Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 23 Helmi 2010 01:56

Kiitoksia kovasti.
On paljon parempi kuulla vinkkejä joltain joka oikeasti
työssään lukee ihmisten cv:tä kuin joltakin joka on ehkä
joskus itse kirjoittanut pari erilaista versiota.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 25 Helmi 2010 16:14

Tutkintotodistus nököttää näppäimistön vieressä. Sain tänään dekaanilta nimmarin ja oon nyt virallisesti Lyyris Lyllerö, HuK.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja elegia » To 25 Helmi 2010 17:32

Wautsi, onnea Lyyra! :D

Mulle tuli jännä reaktio, kun luin sähköpostit ja siellä oli kutsu työhaastatteluun: ahdistus. Haaveilen pääseväni samaan työpaikkaan kuin viime vuonna, mutta siitä joutuu kai vielä odottelemaan tietoa. Kai se on silti pakko ottaa huomioon muutkin vaihtoehdot...
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » To 25 Helmi 2010 21:12

Lyyra kirjoitti:Tutkintotodistus nököttää näppäimistön vieressä. Sain tänään dekaanilta nimmarin ja oon nyt virallisesti Lyyris Lyllerö, HuK.


Ooh, wautsi! Onnea! :isosilmä:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » To 25 Helmi 2010 22:00

Onnea Lyyralle! :D

Töissä menossa hampaidenkiristelykausi. Yritä nyt siinä sitten olla hymyilevä ja innostunut työssä, kun ainoat sosiaaliset kontaktini kasvotusten viikkoisin ovat työnantaja, bussikuski ja kaupan kassa. Toisaalta tämä aika kyllä kasvattaa sietokykyä ja kärsivällisyyttä melkoisesti. Kolikolla on kaksi puolta ja sitä rataa. Olisi vain sitä omaakin elämää välillä niin olisin ihan tyytyväinen. :p
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 26 Helmi 2010 10:10

Rutosti onnea Lyyrikselle :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 26 Helmi 2010 11:27

Maija kirjoitti: ainoat sosiaaliset kontaktini kasvotusten viikkoisin ovat työnantaja, bussikuski ja kaupan kassa.

Mutta etkös sää oo Porvoossa? Mene joku ilta Nugsun luo iltasuklaalle ja pitäkää minimiitti. :tilt:
Tai no.. Nugsun ollessa kyseessä, mene joku päivä Nugsun luo päiväsuklaalle, koska Nugsu menee nukkumaan n. klo 19 joka ilta. :virne:

PS. Kiitti onnettileiejoitlle (osaan kirjoittaa) onnitteluista. Ootte kaikki kivoja. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 26 Helmi 2010 13:25

Lyyralle onnittelut valmistumisesta myös täältä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 26 Helmi 2010 15:29

Onnittelut Lyyralle! :)

Omaa ilmoitusta: viikon talvilomaan on 31 minuuttia. Eikun 30 minuuttia nyt :pomppuhymy:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 26 Helmi 2010 16:35

Lyyra kirjoitti:
Maija kirjoitti: ainoat sosiaaliset kontaktini kasvotusten viikkoisin ovat työnantaja, bussikuski ja kaupan kassa.

Mutta etkös sää oo Porvoossa? Mene joku ilta Nugsun luo iltasuklaalle ja pitäkää minimiitti. :tilt:
Tai no.. Nugsun ollessa kyseessä, mene joku päivä Nugsun luo päiväsuklaalle, koska Nugsu menee nukkumaan n. klo 19 joka ilta. :virne:

PS. Kiitti onnettileiejoitlle (osaan kirjoittaa) onnitteluista. Ootte kaikki kivoja. :tilt:


Mitä. Pottuillaanko täällä meikän nukkumiselle? :salaliitto: :keijo:

Mulla on edelleen ollut mielessä Paahtimo-miitti i Borgå, mut en ole jaksanut ajatella asiaa vielä pidemmälle. :sori:
Mut vois olla hauskaa täyttää Paahtimon ylä-osasto Keijoilla. :tilt:

Onnea Lyrtsille täältäkin. :hymyhali:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 26 Helmi 2010 16:37

Onnea Lyyralle papereista. Omat paperiasiatkin pitäisi tulla kuntoon parin viikon sisällä, jos ei uusia yllätyskäänteitä ilmaannu. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kaarina » Pe 26 Helmi 2010 18:50

Lyyralle onnittelut!
Pascalille tsempit paperinpyöritykseen, ei ole enää pitkä matka!

Itse kirjoittelin edellisellä sivulla, että kävin työhaastattelussa. Tänään sitten selvisi, että sain paikan! Nyt on edessä muutto toiselle paikkakunnalle. Jee!
Kaikki on hetken tässä.
Avatar
Kaarina
 
Viestit: 205
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:19

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 26 Helmi 2010 19:16

Onnittelut Lyrtsille. :D

Täytyy ilmoittaa, että viikko sitten sain puhdistettua työsähköpostini siten, että siellä on nolla lukematonta viestiä. Tätä ei ole tapahtunut vähään aikaan. Kaikki jopa on hoidettu, eikä esim. tulostettuna pöydälle makaamaan. Nyt siellä oli taas nolla viestiä, kun lähdin viikonlopun viettoon. Ihana tunne. :D Nyt ehkä tietää vähän, mitä on tehnyt, eikä pää hajoa.

Kaarinallekin onnea uudesta työpaikasta. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 26 Helmi 2010 19:50

Onnea multakin Lyyralle! :D

On myös pakko hehkutella eilistä. Kun lähdin töistä, pöydälle jäi vain 1 (yksi) homma kesken!
Ja sekin oli sellainen, jollei ei pysty mitään ennen ensi viikkoa, kun pomo tulee takaisin lomalta.

:pomppuhymy:

Tänäänkään en ehtinyt kerryttää juuri mitään tekemätöntä. Tuntuu siltä, että alkuvuoden ruuhka
alkaa purkautua. Jee!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 26 Helmi 2010 22:54

Nugat kirjoitti:Mulla on edelleen ollut mielessä Paahtimo-miitti i Borgå, mut en ole jaksanut ajatella asiaa vielä pidemmälle. :sori:
Mut vois olla hauskaa täyttää Paahtimon ylä-osasto Keijoilla. :tilt:


Voi, mun on niin monta kertaa pitänyt käydä Paahtimossa, mutta en ole millään saanut aikaiseksi. Joten kannatetaan! :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 27 Helmi 2010 00:36

Onnea Lyyralle valmistumisesta ja Kaarinalle uudesta töipaikasta. :aukku:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 27 Helmi 2010 00:50

Lisää kiitoksia lisäonnittelijoille. Ihmiset onnittelee paljon enemmän kuin minä tätä "saavutusta" arvostan. :hullu:

Ja onnea myös Kaarinalle uudesta duunista. Mullekin kelpais. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » La 27 Helmi 2010 15:26

Oooo!!!
Kandidaattuksia ja uusia töitä sekä koteja!
Niin se elämä lykkii eteenpäin. Hyvä forden joukkue!

Omat kuulumiset ovat hiljaisella. Kirjoitin työhakemuksen yhteen projektiin. En ihan hirvittävästi panostanut siihen hakemukseen ja nyt kun jälkeenpäin olen miettinyt asiaa, niin mähän olisin voinut olla siinä hommassa vaikka miten hyvä. No nyt ne valitsijat ei ehkä saa sitä tietää, elleivät osaa lukea rivien välistä ja käyttää omia aivojaan.
Hupsis... No, ensikerralla paremmin.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 27 Helmi 2010 16:58

Onnea Lyyralle ja Kaarinalle! :D

Mulla menee ihan mukavasti töissä. Eräs mukava työntekijä tosin irtisanoutui, mutta muuten töissä on pääsääntöisesti mukavaa. Pomo ei ilmeisesti aio kertoa meille työntekijöille, että työkaveri lopetti meillä. Eipä siihen kovinkaan paljon päättelykykyä tarvita. Kaikki työntekijät tosin taisivat tietää irtisanoutumisesta ennen pomoamme. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Poukko » Ma 01 Maalis 2010 11:45

Heräsin tänään ja olin kovin iloinen. Ilo johtui siitä, että päättelin ilmeisesti päivän sittenkin olevan sunnuntai, koska jos olisi maanantai (kuten luulin), olisin tietenkin herännyt jo ennen kun kello löi 9:47. :p ...no, päättelin hetken lisää ja suorittauduin töihin.

Työkuulumisen tästä tekee se, että eipä tuolla tunnin, parin myöhästymisellä ole niin väliä näissä töissä. Tärkeintä on, etten missannut lounastaukoa! :superhymy: Ja varsinkin, kun tänään ei sattunut olemaan mitään palaveria/reissua/muuta sovittua aikaa koko päivänä, niin mikäs tässä. Työ. :sydän:
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Avatar
Poukko
 
Viestit: 52
Liittynyt: Ke 30 Huhti 2008 10:15

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 02 Maalis 2010 10:28

Työ :huoh:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » La 06 Maalis 2010 14:40

Mulla oli eilen kehari - olin ihan liian happyhappyjoyjoy avautuakseni sen enempiä :virne:

Pomo sanoi, että mussa on tapahtunut huomattava asenteenmuutos, josta kehui kovasti. Sanoipa myöskin että jos vaan voisi antaa palkankorotuksen, antaisi sellaisen, mutta kun ei voi. Oli se silti ihan kiva kuulla vaikka tulos onkin plusmiinus nolla.

Tulospalkkaakin tulee, 20 % enempi kun luulen, eli 35 % kokonaisuudessaan. It's not much mutta onpa jotain!

all in all, ihan jees menee. :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 07 Maalis 2010 06:15

theia kirjoitti:Mulla oli eilen kehari - olin ihan liian happyhappyjoyjoy avautuakseni sen enempiä :virne:

Mulla kävi vähän sama. Keharin aikaan kaikki oli ok eikä oikeasti ollut valittamista juurikaan.
Jos se olisi ollut viikkoa tai varsinkaan paria myöhempää, olisin antanut tulla niin täyslaidallisen
kuinka ankeeta on olla töissä.

Miksi aina on näin? Voisko se kehityskeskustelu edes kerran olla niihin aikoihin, kun on oikeasti
jotain sanottavaa?!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Ti 09 Maalis 2010 13:08

Mulle soitettiin harjottelupaikasta johon hain. Meen sinne ens maanantaina haastatteluun ja ne teettää mulla jonkunlaisen lyhyen koekäännöksen, kyse kun on kääntäjäharjottijan paikasta. Jännittävää. :ahihi:

Saisinpa sen paikan. :huoh:

Nyt vaan tärkein osuus: Mitä mä puen päälleni, jotta näyttäisin fiksulta, mutten liian hienolta.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja getchoo » Ti 09 Maalis 2010 19:08

Taidan olla aikalailla onnekas kun olen päätynyt suorastaan mukavaan työpaikkaan :D

Valmistuin vasta vuodenvaihteessa, mutta nykyiseen työhön päädyin harjoittelun kautta jo viime kesänä. Tulin kuukauden, parin hätäsijaiseksi, sain jatkon vuoden loppuun saakka ja sitten tarjottiinkin vakituista duunia valmistumisen kunniaksi. Työt eivät ihan ole tutkintoa vastaavia, mutta tarpeeksi lähellä että voin senkin puolesta viihtyä paikassa toistaiseksi.

Teen siis ihan toimistohommaa. Työkaverit ovat mukavia, esimies on mukava, joustava, ymmärtävä, kannustava ja kaikkea mitä voi toivoa. Töitä on sopivasti ja ne ovat sopivan vaihtelevia, en siis kangistu rutiineihin ihan täysin. Saan vastuuta ja minuun luotetaan, positiivista palautettakin kuulee sopivan usein. Enemmän koulutustani vastaavia hommia saan tehtäväkseni aina kun sellaisia löytyy.

En tietenkään ilosta hyppien juokse joka aamu töihin, työtähän se kuitenkin on :p Mutta tällä hetkellä paras paikka jonka voin itselleni kuvitella. Palkka on pieni mutta muut asiat, mm. ihana liukuva työaika kompensoivat sitä sopivasti. Ja olen kuitenkin vastavalmistunut enkä kuvitellutkaan hyppääväni suoraan mihinkään megapalkattuun duuniin. Vakituinen työpaikka on tässä yleisessä työtilanteessa jo lottovoitto :D

Joten suora leikkaus tähän viestiin sitten kun tulen valittamaan maailman pahuutta ja sitä kun pientä ihmistä kiusataan työllä :virne:
today my heart swings
Avatar
getchoo
 
Viestit: 8
Liittynyt: Ma 08 Maalis 2010 22:09

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron