Jorssi kirjoitti:No kaikkihan ovat The Kinksin alkuperäisbiisejä sitten kai, koska ainakin Paperitähdet on.

Suvi kirjoitti:No sehän Glen Hansardin ja Marketa Irglovan yhtye, ja he taas olivat Once-elokuvassa.

Jorssi kirjoitti:Tässä nyt ei paljon mielipiteitä kysellä. Jokainen kysyy tasan sellaisen kysymyksen kun lystää. Ei sitten ole pakko vastailla kaikkeen, jos ei halua. Ja Popeda on ehkä Lauri Tähkän ohella yks mun kaikkien aikojen musiikillisia inhokkeja, mutta tuosta nyt oli vaan helppo keksiä kuvat ja biisi on sellanen, että ainakin osan sanoista osaa lähes kuka vaan.
En mä mitään herneitä vetäny, tuntuu vaan, että sun pitää nillittää joka asiasta, kun ei ihan omaan genreen osu.Lyyra kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Tässä nyt ei paljon mielipiteitä kysellä. Jokainen kysyy tasan sellaisen kysymyksen kun lystää. Ei sitten ole pakko vastailla kaikkeen, jos ei halua. Ja Popeda on ehkä Lauri Tähkän ohella yks mun kaikkien aikojen musiikillisia inhokkeja, mutta tuosta nyt oli vaan helppo keksiä kuvat ja biisi on sellanen, että ainakin osan sanoista osaa lähes kuka vaan.
Ei tarvi vetää herneitä nessuun. Tottakai jokainen saa kysyä ja vastata ihan mitä/mihin haluaa. Enhän edes yrittänyt arvata siihen mitään.
Ja ihan for the record, en oo ikinä kuullutkaan tollasesta biisistä, joten tollaset "kaikkihan tän tietää" -oletukset kannattaa heittää romukoppaan ihan suosiolla.
Jorssi kirjoitti:...biisi on sellanen, että ainakin osan sanoista osaa lähes kuka vaan.
Jorssi kirjoitti:En mä mitään herneitä vetäny, tuntuu vaan, että sun pitää nillittää joka asiasta, kun ei ihan omaan genreen osu.

Laaksonen kirjoitti:Yhden muistan! Nilikki!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa