Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 24 Huhti 2010 13:01

Tässä taas eräänä yönä näin melko jännää ja mielenkiintoista unta, mutten muista siitä mitään muuta kuin, että jossain vaiheessa huomasin näkeväni unta. Kehaisin sitten jollekin muulle unessa olevalle tyypille, että "pystyn heräämään unesta milloin vaan haluan". Aloin sitten huutamaan itselleni, että "Herää Suvi, herää!" (vähän niin kuin Disneyn piirretyssä Liisa Ihmemaassa). En tietääkseni herännyt. Jossain vaiheessa kuitenkin ainakin luulin säpsähtäväni hetkeksi hereille, mutta uni kuitenkin vaan jatkui. Päätin sitten, että jos en saa itseäni hereille, taidan ruveta lentämään. Ja minähän lensin, ilman siipiä tai mitään muita apuja. Se oli kivaa. :hullu:

Viime yönä jouduin siskoni tai kaverini kanssa Oziin. :kauhistunut: Augustus Hill oli yhteinen tukihenkilömme. (Tai siis se sponsor, joka opastaa sitä vastatullutta tyyppiä.) Koska olimme naisia, meille oli varattu oma shoppailuosasto. :friikkipeukku: Päivän päätteeksi kaikista maailman ihmisistä Heikki "Hector" Harma, piti meille jumppatuokion. "Jumppa" oli siis sitä, että hän soitti ja lauloi kitaran kanssa omia biisejään, eli ei eronnut hirveästi jostain akustisesta keikasta. Minä kuitenkin huomasin, että olin unohtanut vaihtaa jumppavaatteet päälle, ja minun täytyi mennä oven taakse piiloon vaihtamaan ne. Kuitenkin vaihdoin jumppavaatteiden sijaan yöpuvun. Piti vaihtaa taas uudelleen, eikä ikinä mennyt oikein. Tämän takia sitten missasin suurimman osan "jumpasta" ja kaikki parhaat biisit. Tämä oli siis pahinta, mitä minulle tapahtui Ozissa. :isosilmä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 19 Touko 2010 21:42

Viime viikolla näin kolme yötä peräkkäin taas niin hassuja unia, että aloin itsekin miettiä mitäköhän sieniä olen viime aikoina vetänyt. :friikki:

Ensimmäisessä unessa olin kahvilassa. Huomasin tiskillä pienen leluapinan (tai pingviinin?), ja jostain syystä minun piti "pelastaa" se sieltä kahvilasta. Ja minähän pelastin sen ja vein kotiini. Kokeilin apinan turkkia, ja se oli ihan kuiva, vähän niin kuin kukkamulta. Tästä jotenkin päättelin, että minun kannattaisi kastella se. No, otin kastelukannun esiin ja kaadoin vettä apinan päälle. :keijo: Yllätyksekseni se alkoi heräillä henkiin. Annoin apinalle vielä äidillisen pusun, ja se heräsi eloon lopullisesti. Mietin, että nyt olin tavallaan adoptoinut apinan, ja että mitäköhän ihmettä teen sen kanssa. Onneksi samalla viikolla olisi helatorstai, niin saisin yhden vapaapäivän miettimiseen. Juuri kun olin pohtimassa pitäisikö jäädä mammalomalle, herätyskello soi. :friikkipeukku:

Seuraavassa unessa olin jälleen Rammsteinin keikalla, ja taas siellä mukana oli se sama kaverini, joka ei voi sietää Rammsteinia. Aluksi oli porukassa myös kaverini sisko ja hänen miehensä, jotka ovat Rammstein-faneja. He kuitenkin lähtivät ennen kuin keikka oli kunnolla alkanutkaan, koska heillä oli ikävä lastaan ja he lähtivät hoitamaan häntä. Meillä oli muuten aika surkeat paikat; Konserttipaikan ulkopuolella, jossain kivisillä rappusilla. :friikkipeukku: Musat sinne kuuluivat kuitenkin ihan hyvin, esim. Michael Jackson lauloi Man In The Mirrorin. Ehkä se olikin vasta "alkumusaa" eikä varsinainen keikka ollut vielä edes alkanut.

No, lopulta uskaltauduimme myös sisään, ja huomasimme, että tyhjiä paikkoja oli vaikka kuinka paljon. (Pelkkiä istumapaikkoja tosin.) Istuuduimme penkeille keskelle salia. Keikan edetessä vaihdoimme paikkaa koko ajan. Lopulta päädyimme salin sivuun, jossa yllätyksekseni oli paljon meidän työporukkaa, ja taas yksi Rammstein-vihaaja. He vaan hengailivat siellä, piirtelivät, soittelivat lapsilleen yms. eivätkä tuntuneet olevan hirveän kiinnostuneita itse keikasta, kunnes tuli todella erikoinen biisi. (Siis Rammsteinille.) Se oli hidas pitkä balladi, vähän ehkä venäläistyylistä iskelmää muistuttava, mutta se oli mukamas joku Rammsteinin tunnetuimmista biisistä. Vielä hassumpaa tässä oli se, että koko biisi oli suomennettu kertosäettä lukuun ottamatta, ja vielä hyvin. :O: (Kertosäe oli venäjäksi.) Toiselle seinälle heijastui biisin sanat, ja niiden taustalla pyöri joku oikeasti koskettava video. Koko yleisö lauloi kauniisti mukana biisin sanoja, ja se oli hienoa. :tilt:

Keikkaan tuli tauko, ja itse ainakin luulin, että nyt bändin kamat ovat paskana. Ovi backstagelle oli auki, ja yleisö näki kaiken, mitä siellä tapahtui, tai siis kaiken mitä ovesta voi nähdä. Bändi näytti neuvottelevan kuumeisesti, kunnes yhtäkkiä kuului huuto: "Me löydettiin tuolta taloyhtiön haltuun otetusta huoneistosta tällainen Kristuksen symboli!" :O: Sen jälkeen he toivat verisen, hirtetyn ruumiin esiin. Hetken ehdin jo säikähtää, mutta sitten muistin, että olin ollut Rammsteinin keikalla aikaisemminkin, ja tämä "kuului show'hun". Ruumis nostettiin kattoon ja se päätyi lopulta minun taakseni. :friikki: Taas alkoi, joku venäläistyyppinen biisi. (Ensin luulin, että se oli joku oikeasti Rammsteinin biisi uudella sovituksella, mutta eipä ollutkaan.) Sitten herätyskello soi, heräsin ja unen viimeinen biisi soi jonkin aikaa päässäni. :p

Viimeisessä unessa tapahtui todella paljon kaikkea muutakin, mutta sen tuloksena päädyin Korkeasaareen parannuksen tehneen iäkkään huumekauppiaan tms. kanssa. Nyt vaan Korkeasaari, tai ainakin osa siitä oli siirretty Messukeskusta muistuttavaan rakennukseen. Kiertelimme vähän aikaa, ja istuimme kallioille. Huomasimme kuitenkin itse olevamme aitauksessa, jossa oli jotain kalliolla kiipeileviä sorkkaeläimiä (jotain vuorikauriin tapaisia kai) ja ne tulivat ihan lähelle tutkailemaan meitä. Ei siinä mitään, kalliolla oli edelleenkin ihan leppoisaa istua. Äkkiä saatiin kuitenkin jotain äksöniä aitaukseen, kun jostain hyökkäsi kettu ja tappoi yhden niistä "kauriista". Kettu ei kuitenkaan ollut mikä tahansa kettu: sillä oli siivet selässä, joilla se liiteli nopeasti, mutta kuitenkin melko matalalla. Siivet nopeuttivat huomattavasti ketun saalistusta. Mietiskelin, että kaikennäköistä elukkaa sitä maailmassa onkin ( :friikki: ), enkä yhtään ihmetellyt miksi saalistaja oli samassa aitauksessa saalistettavien kanssa, (ja miksi kettu ylipäänsä tappoi sen eläimen, koska eiväthän ne mitään vuorikauriita syö).

Lähdimme pois kallioilta toiseen päähän aitausta, joka oli muuttunut hiekkakentäksi. Siellä oli pikkulava, jolla esiintyi The Walker Brothers Aija Puurtisen kanssa. Niin joo, ja Scott Walker oli rumpalina. Yleisöä oli ehkä noin kymmenkunta papparaista (ehkä faijan kavereita), joista osa lähti keikan edetessä pois. Puurtinen seisoi lavan etuosassa pianon kanssa, ja lauloi suurimman osan biiseistä. Piano oli niin suuri, että se peitti taakseen melkein koko bändin, ja jouduin kuikuilemaan ja vaihtamaan useasti paikkaa, että näkisin bändin kokonaisuudessaan. Piano tuntui kuitenkin mistä kulmasta tahansa katsottuna olevan koko ajan tiellä. :friikki: Joka tapauksessa Scott Walkerkin pääsi laulamaan ainakin keikan aloitusbiisin, ja olin siitä iloinen. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 19 Touko 2010 21:56

Suvin unet on aina mahtavia. :hymyhali:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Dnd » To 20 Touko 2010 20:27

Näin unta että heräsin (tämähän oli kuin Eppujen biisistä) ja keskelle huonetta oli ilmestynyt wc:n roskaämpäri. Mietiskelin, että mitenkäs se tuohon on tullut, kun huoneeseen pöllähti talonmies, joka sanoi tuoneensa sen siihen siltä varalta, että kyseisestä kohdasta katon läpi tulee vettä. :p

Toisessa unessa kävelimme pientä tietä veljeni kanssa ja sisko käveli hieman takanamme. Vastaan tuli auto joka ajoi ohitsemme ja tämän jälkeen kohti siskoa. Sisko meni tien penkalle ja väisti juuri ja juuri auton joka tuli nyt sinne päin, taas kohti häntä, ja ajoi metsään. Kysyin siskolta onko kaikki ok ja nostin hänet olkapäälleni. :p (Yllättävän pieni oli, vaikka pikkusisko onkin.)

En heti kirjoittanut ylös ja unohdinkin jo osan unesta. Harmi kyllä. Sen muistan että siinä oli toimintaa ja siihen liittyivät nämä autoilleet kännikalat/huumehiipparit olennaisesti.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 25 Touko 2010 18:37

Olimme menossa kahden kaverini, joista toinen on fysiikan ja toinen matematiikan opiskelija, kanssa junalla Helsinkiin. Yhden tunnelin kohdalla juna pysähtyi. Odoteltuamme aikamme kyllästyimme ja päätimme lähteä kävelemään Helsinkiä kohden. Valaistu rautatietunneli kuitenkin jatkui ja jatkui aina vaan ja kaverini rupesivat laskemaan jotain yhtälöä, jonka avulla voisi selvittää tunnelin todellisen pituuden. Tunsin itseni laskutaidottomana jotenkin hyödyttömäksi ja siirryinkin vaivihkaa syrjemmälle. Tunnelista emme kuitenkaan pois päässeet, ei ainakaan ennen heräämistäni.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 25 Touko 2010 20:23

Juomavesi maistui pahalta. Rupesin päästämään vettä hanasta, joka oli oikeastaan vain suora putki, jossa oli vipu josta vedenpainetta sai säätää tai sulkea vedentulon. Putkessa oli jotain tukosta ja laitoin vedentuloa suuremmalle. Putkesta tuli kuollut iso rotta, jonka perästä vielä noin kymmenisen pienempää. Päästin ne tulemaan putkenpään alla olevaan vatiin. Suljin vedentulon ja lähdin viemään rottia pois.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 30 Touko 2010 23:50

Oli kyllä tosi levoton ja pitkä uni viime yönä. Lähtökohta: Joku tämän foorumin henkilöistä oli Niko Kokon (basso ja taustalaulu) tyttöystävä. Olin keskustellut hänen kanssaan chatissä ihmissuhteista ja sanonut sitten hänelle, että "Ehkä teidän on sitten erottava". Näin oli käynyt.

Sitten kantabaarissani toisen henkilön kanssa, kun tipotellen käy kolme eri kaverin kaveria lyhyesti töksäyttämässä jotain. Lopulta minulta menee hermo ja menen heidän pöytänsä luo kysymään, että mitä helvettiä tämä nyt sitten on. Ne istuu siellä ihan järjettömän loukkaantuneina, kun minä olen erottanut tämän alussa mainitun pariskunnan. Tämä selviää vasta hiljalleen. Huudan kaikista eniten loukkaantuneelle raivoissani, että "Kuka sinäkin olet minut tuomitsemaan?" ja lauon muutamia totuuksia. Tilanne rauhoittuu jotenkin.

Brrr. Hyytävä uni, meni aamulla (iltapäivällä) ihan useampi hetki sitä muistellessa.

Toisessa unessa ajettiin Linnanmäen vuoristorata vaihteeksi toisin päin läpi kuin yleensä. :virnu: Sitten siellä huipulla piti jäädä vaunusta pois ja tulla tikkaita pitkin alas. Rakennelma huojui ja heilui, kun muut vaunut ajoivat samaan aikaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 01 Kesä 2010 14:34

Mikähän piru on, kun tuli taas nähtyä unta että, asuisin vanhempieni luona uudestaan ja kuitenkin maksaisin vuokraa kahdesta eri kämpästä. :epäilevä:
Etenkin kun torkuin unessa kokoajan ja välillä nostin päätäni tyynystä todeten "missä olen".
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 08 Kesä 2010 00:59

Kilpailija oli tunkenut samalle alueelle, jolla me ollaan. Olipa v*mainen uni.

Kaulakorun lukkomekanismi hajosi edellisviikolla ja unessa huomasimme että "sehän toimii kun sen kääntää toisinpäin ja että sitä on tullut aina käytettyä väärin". :epäilevä:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 08 Kesä 2010 10:26

Mun unessa oli joku ihmeellinen b-luokan scifileffa, jossa alienit ja maalaiset taisteli loppukohtauksessa. Alienien viimeinen ase oli ylipainoinen Whitney Houston -imitaattori, joka pisti koko pakan sekaisin I will Always Love You:llaan. Arvatkaa mikä soi herätessä päässä. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 05 Heinä 2010 19:30

Olin jossain mökissä Samuli Vauramon kanssa ja pelattiin korttia. Välillä juostiin hiekkatiellä rosmojen perässä (tai niitä karkuun?) ja palattiin taas mökkiin Hold'emin pariin ja välilä vaihdettiin viehkoja katseita.

En todella muista muuta. Itse asiassa se henkilö ei näyttänyt kuin hieman Samulilta, enemmän joltain toiselta tutulta (en saa päähäni, keneltä..ehkä joku jonka näin eilen rantsulla..?), mutta ajattelin jo unessa että Samuli se on. Ja Samuli on ihkupöö, joten oli miellyttävä uni enikeis.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 11 Heinä 2010 17:49

Olin harjoittelukoulussa muutaman ihmisen porukassa, joka muodostui sekalaisesti eri elämäni vaiheissa tuntemistani ihmisistä. Koulun palohälytin alkoi soimaan ja kuulutettiin, että hurrikaani lähestyy kaupunkia ja koulu on vaarassa. Juoksimme ulos ja jostain syystä siirryimme lähettyvillä olevaan uimahalliin. Totesimme, että ulkona katastrofi jatkuu ja että meidän on jäätävä uimahalliin turvaan pitemmäksi aikaa. Päätimme perustaa uintijoukkueen ja käyttää ajan hyödyksi harjoittelemalla uintia. Minä osoittauduin kuitenkin huonoksi uimariksi ja minun oli vaikea pysyä yleensä pinnalla. Uni päättyi siihen, että uin selkäuintia altaassa, kun tunsin, etten pysy enää veden pinnalla, vaan vajoan vajoamistani. Tunsin kuinka vesi tuli suuhuni ja ajattelin, että nyt hukun. Se hukkumisen tunne tuntui kestävän piinaavan kauan. Siihen heräsinkin ja herätessäni haukoin henkeäni miettien, että enhän vain oikeasti ollut hukkunut.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 12 Heinä 2010 02:09

Mennä viikolla mökillä leikin sellaisella pulmalelulla josta piti saada rengas irti.
En saannut ennen nukkumaan menoa, eli noin kahdenaikaan yöllä.
Heräsin sitten 7:ltä, kun näin unta kuinka se ratkaistaan ja kävin uudelleen nukkumaan.
Aamulla sitten olikin miettimistä, että mikä se ratkaisu olikaan, kun olin sen irroittanut enkä muistanut miten :keijo:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 12 Heinä 2010 18:00

Pellolla oli lankapuhelin, jonka päälle puristin tomaatista mehua, että muurahaiset pysyisivät
pois puhelimen päältä. :friikki: Sitten olinkin jo jossain muualla...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 06 Elo 2010 18:57

Joskus ennen juhannusta näin unta serkustani, joka on vähän meidän suvun ulkopuolinen, ja ainoa Suomessa (?) asuva serkku jota näkee ehkä noin kolmen tai viiden vuoden välein, kun muita näkee huomattavasti useammin. No joo, olimme suvun kanssa syömässä ja tämä serkku oli kirjoittanut jokaiselle oman lappusen, jossa käsiteltiin esim. vanhempieni eroa, ja mitä mieltä hän oli siitä. Kuulostaa näin selitettynä tyhmältä, mutta siinä unessa se oli hirveän liikuttavaa, vaikka faktat olivat vähän niin ja näin, ja hän piti meitä muita serkkuja vielä pikkulapsina. Mietiskelen tätä unta aina välillä, täytyy myöntää, että tätä serkkua on aina välillä ikävä. :(

Uni jatkui siten, että sain hirveästi bilekutsuja (ainakin kolme :keijo: ) eri kavereilta ja erilaisiin (ihan oudonnimisiin) baareihin, kun olin jossain jonkun kanssa yhdellä, ilmeisesti jonkun sukulaisen kanssa. Tuli runsaudenpulaa, mutta kieltäydyin kaikista kutsuista, koska juhannuspäivänä oli kaasoilua tiedossa. Jälkeenpäin kuitenkin harmittelin, että olisin voinut mennä, mutta ei olisi tarvinnut juoda mitään.

Sitten oli piiiitkä väli, etten nähnyt oikein mitään kertomisen arvoisia unia (enkä kyllä niitä muistakaan). Tällä viikolla kuitenkin näin taas unta, että olin koulussa. :friikki: Olin tunneista ihan sekaisin, ja ilmeisesti taas jostain myöhässä. Olin ollut isän luona yötä, ja minulla oli kassissa kirjoja, joista toivoin edes jonkun olevan tarkoitettu niille tunneille, joille olin menossa. Piti tarkistaa vielä netistä lukujärjestys. Sitä tsekatessani huomasin, että en ollut kertaakaan käynyt musiikintunneilla. Niitä kai olikin ehkä yksi tunti vuodessa, mutta silti aloin miettiä, pidettiinkö sitä tuntia vai ei. :friikki: Kun lopulta saavuin kouluun, en vieläkään tiennyt olinko menossa englannin vai espanjan tunnille. :friikki: Kaiken lisäksi ainoa(?) kaverini istui jo muiden ihmisten seurassa, joten surullisena tyydyin istumaan yksin.
Hitto, näitä unia on yllättävän usein, ja kaava on aina sama. :friikki: Siis aina olen unohtanut jotain, tai sitten olen myöhässä, tai muuten vaan pihalla. :friikki:
(Tämä uni ehkä sai alkunsa siitä, kun selailin työväenopiston kursseja.)

Sitten yhdessä unessa oli vappu, eikä minulla tapani mukaan ollut mitään fiksuja suunnitelmia. Päädyin mökille haravoimaan. Ilmassa oli syksyn tuntua, vaikka oli olevinaan toukokuu. Joka paikassa oli luonnottoman paljon värikkäitä puiden lehtiä, hyvä ettei niitä tunkenut ikkunoista ja ovista sisään. No, haravoin aikani, ja haravoinnin lomassa kaadoin vahingossa puun. :keijo: Pohdin, että miten olen onnistunut kaatamaan noin korkean puun, sillä siinä vaiheessa puu oli erittäin korkea. Siinä pohtiessani se kuitenkin oli jo ehtinyt muuttua hieman itseäni korkeammaksi, ja siten päädyin siihen tulokseen, että ehkä se sittenkin on mahdollista. :lanppu: Mieleeni on myös jäänyt tästä samasta unesta kuva, jossa istumme ainakin puolet suvusta mökissä hieman hämärässä tunnelmavalaistuksessa. Ehkä mummikin on siinä mukana elämänsä kunnossa, mutta en ole varma.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 09 Elo 2010 23:19

Minulla siis lohkesi hammas edellisiltana ja seuraavana yönä unessa irtosi toinen hammas ja testatessa ainakin kolme muuta heilui. Vieressä oli neljä ihmistä, joista kolmella heilui hampaita heidän sitä testatessaan. Yhdellä eivät hampaat heiluneet.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 10 Elo 2010 13:05

Näin myös hammasunta, johtuen tulevasta operaatiosta. :keijo: Unessa tapahtui vaikka mitä muutakin, mutta tämä jäi päälimmäisenä mieleen.

Olin siis jo leikkaussalissa ja lääkäri aloitti operaation. Alahampaista lääkäri nyppäsi hampaan pois, se lähti oikein mukavasti ilman voimia. Sitten lääkäri otti imurin tapaisen pienen vehkeen ja pumpulipuikon, jolla hän puhdisti jäljelle jääneen kuopan. Olin hivenen ihmeissäni ja sain lopulta sanotuksi, että eihän mulla alahampaassa mitään vikaa ollut vaan siinä yläkalustossa ja se piti leikata eikä repiä irti. Hoitsu ja lääkäri paneutuivat yhdessa papereihin ja pyytelivät anteeksi. Heillä kun sattui olemaan vahingossa isäni paperit. Meillä kun on sama lääkäri. :keijo: Meinasi vaan lopulta, että hyvä kun tämä hammas tuli kuitenkin hoidettua!

Operaatiota odotellessa. :friikki:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 10 Elo 2010 14:27

Keikkailu-unia:

Olin aluksi jonkun naisvoittoisen bändin keikalla broidini kanssa. Tila oli hyvin intiimi ja esim. puheet ja eleet erottuivat. Siellä taidettiin istua jopa lattialla, musiikki oli akustista ja vähän kansanmusiikkivoittoista. Bändin jäsenet keskustelivat yleisön kanssa.

Toisessa unessa oli jatkobileissä samassa seurueessa kuin Pate Mustajärvi. :) Tartuin tölkkiin ja kysyin, onks tää mun vai sun kalja. Pate nauroi, että sun, vaikka se oli hänen lähes tyhjäksi juomansa tölkki. Hän otti sen "minun kaljan", jossa oli runsaasti. Nämä olivat viimeiset tölkit, joten juomat loppuivat osaltani häiritsevän kesken.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 10 Elo 2010 15:31

Värjäsin perjantaina hiuksiani, ja värjäys tuli uniinkin. Tällä kertaa jouduin värjäämään omien hiusteni lisäksi myös siskon hiukset. Meillä oli ihan tavallista marketin hiusväriä, mutta jostain syystä meillä oli yksi ainoa purkki, josta sitten kuvittelimme riittävän kummankin suhtkoht pitkiin hiuksiin. Olin hienosti levittänyt suurimman osan väristä siskon hiuksiin, ja juurikasvuihin tietysti. Yllätykseksemme huomasimme kuitenkin, että väri ei muuttunutkaan miksikään ja juurikasvutkin yhä näkyivät. Kaiken lisäksi olin jättänyt itselleni värjäysainetta vain pienen lirauksen purkin pohjalle. Kaadoin ne kaikki häthätää keskelle päätä olevan jakauksen kohdalle, ja toivoin parasta. Muistaakseni omien hiusteni värjäys kuitenkin onnistui, kun taas siskolla meni ihan persiilleen.

Uni jatkui siten, että näin naapurini. Oikeassa elämässä sanon naapureilleni vain hei ja moi, mutta tässä tapauksessa aloimme ihan kunnolla juttelemaan. Kävi ilmi, että he olivat lähdössä reissuun, ja saisin käyttää heidän suihkuaan sillä aikaa. :keijo: En tiedä miksi, sillä oma suihkuni toimi kai ihan hyvin. No, menin kuitenkin naapurin kämppään, kun ajattelin heidän olevan poissa. Avasin oven, ja ihmettelin kun se ei ollutkaan lukossa. Yllätyksekseni siellä olikin porukkaa kahvittelemassa. He tosin olivat enemmän minun tuttujani kuin naapureiden tuttuja. Mietin, että pitäisikö naapureiden kukat kastella, kun he kuitenkin ovat poissa. En kuitenkaan kastellut niitä, ja pettyneenä siihen että naapureiden luona olikin porukkaa, jouduin käyttämään omaa suihkuani. :huoh: :keijo:

Vielä yksi "hassu" kohta tästä unesta: usein valveillla ollessani, mietin, että tosi moni kaikista pienistä kivoista putiikeista menee jo neljän tai viiden aikaan iltapäivällä kiinni, joten en kahdeksasta neljään -työläisenä pääse ikinä käymään niissä. No, tässä unessa putiikit menivät jo kymmenen aikaan aamulla kiinni, joten en taaskaan päässyt käymään niissä, vaikka (unessakin) minulla oli loma. :p

Yhdessä unessa taas jouduin olosuhteiden pakosta (?) seurustelemaan kaverini miehen kanssa, vaikka he olivat unessakin onnellisesti naimisissa. Se oli todella vaivaannuttavaa. :epäilevä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 10 Elo 2010 16:48

Suvi kirjoitti:
Kibaya järjesti tuparit ja myös minut oli kutsuttu sinne. Kiba oli muuttanut pienestä, kulahtaneesta yksiöstä, jossa hän oli asunut äitinsä ja kissojensa kanssa (!) järjettömän suureen, Hollywood-tähtimäiseen kämppään. (Jos joku on nähnyt Judy Garland-leffan A Star Is Born, niin asunto muistutti aika paljon sen leffan pääpariskunnan taloa. Paitsi ettei se sijainnut meren rannalla, eikä siinä ollut parveketta, pelkkä kuisti vain.) Asunto sijaitsi valtavan ostoskeskuksen yläkerrassa.

Bileet olivat tupaten täynnä väkeä, ja lisää oli koko ajan tulossa. Suuri osa vieraista oli kuistilla tupakalla tai muuten vaan tupakoitsijoiden kanssa hengailemassa. Siellä oli mm. Miki, ex-X-forden mode TapioK ja Kuolo, jolle olisin mielelläni mennyt juttelemaan.


:kauhistunut:

Suvi!

Tiäkkö mitä...
Sitten jahka mä pääsen muuttamaan, niin tähän kulahtaneeseen yksiöön verrattuna se seuraava asunto on järjettömän suuri ja Hollywood-tähtimäinen! Pirulauta!

Ja tuparitkin tulee. Täytyykin muistaa kutsua sut, Miki, Tapsa ja Kuolo :virne:
Oon kyllä vähän suunnitellut avoimien ovien tupareita :virne:

Kuistia ei ole, mutta parveke :raps:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 10 Elo 2010 16:55

Ooh, mä näen enneunia. :keijo:

Jee, tuparit. :jami: Mihis se mun suku mahtuu? :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 17 Elo 2010 21:47

Viime yönä olin sotatoimissa. Saksalaisjoukot olivat toisella puolella entistä linja-autoasemaa (sillä kellotornin puolella) ja meidän joukkomme toisella puolella. Meidän joukkomme iski muurinmurtajilla ikkunoita rikki ja ampui sitten näin syntyneistä ampuma-aukoista.

Itse päivystin pistoolin kanssa rakennuksen nurkalla. Nurkan takaa alkoikin tulla miehiä. Sain ammuttua pari kolme ja ehdin ajatella, että yllättävän hyvin tämä menee, luulin, etten osuisi kehenkään. Sitten kuitenkin haavoituin oikeaan kylkeen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 17 Elo 2010 22:45

Menin taloon jossa en ollut koskaan ennen käynyt. Esittäydyin isännälle ja esitin asiani. Mies sanoi epäselvästi jotain vanhoista kirjoista joita jo oli ja meni ulos. Esitin asian talon emännälle. Hän kyseli asiasta jotain, johon vastailin. Ukko tuli takaisin sisälle, meni keittiöön, etsi ison veitsen ja lähti minua kohti. Lähdin karkuun. Ovella etsin kenkiä ja nappasin yhdet, jotka taisivat tosin olla väärät. Sitten heräsin.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 17 Elo 2010 23:07

Pascal Lemoix kirjoitti:Viime yönä olin sotatoimissa. Saksalaisjoukot olivat toisella puolella entistä linja-autoasemaa (sillä kellotornin puolella) ja meidän joukkomme toisella puolella. Meidän joukkomme iski muurinmurtajilla ikkunoita rikki ja ampui sitten näin syntyneistä ampuma-aukoista.

Itse päivystin pistoolin kanssa rakennuksen nurkalla. Nurkan takaa alkoikin tulla miehiä. Sain ammuttua pari kolme ja ehdin ajatella, että yllättävän hyvin tämä menee, luulin, etten osuisi kehenkään. Sitten kuitenkin haavoituin oikeaan kylkeen.

Muistan kun itse näin joskus 18-kesäisenä sotaunia. Säikähdin tosi pahasti itseäni ja alitajuntaani. Se oli ihan hirveää. :(

Ei muuta tällä kertaa. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 18 Elo 2010 21:46

Viime yönä mökillä ollessani näin sellaista unta, että sinne ilmestyi ampiaisia. Ensin samaan huoneeseen, jossa nukuin. Sitten onnistuin pääsemään karkuun viereiseen takkahuoneeseen. Sinne tuli myös ampiaisia. Yritin paeta tästäkin huoneesta, mutta aina vaan siihen huoneeseen, johon pakenin, ilmestyi aina jostain ampiaisia. Niitä ei ollut paljon, ehkä yksi per huone, mutta ne olivat sellaisia inhottavia pöriseviä ampiaisia. Osa kantoi jotain, ehkä toista ampiaista tai jotain muuta yhtä outoa.

Lopulta tulin hysteeriseksi, ja ryntäsin ulos kuistille, jossa jostain syystä istui pikkusiskoni. Hassua, hän nimenomaan näytti ihan pikkusiskolta. Hänellä oli pikkutytön saparot, ja muutenkin lapselliset vaatteet, mutta osittain hän myös näytti itsensä ikäiseltä. Äiti otti laiturilla aurinkoa. Itkin ulos rynnättyäni, että jonkun pitää ajaa ampiaiset pois. Heräsin juuri, kun sisko viritteli jotain purkkiansoja ampiaisille.

Ja tämä uni voisi vielä olla totta. :friikki: Lukuun ottamatta tuota saparojuttua, ja sisko on edelleen siellä Afrikassa. Ja äiti tuskin vähään aikaan iskän puolen suvun mökille tulee.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron