Onneksi se on runomuodossa. Voin saada sen jälkeenkin tänä vuonna merkinnän sarakkeeseen.
Käteen jäi eniten ensimmäisestä osasta (helvetti). Muuten tarpeetontakin jänkytystä paljon.

Hyvähän tuo, vaikka vallankumoukseen liittyvä katumellakka osio tuntui tavattoman pitkäveteiseltä.
Melkoista seikkailua, sählinkiä ja absurdia menoahan tuo kirja oli, mukavaa luettavaa kuitenkin ja huikeita hahmoja! 

Pascal Lemoix kirjoitti:Varasin Proustin "Kadonnutta aikaa etsimässä". Ikinä en oo Proustia lukenut, ehkä nyt on aika.

Samalla tulee sitouduttua, että todella hakee sen eikä jää roikottamaan, että meen sitten joskus paremmalla ajalla, koska ei sitä parempaa aikaa koskaan tule. Tosin tuosta Proustista siihenkin voi saada jonkun vinkin... 

Ilmeisesti jokseenkin kaikki on tulkittavissa seksuaalisesti.Pascal Lemoix kirjoitti:Seuraava listan kirja on Freud: Unien tulkinta. Pääsee sitten uniketjusta lukemaan, mitä fordelaisten päissä oikein liikkuuIlmeisesti jokseenkin kaikki on tulkittavissa seksuaalisesti.

Pascal Lemoix kirjoitti:Seuraava listan kirja on Freud: Unien tulkinta. Pääsee sitten uniketjusta lukemaan, mitä fordelaisten päissä oikein liikkuu![]()

Lyyra kirjoitti:Pascal Lemoix kirjoitti:Seuraava listan kirja on Freud: Unien tulkinta. Pääsee sitten uniketjusta lukemaan, mitä fordelaisten päissä oikein liikkuuIlmeisesti jokseenkin kaikki on tulkittavissa seksuaalisesti.
) kun kerroin näkeväni usein toistuvia unia hyökkäävistä karhuista. Olin että
Itse yhdistin unet alitajuiseen stressin ja pelkojen selvittämiseen, yleensä unien näkemisen aikoihin stressasin ja olin ahdistunut jostain asiasta. Sitä en tiedä miksi se oli karhu, mutta mitään seksuaalista en asiassa kokenut. Mutta Freud varmasti tietää mitä tämä tarkoittaa oikeasti, olenhan vain tällainen tavallinen keijo, joka ei tiedä mistään mitään. 

Lyyra kirjoitti:Mua kiinnostaa nyt, että mitä se tyyppi sulta oikein kyseli?
Ei tietenkään oo pakko vastata, jos ne kyssät oli niin omituisia, mutta uteliaisuus heräsi kyllä.
Mä luulin eka, että se yrittää nyt vihjailla jotain tai on muuten vaan härski, mutta ihan tosissaan se oli.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa