Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 15 Syys 2009 15:10

Onnittelut Sirpalle ja Sippuralle ja muillekin viime aikoina onnitteluita ansainneille :D

Pitäisi keretä suunnitella ja pakkailla ja kaikkea, mutta arki ja rutiini lyövät päälle. Eilenkin töiden jälkeen suurin osa illasta meni siinä, että valmistin ruokaa loppuviikon työeväiksi. Onneksi ruoanlaitto on kivaa, muuten voisin olla hyvinkin nyreissäni, että kaikki aika menee tavalla tai toisella töihin liittyvästi. :p

Mun pitäisi keksiä myös jotain kivaa ohjelmaa tai tekemistä pieneen juhlaan, joka pidetään morsiamen kunniaksi ennen häitä, mutta joka ei kuitenkaan ole polttarit vaan rauhallinen ja sivistynyt iltapäivätilaisuus. :raps: Varsin vaikea tehtävä, kun en ole moiseen juhlaan ennen osallistunut. Jos on ideoita, saa kertoa. :tilt:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja jarkko » Ti 15 Syys 2009 17:39

Töissä oli epäilyttävän mukavaa, vaikka on tiistai.
Kävin tankkaamassa - ja bensa oli halventunut.
Naapurin koira ei haukkunut, kun tulin kotiin.
Heti oli energiaa tehdä ruokaa, ja sohvalle nyrjähtäminen jäi välistä.
Muutenkin on aika ylivoimainen olo.

Mitähän vielä?
Onko tää nyt sitä, kun mikään ei vaivaa, ja se alkaa vaivata :friikki:
On raskasta olla mies, kun täytyy osata kaikki mahdollinen ilman minkäänlaista koulutusta tai käyttöohjeita. :keijo:
Avatar
jarkko
 
Viestit: 50
Liittynyt: Su 30 Elo 2009 10:15
Paikkakunta: Pönde

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 15 Syys 2009 22:58

Kävin tänään hammaslääkärissä :D :D

Varasin ajan tietoisesti sellaiselle lääkärille, joka hoiti meidän hampaita kouluaikoina. Hyvin rauhallinen naisihminen, joka tasan kertoo mitä tapahtuu ja osaa rauhoitella ja tekee työnsä rauhallisesti, toisin kuin se, joka on aiemmin paikannut hampaat ja usein sinne on saanut mennä parin päivän päästä takaisin korjaamaan tilannetta.

Löysimme pienen vääntämisen jälkeen molempia tyydyttävän asennon. Itse en pysty makaamaan siinä penkissä selällään, joten hetki meni siinä vääntäessä, että asento tyydytti molempia osapuolia. Reikähän oli tietenkin kaikista viimeisimmässä hampaassa :D.

Lopputulos oli, että meinasin nukahtaa siihen penkkiin. Hei, hammaslääkäriin :aukku:. Kaikki meni ihan tosi hyvin ja nyt on hammas kondiksessa. Edes puuduttaminen ei tuntunut miltään, kun toinen lääkäri vain tökkää sen ikeneen. Tämä sen sijaan tähtäili ja harkitsi ja laittoi puudutuksen tooooodella rauhallisesti sinne ikeneen.

Onneksi menin sinne lekuriin nyt, sillä siellä oli sisällä vielä jotain alkavia reikiä, jotka olisivat puhjetessaan aiheuttaneet juurihoidot :umpfh:

Ensi viikolla toinen hammas samalla lääkärillä, eikä jännitä yhtään :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 16 Syys 2009 09:25

Kibaya kirjoitti:Kävin tänään hammaslääkärissä :D :D
----
Löysimme pienen vääntämisen jälkeen molempia tyydyttävän asennon. Itse en pysty makaamaan siinä penkissä selällään, joten hetki meni siinä vääntäessä, että asento tyydytti molempia osapuolia. Reikähän oli tietenkin kaikista viimeisimmässä hampaassa


Samis :femmat:

Paikkaaminen ei jännittänyt niinkään, vaan hyvän asennon löytäminen hammaslääkärin-
penkin ja mahan välissä :hullu: Sopivin asento löytyi kuitenkin kunhan ensin selkärangan vään-
si mukavasti mutkalle yläkropan jäädessä selinmakuuasentoon ja alakropan ollessa kyljel-
lään. Itse paikka piti laittaa ilman puudutusta, mutta se ei haitannut ollenkaan: reikä oli
niin pieni ettei poraamista tuntenut juuri ollenkaan ja 15 minuuttia myöhemmin koko ope-
raatio oli tehty :D Toi oli mun toka reikä koskaan ja hyvät fiilikset jäi. Pahemmat traumat
mulle on jäänyt ala-asteella tehdyistä oikomishoidoista.

Tää päivä on saikkua, eli taivaallista lepoa tiedossa. Huomaa kivuista ja huonosti nukutuista
öistä että tällä viikolla oon tehnyt toimistopäiviä kotitoimiston sijaan. Onneksi aamukampa
alkaa olla jo to-del-la harva ennen ns. loman alkamista.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 16 Syys 2009 16:55

Onnea Sirpa-sedälle! :hymyhali: (Eilen taisi jopa olla Sirpan nimipäivä. :virne: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 16 Syys 2009 17:22

Sippura kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Kävin tänään hammaslääkärissä :D :D
----
Löysimme pienen vääntämisen jälkeen molempia tyydyttävän asennon. Itse en pysty makaamaan siinä penkissä selällään, joten hetki meni siinä vääntäessä, että asento tyydytti molempia osapuolia. Reikähän oli tietenkin kaikista viimeisimmässä hampaassa


Samis :femmat:

Paikkaaminen ei jännittänyt niinkään, vaan hyvän asennon löytäminen hammaslääkärin-
penkin ja mahan välissä :hullu:


:femmat:

Joo, ei muakaan tämän yhden lääkärin käsissä pelottanut paikkaaminen pelottanut yhtään, vaan nimen omaan se asento. Ensi viikolla taidan ottaa oman tyynyn mukaan, niin ei tartte jännittää sitäkään vähää. Ihana mennä hammaslääkäriin ilman huolta.

----

Tänään oltiin äidin kanssa liikkeellä ja kävimme eräällä "kirpputorilla". Paikka oli täynnä venäläistä ja/tai kiinalaista piraattitavaraa. Vaatteet, laukut ja ihme rihkamasälää oli pöydät pullollaan ja jäin miettimään, että mihin tuommoisesta voi ilmoittaa? Tiskin takana olevasta kylmäkaapista sai ostaa Lidlin juotavia, jos halusi. Eikö noissakin ole jotkut säännöt? Ehkä eniten epäilyttävä paikka. Huolellisesti siellä oli viereisen koulun lapsia hakemassa karkkia ja niitä Lidlin limuja.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 16 Syys 2009 19:23

PUUUUUUUUUUH, siivouksesta takana suurin osuus. Piti vielä vähän mööpliseerata, niin sain helpommin aikaiseksi. Nyt tosin kaikki huonekalut ei oikein sovi, mutta kun sisko tulloo kotiin Espanjasta, se varmaan keksii jotain hirmuhyvää. Vielä kamojen piilottelua ja pölyjen pyyhintää, sen tosin taidan jättää huomiselle.

Kämppiskäkin vaihtuu kohta.

Ja unohdin tänään avaimet kotiin, tajusin heti kun ovi oli lukossa. Onneks vuokranantaja oli hollilla ja tuli avaamaan oven rankan shoppailun jälkeen (ja ostin uudet farkut, jotka on nyt hirmu tiukat. ehkä ne siitä vähän väljenee.).
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 18 Syys 2009 10:40

Pitkästä aikaa teki mieleni soittaa kitaraa ja eikös just sillon katkea yksi kieli :( . Pitää velvoittaa joku tuttavapiirini kitaravirtuoosi ostamaan siihen uudet kielet ja laittamaan ne. En oo kertaakaan vaihtanut tuohon kieliä, joten kyllä ne on aikakin vaihtaa, mutta en luota että itse osaisin hoitaa homman. Onneksi noita kitaristeja on tutuissa tosi monta, niin ehkä joku niistä auttaa avutonta :hullu: .

Olisipa jo iltapäivä ja koulu ohi tältä viikolta. Luvassa mukava viikonloppu. Mennään mm. katsomaan kaverin keikkaa, pelaillaan ja hyödynnetään mahdollisimman paljon cable open viikonloppua. Vähän kyllä jännittää kun tänään esittelen siskolle ensimmäistä kertaa Pojan :nolo: . Ei olla vielä kauaa tapailtu ja en minä sitä muuten näytille veisi, mutta minun on pakko yhdistää sekä Pojan näkeminen ja siskon+kavereiden näkeminen tänään, että kerkeän viettää kaikkien seurassa aikaa. Hui.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 19 Syys 2009 13:09

Näin eilen kaupassa ihan Esko Eerikäisen näköisen kaverin jonkun blondin kanssa. Ei se todnäk ollut Esko, mutta aivan samannäkönen. Menin siellä kaupassa ihan hämilleni, että missäs Martina. :virne:

Pakko jakaa tämä teidän kanssa. Ei mulla muuta.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 22 Syys 2009 09:53

Muuttohärväys päällä. Havaitsin, että 50-luvun kämpässä on aika vähäisesti sähköpistokkeita. About 1 per 10 neliötä. Onneksi sähkö on kaverin ammatti. Seinä johon kuuluu televisio, sai sähköpistokkeen kun porattiin se seinän toiselta puolelta mestoille. Samalla läimättiin television seinäteline kiinni, että taulutv on kerrankin taulutv. Kaiutin- ja antennipiuhaa vetelin listoihin joitakin metrejä.

Ikea on ostettu tyhjäksi, joten kalusteet ovat kasausta vaille valmiina. Pikkasen nyppii ostaa Ikeaa, kun tuntuu että jokaisella ikäluokan ihmisellä on kämpissään aivan samat tavarat, mutta minkäs teet kun hinta ja laatu kohtaavat sopivassa suhteessa. :norsu:

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 22 Syys 2009 20:50

Triple H kirjoitti:oksettava syysflunssa

Mikähän mystinen flunssa tämä loppujen lopuksi on? Viimeksi oon ollu flunssassa yhtäjaksoisesti kaksi viikkoa ala-asteella. Ei näy loppua. Kai tässä kohta pitää oikeasti lähteä tohtorille flunssan takia.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 23 Syys 2009 14:13

Viime ilmoituksen jälkeiset jännittävät tapahtumat Aukun elämässä:

- palautin kirjaston kirjat myöhässä
- sain uuden työkoneen (no, tämä on aika :täpinä: :pilvi: :superhymy: )

Kyllä, elämäni on niin jännittävää, etten oikein tiedä, kuinka tästä kaikesta jännityksestä edes selviän.


:haukotus:

Kai se on mentävä hakemaan lisää kahvia, etten nukahda elämäni ääreen.

Niin mikä kofeiinilakko?
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 23 Syys 2009 19:21

Moi työväenopistolta!

Olen onnistunut jo hukkaamaan kalenterini jonnekin paperipinon väliin. Piti siis tulla ajoissa paikalle,
ettei vaan myöhästy syksyn harrastustoiminnan avauksesta. Olen jo ehtinyt vähän panikoida, että jos
sittenkin muistin ryhmän väärin, ja kaikki on ihan pielessä.... mutta eiköhän tämä tästä selviä.

Nyt tänne tuli söpis vauvva... oletan että isänsä kanssa.
Voinkin siis lopettaa teidän kiusaamisen ja viihdyttää itseäni seuraamalla vaavin ja isän kommunikaatiota.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 23 Syys 2009 20:46

Forde hiljailee. Just ku oon kipeänä ja haluttais fordeilla.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » To 24 Syys 2009 17:30

Pää hajoo kouluhommien kanssa :( . Kahden viikon päästä alkaa syysloma, joten siihen mennessä kaiken pitää olla valmista. Tuntuu kovin mahdottomalta tehdä kaikki hommat siinä ajassa, kun isoin projekti on vielä kokonaan aloittamatta. Nytkin tässä samalla teen jotain ruotsin juttua, joka olisi pitänyt palauttaa jo aika päiviä sitten, mutta en yksinkertaisesti ole kerennyt tehdä sitä. Nyt teen hommia yhdeksään asti ja sitten annan itselleni luvan viettää loppuillan vapaata ja lähden baariin näkemään kavereita ja Poikaa.

Pitää keretä siivotakkin jossain vaiheessa, kun huomenna kämpilleni saapuu uusi sohva, jolle pitää raivata tilaa. Lauantaina on koulua ja sunnuntain käytän taas kouluhommien tekoon. Joko sanoin että minulla hajoo pää :huoh: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 27 Syys 2009 00:30

Tänään piti olla opiskelun täyteinen päivä. Mutta mitä teinkään? Menin ystäväni luokse iltapäivällä ja palasin kotiin vajaa tunti sitten. Että se siitä opiskelusta. Mutta ainakin oli kivaa. :) Ihana tyttö tuo ystäväni. :hymyhali:

Nyt istun hunajalla maustettu rommitoti ( :sydän: ) kädessäni ja kuuntelen SMG:n musiikkia. Ajattelin myös täyttää harjoitteluun liittyvän pakollisen palautelomakkeen netissä. Tulee varmaan olemaan mahtavia vastauksia tällaiseen ajankohtaan ja kunhan tuo rommi alkaa vaikuttamaan. :piru:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 27 Syys 2009 20:38

Aivan huippuviikonloppu, vaikka olen ollut lennossa ja menossa sieltä perjantaiaamusta alkaen. Kaikki alkoi yksistä kuvauksista. Sarja itsessään ei ole mikään näyttelijä-, kuvaus- tai draamatyön helmi, mutta jestas miten loistava päivä kuvauksissa. Näyttelijätiimin ja kuvausporukan keskinäinen huumori oli todella hulvatonta, mikä tarjosi hykerryttäviä hetkiä ja mahat kipeinä sieltä kotiuduttiinkin.

Perjantaina hain myös uuden punkan :D. On selälle huomattavasti parempi, kun ei ole kokoaikaa jossain pehmeyden keskellä uppeluksissa. Ehkä nyt pitää syödä enempi sitä eioota, mutta sou not :D Punkka :sydän:.

Ja sitten!! Kiviäkin kiinnostaa!! Meillä oli tilattuna syntymäpäiville pätkiä kesän näytelmästä. Ensin harjoiteltiin ja eilen esitettiin. Olin aivan totaalijäykkänä, kun lavallemenon hetki läheni. Perjantain harkoissa en osannut laulujen sanoja, sekoilin reploissa ja irvistelin vastanäyttelijälle ja olin lähes kipsissä lauantaina lavalle astuessani. Mutta se kipsi suli pois, kun näin yleisön :D Astuin tilanteeseen, jossa yleisö ei tiennyt meistä mitään. Juhlakansa juhlavaatteissa hienossa tilaisuudessa ja sitten sinne pölähtää muija, millä on polvimittaiset Marimekon shortsit ja persiissä reikä :virne:. Ja se meni niiiiin hyvin :D :D :D. Se roolihahmohan on tietyllä tavalla todella raivostuttava, mutta siinä oli sen yleisön läsnäollessa jotain niin huippua. Ja yleisön kommentti "onneksi toi ei ole kotona", kun tyyppi nillittää miehelleen ettei tämä pidä puoliaan... Aivan :D. Se kiteytti kaiken. Maanviljelijöille laulaminen maaseudun vaikeuksista toi itsellekin palan kurkkuun - ne todella ymmärsi. Aivan ihana esitys muutenkin.

Tämän innoittaman meidän paikallismarkkinoilla hilluminen menikin aivan putkeen :). Jalat nyt ovat aivan muussina ja selkä oireilee, mutta mitä sitten!

What a feeeliiiing :kailotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 27 Syys 2009 23:26

Olin tänään yhdellä kaljalla. Oli aika hyvää ja ehkä enemmänkin olisi mennyt, mutta seurue oli sillä yhden kaljan taktiikalla, niin en sitten minäkään viitsinyt porukoita pettää.

Erilainen sunnuntai-iltapäivä. Voisi kokeilla joskus muulloinkin. Ja kokeilenkin. Kaljaa ja kirjallisuuskeskustelua. Ja pääpaino vielä jälkimmäisellä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 28 Syys 2009 14:58

Tänään soitti naisihminen jostain hölpön-pölpön-meni-ohi-firmasta. Kysyi ärsyttävätkö puhelinmyyjien soitot jne. Kyseiset puhelut olisi voinut katkaista hintaan 19,90/vuosi. En tilannut tätäkään palvelua. En tiedä, olisiko sulku sitten koskenut myös sulkukauppiaita. Vai olisiko sitten kilpaileva firma soittanut ja halunnut vaihtaa nykyisen sulun toiseen sulkuun ja antanut vielä 100 tekstaria kaupan päälle...

Turhaa, niin turhaa on maailmassa paljon.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Syys 2009 22:06

Pascal Lemoix kirjoitti:Tänään soitti naisihminen jostain hölpön-pölpön-meni-ohi-firmasta. Kysyi ärsyttävätkö puhelinmyyjien soitot jne. Kyseiset puhelut olisi voinut katkaista hintaan 19,90/vuosi.

:täh: Robinson-palvelu ainakin on ihan ilmainen. Käsittämätöntä, että joku kuvittelee pystyvänsä rahastamaan tommosella.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 29 Syys 2009 17:18

Päätin aloittaa telkkarilakon. :tilt:

Tavoitteena siis ihan vain mielenkiinnosta kokeilla, mitä tapahtuu, kun aloitan telkkarittoman elämän. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja viima » Ti 29 Syys 2009 19:11

Heipparallaa pitkästä aikaa näillä nurkilla. Olen kyllä käynyt aina välillä lukemassa viestejä, muttei näemmä ole toviin tullut kirjoiteltua. :p

Olen joutunut syksyllä tamperelaistamaan itseni jotta voisin oppia tiedottamista. Täällä sitä nyt ollaan ja katsellaan Tammerkoskea ikkunasta. Passaakin keskittyä sen katselemiseen, koska kätevänä ihmisenä en pakannut vielä mukaan hyllyjen oleellisia rautanamiskaosia, joten tavaroiden siirto laatikoista muualle ei ole oikein edistynyt. :epäilevä:
viima
 
Viestit: 88
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 29 Syys 2009 19:36

Kiva nähdä vilma-setääkin välillä täällä! :hymyhali:

-----

Ei minulla mitään kiinnostavaa asiaa ole. Suurin saavutukseni taitaa olla, että heitin kaikki yli kuukauden vanhat lehdet hemmettiin (paitsi ne, jotka halusin säästää) sekä sulatin ja siivosin jääkaapin ja pakastimen. Siitä olen aika ylpeä, että sain sen vihdoinkin tehtyä.

Että näin jännää. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 29 Syys 2009 20:11

Tein ruokaa, kanapastavuokaa, hieman soveltaen tosin, koska en tajunnut kiireissäni että sipuli on loppu ja koskenlaskijakin olisi sopinut. No, kohta nähdään tuleeko syötävää. Mausteita ainakin meni taas sen verran roimalla kädellä, et joutunee ottaa nenäliinan mukaan "ruokapöytään". (Hipsukat, koska mulla ei ole pöytää) Yleensä mun ruoanlaittopäivä on maanantai, mutta eilen jumiuduin töin jälkeen matonkulmalle netissä surfaamaan ja huomasin vasta myöhään, että olisi pitänyt käydä kaupassa. No, käyhän se hääriminen näin tiistaisinkin. Pääasia kai, että edes yhtenä päivänä tekee jotain muuta kuin katsoo vain tv:tä. Huomenna pyykkipäivän vuoro, tänään ei enää jaksa.

Ääni alkaa palautua pikku hiljaa. Vieläkään ei viiti kauheasti lörpötellä, mutta ei se ole mulle mikään ongelma olla turpa kiinni. :D Kahtena viime yönä olen herännyt 4:46 (molempina öinä samaan aikaan :O: ) yskimään. Ensi yöksi olen varautunut, hunajaa ja valmiiksi asennetulla vesikattilalla. Joudun lämmittämään vedet liedellä, kun en ole saanut hankittua vedenkeitintä. Sitä olen kyllä viime aikoina kaivannut.

Fiilikset on olleet aika hyviä viime aikoina. Viikonloppuna kyllä hyvin törkeästi käytin hyväkseni erästä ihmistä, mikä oli ilkeästi tehty. En kuitenkaan osaa tuntea asiasta morkkista. En oikein tiiä, pitäisikö, ehkä. Jossain välissä homma läjähtää silmille kuitenkin. Häpeän sitten, jos jaksan.

Luulen myös suututtaneeni yhden ystävän, mutta siitä nyt en ainakaan jaksa stressata, koska se itse teki ihan törkeät oharit meidän jengille ja ehdotti jotain täysin järjetöntä sijaistreffaamista (= aamupalaa jossain raflassa, vaikka tiesi, että ollaan radalla). Kieltäydyin kohteliaasti heräämästä aikaisin tulevana krapulapäivänä, eikä nyt ole kamusta kuulunut mitään, vaikka eilen koitin kysellä kuulumisia yms. Voi tietty olla, että tyyppi on ottanut nokkiinsa ihan muiden ihmisten sanomisista, mikä taas pistää ihmettelemään, miksei voi mun viesteihin vastata... Ihan kuin olisi mun syy, että joku toinen ei osaa käyttäytyä parin kaljan jälkeen. No, oli mikä oli, omapa on ongelmansa. Kerrankin tiedän olevani oikeassa enkä jaksa välittää jos joku ottaa sen vuoksi nokkiinsa. Harmittaa vain, että kamu asuu kaukana eikä ole tietoa, milloin näkee seuraavan kerran, ja tyyppi silti (tai ehkä juuri siksi?) kehtaa olettaa että 5-6 ihmistä muuttaa viikonloppusuunnitelmiaan hänen vuokseen. Itsekästä minusta.

Sekavia sepustuksia ihmissuhderintamalla. Nyt kuitenkin vain iloitsen siitä, että kerrankin on tasapainoinen olo ittensä kanssa. Toisinaan jopa meinaa naurattaa jotkut asiat.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 30 Syys 2009 10:13

Maija kirjoitti:Päätin aloittaa telkkarilakon. :tilt:

Tavoitteena siis ihan vain mielenkiinnosta kokeilla, mitä tapahtuu, kun aloitan telkkarittoman elämän. :D


Tulee hulluksi ja joutuu lääkitykselle. Älä tee sitä!!11

:pepsodent:


Mä olen tykännyt telkkarittomasta elämästäni. Toki kesäisellä pitkällä saikulla teki mieli välillä heittää aivot totaalisesti narikkaan ja tuijottaa töllöä. Silloin kävelin vanhempieni luo, istuin olkkarin lattialle ja pistin telkun päälle :keijo: Muuten ei ole juurikaan edes huomannut televisiosignaalin poissaoloa. Leffoja voi kuitenkin katsoa ihan normaalisti, ja parhaimpia tv-sarjojakin on tullut ostettua.

Elämä noin muuten ei muutu mihinkään, ehkä alussa oli enemmän "ylimääräistä" aikaa, ja tuntui, että sai enemmän tehtyä, mutta sitten sekin aika vain hävisi jonnekin :keijo: Ja elämä palasi normaaliin uomaansa...



ESAL perjantaina :friikki: Saas nähdä, tuleeko siitä mitään.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron