Mä olen todennut, että liian ystävällinen asiakaspalvelu saa vain aikaan äärettömän vaativia ihmisiä
. Meillä on aiemmin ollut tapana, että kaikki mitä pyydetään myös tehdään tai pyritään toteuttamaan jollain asteella.
Tänä päivänä on kuitenkin niin paljon sellaisia asioita, joita ei voida toteuttaa meidän puolelta. Ei ainakaan ilman, että sen ohella pystyisi suoriutumaan siitä päivittäisestä normirutiinista.
Sitten kun on joku kaiken haluava omainen, joka haluaa käsileikatulle lapselleen taksitodistuksen 500 metrin koulumatkalle, eikä ymmärrä ettei moista kyytiä sille kukaan maksa. Siitä huutojen/negatiivisen palautteen saaminen on äärimmäisen turhauttavaa.
Olen myös lopettanut tämän vuoden aikana sanan "kyllä" tai "joo" käyttämisen puhelimessa. Pääsee vain itse helpommalla, kun ei lupaa mitään suoraan.
Tällä hetkellä meidän sisälämpötila on 27.7 ikkunat auki. Ollut koko tämän viikon, mitä ollaan mitattu. Ei ihme, että tänne sekoaa. Työsuojelu tulee tekemään mittauksia perjantaina
.
Näilläkään sisälämpötiloilla ei saatu oikeuksia pitää omia housuja (siis sihteerit), vaan istutaan täydessä varustuksessa. Ei tee saunaan mieli.