Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 12 Touko 2010 11:31

Facebook on ihan kiva paikka tämmösille huutelijoille. :tilt: Vaikka harvemmin tulee kommentoitua
juttuja, kun kaikki kaverit ei oo niin oikeita kavereita, että niille vihtis huudella. On mukava
kuiten, että on mahollisuus olla perillä sellaisten sukulaisten ja tuttujen kuulumisista, joiden kans
ois mieluusti enemmän tekemisissä, muttei vaan osaa/kehtaa olla.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja seiklus » Pe 14 Touko 2010 22:19

itellä tulee feisbookkia käytettyä tosi paljon suomessa asuvien kavereiden ja perheen yhteydenpitoon. seinän sijaan käytän paljon enemmän yksityisviestejä, ni voi pitemmät pätkät viesteissä lörpötellä. ja helppohan kavereidenki on naamakirjan kautta seurata, miten se tyttö ulkomailla pärjää, voivat kuvia katella ja kuulumisia kysellä.
lisäks skypeä tulee tosi tiuhaan käytettyä. onhan se nyt tajuttoman kätevää, että ilmaseks saa maasta toiseenki soiteltua!!
Avatar
seiklus
 
Viestit: 53
Liittynyt: Ke 08 Heinä 2009 23:12
Paikkakunta: Belgium

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 15 Touko 2010 11:21

Shay ja seiklus, nuo onkin hyviä tapoja käyttää facebookia, kun ne on jotain oikeaa tarkotusta varten. Yhteyden pito sukulaisten kanssa tai ulkomaanpuheluiden kalleus on oikeasti kätevä välttää facebookin kautta, mutta en ymmärrä, että mitä järkeä on huudella siellä kavereille ja sit jutella samoista asioista livenä enemmän, kun pelkkä livekeskustelu riittää vallan mainiosti kattamaan ne tiedot mitä jonkun kaverin tekemisistä tarvin. :sori:

No jaa, pitää kai sitä ilmotellakin jotain jos meinaa tänne ilmotteluketjuun horista. :virne:
Oon intoutunu siivoskelemaan taas kaikenlaisia kummallisia juttuja, mitä ei perussiivoukseen kuulu. Viime viikolla siirrettiin hella pois paikoiltaan vihdoin ja siivottiin sieltä takaa. Ei ollut läheskään niin paskaista kuin olisi voinut kuvitella.
Lisäksi olen pessyt yhden peiton ja sohvatyynyn. Sen ainoan sohvatyynyn, koska olisin pessyt useamman jos niitä olisi ollut enemmän.. Huomenna lupasin pestä sohvan päälliset.. sohva kun rakentuu useasta irtotyynystä ja kaikkien päälliset voi pestä koneessa, joten huomenna on niiden aika puhdistua. Lisäksi ajattelin alkaa pestä talvitakkeja kaappiin, kun ne kuivuukin nyt kätevästi kuumassa parvekesaunassa. Ja vielä pitäisi sitten villaviltti pestä pois tuosta sohvalta rotisemasta ja ikkunatkin kaipaavat pesua. Niin ja pakastinkin on melkein tyhjä, joten sulatan sen sitten kun saadaan sieltä syötyä viimesetki pois.

Onpas siivoushommaa.. ainakin viikoksi eteenpäin vaikka joka illalle. :superhymy:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 16 Touko 2010 16:26

Eipä saaneet sohvatyynyt huutia tänäviikonloppuna, kun lähdinkin eilen rilluttelemaan kaverin kanssa. Tarkoitushan oli ottaa vain pari tässä kotiparvekkeella, mutta sitten se jotenkin lipesi mansikkamargaritoihin ja baariin. :vihellys:

Ehkä siivoan sitten ensi viikolla. Ensi viikolla on aina aikaa siivota.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Touko 2010 19:25

Mansikkamargarita :kuola:

Ei mulla muuta. :moro:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 18 Touko 2010 10:34

skray kirjoitti:Ehkä siivoan sitten ensi viikolla. Ensi viikolla on aina aikaa siivota.

Yleensä kuulun samaan siivousryhmään, ensiviikolla sitten. Tämä viikko alkoikin imuroinnilla,
koska kämpässä oli kerrankin tilaa huitasta pölyt pois ilman että rarvitsee puolenmetrin välein
kykkiä nostelemaan tavaroita pois lattialta.
Ihmeellinen avaruus johtui viikonloppukylästelijöiden lähdön aiheuttamasta tyhjiöstä. Tavara-
kasojen ja lattiapetien jälkeen lattia näyttää, no lattialta. Omat roippeeni sain eristettyä
vähemmän siisitisti vaatekmeroon, koska kolmen ihmisen elo pienessä yksiössä ei olisi onnistu-
nut jos olisin levittäytynyt kotiini normaaliin tapaani. Jään miettimään kuinkahan onnistuisin
pitämään moisen järjestyksen nyt kun ei ole vieraiden aiheuttamaa pakkoa.

Sää on ollut ihana (sääretkin on saaneet jo väriä!) ja kylästelijät mainioita. Vaikka vähän
tietysti jossain vaiheessa väsyy, kun kokoajan pitää olla kirjoilla missä muut menee. Vaan
eiköhän viime yönä nukutut 12 tuntia helpottaneet sosiaalisen uuvahtamisen paikkailuun.

Tänään alkaa kesäluennot. Ajattelin aktivoitua kasvatustieteen opintojen parissa. Saas nähdä
sopiiko alan ajattelutapa minun pieneen biologin päähäni. Politiikkan kohdalla toetesin, että
en jaksa opeltella kommunikoimaan ja ajattelemaan moisella kielellä, jota ilmeisesti yhteiskunta-
tieteissä käytetään. Rohkeasti kohti uusia haasteita!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Ti 18 Touko 2010 17:55

Voisin tännekin vähän ilmotella.

Oon siis hengissä, elämä on vähän nahkeaa, mutta silti ainakin teoriassa siedettävää. Tyypin kanssa ollaan lyömässä hynttyitä yhteen, ja koulusta ei tarvii enää vähään aikaan huolehtia. Aikamoisen matalaa profiilia on tullut pidettyä, mutta sopii mulle.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 20 Touko 2010 09:27

Voihan viikonloppu :D

Tänään Hyvinkää, huomenna Tampere :täpinä:
Tampereelta sunnuntaina kotiin :D
Vähän jännittää, kun yöpymispaikan ja koulutuspaikan välillä on n. 2 kilometrin kävelymatka. Toivottavasti sitä väliä ei tarvitse montaa kertaa kulkea.

Kouluttautuminen on hyvästä. Ja odotan niin innolla mitä tuleman pitää. Koulutusten ohella pääsen harrastajateatterifestareille, mikä kiinnostaa myös :D

Eilen oli ensimmäiset ulkoilmatreenit :hymyhali:
Kenttä näytti aivan mahtavalta. Enää pari kuukautta ja saamme alkaa rakentamaan lavasteita. Ja sitten onkin jo melkein ensi-ilta. :o:

Mutta että viikonloppu alkaa tänään! :täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 20 Touko 2010 22:09

Levoton, levoton olo. Vein paperiroskia paperinkeräykseen ja huomasin vieneeni mukana vahingossa myös yhden tärkeän jutun. Dyykkasin paperiroskista puoli tuntia, mutta ei löytynyt.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 20 Touko 2010 22:12

Toivotaan ettei se mennytkään sinne ja löytyy kotoa illalla.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 21 Touko 2010 17:29

Olisin jatkanut tonkimista tänään, mutta pahaksi onneksi paperinkeräyslaatikko tyhjennettiin varhain aamulla. Ei sitä hukattua asiakirjaa ole täältä sisätiloistakaan löytynyt, joten selittelemistä on luvasta.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 21 Touko 2010 22:52

Sain kirjeen Kelan ja toisin kuin Freukkarien biisissä: Saan rahaa. :D

Eivät lähettäneet ohjetta, että mitä sillä pitäisi tehdä... :riips:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 22 Touko 2010 09:21

Kätevä tämä iPod :virne:

Tampere on jees. Eilen pyörähdin syömässä hyvää ituhippiruokaa ja nyt olen suuntaamassa koulutuspajoihin. :keijo:

Marja Tiura oli tilaisuuden avaustilaisuudessa ja jouduin pidättelemään naurua. Lipevän puheen jälkeen en enää pystynyt vaan jouduin nauramaan. Onneksi istuin takarivissä :pepsodent:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 22 Touko 2010 10:12

Ainiin soot täällä. Missähän ravintelissa sitä on käyty. :juoni:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 23 Touko 2010 22:35

iPodista loppui akku :virne:

Tampere oli :sydän:
Koulutuksen jäljiltä olo oli kuin maratonin juosseella - kaikkeni annoin. Olin täysin avoin. Enempää en olisi voinut ja vähempi olisi ollut falskia.
Tajusin siellä jotain uskomattoman tärkeää ja jaoin sen eteenpäin. Ja se riitti repimään mun palasiksi. Jännitti kyllä siinä kohtaa niin paljon, että sen jälkeen olin oksentaa, vaikken ollut syönyt mitään.

Tuliaisina kotiin on myös kissan pureskelema käsi :sydän: :hymyhali:
Ihana!

Voisin asua kyllä Tampereella.

On vähän tapahtumakrapula.
Johtuen siitä avautumisesta.

Ja lauantai-illan helvetin hienoista keskusteluista.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 24 Touko 2010 11:32

Huhheijakkaa kun päässä pyörii niin kaikkea mahdollista. Alkaa nyt ehkä näyttämään siltä, että muutto olisi edessä. Mietin kaikkea miten tavaroiden jako menee (siskon kanssa kun ollaan 4 vuotta yhdessä asuttu, aika paljon tavaraa on ehtinyt kertyä), miten tuparit saadaan järkättyä pienten epämukavuuksien takia, miten iiik apua tuleeko tästä ikinä yhtään mitään herranjumala.

yritän siisen olla ajattelematta ja keskityn lähinnä töihin. Joka ei sekään nyt oikein onnistu. :p
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 24 Touko 2010 11:57

Ehkä rasittavin aamu ikinä. Minulla on ihan kauhea stressi ja ahdistus kaikista kouluhommista, rahajutuista ja ihmissuhteista. Tänään heräsin kuitenkin yllättävän hyvällä mielellä valmiina hoitamaan kaikkia juttuja. Piti mm. soittaa pankkiin ja pyytää todistus opintolainan nostamisesta. Kaikki meni hyvin siihen asti kun se sanoi, että siitä muuten veloitetaan 8, eikä minulla ole tilillä yhtään rahaa, että voinko minä jostain sen 8 sinne hommata niin ne voi asian hoitaa. Ja miten minä reagoin: saan kunnon hermoromahduksen ja alan itkeä hillittömästi. Se pankkineiti meni ihan hiljaiseksi ja lopulta sain ilmaiseksi sen asiakirjan :virne: .En siis ole kovin herkkä ihminen ja enkä itke ihan helposti, joten aika pysäyttävä kokemus aina kun hermot pettää täydellisesti.Mitähän ne siellä pankissa oikein minusta ajattelee :O: .
Minä vihaan stressiä, olen ihan toimintakyvytön ja palasina oleva hermoraunio. Mitähän tästä päivästä vielä tulee :hullu: . Tekisi mieli vaan jäädä kotiin nukkumaan, mutta ei kai se auta kuin lähteä kaupungille toimittamaan asioita.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 24 Touko 2010 13:43

damn kirjoitti:Ja miten minä reagoin: saan kunnon hermoromahduksen ja alan itkeä hillittömästi. Se pankkineiti meni ihan hiljaiseksi ja lopulta sain ilmaiseksi sen asiakirjan :virne: .


:virne: Tuo on kyllä oikeasti älyttömän tehokas tapa hoitaa asioita. Terveisin kerran kokeillut. :keijo:

Mä heräsin vasta vähän aikaa sitten. Herätyskello ei herättänyt ja mä kyllä välillä vilkuilin siihen, että jopas kun ei se aamusarastusvalo ala syttymään, kun kuitenkin alkoi olemaan heräämisfiilis. Nukahdin sitten ja näin siinä kävi. Yöllä on ilmeisesti ollut sähkökatkos. Seetanan kellolanppu. :epäilevä: Pitäisi hommata siihen patterit just näiden tilanteiden varalta. Mitähän ensi yöstä tulee, kun huomenna olisi kerrankin oikeasti aikainen herätys.

Onneksi ei täksipäiväksi ollut sovittuna mitään. Eihän kukaan olisi saanut muhun yhteyttäkään, kun kännykkäkin oli kiinni. Kotona olisi ollut vain paljo puuhasteltavaa ja musta on kiva herätä aikaisemmin, että ehtii vain olla ja ihmetellä ennen toimintaa. Nyt mä sitten ihmettelen loppupäivän.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 24 Touko 2010 14:53

Nugat kirjoitti:
damn kirjoitti:Ja miten minä reagoin: saan kunnon hermoromahduksen ja alan itkeä hillittömästi. Se pankkineiti meni ihan hiljaiseksi ja lopulta sain ilmaiseksi sen asiakirjan :virne: .


:virne: Tuo on kyllä oikeasti älyttömän tehokas tapa hoitaa asioita. Terveisin kerran kokeillut. :keijo:

Tai sitten nostaa ihan normi älämölö. Viime keväänä (vaimilloinsenytoli?) kun oli Sammolla uudet hienot ja mädät Tanskanmaan skigge böy -purkkaviritelmät otettu käyttöön niin ei onnannut oikein mikään nettipankissaan niin löin äiteelle parikymppisen näppiin ja pyysin laittamaan tilille konttorissa kun oli muutenkin käymässä kaupunnilla. Pankissa sitten kun selvisi pankkineidille että ollaan eri henkilön tilille laittamassa rahua, olisivat veloittaneet 6 siitä lystistä. Äiti mainitsi siihen että onpa ihmeellistä kuinka nettipankkinsa on ihan jojossa ja sitten ollaan vaan konttorissa nyhtämässä rahaa: äkkiä muuttui asiakaspalvelijan mieli ja totesi nopeasti ettei tämä nyt tällä kertaa maksakaan mitään. :virne:

Mutta asiaa sivuten, ei noissa pankkien palveluiden hinnoittelussa ole nykyään enää mitään järkeä. Kaikki menee vaan nettiin, konttorien miehitystä siihen vedoten karsitaan, ja etenkin erityisesti eläkeläisiltä ja muilta vanhoilta nyhdetään jo muutenkin pienistä eläkkeistä palvelumaksuina törkyiset summat. :friikkipeukku:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 24 Touko 2010 14:55

Emeritus kirjoitti:Mutta asiaa sivuten, ei noissa pankkien palveluiden hinnoittelussa ole nykyään enää mitään järkeä. Kaikki menee vaan nettiin, konttorien miehitystä siihen vedoten karsitaan, ja etenkin erityisesti eläkeläisiltä ja muilta vanhoilta nyhdetään jo muutenkin pienistä eläkkeistä palvelumaksuina törkyiset summat. :friikkipeukku:


Samaa mieltä. Etenkin kun viime vuonna sain samanlaisen lappusen ihan ilman mitään maksua. :epäilevä:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 24 Touko 2010 17:30

Halusin aloittaa uuden keskustelun aiheesta 'ihmissuhteiden faux pas', mutta hoksasin sen olevan
minun kirjoittamanani aivan liian provokatiivinen ja epäintellektuelli tälle foorumille. Pitäsiköhän
lähteä Demiin...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 25 Touko 2010 16:19

Ugh, meni hermo taas facebookissa. Oli yhdellä FB-frendillä päivityksenä:
"Muista nainen aina kun mäkätät jossain on nainen
joka osaa käytää suutaan viisaamminkin, aina kun lyöt, jossain on
nainen joka osaa käyttää käsiään muuhunkin, aina kun ilmaiset
mielipiteesi, jossain on nainen joka osaa olla vaiti. WORD!"
...aika pitkälti mun huumori riittää tällaisiin, mutta nyt meni yli. Mä yritin miettiä, että olisko vaan provoamista, mutta aloin nyt kelailee että tuskin on. Ei tietenkään saa nainen lyödä, mutta noin muuten, COME OOOOON!

Otanko nyt liian herkästi itteeni? Vaikka ei se mulle oo suunnattukaan, sinänsä.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 25 Touko 2010 20:35

theia kirjoitti:Ugh, meni hermo taas facebookissa. Oli yhdellä FB-frendillä päivityksenä:
"Muista nainen aina kun mäkätät jossain on nainen
joka osaa käytää suutaan viisaamminkin, aina kun lyöt, jossain on
nainen joka osaa käyttää käsiään muuhunkin, aina kun ilmaiset
mielipiteesi, jossain on nainen joka osaa olla vaiti. WORD!"
...aika pitkälti mun huumori riittää tällaisiin, mutta nyt meni yli. Mä yritin miettiä, että olisko vaan provoamista, mutta aloin nyt kelailee että tuskin on. Ei tietenkään saa nainen lyödä, mutta noin muuten, COME OOOOON!

Otanko nyt liian herkästi itteeni? Vaikka ei se mulle oo suunnattukaan, sinänsä.

Joillekin naisille tuo on ihan aiheellinen muistutus... Ei siitä kannata itseensä ottaa. :tilt: Tiedän sellaisia
kanssasisaria, jotka möykkäävät ja mäkättävät lakkaamatta ja alistavat miestään. Ei se aina ole miehissä
vika. Ehkä tuo mielipiteen ilmaiseminen on vähän liikaa, mutta ei sitä mielipidettään kannata kaikissa
asioissa äänekkäästi ilmaista, ainakaan miehelle. Se on se sukupuolten välinen ero... Toisinaan on
parempi olla hiljaa ja huomauttamatta joka vitun asiasta.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heidiz » Pe 28 Touko 2010 11:46

Terve vaan kaikille!

Tänään on taas ilmeisesti tyyyyylsä ja piiiiiitkä perjantai, koska yökin meni valvoessa ja nyt tähän aikaan on jo tylsää.
Voisin toki siivota ja tehdä kaikkea hyödyllistä, mutta ei kiinnosta, ei niin millään.

Täytyisi lähteä ostamaan äidille 40-vuotis synttärilahjaa. Juhlia on kuulema turha odottaa, koska itse sankari
aikoo siivota varastohuonetta ja mennä loppupäiväksi kellariin piiloon viinipullon kanssa. Pientä kriisiä ilmeisesti sille pukkaa,
vaikka onkin niin nuori!

Huoh, menisippä tämä päivä nopeasti ohi.
heidiz
 
Viestit: 55
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:37
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Pe 28 Touko 2010 12:05

Pääsen tekemään kieliharjottelun! :pomppuhymy: Sain au-pair paikan Canterburysta, lähen sinne ens keskiviikkoiltana ja olen elokuun ekalle viikolle asti. Jei. :aukku:
Ei tarvikaan maata taas koko kesää toimettomana mökillä, vaan voi maata ulkomailla! :tilt: Nyt pitäis vaan osata pakata sopivasti. Ja järjestää muutenkin elämä kuosiin täällä, hammaslääkärissäkin pitää vielä käydä tiistaina. Ja käydä kai Kelalla ensin. Juhlia läksiäiset. Pakata uudestaan.

Jänskättää!!! :sekopää:
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron