Big Brother 2009

Re: Big Brother 2009

ViestiKirjoittaja Emilia » To 10 Syys 2009 18:37

Kati kirjoitti:
SimonTemple kirjoitti: Nyt jää jalkoihin mielenkiintoinen "pelaaminen" joka on tänä vuonna avoimempaa kuin koskaan.

Ja myös sallitumpaa? Jostain olin ymmärtävinäni, että esimerkiksi nimeämisistä saisi puhua.

http://bigbrother.fi/erik.shtml?890988

Nimeämisistä puhuminen ehdottomasti kiellettyä ilman Big Brotherin lupaa.
Voi kunpa se antaisi luvan. :pomppu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja SimonTemple » To 10 Syys 2009 20:08

Nimeämiset on suoritettu, en nyt ennen illan päälähetystä paljasta keitä sinne joutui. Tosin ne ovat nettissäkin olleet jo tovin ja BB-extrassa tuo julkaistiin.

Samalle kerrottiin myös "uutinen" että talossa tapahtuu jotain huomenna.

Itse uskon Samiin vaikkei mua kaveri hirveesti innosta, muttei muutkaan paljon sytytä. Esa A:lla on nyt eräänlainen kulttisuosio joka laimenee kuhan noi kiljukaulat saadaan ulos ja Samin ja Esa J:n peli pääsee kunnolla käyntiin.

Missä se Minna on?? :D Muijaa ei juurikaan näy ilman noita seksisessioita, mutta lienee myös turvassa kunnes suurin osa nykasukkaista on saatu pihalla.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 11 Syys 2009 01:17

Mä oon enemmän alkanut pitää Lotasta tässä viime päivinä. Ainakin hänen ilmeitään on kiva seurata päiväkirjahuoneessa, kun se katse on sellainen, että aluksi ei tajuu ja sitten tajuaa. :hullu:

Muuten slummi/paratiisijako on ajoittain tosi rasittava, kun slummilaiset ottavat sen asenteen, että te toiset ette kestäisi täällä, vaikka eivät itsekään kestä.

Tuijan lapsuus on varmaan ollut sellainen, että hän seisoo kurat housussa keskellä lattiaa toista tuntia eikä kukaan huomaa. Tällainen ainakin tulee mieleen, kun hän katselee, että huomaako joku kärsimykseni.

Jelenassa ja Tuijassa on loppujen lopuksi paljon samaa. Ainakin paha olon levittäminen. Jos Jelena ja Tuija olisivat olleet siskoksia, niin se olisi mennyt niin, että Jelena huutaa koko ajan äitiä ja vaatii mitä ihmeellisempää palvelua. Tuija puolestaan olisi hiljaa jossain sivummalla hädissään ja sitten lopulta kun räjähtäisi, niin siinä saisi olla puoli sukua tyynnyttelemässä, että älä nyt Tuija, kun Jelena on jo noin vaikee, niin älä sinä alota, kun sinä oot muuten niin kiltti tyttö.

--

Tarkistin kahden viimeksi mainitun sisarustiedot: Tuija on nuorimmainen neljästä lapsesta (yksi veli ja kaksi siskoa), Jelenalla on puolestaan neljä veljeä ja sisko. Eli huomio on ollut arvokasta varmaan molemmille.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Pe 11 Syys 2009 15:39

Itse oon sitä mieltä että paraatissa on ne idiootit, ainakin välillä, esim. Esa J:n jatkuva narina "tylsyydestä" on kyllä rasittavaa, tosin koosteissa nämä leikataan autuaasti lattialle. Minusta paratiisissa on talon tylsimmät asukit, mut sieltä se voittaja seulotaan, nykyslummilaiset ovat jo pihalla voittotaistelusta.

Eilinen koosteessa oli turhan paljon paratiisin "huolia" eli lähinnä Samin huolta painostaan :hullu: ilmassa on jo lievää narsismin makua. Enemmän pitäisi keskitttyä kisoihin, nyt niistä näytettiin vain pieni osa, siinä se viihde on, ei missään Kätlinin joutavissa puheissa ihannemiehestä.

Eilen tuotanto oli armollisesti leikannut pois koosteesta Tuijan ja Raksun hajoamiset, ehkä tuotanton halusi näin vältää syytöksiä "kiusaamisesta", toki vakionumero eli Tuija itkuraivaria näytettiin vähän. Tuotanto lienee heittänyt pyyhkeen kesään kun ei keksi mitään omaa, mutapaini oli viime vuotista kamaa, samoin tuo piimähomma oli mukailema Pelkotehtaan tehtävistä jne....tosi väsynyttä hommaa.

Tänään siis uusi jako ja uusi asukas

Itse toivon tuplapudotusta eli Jellun ja Tuijan ulos!

PS Missä se Minna on kun sitä ei huomaa??? :viileä: Tapettia!
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja tahris » Pe 11 Syys 2009 20:17

En ikinä uskonut, että alan seurata BB:tä! Niin vieras ajatus, niin vieras formaatti. Mutta tässä sitä nyt ollaan. :hullu:
Aikamoinen muutos, että porukat vaihtoi puolia. Missä vaiheessa Aso rikkoi sääntöä? :hämillään:
Mutta siinäpä nyt saavat muutamat slummiin haikailleet maistaa, mitä se on. Katsotaan hajoileeko Jellu edelleen, mikäli jatkaa talossa...
Mikä voi olla mahdollista, koska ehkä ihmiset haluavat nyt nähdä, miten Jellu pärjää slummin puolella!
Jellun ruokajutut ärsytti. Ei syö keittoa, ei kelpaa risotto, ruoat on ihan plääh.. Mikään ei riitä, mikään ei kelpaa. Kiukutteleva kakara!
Jospa nyt slummin tonnikala päivästä toiseen kelpaa, mutta luultavasti siitä seuraa uusi hajoaminen, jos talossa vielä on.
Justiina vaikutti mukavalta ja pirteältä persoonalta. Voi olla tosi mukava lisä porukkaan. Minä tykkäsin ainakin tästä ensivaikutelmasta.
Kohdistuivatko Esa J:n katseet Justiinan pirteään persoonaan kaihoten? Liekö jo kyllästynyt Minnaan, joka ei paljon joukosta erotu.
Minna vaikuttaa mielestäni joskus jotenkin miesmäiseltä... Välillä tulee mieleen joku drag queen... lievästi teennäinen.
Varsinaista suosikkia minulla ei vielä ole. Epäsuosikkeja ovat kai Jellu, Esa J. ja Minna. Edes Tuija märyineen ei ole niin ärsyttävä kuin nämä kolme.
Asosta en osaa sanoa, sen alun huuto tosimieheydestään ärsytti, mutta nyt mies on ollut rauhallisempi, mutta toisaalta ei sitten
kunnolla erotu hänkään porukasta. Esa A:sta tykkään. Harkitseva, älykäs ja alkanut tulla ulos kuorestaan. Pikkuhiljaa tää tyyppi voi yllättää,
ellei ihmiset äänestä liian aikaisin ulos. Asosta, Danasta, Samista, Esa J:stä ja Minnasta en saa otetta paljoakaan, ärsyttävät mitättömyydellään,
Kätlin on kaunis ja herttainen, muttei vain jotenkin iske. Samposta tykkään, kun Lotta saa nyhjätä sen kainalossa ja Ragnar on ihan hyvä tyyppi.
Lotta on semmonen luonnonlapsi, suu auki, ei ymmärrä ja sitten vasta tajuaa. :virnu: Nino taas on oma itsensä, mutta ei sillä ole oikein tilannetajua.
Välillä ärsyttää, sitten taas hellyttää. Haahuilee omien ajatustensa kanssa edestakaisin. Ragnar oli fiksu, kun ei alkanut vastailla sen kysymyksiin seksiasioista.
Nino vaan tolkutti, että "kerrot, kun mä haluan tietää". Nii kerta!
Ja kun Esa A. tukki korvansa Big Brotherin ilmoittasessa, että slummin asukkaat vaihtavat paratiisiin, niin en ihmettele yhtään.
Olisin tukkinut minäkin sen kiljumisen keskellä. En kestä kovia, korkeita ääniä.
[Otee] Siitä vielä, kun jotkut ihmetteli sitä, että mitä näille nykynuorille opetetaan koulussa, kun eivät tunne lippuja ja maita,
niin sanoisin, että varmasti opetetaan suurinpiirtein samat asiat kuin meille aikoinaan, mutta sehän on ihan eri asia,
mitä asioita nämä nykyoppilaat ottavat vastaan. "Mä en ikinä tarvi tätä tietoa, joten mun ei tarvi kuunnella... Mullon parempaakin tekemistä."
"Miks pitää lukee ruotsia, sehä on pakkoruotsia. Hissa on ihan perseestä. Miks jotain v*tun yhdyss sanoja, onks se muka tärkeetä."
Tämä suhtautuminen on valitettavasti lisääntynyt entisestään. [Otee loppu]
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Pe 11 Syys 2009 21:01

Eikös tämä olis vielä pitänyt kirjata tuonna Big Brother 24/7 ketjuun? Eihän tuota ole vielä näytetty päivälähetyksessä?
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja tahris » Pe 11 Syys 2009 21:11

Missä päivälähetyksessä? Tuossa Subin BB-extrassa tänään klo 19.00 nämä asiat oli. Katsotaanko me eri tv:tä? Ei mulla ole BB 24/7:tä, eikä tule olemaan.
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
tahris

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 11 Syys 2009 23:00

tahris kirjoitti:Missä päivälähetyksessä? Tuossa Subin BB-extrassa tänään klo 19.00 nämä asiat oli. Katsotaanko me eri tv:tä? Ei mulla ole BB 24/7:tä, eikä tule olemaan.

Tämä ketju kulkee illan päälähetyksen eli klo22 alkavan lähetyksen tahtiin. Ekstran asiat samoin kuin lehtien uutisointi 24/7 -ketjuun.
Näin on ollut tapa ja näin on sovittu.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja tahris » Pe 11 Syys 2009 23:19

Anteeksi, en tiennyt. Luulin, että se mikä tulee tv:stä kuuluu tähän ketjuun, koska se on kaikkien (?) seurattavissa. :hämillään:
Ihan alussa en seurannut BB:tä, vasta jonkin ajan päästä, enkä valitettavasti katsonut tämän ketjun aloitusta ja sopimuksia.
Lehtien kommentointia en tänne lähettäisi, luulin, että tämä ketju on pelkästään Subin lähetyksiä seuraaville.
En lukenut koko ketjua, joten siis ajattelin, että 24/7-BB:n tilanneet kirjoittavat 24/7-ketjuun ja toiset tähän
(en tosin ymmärrä, miksi tämä jako, eivätkö kaikki sitten näe Subin extra-lähetyksiä, vai mikä on syynä tähän sääntöön,
ja mikä on rangistukseni sääntörikkomuksesta?). :nolo: (Teenpä mitä teen, aina teen väärin :vali: :vali: :vali:)
Alunperin kirjoitin (vahingossa) 24/7-ketjuun, mutta siirstin tekstini tähän ketjuun, koska luulin olevani väärässä ketjussa,
mutta olinkin tietämättäni oikeassa ketjussa. Pahoitteluni. Ei tule toistumaan. :(
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
tahris

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 11 Syys 2009 23:28

No, mielestäni spoilaus ei ollut suuren suuri. Arvattava jopa.

Jako on siksi, että kaikki eivät kuitenkaan seuraa ekstraa. Joka vuosi tämä on hankalaa ja joka vuosi joku tulee sanoneeksi jotain ohi lähetyksen. Ei nyt pidä maan rakoseen mennä, ei isoa vahinkoa.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 11 Syys 2009 23:38

Esa J. puhui täyttä asiaa Jelenasta. Että tämä katsoo etuoikeukseen kiukutella aina kun tahtoo. Jelena puolestaan kiteytti Tuijan hauskasti esittäen: "Vali-vali-vali. Vali vali. Vali." :virne: Itsestään toisen tuntee, mutta silti :virne:

Ragnar sai yllättävän paljon ääniä ja kommentteja. Joskus se pelkkä oleminenkin alkaa mennä apatian puolelle.

Lotan ilme päiväkirjahuoneessa, kun Sampo ihmetteli Raksun äänisaalista: priceless! :virne: Ei tarvinnut olla pokeriammattilainen lukeakseen Lotasta oleellisen.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja tahris » La 12 Syys 2009 00:07

Kiitos, Kati. En vaivu maanrakoon. Seuraan varmaankin edelleen BB:tä, mutta en kommentoi Exraa tänne. Olen oppivainen :D

Pascalin kanssa myötäajattelin samaa asiaa Jelenasta. Tunnisti niin tarkasti Tuijasta itsensä, ehkä tajuamattaaan(kin).
Jelenaa ärsyttää Tuijan "Vali-vali-vali. Vali-vali-vali". Ja itse on 100 potenssiin 10 enemmän "Vali-vali-vali. Vali-vali-vali".
Äärimmäisen huvittavaa. Tuija on enemmän suora vali-valissaan, saa purettua tunteensa ja se siitä vähäksi aikaa,
mutta Jelena on "mulla ei oo mitään, mulla ei oo tupakkaa, mä en syö soppaa, mulla hajoo pää, kukaan ei ota mua porukkaan,
kukaan ei pyydä mukaan tupakalle, kukaan ei anna mulle tupakkaa, ymmärtäkää mua, mulla ei oo mitään, mulla hajoo pää,
ei oo tupakkaa, kukaan ei pyydä mua mukaan, mä en kestä, mä lähen kotia, mulla ei oo tupakkaa, mulla hajoo pää,
ruoka on ihan sama, mä oon syömättä vaikka viikon, mä en kestä ilman tupakkaa". Ja samaan aikaan porukka repii
sitä mukaan ja tarjoo tupakkaa ja tsemppaa, mutta "v*ttu, mä en tuu sinne" ja "Kätlin vaan yrittää lihottaa kaikki muut,
että ite ois laiha". Kaamea katkeruus Kätliniä kohtaan herättää jo sympatiat häntä kohtaan. Käsittämätöntä typeryyttä.

Lotta on avoin kirja. Siitä lukee kaiken, perin pohjin. Olisi hauska nähdä se ihan livenä erilaisissa tilanteissa, ei millään pahalla. :)
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
tahris

ViestiKirjoittaja Purple » La 12 Syys 2009 00:50

EsaJ:n puheet Jelenasta osuivat harvinaisen hyvin kohdalleen. Se tietty uhkaavuus on siinä todella häiritsevää, Älä ala mulle -naiset on sekä pelottavia että ärsyttäviä, ja Jelena on just sellainen. Kun se puhui Tuijasta se olisi yhtä hyvin voinut puhua itsestään, Tuijalla sentään on aihettakin valittaa, muta + menkat + kylmä suihku on vastenmielinen yhdistelmä, mutta Jelena valittaa mielestäni lähinnä turhasta. Toivottavasti se lähtee sunnuntaina.

Sampon ja Lotan Röllin vaimo ja Hammaspeikko -jutut oli oikeasti hauskoja. Muutenkin ovat kiva pari seurata, ei pari-pari eli tylsää jyystöä vaan tyypit, jotka tuntuu aidosti viihtyvän toistensa seurassa.

Lähteeköhän sieltä nyt kaksi tyyppiä? Entisten sääntöjen mukaan äänestyksessä olisivat olleet vain Tuija (8 pistettä) ja Kätlin (7 pistettä), Jelena ja Ragnar saivat molemmat 6 pistettä eli heitä ei olisi pitänyt laittaa äänestykseen ollenkaan.
Purple

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 12 Syys 2009 00:59

Toivottavasti ei lähde kahta. Mielestäni äänestyksessä saisi aina olla vähintään kolme ihmistä, joten en valita. Enkä valita siksikään, koska Kätlin-Tuija-äänestys ei olisi niin kiva, koska en heitä niin ulos halua. Esim. Ragnar ja Jelena saisivat molemmat lähteä ennen heitä.

Mutta siis toivottavasti yksitellen pudotellaan. Muuten joutuu enemmän laittamaan uusia tyyppejä taloon.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja SimonTemple » La 12 Syys 2009 13:01

Toivon kahta ulos, jotta molemmat tiimit saisivat työrauhan, molemmissa porukoissa on nyt narsistinen tyyppi joka ei muista välitä.
Tuija on kyllä vastenmielisinpiä ihmistyyppejä, tunneihminen joka alkaa "tuntemaan" ja sitten kaikki kärsivät. Selvästi nyt jo kaikki varoo tätä tunneterroristia, koska pelkäävät hänen hajoamisiaan. Tuija ei ole avoin kuten monet luulevat, vaan itsekäs paska!

Monia jo kyllästyttää että päälähetyksestä menee iso osa tuon tunneterroristin itkuihin.

Jellun lähtö on siis varma ja Samin porukasta tulee nyt yhtenäinen ja homma alkaa sujumaan.

Lotta ja Sampo ovat tosiaan kuin sisko ja sen veli, mukavaa katsottavaa ja varsinkin Lotan ilmeet ovat kyllä mainioita. Ninokin on nyt taas vaihteeksi huumoripäällä. Loistavia heittoja ja lauluja.

Raksun avoin peli on kyllä mainiota ja kundi selvästi jo haistaa osan suosikeista. Pelaaminen on tosiaan avoimempaa kuin koskaa ja siitä plussaa.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 12 Syys 2009 13:19

SimonTemple kirjoitti:Tuija on kyllä vastenmielisinpiä ihmistyyppejä, tunneihminen joka alkaa "tuntemaan" ja sitten kaikki kärsivät.

Osuvasti sanottu! Olen miettinyt, mikä mua Tuijassa niin kovasti rasittaa, mutten ole oikein saanut puettua sitä sanoiksi. Se on juuri tämä, että sen tunteista joutuvat kaikki kärsimään. Tokihan siellä slummissa on ikävää, mutta kaikilla muilla on ihan yhtä ikävää (niitä menkkoja lukuunottamatta), eikä ne muut kaada kaikkia negatiivisia tunteitaan toisten niskaan jääden sitten odottamaan sääliä.

Esa A. jossain vaiheessa slummihomman alussa totesi jollekin kanssa-asukille (olisiko ollut juuri Tuija), että turha sitä on valittaa, kun ei se valittaminen mitään kuitenkaan auta. Nimenomaan! Mä olen Esa A:n tavoin järjellä toimiva ihminen, joten täysin tunteidensa vietävissä olevien ihmisten katselu on rasittavaa suurelta osalta siksi, kun sellaista suhtautumistapaa ei voi itse ymmärtää.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Emilia » La 12 Syys 2009 13:38

Mä oon aina miettinyt, etteikö voisi ottaa vaikka sen verran e-pillereitä tai -renkaita mukaan, ettei tarttis talossa olon aikana olla menkkoja ollenkaan. Niin mä tekisin..Pelkästään ajatus siitä, että vaihtaa kameroiden edessä tamponia on ällöttävä, vaikkei sitä missään näytetäkään.

Mulle on oikeastaan ihan sama, lähteekö Tuija vai Jelena. Tuija on ihan jees, kun ei valita, mutta v*u kun se valittaa koko ajan. Jelena on vaan... oon täysin samaa mieltä EsaJ:n kanssa Jelenasta. Omassa elämässäni pysyn tuollaisista ihmisistä kaukana.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Graniitti » La 12 Syys 2009 16:26

Emilia kirjoitti:Mä oon aina miettinyt, etteikö voisi ottaa vaikka sen verran e-pillereitä tai -renkaita mukaan, ettei tarttis talossa olon aikana olla menkkoja ollenkaan. Niin mä tekisin..Pelkästään ajatus siitä, että vaihtaa kameroiden edessä tamponia on ällöttävä, vaikkei sitä missään näytetäkään.

Kyllähän se on ällöttävä ajatus, mutta jos esim. Tuijan kohdalla menkat vetää sen noin maahan ja se valittaa vielä enemmän, niin miten olisi e-pillereiden tai renkaan kanssa? Ne kun saattavat pistää pään vielä enemmän sekaisin, varsinkaan jos niitä ei ole ennen käyttänyt. Siinäpä ois talossa katsottavaa, kun kaikki naiset vuoronperään itkisivät ja siitä sitten siirtyisivät sekunneissa seuraavaan ääripäähän :D Eika ne menkat välttämättä silläkään väliin jäis, varsinkaan jos sen 100 päivää talossa viettää.
"for a beautiful day when I'm gone, then you'll be a star"
Graniitti

ViestiKirjoittaja Sippura » La 12 Syys 2009 16:48

Pascal Lemoix kirjoitti:Tuijan lapsuus on varmaan ollut sellainen, että hän seisoo kurat housussa keskellä lattiaa toista tuntia eikä kukaan huomaa. Tällainen ainakin tulee mieleen, kun hän katselee, että huomaako joku kärsimykseni.

Tuli tämä Pascalin viesti mieleen kun asukkaille ilmoitettiin häätöäänestykseen joutuneitten
nimet. Tuija aloitti aivan käsittämättömän kärsimysnäytelmätanssin johon muut eivät tuntu-
neet kiinnittävän mitään huomiota. Aikansa hän jaksoi hyppelehtiä slummin puolella hokien
lähtevänsä sunnuntaina kotiin, itse tanssia seurasi surullisen myötähäpeän vallassa. Voi pien-
tä kunnei kukaan huomaa ja taputa päälaelle.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 12 Syys 2009 17:52

Pascal Lemoix kirjoitti:Tuijan lapsuus on varmaan ollut sellainen, että hän seisoo kurat housussa keskellä lattiaa toista tuntia eikä kukaan huomaa. Tällainen ainakin tulee mieleen, kun hän katselee, että huomaako joku kärsimykseni.

Osuva huomio. Sama näkyi myös siitä, miten Tuija ylisti Esa A:n ystävällisyyttä ja hyvyyttä itseään kohtaan.

Dana on menettänyt silmissäni suosikkiaseman ihan kokonaan. Esa A:n nimeämisen yhteydessä sanoma kommentti Danasta pinnallisena ja välinpitämättömänä avasi silmäni hänen suhteensa. Oikeastaan minulla ei tällä hetkellä ole muita suosikkeja kuin Esa A.

Hitsit, kun tulee sellainen olo, että on itsellä ihmistuntemus jotenkin hukassa, kun menee pieleen kaikki ensivaikutelmat tämän vuoden BB-talon asukkaista.

PS. Tuosta mahdollisesta spoilaamisesta sen verran, että ainakin minulla on vaikeuksia muistaa, mikä on sanottu ja näytetty Ekstrassa ja mikä päälähetyksessä. Monesti on niin, että jonain päivänä katson vain Ekstran ja jonain vain päälähetyksen, joten sekin vaikeuttaa BB:tä koskevien asioiden erottelua päänupissa.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 12 Syys 2009 23:11

SimonTemple kirjoitti: Minusta paratiisissa on talon tylsimmät asukit, mut sieltä se voittaja seulotaan, nykyslummilaiset ovat jo pihalla voittotaistelusta.

Tämä on lausuttu siis ennen vaihtoa ja olen kyllä eri mieltä. Jos tässä toinen puoli on "hyvät", niin kyllä se mun mielestä on juuri tämän Ninon, Tuijan, Lotan jne. puoli. Ensin kuvattiin huomattavan runsaasti heidän taisteluaan slummin olosuhteissa ja nyt vastaavasti puolien kääntyessä myös kamera seurasi tämän ryhmän mukana. Kuinka pysyvä jako on, sitä on vaikea sanoa.

Jos toista puolta näytetään enemmän, voi katsojakin samaistaa itsensä herkästi tähän ryhmään ja toiset ovat vain "ne toiset".

--

Ason kannalta on kyllä vähän sääli, että kaikki hänen yrityksensä näyttävät valuvan hiekkaan. :(
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Su 13 Syys 2009 11:13

Kyllä se Aso sen jaon kämmäs, vaikka netissä kerettiin to paljon syytellä tuotantoa pelistä, toki tämä on "oikeudenmukainen" nyt kun kaikki on olleet slummissa. On hauska katsoa miten Samin porukan naiset pärjää ensi viikolla, nyt on mahdollisuus tehdä hyvää nousua mm. Minnalla. Toivottavasti nyt tuotanto antaa yhtä suttuisia tehtäviä, niin punnitaan kermaperseiden kestävyys.

Samin jengillä on kyllä parempi "boogie", ja varsinkin nyt kun pääsevät eroon Jellusta, koko rymän on kovassa iskussa.

Nyt paratiisilaiset ovat kyllä aika repaleinen ryhmä, ja negatiivista porukkaa riittää esim. Tuija ja Nino.

Justiina on vielä avoin kortti.

Toivottavasti tänään Vappu ei liikaa ala ryve mieliaiheessaan eli panoissa. Laskin tossa että ens viikolla on 11 viikkoa jäljellä ja eli tänä vuonna taidetaan mennä yksi ulosheitto viikossa, oletan että finaalissa on neljä. Eli ei olisi tulossa uusia asukkaita jos ei tuu tuplia tai jokun pannu keittää yli.

MUOKS! Slummitehtävä kestänee siis ainakin viikkoja vielä, ensi viikon jälkeen voi olla että tämä tehtävä "on nähty" itse veikkaan että "cutti" on kun asukkaita on jäljellä 8-6, sitten voi olla että jengi lyödään yhteen ja niiden pitää joka viikko "taistella" kumalla puolella ovat....
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 14 Syys 2009 11:48

No, Jelenasta siis päästiin, ja hyvä niin. Ei tuon lähtöhaastattelun jälkeen kyllä todellakaan jäänyt ikävä. :friikkipeukku:

Ihmeen aikaisin sinne piti laittaa uutta asukasta kehiin. Eihän tässä nyt olisi vielä viikkokausiin ollut mitään tarvetta. Ärsyttää mua siksi, että olen aina aikaisemmilla kausilla tykännyt hommasta enemmän sitten, kun siellä on vähän vähemmän porukkaa.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 14 Syys 2009 12:13

Lumikki75 kirjoitti:Ihmeen aikaisin sinne piti laittaa uutta asukasta kehiin. Eihän tässä nyt olisi vielä viikkokausiin ollut mitään tarvetta. Ärsyttää mua siksi, että olen aina aikaisemmilla kausilla tykännyt hommasta enemmän sitten, kun siellä on vähän vähemmän porukkaa.
Sama mullakin. Mutta jospa tuon jälkeen sinne nyt ei sitten enää ketään menisikään. Pidetään sormet ristissä.

Jelenaa ei tule ikävä.

Mitä ne asukkaat on siellä talossa oikein tehny, kun tosi monella niistä on mustelmat käsivarsissa? Vielä samassa paikassa siellä haukkarin alapuolella.

Tällä hetkellä sellaisia asukkaita, joita katselee ihan mielellään, ovat Kätlin, Sampo, Lotta ja Esa A. Hälläväliä tyyppejä tai sellaisia, jotka välillä ärsyttävät, mutta välillä ovat viihdyttäviä, ovat Sami, Tuija, Justiina, Nino, Dana ja Aso. Inhokkejani tällä hetkellä ovat Esa J, Ragnar ja Minna.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 14 Syys 2009 12:26

Jorssi kirjoitti:Mitä ne asukkaat on siellä talossa oikein tehny, kun tosi monella niistä on mustelmat käsivarsissa? Vielä samassa paikassa siellä haukkarin alapuolella.

Mä epäilen, että ovat kännipäissään kolhineet käsivarsiaan sen porealtaan reunoihin. Mustelmat olisi ainakin oikeassa kohdassa.
- Douglas Adams -
Lumikki75

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv