Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 14 Touko 2010 19:15

Lyyra kirjoitti:Juttelin siskoni kanssa aiemmin, ja sympatiaa ei juuri herunut. Vaikka tiedänkin, että nukkumattomuus on työnantajan kannalta täysin irrelevantti syy jättää menemättä töihin, niin en kai minä sitä halua kuulla kun itku silmässä tihrustan paskaa elämääni.

Oisko siskon pitäny sit valehdella vai mitä? :riips: Vai riittääkö jos sanoo että "voi parkaa"

Nukkumattomuus voi olla kyl ikäväää. Onneks ei omallle kohdalle oo useampaa yötä sattunu putkeen moista.

Mut miten hei muuten on, että kun maksimi yhtämittanen työ on 19 tuntia ja minimi lepoaika on 5 tuntia, niin lasketaanko työmatkat pois lepoajasta vai not? Käytännössä meillä työmatkat on kuulunu lepoaikaan. Se on vaan joskus vähän ikävää jos lähtee kahelta töistä, ajaa tunnin kotiin, käy suihkussa ja syö, nukkuu pari tuntia tai alle ja sit taas posottaa tunnin verran seiskaks takasi tehtaalle. Sillon yleensä pikkusen väsyttää :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 14 Touko 2010 22:41

Ei siskon ois tarvinu valehdella, mutta ois se nyt voinu vaikka koittaa jotenki lievittää sitä mun jo valmista syyllisyyden ja paskan ihmisen oloa. Lisäksi mua vituttaa kun tulee semmonen olo, että mua pidetään jotenkin tyhmänä ja naiivina. Aivan kuin en tietäis, että se väsy on huono syy. Sitä paitsi säälin ja sympatian välillä on ihan selvä ero. "Voi parkaa" on sääliä, ja sitä en kiitti kaipaa.

In other news, hakemani maisteriohjelman tulokset ei sitten tulleetkaan tänään. Sen sijaan hakuaikaa on jatkettu 16.5. asti. Mitä helvettiä sekin nyt sitten oikein tarkoittaa? Onko loistavat hakemukset muuttuneet haastatteluvaiheessa paskoiksi? Eikö haastateltavia ole saatu kiinni? Mikä juttu tää oikein on? Onko mussa jotain vikaa? :hämillään: :sori: :riips: :friikkipomppu:

Mulla ei just hermot ihan kauheesti kestäis tämmöstä löysässä hirressä roikkumista, kun ne happy pillsitki lopetettiin. :hiki:

Että mua ahistaa taas nämä asiat ihan liikaa. :moro:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 14 Touko 2010 23:54

Kävin työhaastiksessa ja rehtori sanoi ihan suoraan, että olet varsin potentiaalinen hakija ja aika lailla niiden kuuden joukossa, josta se tyyppi sitten otetaan. :D Vaikutti ainakin ensituntumalta sellaiselta ihmiseltä, että meidän välillä oli ihan toimivaa kemiaa. Molemmilla tietysti tilanteesta johtuvaa korulauseilua vähän seassa, mutta pelihän se on. :D

Ihan mielelläni ottaisin tuon haasteen vastaan. Tää työnhaku/Kelan kanssa asiointi on aika tylsää jo (nyt).
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Su 16 Touko 2010 16:31

Nyt on pari viikkoa toimistohommia takana, enkä osaa vielä päättää pidänkö enemmän toimistohommista vai kaupan asiakaspalvelutyöstä. Asiakaspalvelu on paljon toiminnallisempaa ja aktiivisempaa, kiva jutella niiden asiakkaiden kanssa ja olla menossa mukana. Toisaalta toimistossa on kiva olla, kun ei ole niitä valittavia asiakkaita ja homma kuitenkin vastaa vähän sellaista, mitä voisin kuvitella joskus oikeastikin tekeväni.. Mutta haluanko istua koko loppuelämäni toimistossa koneen ääressä vai teenkö niitä asiakaspalvelutöitä.. Onneksi on vielä kaksi kuukautta ja pari viikkoa jäljellä tätä, jotta osaan sitten joskus valmistumisen jälkeen päättää, josko niitä oman alan hommia sitten hakisi.

Mielenkiintoista tämä työn kannalta, kun aina olen kuvitellut haluavani siistin sisätyön, mutta nyt olenkin ehkä enemmän palvelualan kannalla. :raps:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 16 Touko 2010 22:53

Joo-o. En kuvitellut työmotivaationi kykenevän enää menemään enempää miinukselle, mutta kummasti niin on käynyt. Mun on AIVAN PAKKO saada jompikumpi niistä Jklän jutuista, opiskelu- tai työpaikka. Tai jos kumpikaan ei niistä tärppää, niin sitten Tampereelta jotain muuta. Ulkomaille en pysty vielä lähtemään, vaikka draivia oiski. On juttuja vielä selviteltävänä. Aikaisintaan 2011 vois ehkä miettiä sitä pysyvää lähtöä, ellei Jklästä tosiaan kuulu jotain hyviä uutisia. Jos sieltä kuuluu, lähtö lykkääntyy siitäkin pidemmälle.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 18 Touko 2010 15:36

Lyyra kirjoitti:In other news, hakemani maisteriohjelman tulokset ei sitten tulleetkaan tänään. Sen sijaan hakuaikaa on jatkettu 16.5. asti. Mitä helvettiä sekin nyt sitten oikein tarkoittaa? Onko loistavat hakemukset muuttuneet haastatteluvaiheessa paskoiksi? Eikö haastateltavia ole saatu kiinni? Mikä juttu tää oikein on? Onko mussa jotain vikaa?

Tänään tuli viesti! Sain opiskelupaikan! :woohoo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 18 Touko 2010 18:39

Hyvä Lyyra! Onnittelut! :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 18 Touko 2010 20:12

Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:In other news, hakemani maisteriohjelman tulokset ei sitten tulleetkaan tänään. Sen sijaan hakuaikaa on jatkettu 16.5. asti. Mitä helvettiä sekin nyt sitten oikein tarkoittaa? Onko loistavat hakemukset muuttuneet haastatteluvaiheessa paskoiksi? Eikö haastateltavia ole saatu kiinni? Mikä juttu tää oikein on? Onko mussa jotain vikaa?

Tänään tuli viesti! Sain opiskelupaikan! :woohoo:


Hienoa, hienoa, hienoa. :D
:taputus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 18 Touko 2010 21:40

Lyrtsi, paljon onnea! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 18 Touko 2010 21:57

Onnittelut opiskelupaikasta.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 18 Touko 2010 21:59

Onnea Lyyra! :D

Täähän on oikeen hyvä juttu :tilt: Syksylläkö alkaa puurtaminen sit?
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 19 Touko 2010 10:52

Onnittelut Lyyralle! :D
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ke 19 Touko 2010 16:56

Jee, suuret onnittelut! :hymyhali:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 19 Touko 2010 20:37

Kävin töissä morjenstamassa ja sain selville tulevasta. Ei ainakaan kesän aikana töitä. :huoh: Kyllä mä vähän ajattelin jo alussa, että tilanne on pahempi kuin mitä ääneen sanottiin, mutta halusin kuitenkin uskoa tilanteen olevan vain hetkellinen. Ärsyttää, kun koko tilanne on lähtösin asiakkaan saamattomuudesta ja typeryydestä, siinä kärsii sitten koko meidän porukka.

Muuten oli mukava käydä katsomassa mitä ne on saanu aikaan ja mitä muille kuuluu. :) Kyllä niitä ikävä tulee.

Nyt pitäisi sitten miettiä tulevaa. Kesän aion edelleen jatkaa lomailulinjalla, kerrankin siihen on uskomattoman mahtava mahdollisuus. :tilt: Kuitenkin tekisi mieli tehdä jotain mieltä virkistävää ja ajattelutoimintaa vaativaa. :virne: Ai kun jossain olisi kesällä jotain kivoja oman alan ja muita kädentaidon kursseja... piirtämistä ja sen sellaista. Myös pianonsoiton aloittaminen uudestaan vähän kutkuttaisi mieltä. Mutta voiko sitä tällä iällä enää? :O: No joo, totta kai voi, mutta kun... :keijo: Ihan että omaksi iloksi osaisi soitella näppärämmin.

Täytyy yrittää selvittää koulutuspaikkoja syksyksi. Ihan vain varalle ja valmiiksi. Jatkokoulutukseen olen kuitenkin aina ajatellut meneväni jossain vaiheessa. Ehkä se vaihe on nyt? Toisaalta pääsin työelämän makuun. Rahaa... :seko Mutta ehkä kuitenkin kannattaisi opiskella nyt kun on vielä nuori ja reipas ja...äääääh kun ei pysty tietämään. :sekopää:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Ke 19 Touko 2010 22:23

Hienoa Lyyra! :)

Mä tunnen itseni niin lusmuksi ja laiskaksi paskaksi, ettei ole tosikaan. Vatuttaa suunnattomasti, kun en vaan saa aikaiseksi mitään kouluhommien tekemiseen viittaavaakaan. Perjantaina olis tentti, en ole vielä lukenut. Maanantaina olis tentti, mulla ei ole edes kirjaa siihen, mitä lukea. Vielä ensi torstaina ja perjantaina olis tentit, eikä niistäkään oikein mitään hajua. Lisäksi pitäisi vielä yksi lyhyt essee vääntää ja sen meinaan saadakin aikaiseksi. Jospa pääsisi edes yhdestä näistä tenteistä läpi nyt, olisi sitten syksyllä vähemmän uusittavia syksyllä.
Ansaitsen potkun perseelle ensin vain laiskuuden vuoksi, sitten vielä antamaan lisäpotkua tälle vuoden kirille.

Harjottelussa on ihan kivaa, kun on vähä enemmän tekemistä nyt. Tosin en vieläkään osaa päättää onko kaupassa työskentely kivempaa ku toi toimistohomma. :tilt:
Varsinkin kun siellä toimistossa on koko ajan +29 astetta tai enemmän, vaikka kolme tuuletinta huutaa hoosiannaa aamusta iltaan ja ovet on auki käytävään ja viereiseen työhuoneeseen sekä ikkuna auki niin ammollaan kuin sen saa. :keijo:
Onneksi tänään tuli mailia, että jos työhuoneessa on yli +28, saa pitää noin 10 minuutin tauon joka tunti ja pitää muistaa juoda kunnolla vettä ja käydä tuulettumassa välillä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 20 Touko 2010 09:10

Lyyrikkä :hymyhali:


Työmotivaatio ei ole noussut tuhkasta Feenix-linnun lailla. Ei ole värähtänytkään. Kuollut kuin kivi. Dööd. Sleeping with the fishes. Pomo sen sijaan on herännyt tajuamaan, etten ole täällä enää kuin pari viikkoa. Äijä latoo mun pöydänkulmalle koko ajan lisää hommaa, paniikissa näemmä, koska ei yhtään katso, mitä siihen tuuppii. Ihan älyttömiä juttuja, jotka voisi tehdä ihan hyvin itsekin. Sitten kun teen niitä hissuksiin alta pois, niin se kiittää joka kerta :o: Raukka on varmaan tulossa hulluksi. Kesä nimittäin tulee olemaan näille tänne jääville aivan järkyttävää aikaa. Pomo jo puolitosissaan kysyi, että enkö voisi jäädä vielä kesäkuuksi töihin. EN! "No mä nyt ajattelin kuitenkin kysyä... :huoh: ".

:p

Mä en tiedä, minkä jumalien suuntaan pitäisi kumarrella ja kenelle lähettää uhrilahjoja siitä hyvästä, että pääsen täältä pois. Vaikka tässä on kovasti opeteltu ottamaan työt löysin rantein, niin kesällä olisi taatusti pää taas räjähtänyt. Muu porukka kulkee täällä :bubbles: :sekopää: :friikki: :itku: naamalla. Hullut yrittää vieläkin tehdä kaikki hommat, mitä eteen tulee. Mitattavissa oleva työmäärä kasvoi huhtikuussa yli 50 % viime vuoden vastaavaan verrattuna, henkilöstöä on 40 % vähemmän. Okei, viime kevät oli aika hiljaista aikaa, mutta ei nyt sentään noin hiljaista. Kovat on tehokkuuden parantamisvaatimukset firman johdolla. Tuohon kun lisää kesälomat ja uudet lomarahavapaat... Soronoo, sano. Menivät niin pitkälle, että kutsuivat 61-vuotiaan pois potkitun kesätöihin tänne. Tyyppi asetti ehdoksi 2 vuoden määräaikaissopparin, että pääsisi sen jälkeen kunnialla eläkkeelle, niin ei kelvannut firmalle. Joten ei tule kesätyöntekijää :pahis: Ihan oikein firmalle. Työkavereita käy kyllä pahasti sääliksi.

Nyt mulla olisi pomon häirisjuttujen lisäksi tehtävänä yksi iso projekti, joka mun pitäisi saada valmiiksi 2 viikossa. Näkis vaan :keijo: Mä päätin kyllä tehdä niin paljon kuin jaksan ja huvittaa, mutta kesken tuo jää. Sääliksi käy sitä, joka sen joutuu loppuun viemään. Mikään ei ole niin rasittavaa, kuin tehdä toisen kesken jäänyt projekti. Pomo katselee mua alta kulmain, kun se tuo noita häirisjuttuja mun pöydälle ja pyytää tekemään, johon minä "Tottakai :keijo: ". Ei se vissiin tajua. Mulla sentään on hauskaa :keijo:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 20 Touko 2010 09:20

Lyyralle älyttömästi onnea opiskelupaikasta :D

Aukku :keijo: Ne soittaa sulle kuukausi Tyypin maailmaantulon jälkeen ja kinuaa töihin :epäilevä:

Mun töirintama lähestyy.
1.6. on kirjoitettu papereihin aloituspäiväksi.
:täpinä:
Neljä tuntia/päivä alussa ja sitä lisätään vähän kerrallaan.
Ei huono :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 20 Touko 2010 12:11

Olen jo Lyyraa onnitellut mutta onnittelut vielä Aurora B:lle :D ... joka pystyi siihen jota niin moni on yrittänyt, mutta kaikki työpaikallaan yhä sijaitsevat epäonnistuivat. Mukaanlukien minä :huoh:

Nooh, vähän vakavampia aiheita: olen miettinyt ammattiliiton vaihtoa. Nykyinen vain tuntuu inisevän ja vikisevän, kun taas se mihin nämä muut työntekijät kuuluvat murisee ja ärjyy. Lisäksi edut olisivat paremmat ja tuntuu viestintäkin toimivan paremmin :raps:

Mietityttää vain ottavatko vuokratyöläisiäkin vastaan vai pitääkö olla ihan oikea prole...
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 20 Touko 2010 20:47

Kiiitti onnitteluista. En oo vaan taaskaan mitenkään ite mukana niissä. En oikein tiedä onko tämä nyt hyvä vai huono juttu (vaikka uutisen saatuani tuuletinkin). Muuttojutut ja rahajutut ahistaa. :huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 21 Touko 2010 09:01

Lyyra kirjoitti:Kiiitti onnitteluista. En oo vaan taaskaan mitenkään ite mukana niissä. En oikein tiedä onko tämä nyt hyvä vai huono juttu (vaikka uutisen saatuani tuuletinkin). Muuttojutut ja rahajutut ahistaa. :huoh:

Itsekin aikoinaan samanlaisessa tilanteessa olleena (työ ja raha vs. epävarma tulevaisuus ja köyhyys) voin sanoa että jos oikeasti tuntuu siltä että pälli hajoaa, psyyke pirstoutuu ja fysiikka pettää, niin muutos kannattaa ehdottomasti.

Anna palaa, Lyyra.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 21 Touko 2010 21:00

Hämmentävän paljon kaikkea on teille taas sattunut ja tapahtunut työ ja opiskelurintamalla.
Muutoksen tuulia?
Mä en tiiä sainko mä työkeikan. Laitoin hakemuksen. Tyyppi kysy s-postilla,että koskas tarkalleen
mulla ois vapaata. Vastasin. Reilun viikon perästä kysytään, että voitko kirjoittaa lisää tästä jutusta
niinkun nyt, kun pitäis saada tiedote valmiiksi...
Ei kuitenkaan viititä kerota, että moi me valkattiin sut, että katotaan noista päivistä vielä tarkemmin
kun meidän kuviot on vähän auki. Ei oo lupausta mihinkään suuntaan. Entä jos mä vaikka päätän lähteä
kesäksi Intiaan kun ei ole mitään mikä pidättelisi täällä. (on kyllä, mutta ei ne voi sitä tietää...)

Kommunikaatio on niin vaikiaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 21 Touko 2010 21:54

Äh. Olen toivottoman paljon myöhässä kouluihin hausta. :huoh: En tiedä kannattaako edes soitella erään opiskelupaikan perään, haut ovat päättyneet yli kuukausi sitten ja aloituspaikkoja on hurjat kymmenen. Varmasti löytyy hyviä hakijoita tuohon määrään, joten tilaa syksyllä tuskin enää löytyy. :sori: Olisin voinut kuvitella olevani hyvillä sijoilla perustutkintoni takia.

Kyrsii kyrsii kyrsii... olisin vaihtanut työpaikan tuohon tutkintoon. :pillitys: Tulevaisuus on pelottavalla tavalla tyhjä ja avoin. Jossittelu ei auta yhtään, mutta jos olisin tiennyt tulevan työtilanteen aikaisemmin olisin saattanut osata toimia.

Iltamasennusta... ehkä nukutun yön jälkeen on mieli selkeämpi.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 23 Touko 2010 08:42

Jos on motivaatitota niin aina kannattaa soittaa tai mennä käymään.
Kehoitan näin vaikka itse kannatan tasapuolista kohtelua kaikille,
samoja sääntöjä hakuihin ja muita, niin silti tiedän monta tapausta,
jotka on tulleet kouluihin vähän niinkuin takaoven kautta.
Eikä takaovesta voi tietää jos ei kysy.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 23 Touko 2010 16:57

Täytyy alkaa viimeistään lukukauden alussa soittelemaan kyseiseen kouluun. Saattaahan käydä niinkin, että joku valituista päättääkin olla menemättä opiskelemaan sinne. Tai ehkä tosiaan kannattaisi soitella jo nyt. :O: Harmi että olen niin saamaton taukki tällaisissa asioissa. Jään aina pohtimaan ja vääntämään ja kääntämään asioita ja kehtaakohan sitä nyt, varsinkin tässä tilanteessa. Musta tuntuu niin typerältä alkaa itseään tyrkyttämään myöhässä, kun kerran haut ja kokeet ovat olleet päivänä x, niin se on sitten silloin turha myöhemmin inistä, piste. Mutta takaovesta on näköjään mahdollista livahtaa. Tyhmää, mutta mahdollisuutta antavaa.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 24 Touko 2010 01:43

Sullahan on kuitenkin hyvä perustelu, miksi et ollut hakemassa kaikkien muiden kanssa ajallaan.
Työkuviot muuttuvat ja on enneminkin osoitus motivaatiosta ja reippaudesta tarttua heti toimeen,
eikä odotella vuotta, että kaikki oikeat kuviot osuu kohdalleen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron