Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 12 Heinä 2010 09:00

Wikipedia tietää kertoa, että nimi juontuu Matti Pekkasesta.

Itse en ole koskaan näitä päässyt viettämään, työaika on yleensä ollut se 37,5 tai jotain sinnepäin. Saati että mulle mitään lomaltapaluurahoja olisi maksettu. Eihän mulle aina viitsitä palkkaakaan maksaa, kun tulen kuitenkin töihin vaikkei maksettaisikaan. :keijo: (No joo, ei tää tilanne nyt ihan näin yksinkertainen ole, ja onneksi palkkaa on lähiaikoina tulossa vakityöstäkin, samoin kuin nyt sijaisuushommista.)

(edit: kirjoitin ensin Mauri Pekkanen :epäilevä:)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 12 Heinä 2010 14:51

Oon saanut jo lomarahani, joten mulla nou hätä sen suhteen. TESin mukaan maksetaan (tästä vuodesta alkaen) 30.6., joten ne tuli (ja meni) jo. :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » To 15 Heinä 2010 15:45

Mulla on töissä ihan kivaa :D duunissa on nyt hetken aikaa ollut vaihtelua, ja ympärille on kerääntynyt kivaa jengiä joiden kanssa on kivaa tehdä töitä. Veikkailen myös, että nyt kun henkkoht elämä on niin kunnossa (tai siis suurilta osin), jaksaa paljon, PALJON enemmän tätä paskaa mikä aiemmin on vituttanut alka aikayksikön. Mut ei enää :D

Toimistossakin on ihanan viileä, joskus jopa paleltaa, mutta parempi sekin kun toi tukahduttava kuumuus ulkona.

Jee :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 16 Heinä 2010 05:35

:woohoo: Wicked witch of the west eli työnjohtaja jää tänään lomalle neljäksi viikoksi. :woohoo:
Eipä tarvi kattella sen naamaa ja kuunnella sen kaakatusta ja tyhjiä lupauksia kuukauteen
ja kuukauden päästä mullakin on lyhyt loma. :D
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Su 18 Heinä 2010 15:33

theia kirjoitti:Mulla on töissä ihan kivaa :D


En ymmärrä lausetta :riips:


Ei ole paljon työasiat päässä pyörinyt sen jälkeen, kun firman ovi rysähti selkäni takana kiinni. Oi tätä auvoa :sydän: Toisaalta surullista, kun nyt huomaa korostetun hyvin, kuinka paljon työssä viihtyminen/viihtymättömyys on vaikuttanut yleiseen olotilaan. Ihan sairastahan se on kituuttaa työpaikassa, missä on noin surkea olo :töktök:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 19 Heinä 2010 17:00

"Joudun" tekemään lyhennettyä työpäivää lomaan saakka (tää ja ensi viikko siis), koska saldot alkaa paukkua yli. Voi harmi... :D
Enää 9 aamuherätystä. Oispa vielä lomallakin tällaset ilmat, vaikka ei sillä toisaalta väliä, kun vapaa on kivaa vaikka sataisi pieniä, karvaisia ämmiä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 19 Heinä 2010 19:51

Neljä työpäivää jäljellä. Arvatkaa paljonko huvittaa neljän vapaapäivän jälkeen? :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 19 Heinä 2010 20:59

Shay kirjoitti: :woohoo: Wicked witch of the west eli työnjohtaja jää tänään lomalle neljäksi viikoksi. :woohoo:

Ei vittu. Yks tulee lomallakin töihin. Saatana. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Ma 19 Heinä 2010 22:18

Reilun kymmenen tunnin työpäivä takana. :haukotus:

Meillä on töissä kivaa (toivottavasti Aukku ymmärtää tän lauseen. :virne: ) Töissä viihtyminen vaikuttaa aivan käsittämättömän paljon siihen, jaksaako siellä vai ei. Huonoon ja kiristävään ilmapiiriin ei ole hauska mennä, kun taas rentojen ja mukavien ihmisten sekaan on mukava joka päivä mennä puskemaan töitä helteistä huolimatta.

Mulle työpaikan ilmapiiri merkitsee enemmän kuin palkka. Tosin jos palkka on tarpeeksi iso (todella iso), teen töitä minkälaisessa porukassa vain. Pitemmän päälle tosin mieluummin ottaisin sen vähän pienempipalkkaisen työn jos vain työkaverit on kivoja ja pitää yhtä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 20 Heinä 2010 01:49

Pääsykoetulokset tuli nettiin. Eipä ollut nimeä listalla. Pitäkööt tunkkinsa. Saatana. :epäilevä:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 20 Heinä 2010 08:48

Emeritus :paijaus:
Ens kerralla sitten. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 20 Heinä 2010 11:51

Pitkästä (?) aikaa lähetin työhakemuksenkin. Kyllähän tämä kesä tässä menettelee, mutta jos työttömyys vielä syksylläkin jatkuu ja pahenee, niin sitten voi olla jo ihmettelemisen paikka.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 20 Heinä 2010 22:30

Lyyra kirjoitti:Emeritus :paijaus:
Ens kerralla sitten. :tilt:

Kiitti.

Tsekkasin tuloslistan heti tuoreeltaan jotain 20 vaille iltayhden, ja vasta nyt iltasella vaivauduin edes avaamaan sen postissa tulleen ohuen kuoren. Olenkin kuulemma varasijalla 11. Meni sentään läpi se koe.
Pessimistihän ei tunnetusti pety, mutta kattellaan. Viime vuonna tarjosivat paikkaa varasijoille 1-7. Sanotaanko nyt niin etten ole kovin toiveikas.

Arvatkaa monenko pisteen päähän jäi valituksi tuleminen? Kahden. :seko
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 22 Heinä 2010 07:37

Toiseksi viimeinen työpäivä. :virnu:
Uskaltaa jo vähitellen elätellä toiveita, että joskus tämä loppuukin. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 23 Heinä 2010 18:27

Viimeinen työpäivä takana, elämä edessä! :pomppuhymy:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Pe 23 Heinä 2010 22:51

Go Lyyra go! :peukku:

Tänään oli mun neljäs kokonaan vapaa päivä töistä tässä kuussa. Kokonaan vapaa tarkoittaa sitä, ettei tarvinnut edes tupakkahyllyjä käydä täyttämässä (ne on aina kahtena päivänä viikossa, riippumatta siitä olisko mulla muuten vapaata kassatöistä, esim. eilen työpäiväni oli klo 7-9.15 ja loppupäivä vapaata, eli periaatteessa mulla oli vapaapäivä, muttei kuitenkaan, en nimittäin laske tupakkahyllyjen täyttämistä oikeaksi työksi, kun saa olla omissa vaatteissakin ja tulla ja mennä koska haluan). Onhan tässä tuntunutkin, että töissä on päiviä ja tunteja vietetty.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 27 Heinä 2010 15:28

TJ8 :keijo:

Olen tässä hiljaksiin (?!) kääntynyt erittäin vakaasti sille kannalle, että vaikka tarjoaisivat tästä nykyisestä keskitysleiristä jotain iltajuttuja, niin yritän ahkerasti saada muita hommia opiskelun kylkeen ja sellaisia saadessani se on vaihtoehto numero yksi. Työkaverit elättelee toiveita että mä jatkan täällä, jolloin heillä olisi helpompaa monen asian kantilta, enkä mä nyt ole tätä teilannutkaan kokonaan. Kyllä mä haluan kääntää tän sivun elämässäni ihan kokonaan historiaan, liikaa sotkua, liikaa työn ulkopuolisia asioita mukana täällä. Jos en saa heti muuta niin palaan tänne ehkä joksikin aikaa, koska jotainhan on vaan pakko tehdä. En ole vielä ryhtynyt toimeen, tässä on nyt ihan tarpeeksi juttuja muuttumassa, yöunetkin kadonneet ajatusten sinkoilun jalkoihin. :keijo: Kohta pieni loma, sitten tarmoa uhkuen uusiin haasteisiin! :barrikadi:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 30 Heinä 2010 10:12

TJ 0.
Kiitos Cromin, tänään alkaa loma :woohoo:

Jos ihmettelette miksi näin myöhään, niin kerrottakoon että elokuu on se kuukausi jolloin KAIKKI idioo--rakkaat asiakkaat palaavat omilta lomiltaan ja ovat unohtaneet KAIKEN, alkaen salasanoista ja päättyen käytöstapoihin. Viksu ei siis ole paikalla tämän tapahtuessa (yritän sympateerata päikalle jääviä kollegoitani, mutta näin se lomasuunnittelu kostautuu/palkitaan).

Eli jos minusta pariin viikkoon kuuluu normaaliakin vähemmän, se johtuu siitä että olen netin saavuttamattomissa.

:keijohei:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 30 Heinä 2010 12:22

Viimeinen työpäivä ohi!

:pomppuhymy:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » La 31 Heinä 2010 16:38

Viimeinen työpäivä taas kaupassa ohi. Kummallista, kun ei taas maanantaina tarvitse mennä seitsemäksi töihin. Mutta kahdeksaksi pitää, maanantaista perjantaihin. Toimisto kutsuu työharjoittelun merkeissä vielä kuukaudeksi. Olisipa siellä nyt enemmän hommia kuin ennen tätä kuukauden katkoa.. jos vaikka olis joskus jopa kiirekin. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja heartless » La 31 Heinä 2010 17:47

Nyt alkoi loma! :jami:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 03 Elo 2010 19:46

Jos tässä nyt nämä työasiat eivät järjesty, niin kai se on sitten avoimen kautta jotain opiskeltava, ettei ihan tylsyyteen kuole. Venäjää ja psykologiaa voisi ottaa.

Saisi ainakin sen syysolon. :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 06 Elo 2010 16:07

Loma! :sydän: :pomppuhymy:
:woohoo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 09 Elo 2010 12:57

Hieman olen saanut aktivoiduttua opiskeluasioiden kanssa.
Toivottavasti vire jatkuu ja saan tänään tehtyä hommia edellen
eteenpäin. Tai ehkän sen pitäisi toiveista olla kiinni, vaan siitä,
että päätän ja teen. Kirjoittaminen on vain vaikeaa... tai ainakin
järkevästi kirjottaminen.

Onneksi aktivoiduin tänään enkä huomenna, sillä muuten olisin
unohtanut että tänään on luento. Asia oli kokonaan lipsahtanut
mielestäni, kun päälimmäisenä on olleet vain kirjoitustehtävät
ja työkuvioista huolehtiminen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 09 Elo 2010 15:33

Nyt pitäisi tehdä päätöksiä. :O: Kiinnostaisi hakea yhteen koulutukseen, asia kun vähän kiinnostaa ja voisi siitä _ehkä_ sivu ammatin itselleen kehittää. Haluan vain oikeastaan tietää enemmän eri jutuista, mitä kyseiseen hommaan kuuluu. :tilt: Jännittää kyllä, että jos ei olekkaan tarpeeksi motivaatiota moiseen loppupeleissä, mutta kai sen voi sitten lopettaa kesken. Koulutus ei kaiken lisäksi kestä pitkään ja saapahan ajan kulumaan ensi kevään hakuja odotellessa.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron