Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 25 Syys 2010 13:50

@genille osanotot. :paijaus:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 26 Syys 2010 00:17

Kuten myös. :paijaus:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Maija » Su 26 Syys 2010 18:16

:paijaus: minultakin.
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 26 Syys 2010 20:53

:( @gen, osanottoni!
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 27 Syys 2010 16:27

@gen. :paijaus:
-----

Oman mummon hautajaiset olivat lauantaina. Nyt on pahin suruaika jäänyt taakse ja olo rauhallinen ja jopa helpottunut. Kaikki kävin mummon kannalta loppujen lopuksi mitä parhaimmin, kuolla kotonansa ilman sairaus- ja sairaalahässäkkää. Toivottavasti viimeiset hetket eivät olleet tuskalliset, sängystään oli aamulla vielä noussut ja kuollut lattialle. Mitä lie tapahtunut ja mihin oli menossa. Ruuminavauksessa ei löytynyt mitään ihmeellistä, vähän siellä täällä jotain pientä, mutta kuoleman syytä ei osattu sanoa. Itse olen pohtinut kovasti, että mitä mummo itse ajatteli asiasta ja elämästään yleensä, oliko tyytyväinen ja mikä jäi harmittamaan. Helppoa mummon elämä ei ollut, toivottavasti nyt on kaikki hyvin.

Hautajaiset olivat kauniit ja luulen mummonkin pitäneen kukkamerestä arkun ympärille. Lopulta veimme kaikki kukat mummon parvekkeelle odottamaan uurnan laskua, jos säilyvät siihen asti. Hautajaistoimisto olisi ottanut kiskurihinnan, jos niiden olisi täytynyt kukat säilöä. :friikki: Mutta parempi näin. Saa mummo katsella kukkamerta parvekkeellaan jos on hengellisesti vielä läsnä. :tilt:

Hautajaisissa aurinko alkoi paistamaan sisälle kappeliin täydeltä teholta välittömästi siunauksen jälkeen. Oliko se jokin merkki mummolta vai muuten vaan kaunis luonnonilmiö, kuitenkin on mukava ajatella sitä merkkinä mummolta, että hän on nyt siellä jossain ja kaikki hyvin. :D Kaikki olivat aivan liikuttuneita tämän jälkeen.
Koko päivän oli muutenkin kaunis ilma ja suorastaan helle. Mukavat hautajaiset, vaikka juhlimisen aihe olisi tietenkin voinut olla iloisempi.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 06 Loka 2010 09:56

Koko maailma on kyllä niin totaalisen :gaah: !!!!!!!!!!!
Rasittavaa olla kuin perseeseen ammuttu karhu. :huoh: Haluaisin meidän toimistolle vakiovarusteeksi nyrkkeilysäkin. :p
:norsu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 10 Loka 2010 14:00

Minulla on sellainen tunne, että elämässä ei ole juuri nyt mitään muuta kuin työ. Se on yhtä aikaa sekä positiivinen että negatiivinen tunne: toisaalta on jotain, jolla täyttää aikansa ja jota tekemällä kokea itsensä merkitykselliseksi, mutta toisaalta sitten tuntuu, että elämästä puuttuu kaikki muu. Kun viime vuonna vielä opiskeli, tuntui toisenlaiselta. Silloin oli työnteko ja muu elämä balanssissa ja sitä aikaa on ikävä, vaikka tavallaan asiat eivät ole nytkään ollenkaan huonosti.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 11 Loka 2010 21:37

Päivässä pitäisi olla ainakin 30 tuntia, että kerkeäisi tehdä jotain. :friikki: Meinaa hieman ahdistaa, kun
töitten ja harrastusten jälkeen pitäisi keretä tehä kouluhommia ja pitää talokin pystyssä, siivota,
tiskata jne. En halua luopua harrastuksistani ja töitäkin on pakko tehdä. Koulusta pitäis valmistua
joskus ja kaiken lisäksi stressaa, kun kultaa näkee niin harvoin. Auttaisi paljon, jos vain pääsisi sen
kainaloon iltaisin... Mutta ei auta valittaa. Pakko jaksaa, pakko jatkaa. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja damn » Ti 12 Loka 2010 17:50

Ihan hirvittävän paha olla henkisesti ja fyysisesti, enkä nyt liiottele kun sanon että paskin olo ikinä. Samalla pitäs jaksaa esittää ilosta ja kestää viimenen viikko työharjottelussa ja porukoitten luona. :( . Haluun omaan kotiin ja nukkua koko loppuelämän.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 12 Loka 2010 20:57

damn :paijaus:
---

Työkkäri-asia pilasi mun päivän aika hyvin. Muutenkin on ollut jännää alakuloisuutta taustalla.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 13 Loka 2010 16:59

damn kirjoitti:Ihan hirvittävän paha olla henkisesti ja fyysisesti, enkä nyt liiottele kun sanon että paskin olo ikinä. Samalla pitäs jaksaa esittää ilosta ja kestää viimenen viikko työharjottelussa ja porukoitten luona. :( . Haluun omaan kotiin ja nukkua koko loppuelämän.

Voi damn :paijaus:

Meille saa ihan rauhassa kiukutella, jos ei kenellekään siellä voi kasvotusten pahaa oloa näyttää.

Paljon tsemppiä!
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » La 16 Loka 2010 19:51

Kun yhden asian saa reilaan niin joku toinen asia menee vituiksi. Kaikki ei vaan millään
voi olla hyvin tai edes semihyvin. :kops:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » To 21 Loka 2010 16:09

Niin levoton mä ooooooon!

Töissä istuminen on niin kovin tuskallista, kun tekis mieli venkoilla ja olla pysymättä paikoillaan! En kyllä yhtään ymmärrä mistä tää levottomuus johtuu, ja mitä haluais tehdä.

Levotooooooonta!
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » Ke 27 Loka 2010 17:20

V*tuttaa, rasittaa ja turhauttaa tällä hetkellä kaikki. :gaah:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 31 Loka 2010 10:39

Polla hajoo :friikki:

Kaivuri ois pihassa ja jos sillä haluis päästä kaivelemaankin jotain, niin pitäs se toiminimi rekisteröidä. Mut se kuvio sit taas tuntuu jotenkin ihan liian hankalalta, vaikka mie tiedän, että kirjanpitäjä vois hoitaa lähes kaiken sitte. Dumppais vaan sille kaikki kuitit ja laskut yms. jne. Ei siis kovin monimutkasta kuitenkaan, mut silti meinaa polla hajota kun ei tiiä että pitäsköhän vaiko eiköhän pitäs :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja L-S » Su 31 Loka 2010 13:26

No rekisteröi nyt ihmeessä ainakin se toiminimi. :tilt: Tmi Kuolon Kaivuri. :keijo: Ei kai se vielä hirveästi vaadi sinänsä? (Vaikka en kyllä tällaisista kuvioista tiedä mitään). Varmaan sitä voi kuitenkin sitten itse säädellä, että kuinka laaja-alaista siitä toiminnasta tulee. Jos aloitat pienestä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 31 Loka 2010 16:13

Jos tiedät, että saat keikoista varmasti omat rahat pois, niin sitten siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Muistat vaan laittaa tarpeeksi hintaa, että saat rahat vakuutuksiin arvonlisäveroihin, tilitoimistolle ja koneen huoltoon ja käyttöön.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 31 Loka 2010 18:54

Niin ei tässä mitään monimutkasta olekaan ja tappion tekeminenkin on suorastaan vaikeaa, mut jotenkin rupee ahistamaan mitä enemmin asiaa ajattelee. Enkä edes tiiä miks :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 31 Loka 2010 23:15

Uuden asian järjestäminen ensiksi mielessä ja sitten käytännössä rasittaa mieltä. Onhan siinä tekemistä ja uudenlaista vastuuta. Minä pystyn tunnistamaan samankaltaisen reaktion itsestäni. Oi, osaisipa jonkun muun tavan reagoida tietynlaiseen työ ja vastuupaineeseen. Ahdistus ja toiveet kuolla tai vähintään kadota jäljettömiin eivät oikein helpota hommien eteenpäin vientiä...

Ehkä tuosta syystä pitäisi luovuttaa moiset hommat muille ja tehdä vaan semmosia töitä (vastuullisiakin) jotka eivät saa aikaan noin suuria tunteita.
Pvi-tasaisemman elämän puolesta
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 01 Marras 2010 00:47

Pvi kirjoitti:Ahdistus ja toiveet kuolla tai vähintään kadota jäljettömiin eivät oikein helpota hommien eteenpäin vientiä...

No niinpä se tekee. Yleensäkin tuntuu, että mitä tahansa uutta tai mullistavaa kun pitäs tehdä, niin reaktio on lähinnä se, että tekis mieli luovuttaa ja olla tekemättä yhtään mitään. Oon ihan varma, että tämmösissä tilanteissa on tullu menetettyä rahaakin tän elämnä aikana jonkin veraan, mutta eipä sillä niin väliä ole.

Ois vaan niin paljon helpompaa ilman tätä tunnetta.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 01 Marras 2010 01:06

Marraskuu ahdistaa. Marraskuu pelottaa. Marraskuu vituttaa.

Yleensä kun kaikki menee hyvin, marraskuu vetää maton jalkojen alta. Melkein toivoo, että olisi jo joulukuu.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 04 Marras 2010 22:32

Voisi vetää periaatteessa ns. alushousutakapuolet tässä jonain päivänä. :keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » Ke 10 Marras 2010 13:46

ARGH! Ärsyttää niin vietävästi! :viha:
Raksun kaveri oli tyttökaverilleen kertonut, että on ollut meidän luona yötä. Minä kun olen tyttökaverin kaveri nyt parisuhteen myötä, ja kirjoiteltiin mun ärsytyksistä naamakirjassa (kun toiset ei osaa ilmoittaa mihin aikaan mahdollisesti oltaisiin tulossa himaan), ja kirjoittelun ohella se ohimennen kysyi että oliko se sen mieheke meillä yötä... Ja kappas vain, eipä ollut.

Mun vaihtoehdot siis oli a) valehdella toisen puolesta, tuntea omantunnontuskia, mutta edelleen pitää avokin kaveri "tyytyväisenä" tai b) kertoa tytölle totuus, ja suututtaa avokin kaveri. En mä ala valehtelemaan, eli varmaan sitten pilasin tässä kaverin ja sen tytön välit, ja sen lisäks omat välini raksun kaveriin, ja mahdollisesti vielä raksun ja sen kaverin välit. Ja tuurilla vielä tyttökin on mulle, viestintuojalle, vihainen. Viimeistä epäilen, mutta kuitenkin.

Oh how great!

Ärsyttää, vihastuttaa, että mut (ja raksukin) laitetaan tällaiseen tilanteeseen. Yritän vaan ajatella, että itsehän tuon tuo tyyppi on itselleen aiheuttanut, mutta turhan paljon mielipahaa tulee tällaisista. AAAAAAARGHH! :viha:

Muks. Ilmeisesti vihaisena en osaa kirjoittaa hyniökoodeja oikein.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 10 Marras 2010 14:23

Catch-22: kerrot totuuden ja kaikki suuttuvat siitä tai et kerro totuutta ja kaikki suuttuvat siitä.
Parempi että kerroit totuuden, ja jos joku siitä vetää hernepalon tuulenhalkojaan, niin se on sen toisen ongelma.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja theia » Ke 10 Marras 2010 14:50

Taidatpa Smittiläinen olla ihan oikeassa :(

No, sepä on sitten vaan kestettävä, mutta ajattelen ehkä enemminkin, että "minä haluaisin, että mulle kerrottaisiin", toimin siis sen mukaan. Ehkä tää menee hetken kuluttua ohi, kun pääsee kotiin juttelemaan toisen kanssa yhteisestä ärsytyksestä.

Plöpplöp.
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa