@gen.fi kirjoitti:No muistaakseni joistain kuvista oli ne ainakin nähtävissä
?

@gen.fi kirjoitti:No muistaakseni joistain kuvista oli ne ainakin nähtävissä

Haastattelu ei mennyt IHAN niin hyvin, mutta sielläkin pystyin olemaan rento ja sain kehuja realistisesta käsityksestäni koulutusohjelmasta ja siitä valmistumisen jälkeisestä työllistymisestä.
avaudun niistä vaikka urheiluketjuun kun kokoan itseni, mutta mä olen helvetin ylpeä itsestäni että menin. Epäilen että näyttöni eivät riittäneet, mutta hitto, toi ois unelma-ala, luulen hakevani ensi vuonna uudestaan. 

) , kun virma on innoissaan ottamassa lisää asiakkaita. 

Mr. Smith kirjoitti:Noh, aina puhelinapina löytää uuden banaanipuun![]()

Operator get me Bei-jing-jing-jing-jing!!

Mr. Smith kirjoitti:Okei, myönnän, tuo jopa piristi hiukan![]()
Banaanipuhelimen siis![]()
Tietenkin se piristi!

Sopiva työrupeama heti aluksi. Toisaalta, itsepähän kerjäsin paljon työtunteja. 

Ei ollut ottamassa missään vaiheessa eikä se paikkakaan oikein vastannut sitä, mitä mä oon lukenut.
Ähkistä.
Nugat kirjoitti:Saas nähdä ny.
-hymiötä vaan jotain kiroilua ja epäilyä ja kiukuttelua ja pelkäisin tulevaisuuteni puolesta.
Tosin en ole ruokakaupassa ikinä työskennellytkään, mutta jossain pienemmässä vähittäiskaupassa kyllä ja se oli ainakin melko rasittavaa ja muutenkin mulle täysin sopimatonta hommaa. Koko ajan pitää olla ihmisten kanssakin.
L-S kirjoitti:Samoin piti skrayn viestiä kommentoida, että on jännää miten erilaisia ihmiset ovat, että joku ihan viihtyy kaupassa. Itse uskoisin inhoavani sellaista.Tosin en ole ruokakaupassa ikinä työskennellytkään, mutta jossain pienemmässä vähittäiskaupassa kyllä ja se oli ainakin melko rasittavaa ja muutenkin mulle täysin sopimatonta hommaa. Koko ajan pitää olla ihmisten kanssakin.
![]()

L-S kirjoitti:Nugat kirjoitti:Saas nähdä ny.
Nugat![]()
Mutta piti myös sanomani, että kuitenkin ainakin tuon viestin perusteella suhtautuminen asioiden saamaan käänteeseen vaikuttaa ihailtavan avoimelta, vaikka varmasti oletkin pettynyt. Jos mulle ilmoitettaisiin, että työt eivät jatku ja jos joutuisin pohtimaan, että pitääkö vaihtaa pois alalta, jonka koen omakseni, olisin varmaan melko murtunut enkä varmaan laittaisi-hymiötä vaan jotain kiroilua ja epäilyä ja kiukuttelua ja pelkäisin tulevaisuuteni puolesta.
![]()
Nyt on ollut todella väsynyt ja nuutunut olo kaikkeen, onneksi oli nyt tämä juhannus niin viikonloppu oli täynnä ohjelmaa ja seuraa. Jännittää vähän, että miten tuosta arjesta nyt taas selviää, kun niitä ahdistuksen hetkiä varmasti vielä tulee eteen ihan tarpeeksi. Suurin osa sosiaalisesta elämästä kyllä katosi työn mukana, että mikäköhän erakko musta nyt kehkeytyykään.
Onnittelin kyllä itseäni kun en sitä omaa kämppää mennyt hankkimaan. Siihen olisi mennyt kaikki säästetyt rahat ja vielä mielenterveys kun yksin olisin kököttänyt pienessä kopissa ja surrut tätä maailman menoa.On kyllä tavattoman syntinen olo, kun olen oikein nauttinut kotosalla puuhastella mitä mieli tekeekään, paikoillaan ei ole tarvinnut olla. Mutta sitä tuskin työkkärintäti haluaa kuulla... 

Nugat kirjoitti:Jotenkin tuntuu siltä, että ulkoa päin tuleva paine ajaa lyttyyn. Että olisi pakko opiskella tai olla vakituisesti töissä. Tai sitten koti-äitinä. Muuten on aivan turha ja laiska ja osaamaton ihminen. Eihän sitä muuten kotona olisi.
Tämä tieto siksi, että oli siis yllättävän mukavaa palata töihin, vaikka täällä ei asiat olekaan edelleenkään kunnossa ja ulkona on ihana helle. 
Oikeastaan ei ole suurta merkitystä, mitä postia sieltä tulee, kunhan tulee ja pääsen suunnittelemaan eloani uuteen malliin, jos ei koulurintamalla niin sitten jollain muulla. 
Mutta siis, jos on mies menossa töihin, niin on sentään joku mies eikä pelkkä joutomies.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: L-S ja 2 vierailijaa