Ja olisi hienoa, jos osaisi nukkua liivit päällä yölläkin, ettei joka yö pitäisi vaihtaa kerran t-paitaa ja molemmat paidat joutuu aina suoraan pyykkiin ja lakanat ja peitot ja kaikki on aamulla ihan litimärkiä ja yleensä mukulakin on ihan märkä maidosta.
Muihin tyttöjuttuihin kuuluu se, etten muista, milloin oisin ollut näin tyytyväinen vartalooni. Vaikka imetys on alkanut aiheuttaa mulle finnejä ja kaupassa kysytään nykyään varmaan siksi joka ikinen kerta paperit, tää on joku kosto mulle siitä, että mulla oli teininä yhteensä joku viisi finniä.
Enkä ole vieläkään ihan ihannepainossani, mutta raskauskiloja tuli yhteensä 17kg ja niistä on nyt kahdenkuukauden jälkeen jäljellä enää alle kilo ja kun tissit on niin valtavat, maha näyttää kamalan litteältä. Ja on niin hienoa, että mahtuu taas vaatteisiinsa.Tosin mä käytin koko raskauden normivaatteita, melkein kaikki housutkin kävi ihan loppuun asti. Toisin kun kaverilla ei ole edes ensimmäinen kolmannes takana ja sille ei mahdu enää mitkään housut..
Syksy on muutenkin sellaista aikaa, että haluaa kampaajalle ja ostaa uusia vaatteita ja näyttää jotenkin uudelta

. Aluksi säikähdin, että mitä helvettiä se minun hiuksille teki, kun ensin nämä näytti aika kauheille, mutta vähän vihjaisin että sais sitä vielä leikata, ettei ihan tuolta näytä... Niin sitten se leikkas vielä vähän lyhyemmäksi. Ja sitten kun tulin kotiin niin vielä värjäsin nämä ja nyt näyttää hyvältä. Tuntuu vaan taas kummallisen lyhyiltä hiukset, kun olin tottunut siihen pitkään ja epämääräiseen reuhkaan.
Nyt siis kauppaan ja takaisin suihkuun. Oikeastaan lämmin suihku maittaakin, koska olen ollut jäätymispisteessä eilisillasta asti. Toivottavasti ei joku pöpö ole tekemässä hyökkäystä elimistööni, sillä nyt ei passaa sairastella. 

Etutukka on taipunut viime viikkoina mi-
Tähän asti olen vannonut etten ikinä hairahdu mihinkään grungehtaviin muotijuttuihin, enkä varsinkaan lähde mihinkään tunikapelleilyyn mukaan, mutta paita on kyllä mukavin pitkään aikaan. Seuraavaksi hairahdun varmaan farkkuleggareihin tai johonkin kammottavaan paljettibaskeriin.