Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 09 Syys 2009 19:18

Eikä pidä unohtaa Jokereitakaan. Tikkurilan maalifirma lätkäisi tuon nimen Töölön Vesalle, kun piti omaa tuotemerkkiä saada mainostettua.

Lahessa vaikuttanut Upon Pallo sai aikanaan Liippareilta pilkkabiisin Urpon Pallo. :aukku:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 10 Syys 2009 21:11

Luulin jo, että tänään on perjantai. :friikki: Olisipa ollutkin. Tekisi mieli vaan olla. Nyt ei pitkästä aikaa mitään tiedossa viikonloppuna, paitsi sunnuntaina mumman synttäri"bileet". Toivottavasti viikonloppuna on huono ilma, niin voin katsoa leffoja koko viikonlopun. :virne:

Kävin ostamassa urheiluvaatteita, joista kalleimmat olivat urheilurintsikat. En ollut koskaan ajatellut maksavani minkäänlaisista rintsikoista tuollaista summaa. :friikki: Ostin myös kumisaappaat. :D :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 10 Syys 2009 21:23

Mäkin luulin aamulla (lounaaseen asti melkein.. :friikki: ), että on perjantai. Höh. Ei tekis yhtään mieli herätä huomennakin aikasin. :(

Jäin työkaverin kanssa hissiin jumiin! :kauhistunut: Onneks oli maisemahissi eikä semmonen pimee koppi ja luojan kiitos se jumahti heti ekaan kerrokseen eikä esim. kakkos- ja kolmoskerrosten väliin. :hullu: Nelkyt minuuttia vierähti sit istuskellen ja höpötellen, ei hassumpaa. :D Oli kahvikin mukana.

Siinäpä se. Elämäni jännitys.

:haukotus:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » To 10 Syys 2009 21:59

Ei ihan H1N1, mutta oksettava syysflunssa. Ajotus on taas hieno, huomenna pääsis parin vuoden tauon jälkeen yhden kaverin kanssa mökkeilemään. Jos ei ihan älyttömän pahaks mene nii kyllä mä mökille meen, Saatana!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 10 Syys 2009 22:24

En usko että tämä miunkaan tauti ihan possuflunssa on, mutta kipeä olen kuitenkin.
Eilen aamulla oli vaan yllättäen kurkku kipeä ja nyt vuotaa nenä, yskittää ja on kuumetta.
Ei ole ollenkaan hyvä tämä, pitäis tehdä opetusharjotteluita ens viikolla ja suunnitellakin
ne ensin, et ei oikein sopis olla sairaana. lisäks kaikilla luennoilla on käytännössä läsnäolopakko
ja yks esseen luonnoskin pitäis tehdä. Ja valmistautua tenttiin josta on aivan pakko päästä läpi. :huoh:
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 10 Syys 2009 23:52

Meille annettiin opetusharjoittelussa pääohjeeksi, että älkää sairastako :epäilevä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 11 Syys 2009 09:05

Peeeeeeeerrrrrjaaaaaaaaaantaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiii! :superhymy:

Eikä suunnitelmia, mut ei se mitään. Kyl mie jotain varmaan keksin - jos en muuta, niin Stam1naa, siideriä ja kotioloilua. Ja huomenna ehkä David Lynch -maratoni.

Oon edelleen ihan vähän ihastunut ihan väärään tyyppiin, mutta kyllä se tästä katoaa kun en sitä ihan väärää tyyppiä näe.

tässäpä mun ilmoilut. :p

Ja Stam1na :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 11 Syys 2009 14:10

annastindeli kirjoitti:En usko että tämä miunkaan tauti ihan possuflunssa on, mutta kipeä olen kuitenkin.


Sama täällä. Eilen oli korkee kuume ja kurkku todella kipee. Enää ei oo kuumetta, mutta yskä on todella ikävä. Onneksi tänään oli vapaapäivä niin on kerennyt lepäillä. Ensi viikolla ei olisi aikaa sairastaa kun pitää alkaa vähitellen tehdä paljon kouluhommia, ettei kaikki kasaannu ihan viimeselle viikolle.

Minulla on treffit tämän viikonlopun aikana :tipahdus: . Olen hämmentynyt.

Muoks. Edelliseen treffi-lausahtukseeni. Meillä onkin tänään leffailta sen tyypin kaa :ahihi: . Ja yhtä aikaa myös paniikki :sekopää: .
Viimeksi muokannut damn päivämäärä Pe 11 Syys 2009 18:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja cowbell » Pe 11 Syys 2009 17:51

Jei, nyt on herkkupastat vatsassa ja kaapit täynnä krapularuokaa huomiseksi. :kuola: Näemmä muutaman muunkin ostoslista oli koottu mahdollista rapsapäivää silmällä pitäen, sillä sen verran kävi kuhina pakastepitsojen läheisyydessä.

Kohta voisi koota yhden gin tonicin ja sitten suunnistaa kaverin luo. Pitkästä aikaa olen innoissani hippaillasta, kun tänään suosikkiklubini starttaa syyskautensa. Ja aina on ihana päästä kauas nonstoppina juhlivista naapureista, vaikka kotona onkin muuten mukava lötkoillä myös viikonloppuiltaisin.

Rentouttavaa perjantai-iltaa kaikille, missä merkeissä se sitten kuluukin! :)
Avatar
cowbell
 
Viestit: 16
Liittynyt: To 10 Syys 2009 15:42
Paikkakunta: rakas naapuri

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 11 Syys 2009 18:03

Haluan känniin! Hitto, koko vuosi ilman. Olen mä muutaman kaljan juonut silloin tällöin, mut humalassa en oo ollut. Nyt on alkanut tuntua et ehkä maistuisi mullekin.

Onneksi parin viikon päähän on suunniteltu pikinikristeily entisten työkaverien kanssa. Ostin vähän sitä ajatellen uuden mekonkin juuri. Ja supermukavaa nähdä tyttöjä taas, me oltiin samassa paikassa töissä kuitenkin viitenä kesänä ja ehdittiin aika hyvin hitsautua porukaksi siinä ajassa.

Istun töissä, kuuntelen BB-kaksneljäseiskaa ja pohdin, löytäisinkö jostain mukavan ja suojaisan paikan johon voisin vetäytyä lukemaan kirjaa. Keskimäärin viisi asiakasta tunnissa... :haukotus:
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 11 Syys 2009 19:35

Helei, terkkuja pohjolasta! :hei:

Voin kertoa, että reissu Kilpisjärvelle ja etenkin kaimalleni Saanalle kipuaminen oli I H A N A A. Hitto vie tarttee löytää joku samoiluhenkinen kaveri ja lähteä pidemmäksi aikaa tonne, mitkä maisemat! Kunnolla ei ole ruskaan vielä punaisen sävyjä päässyt, yöpakkaset ovat vasta tuloillaan. Ihanaa on silti ollut, ei käy kieltäminen. :hullu: Käynpä tästä kaverin pyytämän hauen kimppuun ja avaan sidukan, ah loma. :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 11 Syys 2009 21:46

Tää on ollut ehkä surkein syntymäpäivä ikinä. Miten viime vuosien kissamurheet
on osanneetkin kasautua tähän ajankohtaan? Viime vuonna tänään haettiin Tyy-
nen uurna ja tänään on yrittänyt totuttautua ajatukseen kodista ilman yhtä sen
perheenjäsentä. Ja sitten on aina nuo WTC-muistutukset vuosittain. Huoh.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 12 Syys 2009 08:59

Sippura tarvitsee onnea surkeanakin synttärinä ja halauksen päälle. :halitus:'

Meille tulee tänään kyläileviä. Pikkuveli ja sen tyttöystävä. Kiva päästä tutustumaan uuteen ihmiseen.
Pitää imuroida. Eilen pyyhin jo pölyt.

Opiskelukin alkoi menneellä viikolla, laiskasti tosin. Ensimmäisen luennon jaksoi puoleen väliin "kuunnella" ja sit lähettiin jo pois kaverin kanssa. Seuraavan päivän luento jätettiin kokonaan väliin. Että tämmönenkö tästäki kouluvuodesta tulee. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 12 Syys 2009 13:29

Sippuralle vielä kerran myös minulta onnittelut halauksen ja paijauksen kera. :halitus: :paijaus:

----
Vielä vähän omaa tyhjänjauhamista ja valittamista turhasta:

Suvi kirjoitti:. Toivottavasti viikonloppuna on huono ilma, niin voin katsoa leffoja koko viikonlopun. :virne:

Plääh, ei näytä olevan. Nyt on "huono omatunto" kun tavallaan tekisi mieli vain möllöttää sisällä, vaikka toisaalta tekisi mieli olla ulkona... On tämä elämä vaikeaa... :p

Ja samalla yritän keksi tekosyitä sille, ettei tarvitsisi siivota, mutta toisaalta aina kun tulee kotiin, näkee heti ensimmäisenä kaikki sotkut. Enkä voi syödä tai laittaa ruokaa, ennen kuin olen raivannut "ruokapöydän" ja sen ympäristön. Juu, vaikeaa on elämä. :keijo:

No, onneksi kävin taas jumpassa ja metsästettiin äidin kanssa yhtä kirjaa. Onhan siinä tullut tehtyä jotain. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » La 12 Syys 2009 17:34

Kiitokset onnitteluista :hymyhali:

Kävin tänään treffaamassa äiteetä, veljeä ja siskon perhettä - kivaa. Siskonpoika oli 2
viikossa kasvanut ihan tuhottomasti, nyt jo väläytteli pieniä toispuoleisia hymyjä :sydän: Ja
piereskeli enonsa sylissä minkä kerkesi :virne:

Sain siskolta lisäksi synttärilahjaksi t-paidan jollaista olen jo pitempään himoinnut mutten
ole raaskinut ostaa. Veli totuttuun tapaansa unohti koko synttärit :virnu:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 12 Syys 2009 17:37

Sippura kirjoitti:
Sain siskolta lisäksi synttärilahjaksi t-paidan jollaista olen jo pitempään himoinnut mutten
ole raaskinut ostaa.


Voi ei! Ihan mahtava paita. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » La 12 Syys 2009 18:14

Koirakuumetta! :hullu: On taas tullu surffattua netissä hauveleita kahtomasa.
Kattokaa ny tuotaki, ku se on nii ihana, että haluais vaan käyä kaappaan
sen mukaansa ja tuua kotiin ja halia ja... :hullu: Joo, mutta vielä ei oo aika ja
löytökoiran ottaminen kaikessa ihanuudessaanki pelottaa. Taijan tyytyä
suomalaiseen rotukoiraan... :raps: Onhan täsä vielä melkein vuosi aikaa miettiä. :töktök:

Joo, ei tämänhetkisesä elämäsä hirveesti tapahu... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 13 Syys 2009 02:30

Tuparit juhlittu. :bubbles:
Viimeiset innokkaat juhlijat on jo saunassa, mutta minä taidan mennä nukkumaan.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 13 Syys 2009 20:43

Mukava viikonloppu takana. Näin kavereita ja muun osan ajasta löhöilin kämpillä Pojan kainalossa. Taidan olla vähän ihastunut :ahihi: .

Pitäisi vielä tänään jaksaa tehdä huomiselle kouluhommia. Pitäisi tehdä myös noin miljoona muuta asiaa, jotka oletin tekeväni tänä viikonloppuna, mutta kun en oo ollut kotona itekseni missään vaiheessa, niin ei ole kerennyt tekemään. Ensi viikosta tulee kiireinen ja voin vaan uskoa kuinka paniikissa olen.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 13 Syys 2009 22:43

Heh. Muutto takaisin Suomeen edessä parin viikon päästä ja ajattelin myydä ne pari hassua isompaa ostosta, jotka olen asuntoon hankkinut. Muutenhan tämä oli kalustettu kämppä, mutta esim. parempi imuri oli saatava. :pepsodent: Laitoin nettiin ilmoituksen ja olin peloissani, ettei kukaan ennätä kiinnostua imurista, koska se pitää hakea täältä. Tässä kylässä ei nyt niin montaa asukasta ole, että joku juuri nyt haluaisi ostaa uuden imurin. Onneksi olin väärässä. Tunti ilmoituksen laiton jälkeen joku täti soitti ja tunti siitä se oli jo hakenut imurin pois. :D

Menisköhän loppumuuttokin yhtä simppelisti? (En ole vielä tilannut edes lentoja :pepsodent: )
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 13 Syys 2009 23:04

Myöhästyneet onnittelut sekä päivänpolttajalle että Sippuralle. Jestas. Päivänpolttajan synttäreistähän onkin jo aikaa melkein viikko. Olenko muka ollut lähes viikon täältä poissa. :kauhistunut: Tuohon asiaan täytyy tehdä parannus.

Kahdella ystävälläni oli viikonloppuna synttärit. Ihanaa oli. Ihania ihmisiä, hyvää ruokaa ja juomaa, tanssimista... :D Vähän kyllä tuli Poikaa baarissa ikävä. Olisi tehnyt mieli valloittaa tanssilattia hänen kanssaan ja hullutella oikein kunnolla. :virnu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 14 Syys 2009 10:52

Olin lauantaina juhlimassa veljen tyttöystävän kakskymppisiä. Paljon nuoria henkilöitä oli juhlissa mukana ja sen kyllä huomasi :jaaha:. Veljen tytsy on paljonkin ikäisiään fiksumman ja vanhemman oloinen - kuten se velikin. Ehkä tästä syystä en osannut varautua ihan niin pahaan nuorisojoukkoon, mitä oli käsillä. Onneksi paikalla oli päivänsankarin sisko, joka oli kyllä minua nuorempi, mutta vanhempi näitä pahimpia "teinejä". Ja kun tämä porukka sai viinaa koneeseen, tunsin olevani vieläkin vanhempi. Oltiinko mekin tuossa iässä yhtä kamalia?

Oli kuitenkin hyvin hauskat juhlat, kun vain jaksoi sivuuttaa paljon asioita ja olla välittämättä :D Se oli todellista Aivot Narikkaan-terapiaa. Sunnuntai meni väsyneesti ilman krapulaa, mutta nyt on pää kipeä. Tämänkö takia keski-ikäiset juhlivat perjantaisin? Että voi sitten sen krapulan kärsiä sunnuntaina kaikessa rauhassa :virne:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 15 Syys 2009 01:12

Sippuralle myöhästyneet.

Päätä jomotti ja lämpöiseltäkin tuntui, mutta päästyäni kämpille Burana 600 taltutti vaivan ja nyt on taas ihan ok olo.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 15 Syys 2009 10:45

Kibaya kirjoitti:Oltiinko mekin tuossa iässä yhtä kamalia?

Kyllä! :keijo:


Olin taas Kunnon Työntekijä, ja sairastin vain viikonloppuna. Tiedä, mikä possulenssu sekin sitten oli, lihakset ja pää oli aivan järjettömän kipeät ja kuume nousi heti, kun perjantaina pääsin töistä kotiin. Vuorokauden verran kesti kuumetta, ei se luultavasti yli 38 asteen mennyt, mutta lääkkeiden oton jälkeen laski 35,5 asteeseen :friikki: Piti mitata kolmeen otteeseen, kun en uskonut. Ja siis lääkkeet olivat normaaleja olonhelpotusflunssalääkkeitä, ei mitään erikoista.

Mitään muuta oireita ei ollut, ei nuhaa ei yskää ei mitään. Sunnuntaina oli pää kipeä, samoin eilen, tänään ei sitten enää senkään vertaa.

No, viikonloppu meni leppoisasti sängynpohjalla Stargate Atlantiksen jaksoja katsellessa ja torkkuessa :keijo: Pääkipu vain on jotain käsittämättömän *ttumaista. Onneksi on tosi harvoin pää kipeä.


Tänään olisi ensimmäinen tapaaminen psykologin kanssa. Gggghh :friikki:


Niin ja myöhästyneet onnittelut kaikille, jotka olen unohtanut onnitella :keijo: :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja SirPet » Ti 15 Syys 2009 12:48

Aurora B. kirjoitti:Niin ja myöhästyneet onnittelut kaikille, jotka olen unohtanut onnitella :keijo: :hymyhali:


Kiitos kiitos. kummasti sitä on taasen pari päivää yli vuoden vanhempi kuin vuosi sitten. :keijo:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron