Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Ella » Ke 09 Joulu 2009 11:43

Komppaan Maijaa, jaksamisia. :paijaus:

Heräsin tänään ja näin että ulkona satoi lunta. Ihana aamu. Vieläkin sataa. :superhymy:
Avatar
Ella
 
Viestit: 11
Liittynyt: Pe 27 Marras 2009 12:50
Paikkakunta: Hesalainenha mää.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ke 09 Joulu 2009 23:46

Hmm. Ihan mielettömän hämmentynyt olo kaikesta. Lähinnä ihmissuhteista, mutta myös muustakin. Olen jotenkin ihan pihalla kaikesta. En ole niin ahdistunut kuin vähän aikaa sitten, parempaan suuntaan tässä ollaan menossa kun alkaa kouluhommat ja muut jutut jossain vaiheessa hellittää. Mutta eniten askarruttaa, että mikä näitä miehiä minun elämässä oikein vaivaa? En tästä ihmissuhdeilmoituksiin viitsi kirjoittaa, kun varsinaista ihmissuhdetta ei ole, jotain outoa säätöä vain josta en ota selvää. Välillä tuntuu, että on jotain säätöä Herra Ihanan mutta niin vaikean kanssa, mutta se herra on tosiaan niin vaikea, että ei tästä vaan voi tulla mitään ja sama olisi unohtaa(olenkin yrittänyt sitä viimeiset neljä kuukautta), mutta en vain voi, kun aina jossain vaiheessa se tekee tai sanoo jotain mikä saa minut ihan päästäni pyörälle. Niinkuin nyt äskenkin se vaan yllättäen sanoi jotain outoa ja mietin, että mitä ihmettä tämä tarkoittaa?? Minulla olisi kysyntää toiseenkin suuntaan ja haluaisin jatkaa elämääni eteenpäin, mutta en tiedä osaanko kun tuo yksi koko ajan muistuttaa läsnäolostaan, vaikka tilanne on hankala ja luulen ettei se pysty ihmissuhteeseen minun tai kenenkään muun kanssa. Miehet :ei: . En vaan tajua.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 10 Joulu 2009 20:15

Piti maksaa lasku, joten tulin internettiin. Aattelin samalla käydä täällä pyörähtää.
Ei ole melkein viikkoon jaksanut netissä pyöriä. Mahdoton aikasyöppö eikä täällä
missään mitään tapahdu kuitenkaan. Niin kuin ei omassa elämässä muutenkaan.

Mutta hei vain ja hyvät joulun odotukset. Ensi viikolla varmaan tulee nettailtua
enempi, kun on alkuviikko palkatonta vapaata. Huomenna duunin pikkujoulut,
onpa edes yksi puheenaihe sielläkin.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 11 Joulu 2009 13:47

Muakaan ei netti ole viime viikkoina oikein houkutellut. Mieluummin olen vain hengaillut ja katsonut Gilmoren tyttöjä ja viettänyt miehekkeen kanssa aikaa.

Viimeisen muutaman viikon aikana on tapahtunut seuraavaa:

- töitä aika paljon, joulukiireet ovat ihan selkeästi alkaneet ja tilanne vain pahenee mitä lähemmäksi joulua mennään.
- ainejärjestön pikkujoulut oli viime viikonloppuna ja olivat kivatkin vielä, toki luultavasti/toivottavasti viimeinen pikkujoulu johon mä osallistun opiskeluaikanani.
- töipaikan pikkujoulut viime viikonloppuna oli ihan mielettömän hauskat ja haluaisin viettää enemmän aikaa työkavereideni kanssa vapaallakin, kun ovat kaikki niin kivoja ja ihania. :sydän:
- joulu lähestyy ja joululahjaideoita ei ole. Sisko ja veli on hoidettu, mutta monelle pitäisi vielä lahja keksiä ja ostaa. Hankalimpia ovat miehekkeen sisarukset kun miehekekin on niin toivoton lahjojen keksijä.
- ei tunnu yhtään siltä, että olisi joulu tulossa.
-kouluhommat odottaa, mutta en vain saa aikaiseksi.
-Olen laiska paska.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 12 Joulu 2009 02:41

Mulla tuli lähes huomaamatta 2,5 viikon Forde-tauko. :O: Ei oo muka aika riittänyt tänne kirjautumiseen ja viestien kirjoittamiseen. :friikki:

Kiire alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Lähes kaikki opiskelujutut on pulkassa tältä syksyltä. Pari tenttiä enää jäljellä. Tosin kandi on pahasti aikataulusta jäljessä. :huoh: Joululoma taitaa mennä sitä väsätessä. Mutta eiköhän tämä tästä.

Elämä on tällä hetkellä mukavaa. Pojan kanssa menee mukavasti. *koputtaa puuta* Lähes joka yö tuleekin nykyään nukuttua hänen kanssaan. :hullu: Joululomalla tullee aikamoinen ikävä. Onneksi puhelimet on kuitenkin keksitty. :)

Tiistaina menen työhaastatteluun. Niin kummalliselta kun se omaan korvaan kuulostaakin, haen kesätöitä. Vaikka onkin vasta joulukuu, tuntuu, että olisin myöhään liikkeellä tämän asian kanssa...kyseiseen firmaan on jo otettu monia kesätyöntekijöitä. Mutta eiköhän mulle töitä sieltä löydy. Toivottavasti nyt sitten pääsen haluamaani paikkaan!
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 12 Joulu 2009 03:56

Minä taas olen asunut netissä viime päivät. Joululoma alkoi, mutta ei vain ole voimia yhtään mihinkään. Olin kyllä yksissä pikkujouluissa ja melko kivaa oli, uusiin ihmisiinkin tutustuin, mutta silti jäi vähän ontto olo. Nyt jumitan neljän seinän sisällä, en saa nukuttua ja päässä pyörii ihan ihmeellisiä asioita. Pitäisi hankkia elämä.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 13 Joulu 2009 04:57

Tunnen itseni yhtä aikaa tosi tylsäksi, mutta toisaalta kovin onnelliseksi ihmiseksi. Olin katsomassa Kotiteollisuuden keikkaa ja illan pelasti Tuomas Holopainen, joka soitti koko keikan ajan kosketinsoittimia :hymyhali: . Ihana illan piristys, vielä kun eturivistä pääsi koko keikan katsomaan. Sitten kun vielä illan laittelin viestiä kivan Pojan kanssa, kun meillä on jotain juttua :ahihi: . No mutta se tylsä osuus: mentiin toiseen baariin, jossa esiintyi se joku idols häiskä Wellu Rowaltz vai mikä lie. Kaveri oli jotenkin ihan intona siitä, vaikka itse en koe että se Wellu olisi kovinkaan lahjakas musiikillisesti. Sori vaan kaikille niille jotka tykkää :sori: . No kuitenkin, se Wellu tuli meijän pöytään juomaan kaljaa keikan jälkeen ja kaveri puheli sen kaa hotellihuoneen jatkoista. Lähdin mieluummin kotiin kuin sellaisen tyypin luo jatkoille. Kotiin kävellessä tuli olo, että joko olen tosi tylsä, tai sitten vaan onnellinen ja ihastunut omaan tyyppiini, niin en koe että pitäisi tollaisen muka julkkiksen mukaan päästä. Taidan kuitenkin olla aika onnellinen ja odotan, että ihastukseni saapuu takaisin kaupunkiin ja treffataan. Hih.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 13 Joulu 2009 22:42

Pari tuntia vielä synttäriä jäljellä. Melkein yhtä paskat bileet ku viime vuonnaki. Viime vuonna vaan itketti enemmän ja vitutti vähemmän. Tänä vuonna toisin päin.

Woop woop! \o/



:epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 13 Joulu 2009 23:12

Onnea Lyyralle.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 14 Joulu 2009 01:21

Onnea Lyyralle, joka tapauksessa. Ja :paijaus:.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 14 Joulu 2009 06:50

Onnea Lyyralle! :hymyhali: Onneks synttärit ja joulu on vaan kerran vuodessa :paijaus:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 14 Joulu 2009 11:10

Kiitoksia kaikille. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 14 Joulu 2009 22:00

Saanko tulla huutelemaan tänne vähän, ihan itestäni ensin, sopivan itsekeskeisesti? :isosilmä:

En ehtinyt tältä istumalta lukea kaikkia kertyneitä lukemattomia sivuja (saati sitten muista ketjuista), kun halusin nyt vaan väläyttää semmoista mahdollisuutta, että yrittäisin tässä vähän ehkä aktivoitua. Ehkä tämä kuukausien ahdistus onkin johtunut osin teidän puutteesta, mutta itsehän väärän tieni valitsin. Olen siis jotakuinkin eläväinen ja yritän päästä kuvioon sisään takas, jos ei hyvällä niin sitten väkisin ja väsyttämällä. Oli jo muuten vähän ikävä teitä kaikkia. :hullu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 14 Joulu 2009 22:43

Hyvä Ssshhhaaaaannnaa. :tilt: Tule takaisin vaan. :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 14 Joulu 2009 23:51

Morjens!

On pidellyt kiirettä, joten en ole tänne ehtinyt pitkään aikaan, ja nyt kun ehdin, en tiedä mistä alottaisin lukemisen (enkä edes tiedä, missä vaiheessa taas ehdin piipahtaa). En ollut edes vaihtanut jouluavaa, kun en ollut niin pitkään aikaan käynyt! :o:

Ei mulle mitään kovin erikoista kuulu, töitä ja normielämää sekä joulunodotusta.

Joulunodotuksesta tuli mieleeni, että meillä on aikas hienot jouluvalot. Laitettiin oikein amerikkalaismallisesti valoa talon räystääseenkin - mutta ei sentään mitään kättä heiluttavia joulupukkeja tai poroja katolla, ihan normaaleja valkeita valoja siellä räystäällä, etupihan tuijissa ja roskakatoksessa (sekä muutamassa ikkunassa). Hieno on, mutta kauhean vaikea ottaa valokuvaa, kun en oikein tota kamerankäyttöä hallitse.

Lyyralle myöhästyneet onnittelut!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 15 Joulu 2009 13:20

Lumikki75 kirjoitti:Morjens!

On pidellyt kiirettä, joten en ole tänne ehtinyt pitkään aikaan, ja nyt kun ehdin, en tiedä mistä alottaisin lukemisen (enkä edes tiedä, missä vaiheessa taas ehdin piipahtaa).


Varmaan ei kannata ainakaan "Master of" -alkuisista aloittaa... :)

Ilmankos täällä onkin niin hiljaista, kun aktiivijäsenet ovat muualla. Eli tervetuloa vaan, shaana ja Lumikki, ei täällä liikaa keskusteluita ole menossa, sekaan mahtuu oikein mainiosti!
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 15 Joulu 2009 13:54

Joulukortit ja postimerkit on ostettu. Nyt pitäisi vaan jostakin repiä osoitteet ja energia niiden kirjoittamiseen.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 15 Joulu 2009 16:46

Triple H kirjoitti:Joulukortit ja postimerkit on ostettu. Nyt pitäisi vaan jostakin repiä osoitteet ja energia niiden kirjoittamiseen.
Muistathan kuitenkin, että jos ostit niitä 60 sentin joulumerkkejä, on tänään viimeinen päivä postittaa ne.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 15 Joulu 2009 17:36

Jorssi kirjoitti:
Triple H kirjoitti:Joulukortit ja postimerkit on ostettu. Nyt pitäisi vaan jostakin repiä osoitteet ja energia niiden kirjoittamiseen.
Muistathan kuitenkin, että jos ostit niitä 60 sentin joulumerkkejä, on tänään viimeinen päivä postittaa ne.

Joo, äsken könkkäsin postittamassa ne. Se loota oli ihan täynnä. Siis niin täynnä, että oma punainen kuoreni jäi korkeammalle kuin luukku boxissa oli. Muutkin nähtävästi jättäneet viimeiseen mahdolliseen nuukailupäivään.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 16 Joulu 2009 12:58

Ostin Lippupisteen kautta keikkaliput 30.9.
13.10. laitoin sähköpostia, missä liput on kun, tilausvahvistuksessa sanottiin niiden tulevan 3 päivän sisällä.

Vastaus tuli eilen, kaksi kuukautta kyselyn jälkeen.

WTF? No, kiitos edes vastauksesta. Eipä ollut kovin nopea palvelu... Liput tulivat kaksi päivää lähettämäni sähköpostin jälkeen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 17 Joulu 2009 18:40

Lollage :keijo:

Poliisi soitti miulle tänään. Ilmottelivat, että joku oli soittanu niille kun koira oli ulkona pakkasessa ja että olivat käyny kattomassa. Ei mitään muuta ihmeempää. Hyvä vaan kun tuota koiraa ei meinaa saada tuleeman sisälle edes näillä keleillä ja nytkin kun tulin kotiin, tuli se sisälle ehkä kolmeks minuutiks kunnes pyrki taas ulos :keijo: Jotkut on ehkä vähän vieraantuneita luontokappaleiden toiminnasta, niinkun konstaapelikin totes :friikki:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 18 Joulu 2009 10:56

Kuolo kirjoitti:Jotkut on ehkä vähän vieraantuneita luontokappaleiden toiminnasta, niinkun konstaapelikin totes :friikki:


Sinäpä sen sanoit :keijo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 18 Joulu 2009 13:44

Eikös Eppu Normaalikin vaatinut hevosille housuja kappaleessa "Taivaassa perseet tervataan"? :tp:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 18 Joulu 2009 14:09

Pääsin asiantuntijatentistä läpi ja sain hauskan tittelin. Eipä siitä juuri muuten kostu, mutta pakko repiä ilo tästäkin vähästä.

Kaveri pyysi bestmaniksi. Oikein hienoa.

Kuukauden päästä Manhattanilla nenä jäässä.

Näillä mennään. :viileä:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 18 Joulu 2009 14:49

Ai? :epäilevä:
Itsekin palellutan nenääni kuukauden päästä Manhattanilla.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron