Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 20 Kesä 2010 20:13

hookoo kirjoitti:
Sain juuri puhelun ex-tempore Provinssiin matkanneilta ja luin Fb-statuksia Myötätuulesta, ja nyt mietin, että miksi minä olen kotona juomassa väljähtänyttä kahvia? Tahtoo kanssa festaroida!

:O: ai se on nyt se viikonloppu. mennyt multa ihan ohi kaikki hulinat.
Perjantaina sain vieraita. Oli hauska ilta, eilen olikin hyvä sitten maata sohvalla ja katsella prinsessahäitä. :)

Tänään oon vihdoin aloittanut väsäämään janeausten-mekkoani. Yläosa on melkein valmis, hihat pitää vielä kiinnittää ja helma väsätä. Sitten voinkin alkaa miettiä, miten saan vinoon ommellun lakanan näyttämään hyvältä päällä. :p
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 22 Kesä 2010 11:03

Huomenna on keskiviikko ja lomantynkäni alkaa. :jami:
Eilen illalla valmistelin kämpän niin, että mun on tänään helppo imuroida. Pyyhin pölytkin jo valmiiksi, vessa tosin vielä pesemättä, mutta sen ehtii tänäänkin.

Illalla aion pakata ja huomenna pakkaudun ensimmäiseen bussiin kotikotiinpäin. Juhannus. :sydän:

Edit. Opin juuri, että jos haluaa mökkinsä rannan lokittomaksi, voi rannalle/laiturille laittaa punaisen ämpärin, jolloin lokit eivät tee pesiä läheisyydelle ja ranta säilyy lokittomana. :keijo:
Viimeksi muokannut skray päivämäärä Ti 22 Kesä 2010 12:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 22 Kesä 2010 11:07

skray kirjoitti:Huomenna on keskiviikko ja lomantynkäni alkaa. :jami:
Eilen illalla valmistelin kämpän niin, että mun on tänään helppo imuroida. Pyyhin pölytkin jo valmiiksi, vessa tosin vielä pesemättä, mutta sen ehtii tänäänkin.

Illalla aion pakata ja huomenna pakkaudun ensimmäiseen bussiin kotikotiinpäin. Juhannus. :sydän:


:femmat:

Kotikoti. :sydän: Juhannus. :sydän:

Poikaystävän näkeminen piiiitkästä aikaa. :sydän: :sydän:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 22 Kesä 2010 17:21

Oli tarkotus tehä jotain hetken mielijohteesta, mutta taas mut lannistettiin tutulta taholta, vaikkakin
melko pätevästä syystä. Ei ois pitäny edes kysyä siltä. Olisin sitten saanu kärsiä seurauksista ihan
yksin, omasta syystä ja ois voinu olla hauskaaki. :epäilevä:

Kaks päivää töitä ja I'm outta here!!!
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 25 Kesä 2010 08:03

Hyvää juhannusta kanssafordailijat. :tilt:

Tänään on se päivä, kun minä pulahdan mereen. Eilen mittari näytti veden olevan 16 astetta lämmintä. Nimen omaan lämmintä.
Ja kerrankin on mahtavan lämmin juhannuskeli! :superhymy:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 26 Kesä 2010 17:57

Juhannus? :riips: Ah joo, taisi kotisairaanhoidon täti jotain mainitakin, kun kävi meitä tsekkaamassa ja ottamassa pojalta nenä-mahaletkun pois. Olisi ollut mökkijuhannus tiedossa, mutta se kyllä jäi tuon poitsun yllättävän maailmaantulon jalkoihin. Vähän harmittaa, kun koko kaveripoppoo kokoontuu sinne perheineen, mutta mielummin sitä on nyt kotona harjoittelemassa uutta elämänrytmiä rauhassa :D
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 29 Kesä 2010 19:00

Vasen olkapääni kuoriutuu.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 05 Heinä 2010 13:07

Kävin tekaisemassa tentin, joka toivottavasti menee läpi, jolloin voin olla kandidaatti jo parin viikon päästä. Matkalla yliopistolle kohtasin rasittavan puliukon, joka kertoi olevansa savolainen, mutta jutteli minun kanssani jostain syystä englanniksi eikä halunnut missään tapauksessa lopettaa keskustelua kanssani.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 05 Heinä 2010 14:22

Mulla oli hel-vetin hieno viikonloppu :täpinä:

Viime viikon loppu meni järjestellessä tälle viikolle talkoo-asioita kohdilleen.
Perjantaina oli yhdet bileet ("Silmät sokeina, jalat rakoilla ja Sydän hakkaa kahtasataa" :sydän: )
ja lauantaina Pride-kulkue kera ystävän. Poltin siellä itsestäni otsan, päänahan, hartiat ja käsivarret. Käset on nyt ihan kivan ruskeat, mutta otsa helottaa edelleen ja päänahka on kamala.

Sitten eilen pre-talkoot. Järjestimme kaikki olemassaolevat tarvikkeet valmiiksi ja listasimme mitä vielä puuttuu.
Tänään eräs taho käy tekemässä hankinnat vanereista ja ruuveista. Vain 9000 ruuvia listalla :keijo:

Tänään se sitten alkaa. Puristus kohti ensi-iltaa.
Ensin pelkkä talkoota ja sitten talkoo + treenit ja sitten kenraalit :hullu:

Tähän rinnalle vähän asunto-hässäkkää ja tiedossa on lystit ajat :D

Mutta tätä mä niin rakastan :hymyhali: Paljoa en voi tehdä, verrattuna muihin, mutta silti en mistään hinnasta jäisi pois noiden ihanaakin ihanempien oikeiden ihmisten luota.

Kesä, kärpäset ja teatteri :löööv:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Deni » Ma 05 Heinä 2010 22:11

Mä sain puolenpäivän aikaan pikkuveljeltä viestin että isä on viety ambulanssilla töistä sairaalaan, kun sen puhe on alkanut sammaltaa yhtäkkiä. Oon tässä nyt sitten koko päivän soitellut edestakaisin äidin ja lähempänä sairaalaa asuvien sukulaisten kanssa. Isä on saanut aivoinfarktin, jota on nyt hoidettu liuottamalla ja ilmeisesti pahin on nyt ohi... soitin isällekin osastolle, ja reippaana tyttönä rupesin itkemään puhelimessa kun kuulin isän sammaltavan äänen.

En tiedä, pitäisikö mun pakata laukku ja lähteä Ouluun, vai hätäilenkö mä nyt ihan suotta, vai olenko mä paska tytär kun jään kotiin ja odotan viikonlopun Ruisrokkia... miehen mielestä mä voisin käydä parin päivän reissun nyt ja jättää koirat sen hoitoon tänne, mutta musta on hölmöä ajella edestakaisin. Et jos mä kuitenkin menen vasta ensi viikolla, jolloin isäkin toivottavasti olisi jo päässyt kotiin sairaalasta.

Ihan hirveä huoli on isästä ja itkettää koko ajan.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 05 Heinä 2010 22:28

Deni :paijaus:

Ikävää. Toivotaan, että kaikki käy hyvin päin lopulta.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 05 Heinä 2010 22:51

Deni :paijaus:

Nopea liuotukseenpääsy on todella hyvä juttu tässä ikävässä tilanteessa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 06 Heinä 2010 08:59

Denille :paijaus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 06 Heinä 2010 19:34

Deni. :paijaus:

Väsy. Kämppä on kuin hävityksen kauhistus, mutta mitään ei jaksaisi tehdä. Yöt nukun huonosti, kun on liian valoisaa. :norsu: Olisi jo talvi, että saisi nukuttua.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 06 Heinä 2010 19:39

marenkienkeli kirjoitti:Deni. :paijaus:

Väsy. Kämppä on kuin hävityksen kauhistus, mutta mitään ei jaksaisi tehdä. Yöt nukun huonosti, kun on liian valoisaa. :norsu: Olisi jo talvi, että saisi nukuttua.

Osta tummat verhot.
Mullaki on hävityksen kauhistus. Huominen kotipäivä (ainoa vapaapäivä herratieskuinkapitkään aikaan) menee sen (ja kaiken muunkin siivoiluun. Töissähän en siis saa mielestäni siivota tarpeeksi.



:epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 06 Heinä 2010 21:00

Ei ne tummat verhot auta, kun verhojen reunoilta ja päältä tulvii valoa, sekä oven raoista. :epäilevä:
Noh, täytyy myöntää, että pimennysverhot on melko ihkut silti...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 06 Heinä 2010 23:12

Sellainen silmille laitettava lappu, jota elokuvissa ja tv-sarjoissa näkee.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 07 Heinä 2010 13:46

Pikamitti Joensuun torilla (hukkapatsaalla, josse vielä siellä on) 20 minuutin kuluttua. Paikalla Yabba ja Kaarina, tunnistaa mestari rykimästä :virne:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 07 Heinä 2010 14:00

Lyyra kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Deni. :paijaus:

Väsy. Kämppä on kuin hävityksen kauhistus, mutta mitään ei jaksaisi tehdä. Yöt nukun huonosti, kun on liian valoisaa. :norsu: Olisi jo talvi, että saisi nukuttua.

Osta tummat verhot.
Mullaki on hävityksen kauhistus.


Itse käytän siivoamattomasta asunnostani nimitystä sikolätti.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 07 Heinä 2010 15:11

Minä lähden katsastamaan asuntoja tiistaina. :superhymy:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 08 Heinä 2010 08:44

Todella paska työpäivä edessä. Porrassiivouksia ympäri kaupunkia natsiaikataululla. Oli tarkoitus mennä aikaisin, että olisi päässyt poiskin suht aikaisin, mutta haaveeksi jäi sekin. Heräsin joskus neljän jälkeen ja valvoin ja kieriskelin yli tunnin ilman mitään selvää syytä. Sitten kun kello olisi vihdoin herättänyt, niin arvatkaa pääseekö sitä sitten ylös?


:huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 08 Heinä 2010 11:58

Terppa kaikki! Tulin vaan pitkästä aikaa katsomaan miten täällä jaksellaan. Toivottavasti hyvin ja paksusti! :) Lueskelin vanhoja viestejä ja edellisestä vierailusta olikin vierähtänyt jo reilu puol vuotta. Miksi näin? Arki on aina täynnä kaikenlaisia työkiireitä ja vapaa-aika on lipsahtanut Facebookin puolelle. Talvella koukuttivat myös virtuaalimaanviljely ja mafia sodat. Vasta nyt kesällä olen päässyt noiden koukusta pois ja ajattelin lopettaa molemmat tyystin. Terve askel eteenpäin? Pitkä kesäloma alkoi kesäkuun alussa ja käytiin pyörähtämässä rapakon tuolla puolen. Sittemmin on harrastettu pienehköä kotimaanmatkailua. Puolittainen paluu arkeen on edessä vasta neljän viikon kuluttua ja molemmat jalat elokuun puolivälissä. Sitä ennen aion/yritän ottaa kesäkeleistä kaiken irti ja vain olla öllöttää pihalla ja lueskella leffalehtiä ja kirjoja. Tähän mennessä ei ole tuottanut niin mitään ongelmia :virnu:
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 09 Heinä 2010 09:34

Jee kohta Turkuun festaroimaan!

:pomppuhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 09 Heinä 2010 13:03

Hirmu kiva kesä ollut. Pelkäsin kauheaa kesäahdistusta, koska ei ole töitä ja vaan hengailen koko kesän joutavana. Mutta päinvastoin, tämä on kerrankin ollut mukavaa ja rentouttavaa. Minulla on ollut kavereita käymässä lähes koko ajan ja pari kertaa itsekkin olen poistunut muualle ihmisiä moikkaamaan. Festareihin ei valitettavasti ole ollut rahaa ja sekös harmittaa. Mutta nytkin yritän saada väliin jääneen Ruisrockin mielestä pois ja lähden viettämään viikonloppua kivan tyypin luo. Hihii. :superhymy:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Heinä 2010 20:07

Lyyra kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Deni. :paijaus:

Väsy. Kämppä on kuin hävityksen kauhistus, mutta mitään ei jaksaisi tehdä. Yöt nukun huonosti, kun on liian valoisaa. :norsu: Olisi jo talvi, että saisi nukuttua.

Osta tummat verhot.

Olisihan mulla tuolla sälekaihtimet, mutta en saa aikaiseksi laittaa niitä paikalleen. Ja muutenkin suurimman osan öistä nukumme Pojan luona. Pitäisi ostaa sinne pimennysverhot. :lanppu:
@gen.fi kirjoitti:Sellainen silmille laitettava lappu, jota elokuvissa ja tv-sarjoissa näkee.

Mulla itse asiassa on jossain sellaiset. :superhymy: Tietäis vaan, missä. :epäilevä:

Sain tietää lähes kaikki työvuoroni elokuun loppuun asti. Työpäivät tiedän jo. Herää kysymys, miksi ihmeessä olen suostunut noin moneen lauantaivuoroon. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa