Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 13 Maalis 2010 22:11

Synttärionnittelut Dnd:lle! :halitus:

Oon tänään lähinnä lusmuillut ja tavannut rakkaan ystäväni. Nyt oli vuorossa kandin parissa väkertäminen, mutta eksyinkin tänne. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 13 Maalis 2010 22:45

Oopperaan oopperaan oopperaan! :pomppuhymy:
Lohengrin viikon päästä!
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Poukko » Su 14 Maalis 2010 01:39

Hiihtoloma! :jami:

Huomenna aloitan lautailuharrastuksen. Ylihuomenna mahdollisesti vaihdan hiihtoloman sairaslomaan, mutta siitä viis. Hiihtoloma! :pomppuhymy:
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Avatar
Poukko
 
Viestit: 52
Liittynyt: Ke 30 Huhti 2008 10:15

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 14 Maalis 2010 01:55

Marengille kiitokset myös. Tuntuu että on tulossa sairaaksi kun tärisee ja on kylmä. Ei nyt passaa, kun on huomena viisi sovittua aikaa. Mutta talavisodan katon loppuun joka tapauksessa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 14 Maalis 2010 11:23

Multakin myöhästyneet onnittelut Dnd!

Oon nyt kotikotona ja ootan, että iskä tekee ruuaksi muusia ja lihapullia. Iskän tekemät lihapullat on parasta maailmassa! :kuola:
Sitten menenkin jo kyläilemään fammolle ja faffalle ja pelaan hieman korttia. Kivaa!

Muuten niin alkaa vähitellen jännittää, kun huomenna pitäisi mennä tutustumaan mahdolliseen harjoittelupaikkaan.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Su 14 Maalis 2010 13:10

Emeritus kirjoitti:Onko ihan brittiläistä terästä? :D

Taitaa olla saksalaista, mutta tuolla vedellessä pitää kyllä Breaking the lawta huudattaa ja pitää jalkaa monitorin (tai wc-istuimen) päällä. :D
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 17 Maalis 2010 19:04

Anteeksi tämänsävyinen nolo viesti, mutta olin tänään opiskelu-/työjutun työstämisen takia viiden ikäiseni naisen kanssa kahvilla. Jossain vaiheessa tajusin tilanteen, enkä pystynyt enää sen jälkeen keskittymään itse asiaan. :nolo:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 17 Maalis 2010 20:02

Ja viiden naisen kanssa työstäminen ei enää onnistunut asian ajattelun jälkeen... :pahasetä:
...tai siis piti sanomani jotain muuta, mutta karkasi mielestä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 17 Maalis 2010 20:10

Ou jee!

Olivat näköjään joskus päivällä käyny vähän karhuamassa. Ihan mukava tavallaa, mutta koska irronnutta lunta siivoillut traktorikuski käytti kuormaajaa kun kirvestä, on meillä pihaliittymästä katukiviä irti ja aitatolppa poikki. Eikä oo mikään kakkosnelonen, vaan betoni sydän ja tiili pinnassa. Saas kattoo kuinka pitkään tekevät töitä ton saattamiseksi entiselleen. Samalla tuli todettua sit sekin, että iso lumikasa on muuten puolet mein tontilla ja siis aidan päällä. Reilu peli ja niin edespäin :friikkipeukku:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 19 Maalis 2010 00:35

Olen sitten vähän tehnyt töitä. (Ja pelannut uutta Mario Brosia, mutta ei kerrota kenellekään.)
Lisäksi olen opetellut käyttämään uutta käännösmuisti-/projektinhallintaohjelmaa, joka on käytännöllinen, mutta ikävän monimutkainen.
Eiköhän se tästä ala aueta, kun vielä vähän harjottelee...

Nyt alkaa työsuma helpottaa, ja ensi viikolla olisi tarkoitus pitää pieni miniloma. :)

Muuta ilmotettavaa ei juurikaan ole, paitsi että mä olen niin kyllästynyt tuohon lumisateeseen. :viha:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 19 Maalis 2010 20:32

Lumikki75 kirjoitti:
Muuta ilmotettavaa ei juurikaan ole, paitsi että mä olen niin kyllästynyt tuohon lumisateeseen. :viha:


Sama. :femmat: Paitsi nyt sataa vettä (joka kohta varmaan taas jäätyy... :sekopää: ).
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 22 Maalis 2010 15:49

Olispa taas viikonloppu.
Tekispä joku mun puolesta mun kouluhommat.
Siivoispa joku mun puolesta. Ja vaihtais lakanat.
Olispa jo kevät enemmän tulossa eikä olis näin kylmä.
Tulispa jo pääsiäinen ja olis vähä pitempään vapaata.

:huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 22 Maalis 2010 23:37

Asioita on nyt vireillä niin paljon, että hyvä kun perässä pysyy :hiki: Tuntuu, että koittaa sataa projektia saattaa eteenpäin samanaikaisesti. Ja moni näistä asioista on vielä positiivisia. Kuten työnhaku, työttömyyspäivärahan haku ja deittailun organisointi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 23 Maalis 2010 16:11

Mä olen ollut kiukku. Oikeen :rulla:
Repinyt hiuksiani, mököttänyt ja ollut kamala biatch. Nipottanut kaikesta sellaisesta, millä ei tod. ole mitään merkitystä (keittiön valojen sammuttaminen!).
Ja eilen kun tulin uimasta kihisten kiukkua, niin täällä oli laitettu ruokaa, käyty kaupassa ja pesukoneessa olleet märät vaatteetkin roikkuivat kuivumassa. Ottaen huomioon, että todellakin poistuin ovet paukkuen ja kirosanat lennellen.
Vähän meni siinä sitten itseään keräillessä. Aikalailla loppui se pirttihirmuilu siihen :virne:
Ei oo helppoa tämä toiseen ihmiseen tottuminen.

Siihen rinnalle perhepiirin kriisi, joka verottaa aika tavalla.
Onneksi on tässä jo olemassa oma terapia-kontakti, tai nyt viimeistään sitä olisi jossain lataamossa. Kun siellä puolet lähipiiristä jo on. Ja lopuille suunnitellaan kai jonkin sortin avojuttua ja/tai ryhmäperheterapia tms. purkautumiskeinona.

Kokeile tässä sitten löytää positiiviset puolet keväästä ja tulevan kesän lähestymisestä.
Että jos meidän teatterin varastotilat eivät huku, niin ensi kesän tuotoksesta tulee niin helvetin hyvä että päät räjähtää, capishe?!! :gaah:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 24 Maalis 2010 08:34

Tää on nyt 24. :tilt:

Huomasin toissapäivänä, että en osaa käydä kaupassa enää. Ostan vain kaikenlaista syötävää, mutta en loppujen lopuksi aina kauheena ajattele, että mitä täällä kotona oikeesti tarvitaan ja mikä on turhaa. Viimeksi unohdin ostaa kaiken ruokaruuan, eli esim. jauhelihan, josta vois sitte paistaa jotaki, mutta ostin kyllä greipin, salaattia ja mehua mitä ei välttämättä olis tarvinnut. Pitäis aina muistaa tehä kauppalista ja pysyä sitte siinä kauppalistassa. Ja muistaa että kotona on mies, joka ei elä pelkällä salaatilla ja mehulla. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 24 Maalis 2010 09:44

Pascal Lemoix kirjoitti:...ja deittailun organisointi.

Oooo-oooo-ooo! :virnu:



Mä haluaisin kertoa, että multa kului parit farkut haaruksista puhki lyhyen ajan sisään ja sen lisäksi yhdet repesivät hienosti kesken keilauksen. Varsinkin keilatessa revenneet nyppi, kun ne oli kolme kuukautta vanhat Diisselit. Vaan minäpä havaitsin naapurustossani vaatekorjaamon, joka paikkasi kaikki farkut kynpin per reikä. Nyt on taas housuja saatana. :)
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 24 Maalis 2010 15:49

Pascal Lemoix kirjoitti:...ja deittailun organisointi.


Noinko se nyt vaan sivulauseessa muka yhtenä pikku juttuna todetaan. ;)
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 24 Maalis 2010 20:28

Tällä hetkellä se todetaan juuri noin. :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 24 Maalis 2010 22:40

Reikähousut, pirttihirmut, synttärisankarit, sivulauseilijat ja muut:
Ootte ihania.

Minä olen liimakorva ja räkäpää.
Sain tänään antibioottia ja allergialääkettä, jos vaikka haluaisin olla jotian muuta välillä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 24 Maalis 2010 23:48

Taa taa, tavarat ja itse siirretty putkirempan alta pois. Hyvä kerran vuodessa tehdä edes jonkinlainen "muutto" niin tulee kaapit siivottua. :D
Parin kuukauden päästä takaisin kotiin. Nyt hengaillaan sit muiden nurkissa ja tutustutaan matkalaukkuelämään. V*tuttaa paljon vähemmän, mitä kuvittelin, että tekis.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 27 Maalis 2010 13:52

skray kirjoitti:Tää on nyt 24. :tilt:

Onnea (vähän myöhässä, mutta silti...)! :superhymy:

Pascal Lemoix kirjoitti:työnhaku, työttömyyspäivärahan haku ja deittailun organisointi.

Toivottavasti asiat menee hyvin noiden kaikkien suhteen! Jaksamista pyörityksen keskelle! :halitus: Kerrothan meille sitten myöhemmin, miten on sujunut? Eikös vaan. :kauriinsilmät:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 27 Maalis 2010 14:55

Yhdet deittailut ainakin päättyivät vastapuolen ilmoituksella viikon sisällä niiden alkamisesta. :hämillään: Se on tämä nopea maailma sellaista.

"Blitzkrieg Bop" :kailotus:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 27 Maalis 2010 15:23

Pascal Lemoix kirjoitti:Yhdet deittailut ainakin päättyivät vastapuolen ilmoituksella viikon sisällä niiden alkamisesta. :hämillään: Se on tämä nopea maailma sellaista.


:paijaus: Ainakin olet yhtä kokemusta rikkaampi.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 28 Maalis 2010 20:28

Kiitos marenki. :hymyhali:

Meinasin tänään mennä tunnin myöhässä töihin, kun en aamulla muistanut, että kello olis pitäny siirtää tunnilla eteenpäin. Onneks työkaveri soitti ja kerto, että se oottaa mua töihin. Lopulta saavuin sinne vain puoli tuntia myöhässä ja ihan kerkesin kaiken tekeen mitä pitikin. :virne:
Onneks työmatka on vaan 5 minuuttia kävellen. tilt:

Muuten mulla ei oo muuta kerrottavaa, kuin että mua väsyttää. :haukotus:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 29 Maalis 2010 12:26

Maanantai :norsu:

Eilen jo oli hankala päivä, nukuin la-su yön huonosti ja päätä särki ja niskaa ja selkääkin vähän ja oli muutenkin ärsyttävää. Viime yönä en saanut päänsäryltäni nukuttua, joskus 3:30 jälkeen nukahdin kunnolla. Herääminen oli sitten sen mukaistakin :bubbles: Ja jotta maanantaiaamusta ei muutenkaan tulisi liian kivaa, niin autotallin oven edessä oli 40 sentin jäätynyt lumikinos :epäilevä: Eilen suojasäällä ja sateella tullut katolta lunta, joka sitten yön pakkasella jäätyi siihen oven eteen oikein jämäkästi :epäilevä: Sitä huhkiessa tuli uudestaan pää kipeäksi. Ja pissapoika oli tyhjä, ja taivaalta tuli jotain pisaraa tuulilasille. Pakko oli hakea Lasolia huoltamolta. Pissapoika toimi suolatulle, tummanruskeaa möhnää tuulilasille roiskivalle moottoritielle asti, sitten vissiin jäätyi piuhat :friikki: Ja myöhästyin töistä.

Tervetuloa töihin, toivotti sähköposti, jossa oli vain ongelmia, reklamaatioita ja muuta ärsyttävää.

Oli myös sovittu tapaaminen kaupungilla, myöhästyin siitäkin. Ja kun olin tulossa takaisin töihin, niin kah, myöhästyin taas. Kello on vasta 12, mitähän vielä?


Joskus maanantait vain ovat sellaisia, ettei olisi pitänyt nousta sängystä ensinkään :epäilevä:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron