.
.

Lyyra kirjoitti:Uskaltaapikos sitä kysellä, että minkäs alan ihminen Maijasta nyt sitten on tulossa?

Maanantaina oikein piti miettiä mikä päivä oikein oli menossa. Ja kun tajusin, että oli maanantai, ei v*tuttanut. 

7 tuntia jatkuvaa juoksemista ja kiirettä.

ja 

Toivottavasti olisi mieluinen paikka Pascikselle. 
Kaikki tutkittavat asiat olisivat selvinneet mun papereista ja kurssin tiedoista netissä, mutta niitä ei kuulemma voinut vielä katsella.
Suostui lopulta vilkaisemaan, kun olin että johan on perkele. Kyseessä oli eri henkilö kuin viimeeksi. Jos olisin nähnyt sen edellisen henkilön olisin nykäissyt sitä hihasta.
Ja nyt mää oon taas ihan sekaisin. 
Jos ovella sitä kysäsevät. Täytynee käydä siellä työkkärissä kuitenkin uudestaan huomenna.Se Työ- ja elinkeinotoimiston asiakaskortti pitäisi riittää. Kannattaa ehkä kuitenkin varmistaa asia.Nugat kirjoitti:Unohdin järkytyksessäni kysyä, että minkälainen todistus tarvitaan jotta työtön saa alennusta teatterilipusta.Jos ovella sitä kysäsevät. Täytynee käydä siellä työkkärissä kuitenkin uudestaan huomenna.
Jorssi kirjoitti:Se Työ- ja elinkeinotoimiston asiakaskortti pitäisi riittää. Kannattaa ehkä kuitenkin varmistaa asia.Nugat kirjoitti:Unohdin järkytyksessäni kysyä, että minkälainen todistus tarvitaan jotta työtön saa alennusta teatterilipusta.Jos ovella sitä kysäsevät. Täytynee käydä siellä työkkärissä kuitenkin uudestaan huomenna.
Pascal Lemoix kirjoitti:Pääsen työhaastatteluun Lohjalleja
Toivostavasti tärppää!
Huomenna saa tietää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa