Tervetuloa!

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Duussi » Su 27 Huhti 2008 10:09

Erittäin parasta. Kiitos Kuolo. :hymyhali:

Kyllä tää vaan kertoo omaa kieltään Fordesta (ja toki myös tuosta uudesta X-paskasta),
miten vanha väkijoukko hakeutuu yhteen omalle niinkusolastseason-pohjaiselle alustalle.
Tää kun nyt vaan toimii ("tää" = sekä keskusteluun tottunut porukka että keskusteluun
tarkoitettu ilmeisesti jotenkin tosi vanhanaikainen alusta).

Onks Tapsa jo löytänyt kadonneet lanpaansa täältä? :)

Aurinkoinen keväthyniö sopii fiiliksiin monella tavalla: :pomppuhymy:
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Avatar
Duussi
 
Viestit: 53
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 11:26
Paikkakunta: Tursu

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja pampula » Su 27 Huhti 2008 10:53

Rahoittaako Ilta-Sanomat tätä systeemiä vai miksi tuo palkki näkyy tuossa ylhäällä? :)
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja melissa » Su 27 Huhti 2008 11:11

heips, oon sitten meffi-nimellä fordella esiintynyt tyyppi.
siitä nimestä piti päästä eroon, en kyllä tiedä mentiinkö tässä parempaan suuntaan. ;)

mutta siis kiitoksia kuololle tästä paikasta.
aika ilman fordea oli outoa, ei tästä rutiinista halua luopua ja tuo uusi x-stage on ihan susi.
Avatar
melissa
 
Viestit: 61
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 11:55

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Kolo » Su 27 Huhti 2008 12:18

Purple kirjoitti:Niin että Kuolo, sä sen varmaan löydät oman profiilisi kautta (nyt vasta tajuan että kai mäkin olisin sen sieltä kautta löytänyt), niin kannattaisko sitä käydä muokkaamassa niin että liittää sen Forde-ryhmään? Sitä kautta se ehkä ei katoaisi johonkin Ylexin uumeniin niin kuin siellä tuntuu kaikki sisältö katoavan, ja sen mahdollisimman moni löytäisi.

Niin no kun ongelmahan tässä on se, etten mie osannu sitä lisätä sinne forde-ryhmään, mistä sen löytäis helposti. Joku muu varmaan osais sinnekin kirjottaa? :kauriinsilmät:

Ja pyöriihän tää mainosrahoilla näköjään. Ilta-lehden banneri on selkeesti huomattavissa, mutta porukka ei vissiin edes oo hokassu tuolta alalaidasta Finnmatkojen mainosta? :D Aika huomaamatonta näköjään on toi mainonta onneks. Kirjautumattomille käyttäjille on sit myös ketjujen alussa bottien lisäämiä mainoksia. Onneks ne ei näy kirjautuneille!
Kolo
 

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Alex » Su 27 Huhti 2008 12:32

Duussi kirjoitti:Kyllä tää vaan kertoo omaa kieltään Fordesta (ja toki myös tuosta uudesta X-paskasta),
miten vanha väkijoukko hakeutuu yhteen omalle niinkusolastseason-pohjaiselle alustalle.
Tää kun nyt vaan toimii ("tää" = sekä keskusteluun tottunut porukka että keskusteluun
tarkoitettu ilmeisesti jotenkin tosi vanhanaikainen alusta).


Mä en oikeasti ymmärrä tuota "keskustelupalsta on vanhentunut alusta"-hapatusta. Mun mielestä se on melkein sama asia kuin väittäisi kahvilakeskustelun tai känniavautumisen olevan aikansa elänyttä Kuva
Kuva
Avatar
Alex
 
Viestit: 31
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Saku » Su 27 Huhti 2008 12:59

Alex kirjoitti:Mä en oikeasti ymmärrä tuota "keskustelupalsta on vanhentunut alusta"-hapatusta. Mun mielestä se on melkein sama asia kuin väittäisi kahvilakeskustelun tai känniavautumisen olevan aikansa elänyttä Kuva

Kahvilakeskustelu on so old season, snägärihuutelu on in. 8-)

Ehkä nettikansa ei halua keskustella, sillä joku saattaa olla asioista eri mieltä?
Luukut auki, täältä tulee hauki!
Avatar
Saku
 
Viestit: 59
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:50

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Sade » Su 27 Huhti 2008 13:15

Löysin myös tieni tänne. Jee jee! :pomppuhymy:

Täytyy tunnustaa, etten oikeastaan juurikaan huomannut Foorumin puuttumista elämästäni, koska on ollut niin hirveä kiire ja paljon tekemistä, että hyvä kun on ehtinyt sähköpostit lukea. No, nyt kun elämä alkaa rauhoittua ja on jopa hiukan aikaa lorvailla tietokoneen ääressä, avataankin sopivasti uusi X-Stage. Ja se on täysi susi! En minä kaipaa paikkaa, jossa vain hengaillaan ja kommentoidaan muiden luomia sisältöjä ja klikkaillaan auki muiden lataamia videoklippejä tai ties mitä tuolla uudessa paikassa on tarkoitus tehdä. Kaipaan paikkaa, jossa voi keskustella tärkeistä asioista, kuten tositeeveestä. :keijo:

Joten kiitos tästä paikasta. Oikea vanhanajan keskustelufoorumi ilman mitään turhia kommervenkkejä. :hymyhali:
Avatar
Sade
 
Viestit: 194
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:51

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Mooch » Su 27 Huhti 2008 13:23

Jee jee jee!

Meikäki on niinkö inessä. :superhymy:
Tää on ehkä niinkö maailman mahtavinta.
Tiettäkö, kön mullon ollu aivan älytön ikävä teitä kaikkia
ja vaikka oon niinkö sinne Jaikuunki päässy, niin eihän
se ollut mulle aivan niinkö meitsin juttu.

Mutta aivan ehanaa. :hymyhali:
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Eärendil » Su 27 Huhti 2008 13:58

Ihanaa, ihmiset! :pomppuhymy:
Mulla on ollut kamala ikävä!
Pampulan blogin avulla tajusin
etsiä tän, iso kiitos siitä. :)
Avatar
Eärendil
 
Viestit: 46
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:50

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja friikkis » Su 27 Huhti 2008 14:49

Jes, juuri tänään mietin, että tällainen tsydeemi olisi hyvä kun tuo x-stage ei oikein taho toimia. Ja nyt sittne löysin myös sattumoisin tämän. Kiitos! Löysin taas elämän!

:pomppuhymy:

-freakshow
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja pampula » Su 27 Huhti 2008 14:56

Eärendil kirjoitti:Pampulan blogin avulla tajusin
etsiä tän, iso kiitos siitä. :)
Näen jo otsikot - tavallinen bloggari pelasti eksyneen sielun!
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Rulla » Su 27 Huhti 2008 15:05

Saku kirjoitti:
Alex kirjoitti:Mä en oikeasti ymmärrä tuota "keskustelupalsta on vanhentunut alusta"-hapatusta. Mun mielestä se on melkein sama asia kuin väittäisi kahvilakeskustelun tai känniavautumisen olevan aikansa elänyttä Kuva

Kahvilakeskustelu on so old season, snägärihuutelu on in. 8-)


Ja sit otetaan siinä snägärin jonossa turpiin? :mrgreen:

Kuolo hei, jos vaan tarttet apua, joka ei tartte mitään überteknistä osaamista, niin pyydä!
Sä oot jo yksinäs tehnyt niin ison työn, että hävettäis jättää sua yksinäs puurtamaan.
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja theia » Su 27 Huhti 2008 15:36

ihanaa, kun ainakin avoista tunnistaa että ken on kukakin, vaikka nimestä ei tunnistaisikaan. Oman avani saan heti kun pääsen töistä, tuntuu alastomalta ilman ava..

mie oon vielkin ihan kikseissä tästä paikasta.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja pampula » Su 27 Huhti 2008 15:59

Mikä hemmetti on tuo Google Adsense (bot) -systeemi, joka roikkuu linjoilla täällä? Onko Google lähettänyt tänne jonkun tarkkailijajäsenen? Meinaako Google ostaa forde.foorumit:in?

:?
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja heartless » Su 27 Huhti 2008 16:14

Minäkin löysin itseni tänne, heti tuli tuttu ja turvallinen olo. :)
Että kovasti kiitoksia Kuololle.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja tiipetti » Su 27 Huhti 2008 19:06

Täälläkö on tuttuja?!

:pomppuhymy:

Forde-"uudistuksesta" kauhistuneena kävin jo ostamassa itsellein uudet lenkkarit, kun

päätin aloittaa vakavamielisen juoksuharrasteen ikäväni tukahduttaakseni, mutta

nythän kengille ei olekaan käyttöä. Te olette kaikki täällä!

Ihan parasta! :pomppuhymy:
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
Avatar
tiipetti
 
Viestit: 270
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 18:54

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Gaffa » Su 27 Huhti 2008 19:19

Täällä sitä nyt ollaan.
Ihan huippuhieno juttu että jaksoit kuolo tällaisen perustaa. Suuri kiitos siis sinulle. :pomppuhymy:
Olin sen verran uusi käyttäjä fordella että ette ehkä muista/tiedä minua, mutta samalla nimellä
liikuin sielläkin.
Avatar
Gaffa
 
Viestit: 154
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Tomte » Su 27 Huhti 2008 20:17

Kiitos Kuolo! Tämä oli varmastikin oikea veto.

Vaikken itse ole aikoihin ollutkaan aktiivisena Fordella, niin olen silti käynyt lukemassa juttujanne säännöllisesti ja arvatenkin naamalle levisi kauhistunut ilme kun remonttitauon jälkeen huomasin mitä vanhalle foorumille oli uudistuksen myötä käynyt.

Onnitteluhalaus ja pitkäikäisyyden toivotuksia nyt tälle foorumille sitten vain! :)
Avatar
Tomte
 
Viestit: 28
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:06

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja shaana » Su 27 Huhti 2008 20:51

Kuololle erittäin iso kiitos tästä. Epäilyttävää että mie muka rekisteröityny enne Kuoloakin :D
Jos totta puhutaan, niin mie luulin että bensaasema (vai mikä se oli ) on Kuolo kun ensimmäisenä tänne ryntäsin - eikai se ole?. Olen erittäin iloinen ja onnellinen että mie saan taas liimautua tein joukkoon, vaikka olisinkin keskenäni sitä mieltä. Hee. Parhautta olla täällä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 27 Huhti 2008 20:56

Shaana, kiva kun tulit Kuva
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja shaana » Su 27 Huhti 2008 21:14

Voih.
Mähän ryntäsin tänne heti kun Kolo Jaikuun postasi linkin :hullu: Täällä on viekäki valosaa, haaskausta on se ettei pääse tunturiin enään tähän aikaan laskemaan :)
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Kolo » Su 27 Huhti 2008 21:16

shaana kirjoitti:Jos totta puhutaan, niin mie luulin että bensaasema (vai mikä se oli ) on Kuolo kun ensimmäisenä tänne ryntäsin - eikai se ole?. Olen erittäin iloinen ja onnellinen että mie saan taas liimautua tein joukkoon, vaikka olisinkin keskenäni sitä mieltä. Hee. Parhautta olla täällä.

No on ja ei ole. Mie kun luodessa kirjotin tekstikenttään Saaseman Benin, niin sit mie tavallaan kirjauduinkin sillä nimellä. Kirjauduin sit omalla nimellä ja klikkailin admin-oikeudet. Tosin pitäs ehkä deletoida tää käyttäjänimi ja muuttaa Beni Kuoloksi, että saa ihan kaikki oikeudet ilman, että pitää kirjautua erikseen. Kun jostain syystä mie en tällä tilillä pääse deletoimaan viestejä tai siirtelemään viestiketjuja, enkä onnistu niitä oikeuksia lisäämään.

Kaik noi botit (google ja yahoo muunmuassa) on mainosbotteja, jotka lisää viestiketjujen lakuun mainoksia. Mainokset ei tosin onneks näy jos on kirjautunut jäsen.
Kolo
 

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja shaana » Su 27 Huhti 2008 21:21

:virne: Hyvä tietää. Tää mesta kumminkin saatin auki (=lue toimimaan) sillä aikaa kun minä en ollut internetin ulottuvilla :norsu: ja nytkin onnenkantamoisella olen tässä koneella sitten. Jejjep en vie enempiä tätä keskustelua väärille urille.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja heidiz » Su 27 Huhti 2008 21:26

Hjellöy !

Kiitti Kuolo :hymyhali:

Meinasin jo itkua tirauttaa ton uuden kyhäkkeen takia,
mutta onneksi tuli tämä pelastus !
heidiz
 
Viestit: 55
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:37
Paikkakunta: Kajaani

Re: Tervetuloa!

ViestiKirjoittaja elegia » Su 27 Huhti 2008 22:47

Jihuu! :pomppuhymy:
Löysinpä minäkin tieni tänne, kun kävin vähän aikaa sitten kuikuilemassa uutta paikkaa. En kyllä viihtynyt yhtään. Itselläni alkoi olla jo muutenkin vähän ikävä Fordea, mutta onneksi koti löytyi, ei tunnu enää niin orvolta. :D

Ihanaa, iso kiitos Kuololle!
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa