Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 27 Huhti 2010 20:21

Tunti neljäkymmentä minuuttia.
Nykyinen työmatkoihin menevä aika päivässä. :bubbles:
Ei pysty käsittää. Tätä pitäisi jaksaa vielä ainakin kesäkuun puoliväliin asti. :huoh:
Iski taas vaihteeksi koti-ikävä. Kotoa työmatkoihin menisi hädin tuskin puolta tuntia.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » To 29 Huhti 2010 18:41

Ihanat vanhemmat minulla :hymyhali:. Tulivat käymään ja ostivat jääkaapin täyteen ruokaa.
Ihana kaveri tulee kohta vapun viettoon luokseni :hymyhali:.
Ihana päivä ja ihana elämä. Jee jee. Alkaa kohta jopa itseäni ällöttää kuinka onnellinen olen just nyt.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 30 Huhti 2010 16:03

Hauskaa vappua keijoille!
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 30 Huhti 2010 16:11

HVK! :keijohei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 01 Touko 2010 02:27

Rauhaisaa/riehakasta (valitse kumpi sopii itselle paremin) vapun aikaa kaikille.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 01 Touko 2010 18:20

Vappu oli ja meni mun osaltani jo. Ja olen selkeästi nyt kasvanut vähän ohi noista yliopiston bileistä. Ainakin osittain. Siltä osin, että eilen olin selvänä baarissa ja katselin nuorempien vuosiluokkien sekoiluja ja toilailuja lievällä kammotuksella. Jos olisin ollut kännissä, en varmaankaan olisi tajunnut asian laitaa ja eläisin edelleen pimennossa. :virne:

Muuten oli kiva vappu kavereiden kanssa hengaillen, sitsaillen, ruokaillen ja juoden. Ensi vuonna en toivottavasti enää vietä opiskelijavappua, vaan valmistuneen vappua. :tilt:

Maanantaina alkaa työharjoittelu. :täpinä:
Enkä edelleenkään tiedä mitä laittaisin päälleni ekana päivänä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 01 Touko 2010 22:49

Kuuluin riehakasta vappua viettäneiden ryhmään. Tänäänkin olisi ollut menoa, mutta minulla on vieläkin puhti pois eilisestä. Juhlimisesta toipumiseen menee nykyään enemmän aikaa kuin ennen. Väsyttää ihan älyttömästi ja tunnun tekevän jatkuvasti kirjoitusvirheitä. Onneksi on pizzaa ja limpparia. :tilt:

Sohvaröhnöttäminen ja päikkäreiden nukkuminen on tehneet tästä päivästä kovin sunnuntaimaisen. Vaikka tämä päivä on mennyt harakoille, niin tuntuu kuin olisin voittanut päivän, kun huomenna onkin vasta se sunnuntai. Älytöntä logiikkaa. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 01 Touko 2010 23:04

Varmaan vaisuin vappu vuosiin, ellei jopa ikinä. Ei oikein ollut mitään tapahtumiakaan, mihin olisi mennyt. Pave Maijanen olisi Willi Wäinössä jokseenkin nyt :O: Vapaa pääsy. No, ei tullut mentyä.

On tullut tietokonetta roplattua toivon mukaan eheämpään suuntaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 01 Touko 2010 23:22

*ottaa osaa vaisuin vappu ikinä -kisaan*
Eilen olin suunnitellut puuhaavani oikein hyvän hakemuksen päivällä ennen illan työpyrähdystä. Kuinka ollakaan oli vappu ja yliopistolta hätisteltiin kaikki tietokoneen äärestä ulos riekkumnaan, että saadaan ovet lukkoon. Sain onneksi jonkunlaisen version printattua ja postiin. Postiin kävellessä satuin törmäämään kandintyön äärestä häädetyn entisen työtoverin. Päätimme tappaa aikaa simalasillisen verran. (tässä oli se vappu...) Siitä töihin, jonka jälkeen työpaikan saunaan ja kotiin nököttämään ittekseen.
Hurjaa.
Ehkä mun pitäisi yrittää vähän sosialisoitua.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 02 Touko 2010 13:06

Eipä ollut itselläkään kummoinen vappu. Perjantaina oli kyllä kivaa Nosturissa PMMP:n keikalla, mutta kaikenlainen vapputohina jäi tänä vuonna väliin. Eilen join pari lasia skumppaa. Sitä tulee kyllä juotua joskus muutenkin, joten ei sitäkään oikein voi laskea vappujutuksi.. No, eipä ollut missään vaiheessa krapulaa eikä ahdistanut kännitorspot. Vappu voisi olla hauska juhla, jos olisi hyvä porukka ja paljon kaikkea rekvisiittaa (ja hyvä sää!) mutta ei juurikaan kirpaissut jättää sitä väliin tänäkään vuonna. Aika perusviikonloppu ollut, en valita yhtään. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 02 Touko 2010 15:22

Mulla on ollut aika huippuvappu, mistä olen kovin kiitollinen :superhymy:

Jotkut vaput ovat menneet ihan kotona oleillessa, kuten viime vuonna, mutta tänä vuonna ohjelmaa oli ehdottomasti riittämiin. Perjantaina skumppahetki työpaikalla (mulle opetettiin Ilmarissa, että ei kannata sanoa kuohari, koska siitä voi tulla vääriä mielleyhtymiä, joten sanon skumppa :keijo:) ja myöhemmin juhlat kaverin luona. Iltajuhlat olivat vähän vaisut, koska skumppa tekee mut helposti uneliaaksi ja muu porukka oli jotenkin syystä tai toisesta vaisua myös, mutta mikäs siinä oli ollessa, hyvää ruokaa kuitenkin ja seuraa. Lauantaina iltapäiväkahvit kaupungilla ja kesän ensimmäinen ulkojäätelö (appelsiini-kinuski :kuola:) ja tänään vielä iltapäivälounashetki. Ei mitään huippualkoholipitoista, vaikka prosenttejakin on ollut tarjolla.

Parasta on myös se, että juhlan aihetta on riittämiin, kun jostain syystä sataa positiivisia uutisia ja pyyntöjä joka puolelta. :D Näin pitkän ja ikävän talven jälkeen se tuntuu kovin virkistävältä. Oikeastaan vasta tää viikko on ollut ihan loistava, sitä ennen tuntui että kaikki menee pieleen. Tää on varmaan joku planeettojen asento -juttu. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 02 Touko 2010 19:46

Vappu, tuo työläisten juhla, meni töissä :friikki:

Yhen pintaan saavuttiin Simpeleelle ja siellä olko homma olemaan hyvällä mallilla puolen yön aikaan kun soittivat Joutsenosta, että pääsiskö käymään. Yks mies sitä läks yhen aikaan taksilla Joutsenoon ja myö mentiin perässä sit joskus kolmen jälkeen kun oltiin saatu homma valmiiks. Joutsenossa sit vierähti kaheksaan ja mie olin joskun vähän ennen kymmentä nukkumassa. Senverta juhlaa moinen, että eilinen menikin ihan vaan hohhaillessa.

No ei miulla muutakaan suunnitelmia ois ollu.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 03 Touko 2010 18:26

Onpas täällä ollu vilkas päivä. Neljässä ketjussa uusia viestejä. :friikki:

HERÄTYS!!
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 03 Touko 2010 20:20

Hiljainen elämä. Ei ole paljoa juteltavaa, jos vaikka tapaa kaverin kadulla. Niin ei sitä oikein osaa täälläkään kirjoittaa.
Aivotahma.
Yöunet on keikahtaneet aamupäivään ja illat/yöt kudon ja kuuntelen luentoja netistä tai katselen puolella silmällä
koirankoulutusohjelmia netissä. Aika vähiin on käyneet mahdollisuudet, että olisi jotain kirjoitettavaa. Paitsi tietysti
voi aina päivittää minkälaisetn tuotoksen on saanut valmiiksi (nyt on keltainen pikkujakku viimeistelyä vailla valmis)
tai voisi kirjoittaa, että kuuntelin fysiikanluentoa elektroneista, enkä vieläkään oikeasti tajua, että mitä ihmettä ne
oikein on.
Sitten jos jotain sattuu tapahtumaan elämässä, semmoista mistä olisi jotain sanottavaa, niin siihen sitten liittyy niin
voimakkaasti muiden ihmisten tekemiset/sanomiset/tunteet/tuntemattomuudet, ettei niistä viiti kirjoitella julkisesti.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 04 Touko 2010 11:01

Tavallisuudesta poikkeava vappu. Torstai-iltana minä ja Poika suuntasimme yöjunaan. Pojan kaveri liittyi seuraamme Tampereella ja matka jatkui. Uni oli katkonaista, joten oli helpotus, kun pääsimme lopulta aamulla perille määränpäähämme, Pojan kaverin ja kyseisen tytön poikaystävän luo. Perjantaina käytiin kaupungilla. Ilta meni pelaillessa, jutellessa ja juodessa.

Lauantaina nukuin myöhään ja aamu meni koomaillessa, vaikka ei krapula ollutkaan tullut kylään. Illalla katsoimme pari kauhuleffaa. Join lasin viiniä.

Sunnuntaina olikin aika valmistautua paluumatkaan. Päivällä katsoimme taas yhden kauhuleffan. Illalla taas yöjunaan ja maanantai aamuna palasimme Helsinkiin.

Oli mukava vappu. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 04 Touko 2010 15:16

Olipa erilainen vappu.
Sain torstaina iltapäivällä erään melkein 2-vee neidin hoteisiini. Syynä meidän porukoiden muutto seuraavana päivänä, jossa tuommoinen tempperamenttipakkaus on vain tiellä ja hänen rytminsä kuitenkin sekoittuu pahasti. Ilta oli aivan loistava ja kissojenkin kanssa meni ihan suht' okei.

Perjantaina avokälypuoli liittyi seuraamme ja päivä meni hyvin, hyvin nopeasti kaikkien ulkoiluiden, leikkien ja nauramisen merkeissä. Iltapäivästä lähdimme autoilemaan ja kävimme veljen ja seuralaisen kämpillä Hämeenlinnassa hakemassa tavaroita ja pudotimme Tuusiksen pois matkasta uuteen "kotiin". Mieletön meno sellasella ipanalla.
Ja illalla oli ihanan ystäväni 40-vuotisistujaiset. Hän oli kutsunut kourallisen lähimpiä ystäviään istumaan iltaa ja vain olemaan. Ja sitä se totisesti oli. Meitä oli 5 :D Pidimme jokainen puheet ja omistimme sankarille laulun. Tämän jälkeen katsoimme euroviisuja, melodifestivaleneita ja vain todella olimme. Se oli ihanaa!
Hymiömies haki minut sieltä sitten pois ja meinasimme ajaa täällä suuressa kotisityssä örmyjoukon päälle, jotka pitivät vappumarssia keskellä yötä ja keskellä katua. Kivasti meinasivat hypätä alle.

Lauantaina :D Olimme mainostamassa teatteria vapputorilla :D :D Se oli totaalisen uutta!
Mutta niin hauskaa. Oli juupelin kylmä ja aivan kamala tuuli, mutta ei haitannut. Tuli oltua katri helena koivua vasten, kun katos meinasi karata käsistä ja siihen piti nojailla. Hyviä keskusteluja, ihana tunnelma ja niiiiiin kivaa :)

Torilta palattuani nukuin 12 tuntia putkeen :friikkipeukku:
Ja sunnuntai meni treeneissä.

Siinähän sitä oli vappua kerrakseen. Työnjuhla :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 05 Touko 2010 16:28

En osaa enää jaaritella tänne :isosilmä: No mut yritän.


Vappu meni veljenlapsien synttäreillä Tamperseella. Tai perjantai leipoessa ja lauantai reissatessa. Ei tässä tilassa vissiin enää kannata ihan tuollaisia reissuja tehdä, olen vieläkin ihan puhki :epäilevä: Sitä vaan jotenkin kuvitteli, että kun on muuten voinut niin tosi hyvin ja normiarki menee siinä kuin aiemminkin, niin kyllähän tuollaisen jaksaa... kun pelkästään matkoihin meni jotain 8 tuntia :pahis: Joo, oli kotimatkan viimeiset kilometrit aika tuskaista. Ja toissayö ihan hirveä, kun lihakset vyötäröstä polviin jumahti, ja yöllä ei sitten saanut missään asennossa oloa edes siedettäväksi. Lantiota särki niin maan perkeleellisesti koko yön. Alkoi käydä sääliksi niitä, joilla on koko raskausaika moista tuskaa :friikki:


Kovasti menee aika kaiken maailman neuvolakäynneissä sun muissa. Ja lisää vaan pukkaa. On se ihme, kun ei voi lasta pyöräyttää maailmaan pienemmällä häslingillä. Mutta siitä vaikka kakkisketjussa enempi.

Häitäkin on tullut järkkäiltyä, pitäiskö siitäkin sitten jaaritella hääketjussa? :o: Varmaan.

Muuta ei eloon kuulukaan. Tai no, työt *tuttaa taas ihan järjettömästi, mutta siitä kenties enemmän sitten työkuulumisketjussa :virne: Onneksi on työpäivät laskettavissa sormin ja varpain :superhymy:


Yleisesti olo on hieman... sekavahko :sekopää: Oikeastaan vaan odottelen häitä ja äippäloman alkua. Odotellessa aika käy pitkäksi ja vähän hermostuttaakin. Plääh.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 05 Touko 2010 18:45

Aurora B. kirjoitti:En osaa enää jaaritella tänne :isosilmä: No mut yritän.


Vappu meni veljenlapsien synttäreillä Tamperseella.

Tässä kohtaa yritin vielä reagoida että " :kauhistunut: Aukku on ollu Tampereella eikä oo kertonu mitään!!" Ja sitten luin eteenpäin... :virne:

Aurora B. kirjoitti:Tai perjantai leipoessa ja lauantai reissatessa. Ei tässä tilassa vissiin enää kannata ihan tuollaisia reissuja tehdä, olen vieläkin ihan puhki :epäilevä: Sitä vaan jotenkin kuvitteli, että kun on muuten voinut niin tosi hyvin ja normiarki menee siinä kuin aiemminkin, niin kyllähän tuollaisen jaksaa... kun pelkästään matkoihin meni jotain 8 tuntia :pahis: Joo, oli kotimatkan viimeiset kilometrit aika tuskaista. Ja toissayö ihan hirveä, kun lihakset vyötäröstä polviin jumahti, ja yöllä ei sitten saanut missään asennossa oloa edes siedettäväksi. Lantiota särki niin maan perkeleellisesti koko yön. Alkoi käydä sääliksi niitä, joilla on koko raskausaika moista tuskaa :friikki:

:paijaus:

Mulle kuuluu kai ihan hyvää.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 06 Touko 2010 09:57

Jos kuuluu kai ihan hyvää, niin ei voi kovin huonosti mennä, joten se on positiivinen asia :D


Mut juu, oli kyllä melko tiivis paketti se vapunpäivä :p Mut kyllä mä vielä joku kaunis päivä tulen sinne suuntaan pienemmällä hopulla, ja sit on ohjelmaan varattu aikaa kaffitreffeille :D

Olo on intensiivisten venyttelyiden ansiosta jo ihan hyvä, enkä viime yönä herännyt kertaakaan. Paitsi sitten puoli kuuden aikaan, jonka jälkeen en saanut enää unta. Sekään herääminen ei kyllä johtunut säryistä, vaan ihan siitä, että mulla ei ole enää normaalia vuorokausirytmiä. Ei se mitään, kohtuullisen pirteä olen kuitenkin (jopa yllättävän pirteä), vaikka unet on pääosin lyhyitä ja sekalaiseen aikaan :tilt: Paitsi tietty vakioväsy näin aamulla, kun töihin täytyy vääntäytyä :haukotus:


Mulla on polttarit huomenna :isosilmä:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 06 Touko 2010 21:44

Aurora B. kirjoitti:
Mulla on polttarit huomenna :isosilmä:

Eihän sun pitäis sitä vielä tietää :isosilmä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 07 Touko 2010 14:33

Huiijjjuiui, kauheesti tapahtunut täällä :hullu:

Mulle ei kuulu ihmeitä. Olen koko kevään (kevät alkaa tammikuussa!) ollut tasaisesti Lapissa, töissä, Lapissa, töissä jnejne. Nyt se loppui taas hetkeksi, sniif. Naama on ruskee kuin rantojen miehellä, viimeset pari viikkoa oli uskomattomat kelit (miinus vappu) ja reissu muutenkin ah, aika onnistunut.

Nyt sovitellaan taas elämää arkeen, tänään on duuniporukan ryyppäjäiset ja keilailta, joista minä, siis MINÄ, kieltäydyin kohteliaasti, lähinnä henkilökohtaisista syistä. Huomenna toivottavasti tapaan ystävän vuosien takaa, suunnitelmissa mahdollisesti muutama alkoholipitoinen juoma ja sexhibition! :pahasetä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 10 Touko 2010 09:43

Lyyra kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:
Mulla on polttarit huomenna :isosilmä:

Eihän sun pitäis sitä vielä tietää :isosilmä:

Kaverit kaikessa ystävällisyydessään halusivat mun tietävän päivän etukäteen, että osaan varautua. Olikin ihan hyvä, lähdin töistä vähän aikaisemmin, että pääsin kotiin ottamaan torkut. Jaksoi sitten yötä myöten riekkua jopa ihan selvin päin :D


:pilvi:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 10 Touko 2010 20:22

Sunnuntaina tuli lyhennettyä kuusiaidasta latvoja. (Operaatio olikin jäänyt muutamana vuonna suorittamatta ja useita metrejä oli ylimääräistä kasvanut.) Nyt onkin sitten käsi ollut kipeenä ja siihen olen laittanut kylmägeeliä ja Vickiä (tjms).
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 11 Touko 2010 23:07

Liityin facebookiin. Kaikki kaverit sanovat, että siellä on kivaa ja voi jutella ihmisten kanssa ja pitää yhteyttä ja kaikkea kivaa, jee! Mutta. Mä oon nyt muutaman päivän siellä pyöriny aina välillä, enkä edelleenkään ymmärrä sitä touhua. Ootan, että joku pyytää mua kaveriksi. Ootan, että joku kirjottais mulle jotain ja voisin sitte kommentoida. Selaan ja selaan ja selaan kaikkien kavereideni sivuja, enkä löydä sieltä mitään tarpeeksi kivaa, jotta viitsisin kommentoida esim. jonkun statusta. Tai viitsisin katsoa jonkun lomakuvia ilman, että saan samalla selostuksen paikoista ja tapahtumista itse matkalaiselta. Tuntuu, että se facebookkailu on pelkkää huutelemista, eikä mistään voi oikeasti keskustella. Ilme on enimmäkseen :täh: tai :jaaha: kun siellä seikkailen selaamassa toisten tekemisiä ja tuntemuksia. Tässäkö se facebookin ihmeellinen maailma nyt oli?

Tää fordailu on paljon mielenkiintoisempaa. :sydän:

Muuten viikonloppua tässä vaan oottelen, olis jo työviikko ohi. Olisipa kaikki kouluhommatkin tehty ja voisi alkaa niiltä osin kesän vieton. Vielä olis neljä tenttiä ja yks essee kirjotettavana. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 11 Touko 2010 23:29

Eipä se Facebook kovin kummoinen tosiaankaan ole. Ei keskustelua varten tehty ollenkaan. Ilmoitella sielä voi kyllä sellaisille ihmisille joihin ei muuten olisi yhteydessä.

Meni perjantaina rengas sorsasta ja toinenkin tyhjeni vähitellen. Ajelin kotiin ja vaihdettiin (ennalta tilatut) uudet renkaat alle, mutta nehän olivatkin taakse vähän turhan leveät ja jokaisessa montussa otti rengas lokasuojaan. Ei kun vaihtamaan taakse toisenlaista kokoa. No, nyt on sitten varalla kaksi uutta etukumia.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron