Positiiviset fiilikset tuli meillä Turkilta, Portugalilta ja Kyprokselta. Turkin biisiä kuuntelisi ihan mielellään radiostakin.
Edit: Liettua->Latvia
Suomi ei varmaan edes järjestäisi viisuja heti perään, kun täällä on vielä entisistäkin perseet ruvella. Huhuja nyt on voitu lähettää jopa suomalaisleiristä, mistä näitä tietää.
) ja meni jatkoon.
Pascal Lemoix kirjoitti:
Teräsbetonin voitto olisi... hämmentävää.Suomi ei varmaan edes järjestäisi viisuja heti perään, kun täällä on vielä entisistäkin perseet ruvella. Huhuja nyt on voitu lähettää jopa suomalaisleiristä, mistä näitä tietää.
Tr*ina kirjoitti:Islanti oli niin mahtava kuin mikään voi olla ja sen jälkeen esitys esitykseltä kisa heikkeni.
Joo - ei jäänyt mieleen. Pinkit korkokengät taitaa olla kaikki mitä muistan heidän esityksestään.Tr*ina kirjoitti: Suomi sinnittelee sijalla 11.
Tr*ina kirjoitti:Finaalissa aion tukea sekä Israelia että Islantia.
Olen erittäin hämmästynyt. Kerrankin Tr*inalla ja mulla on samat suosikit Viisuissa.

Saksan edustajat tosin´Pascal Lemoix kirjoitti:Charlotte Perrelli oli itselleni tuttu aiempien vuosien yhteispohjoismaisista raadeista. En tiedä, miksi hänestä kohistaan. Tai Ruotsihan nyt on joka vuosi ainakin lehdistössä se äärimmäinen pahuus.
Teräsbetonin voitto olisi... hämmentävää.Suomi ei varmaan edes järjestäisi viisuja heti perään, kun täällä on vielä entisistäkin perseet ruvella. Huhuja nyt on voitu lähettää jopa suomalaisleiristä, mistä näitä tietää.
Tässä piilee TB:n mahis, itse veikkaan että TB voi hyvin olla kymmen parhaan joukossa, mikä minusta riittää ihan hyvin.Fantsu kirjoitti:Tr*ina kirjoitti:Islanti oli niin mahtava kuin mikään voi olla ja sen jälkeen esitys esitykseltä kisa heikkeni.
Islanti!Joo - ei jäänyt mieleen. Pinkit korkokengät taitaa olla kaikki mitä muistan heidän esityksestään.
Rulla kirjoitti:Ruotsin esitys oli kyllä hengetön. Pelottavinta tässä asiassa on, että Perrelli (ent. Nilsson)
on syntynyt 1974! Mitä rouvan kasvoille on tehty?!
. Israel siis sais voittaa, B&H vois tulla toiseksi ja Teräsbetonilla ei niin väliä. Venäjästäkin jostain syystä tykkään, oon kai sitten immuuni limaisuudelle tai jotain.
SimonTemple kirjoitti:Mitäköhän tapahtuu jos TB ei sijoitukkaan kovin korkealle, nimittäin lehtien hehkutuksen perusteella odotetaan sijoitusta "ainakin" viiden parhaan joukkoon.
Tämähän menee jännäksi

Ei sen puoleen, että oikeasti olisin voittoa ounastelemassa... Metalli- ja hevikansa voi kyllä yllättää, jos sille päälle sattuu - massoissa on voimaa.Fantsu kirjoitti:Paikka sohvalla lämmitetty. Check.
Kylmä siideri kädessä. Check.
Tv oikealla kanavalla. Check.

Kappale oli tylsä ja laulaja ihan kauhia, sen englannista 

Siinä sekoilivat kameramiehetkin, mutta ihan hengetön läpihutaisu. Saksa kuulosti ihan yhtä kauhealta kuin esikatseluissakin ja Englanti oli kanssa odotetusti pohjanoteerauksia.
Voimia.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa