänpolttajalle onnittelut.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tiril » Ma 07 Syys 2009 22:13

Sippura kirjoitti:Mä en tiedä alatteko te olemaan jo kipurajoil-
la näitten mun vauvaan ja siihen liittyvien horinoitten kanssa, näpäyttäkää jos alkaa
mennä jo liikaa KaksPlus-palstan puolelle :hullu:


Miun puolesta ainakin saat horista miten paljon tahdot, ja sitten vauvan synnyttyä varsinkin kakkavaippaketjussa :hymyhali: Jättäkööt lukematta keitä ei kiinnosta :virne:

---

Minuu alkaa vähitellen ahdistaa tää opiskelu pelkkää opintotukea varten :friikki: Ei yhtään kiinnostais, ja tyhmää kun menee tukikuukausiakin hukkaan, mutta ei oikein ole muutakaan tulonlähdettä. Onneksi tässä kuussa on syksyn yhteishaku ja pääsykoe olis lokakuussa, ehkä sitten tammikuussa pääsisin viimeinkin opiskelemaan sitä ominta alaa :sydän:
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 08 Syys 2009 00:24

Voisihan odotuksesta tietysti oma ketjukin olla, vaikka "Odotuksen ihanuus ja tuska".

Onhan se kakkavaippakin ehkä rumahko nimi sille ketjulle, joka on otsikkoaan laajempi. Miten vaan tietysti.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 08 Syys 2009 00:28

Eikös tämä kuitenkin ole kaikille ilmoituksille vapaa ketju, joten miksei sitten myös odotusilmoituksille?
Vaikka se ei henkilökohtaisen kiinnostuslistani kärjessä olekaan.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 08 Syys 2009 07:26

No hyvä ettei kellään ainakaan vielä ole kiehahtanut yli :virne:

Mä siis jatkan näitä jutusteluja pitkin Fordea, en välttämättä näkisi että juttuja pystyisi rajoittamaan
tiukasti yhteen ketjuun joten en edes yritä :p Kaikkine fiiliksineen, muutoksineen ja hankintoineen tä-
mä on kuitenkin niin kokonaisvaltainen tila että sitä on vaikea yhteen nippuun nivoa.

Mutta joo, jatketaan :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 08 Syys 2009 08:56

Mulla on krapula :friikki: ei sellainen viinasta johtuva (vaikka kyllä se eilen vähän sitäkin sivusi), vaan siitä että on ollut niin kivaa niin paljon :friikki:

Oli ehkä yksi parhaimmista viikonlopuista ikinä, vaikka välillä lauantain ja sunnuntain aikana tuli väsähdyksiä ja toiveita että pääsisi nukkumaan, mutta noin muuten.

Merirosmoilu meni ihan ältsin hyvin, kivaa oli ja 75 % porukasta oli pukeutunut. dlunken pilates Mitä nyt yks kavereista joutu risteilyn jälkeen sairaalaan tikattavaks kädessä olevan haavan takia... Mut noin muuten! Siitä sitten baariin ja baarista jatkoille. Ja sitten jatkoilta reissuun ja uuteen nousuun, uudesta noususta uusille jatkoille ja sitten olikin jo sunnuntai... joka päättyi Singstarin laulamiseen ja muutamaan sidukkaan (ja uuteen, mahdottoman hyvään Rosvo-Roope drinksuun).

Mutta siis. Ihan äärettömän kivaa on ollut. :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 08 Syys 2009 18:39

theia kirjoitti:kivaa oli ja 75 % porukasta oli pukeutunut.


Ei olis kuvia myös siitä porukasta, joka ei ollut pukeutunut. :virne:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 09 Syys 2009 09:04

Myöhäiset onnittelut päivänpolttajalle! :D

---

Olen vallan unohtanut informoida fordelaisia, jotka ovat Seken kanssa tulleet tutuiksi, että omistaja on vaihtunut ja samalla paaaljon on muuttunut. Ensinnäkin sisällä on ollut remontti jo tovin käynnissä ja ulkokuorikin saa uutta ehostusta. Uusi omistaja on Tammerfestien järjestäjä (jonka nimeä nyt en muista) ja hänen aikomuksenaan on palauttaa legendaariselle Sekelle sen kuuluma arvo. :virne:

Suurin muutos on kuitenkin tämä:

Seke: 25.9. Eppu Normaali 2.10. Klamydia 9.10. Martti Servo & Napander 17.10. Sunrise Avenue 23.10. Movetron 6.11. PMMP 27.11. Anssi Kela 4.12. Pandora 11.12. Popeda 18.12. Anna Puu

Meijän kyläsä! :o:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 09 Syys 2009 11:19

Italiassa pelaa koripalloa seura nimeltä Armani Jeans Milano. Onkohan tuossa nyt mennyt sponsoreiden perässä juoksu jo hieman liian pitkälle. Onhan noita suomessakin nähty, esim. Team Componenta, mutta miltä kuulostaisi esim. Saarioisten Säilyke Tampere? :friikki:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 09 Syys 2009 14:48

Maija kirjoitti:Olen vallan unohtanut informoida fordelaisia, jotka ovat Seken kanssa tulleet tutuiksi


:aukku:

Maija kirjoitti:hänen aikomuksenaan on palauttaa legendaariselle Sekelle sen kuuluma arvo


:pepsodent:


Maija kirjoitti:Seke: 25.9. Eppu Normaali 2.10. Klamydia 9.10. Martti Servo & Napander 17.10. Sunrise Avenue 23.10. Movetron 6.11. PMMP 27.11. Anssi Kela 4.12. Pandora 11.12. Popeda 18.12. Anna Puu

Meijän kyläsä! :o:


:O:

Noistahan vois jopa PMMP:tä mennä katsomaankin paikan päälle! Muuten takuuvarmaa
Seke-meininkiä, Eppuja ja Popedaa :virne:

Mun ainoa muistikuva Seken livekeikoista on millenniumina, kun siellä alakerrassa esiin-
tyi hevibändinsä kanssa Janne Hurme, Kiss-tyyppisesti meikattuna ja joku urpo huuteli
koko keikan ajan että "Janne hei, ota toi naamari pois"
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 09 Syys 2009 15:43

Sippura kirjoitti:Mun ainoa muistikuva Seken livekeikoista on millenniumina, kun siellä alakerrassa esiin-
tyi hevibändinsä kanssa Janne Hurme, Kiss-tyyppisesti meikattuna ja joku urpo huuteli
koko keikan ajan että "Janne hei, ota toi naamari pois"


Kuulostaa jotenkin niin... Sekeltä. :virne:

Mutta ilmeisestihän 80-luku oli Seken kulta-aikaa. Itse olen nähnyt vain tämän junttidiskomaisen Seurahuoneen. Ja Popedat ja Klamydiat jatkavat ainakin tätä perinnettä. :keijo: PMMP ja Anna Puu olivat iloisia yllätyksiä. Ilmeisesti myös esiintyjät ovat vallan perjantain herkkua, eikä ihme, sillä viime vuosina perjantaisin on ollut niin hiljaista, että on voinut kuvitella westerneistä tuttujen risupallojen vain pyörivän näkökentän poikki.

Oikeasti toivon, että pieni junttimaisuus säilyy edelleen. Se on koko paikan suola. :virne: Se ja tutut ihmiset.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 09 Syys 2009 18:45

Jorssi kirjoitti:Italiassa pelaa koripalloa seura nimeltä Armani Jeans Milano. Onkohan tuossa nyt mennyt sponsoreiden perässä juoksu jo hieman liian pitkälle. Onhan noita suomessakin nähty, esim. Team Componenta, mutta miltä kuulostaisi esim. Saarioisten Säilyke Tampere? :friikki:


Oikeastaanhan urheilussa on erittäin vanha ilmiö se, että joku sponsoroiva yksityinen taho antaa nimen joukkueelle. Esim. RU-38 eli Rosenlewin Urheilijat. Myös Jaron nimen taustalla on samanniminen tehdas Ja-Ro ja olihan Veikkausliigassakin vielä 90-luvulla Finnairin Palloilijat. Toki näiden joukkueiden suhteen oli monesti myös niin, että perustamisvaiheessa seuran pelaajat olivat sen tehtaan työntekijöitä, joka joukkueelle nimen antoi.

Edit. Niin ja kiitos kaikille onnitteluista! :D
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron