Vähän hauskaa. En vain tiedä, miten pukeutua. En ole mikään ulkoilija, joten mulla on vähän retkeilyyn sopivaa vaatetusta.
Puhuivat ties mistä kerrastoista ajohaalarin alle. Että mitä?
Ei mulla ole. Ja hanskatkin pitää olla omasta takaa. Ei mulla ole kuin sormikkaita, semmoisia ohuita. Koko perjantai ja lauantaipäivät pitäisi kuitenkin pärjätä kelkan kyydissä, oon vähän hädissäni tän suhteen. 
Enkä millään viitsisi lähteä kaivelemaan kotoa kaapista lasketteluvaatteita, joita ehdottivat myös päällepantavaksi. Siinä kyllä tietäisi pysyvänsä lämpöisenä, vaikka oliskin pelkät legginsit ja t-paita (joita mulla ei ole pitkähihaisena kuin yksi nyt evakkomukana.
).Odotettavissa kuitenkin hauska reissu isojen herrojen ja oman pomon kanssa.

ressi.....

Minäkin kävin. 
No oli minusta muutamassa siirtovaiheessa ihan oleellistakin hyötyä.
Ja kun ei nuku, on illalla ihan veltto olo eikä treenaamisesta tule
Eipä olekaan aikoihin tullut valvottua aamuvarhaiseen ja kömmittyä elähtäneenä kotiin parin tunnin unien jälkeen. Tehtiin pizzaa ja syötyämme tuli nukuttua kotona toiset vaivaiset pari tuntia. Ens yönä nukuttaa ja varmasti.

Erityisesti tämä tuntuu pääsiäisen tapaisissa päivissä.
. Minulla on vapaapäivä ja olin suunnitellut nukkuvani koko päivän. En tiedä mitä tekisin kaikella tällä ajalla. Taidan lähteä kaupungille hoitamaan asioita ja tappamaan aikaa kunhan kaupatkin joskus aukeisi.
Äiti joka on trendikäs ja hip ja kuuntelee Metallicaa. En voi uskoa. Joten sen on pakko olla kettuilua, jotta saavat sitten selän takana nauraa mulle. Tai jos se oikeasti on vakavissaan, niin kohta saan varmaan pelätä, että olohuoneeseen ilmestyy 

.
.