Forden Joulupukkirinki

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 09 Marras 2010 13:14

Joulu tulee kohta!

:ryhmähali:

Mulla kävi mielessä, että ois kiva järjestää salapukkirinki. Ideana ois, että hommaan liittyisi fordelaisia, ja kaikki ilmoittautuneet saa homman päätteeksi pienen joululahjan joltakulta toiselta fordelaiselta. Mukaan pääsee ilmoittautumalla, ja minä arvon sitten nimistä, että kuka lähettää kenellekin lahjan, mutta en kerro lahjan saajalle, keneltä lahja tulee. Jokainen siis lähettää yhden ja saa yhden lahjan.

Tarvisin siis nimiä listaan, ja myös osoitteita privana. Lupaan, etten anna kenenkään osoitteita kenellekään muulle kuin lahjan lähettäjäksi arpoutuneille.
Jokainen saa lahjansa eriltä ihmiseltä, kuin kenelle joutuu lahjan lähettämään. Paitsi minä ite ehkä tiedän sitten keneltä saan lahjan (koska arvon systeemit, enkä halua jäädä ilman lahjaa :( ) Ja sitten pitää kans sitoutua hommaan, ettei kellekään jää paha mieli kun pukki ei tulekaan!

Ilmoittautumisen mukana olisi kiva saada vähän osviittaa, että minkälaisista asioista tykkää (ettei tarvi lähteä lukemaan koko viestiarkistoa läpi). Ja budjetista voitaneen keskustella. Eikä oo pakko ostaa mitään, voi tehdä myös ite. Eikä oo pakko tehä ite, voi myös ostaa jotain. :tilt:

Ilmoittautumisten takarajaksi aattelin, että 10-14 päivää tästä eteenpäin. Ajatuksia? Budjettiehdotuksia? Kiinnostuneita? :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 09 Marras 2010 15:33

Herttainen idea. :tilt:

Mää osallistun! En varmaankaan osaa itse tehdä mitään, mutta kyllä mä jotain keksin jollekulle. :raps:

Budjetin ei ehkä tarvitse olla kovin suuri, jotain pientä kivaa saanee kohtuuhintaankin, vaikka vitosella tai korkeintaan kympillä?

Mulle kelpaa millainen lahja vaan :keijo: Tykkään paljon kaikesta makeasta sekä näteistä asioista.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 09 Marras 2010 15:35

Kymppi ois mainio budjetti minusta.


Mukana:
Lyrts
L-S
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ti 09 Marras 2010 15:48

Kannatan kymppiä.
Mä tykkään jokseenkin kaikesta ( :keijo: ), kaikki syötävä ja juotava on ainakin varmoja :D

Mukana:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 09 Marras 2010 18:16

Before you get the present...you will see the ring :D

Mukana:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Mr. Smith
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 09 Marras 2010 21:20

Hyvä idea. Minäkin osallistun. Noin kymppi käy myös mulle.

Mukana:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Mr. Smith
DND
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja heartless » Ti 09 Marras 2010 22:22

I'm in!

Mukana:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Mr. Smith
DND
heartless
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Mooch » Ti 09 Marras 2010 23:00

Voi itku, miten kivaa! :virne:

Oon ainaki vähintäänki inessä! Mie oon ainaki kaikkiruokanen.
Ei suuria toiveita, ei haluja. Sekuko vain tämmönen on niin
hirveen kiva idea! Tykkään! :virne:

Mukana:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Mr. Smith
DND
heartless
Mooch
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 10 Marras 2010 00:57

Kai sitten minäkin :D

Mukana:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Mr. Smith
DND
heartless
Mooch
Pascal Lemoix
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja theia » Ke 10 Marras 2010 14:39

Joojoo :tilt:

Mukana:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Mr. Smith
DND
heartless
Mooch
Pascal Lemoix
theia
---
Tietty Lyrts, että jos on joku, joka ei tahtoisi mukaan, voisi suorittaa arvonnan, niin ei kukaan tietäisi keneltä lahja on saatu? :tilt:

Ja muks, mie tykkään karkista ja paperijutuista (kirjoista, kirjepapereista, kivoista kynistä, jnejne), ja halvoista koruista :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 10 Marras 2010 18:53

Mie haluun kanssa! :D

Mukana:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Mr. Smith
DND
heartless
Mooch
Pascal Lemoix
theia
Nugat

---
Oon yleensä tosi huono keksimään lahjoja, eli toivomuslistat esiin kiitos. :tilt:

Niin ja mää tykkään kaikista lahjoista ja suklaasta. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 10 Marras 2010 19:36

Hööh. Oon pikkuisen kahden vaiheilla. Todella kiva idea, mutta tällä hetkellä tuntuu, että oon niin loppu, että kaikki ylimääräinen tekis mieli karsia. :huoh: (Odotan jo kovasti joululomaa. Olis ainakin aikaa levätä.) Mietin vielä muutaman päivän.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 10 Marras 2010 23:18

Mieti rauhassa, marenkirinkeli. :paijaus:

Voin pyytää kämppistäni arpomaan lahjojat ja lahjottavat, mutta jokuhan ne osoitteet joutuu lähettelemään kaikille.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja theia » To 11 Marras 2010 09:27

Lyyra kirjoitti: Voin pyytää kämppistäni arpomaan lahjojat ja lahjottavat, mutta jokuhan ne osoitteet joutuu lähettelemään kaikille.
Mutta siis sitäkin toki tarkoitin, että se joku, joka ei osallistu arpomisen lisäksi välittelee ne osoitteet, jolloin kukaan ei tietäisi kuka ostaa lahjaa kenelle :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Yabba » La 13 Marras 2010 17:07

theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti: Voin pyytää kämppistäni arpomaan lahjojat ja lahjottavat, mutta jokuhan ne osoitteet joutuu lähettelemään kaikille.
Mutta siis sitäkin toki tarkoitin, että se joku, joka ei osallistu arpomisen lisäksi välittelee ne osoitteet, jolloin kukaan ei tietäisi kuka ostaa lahjaa kenelle :tilt:

Mie voin hoitaa tuon joulupukkiarvonnan, jos se vain soppii. Mie kun en ole mikään lahjojenostaja, mutta olisi kuitenkin kiva jakaa "joulumieltä" :virne: Joten jos vain sopii niin mie voin sekoitella ja arpoa osallistujat sekä tietysti toimittaa osoitteet eteenpäin.

Kuva

(Samalla saan kätevästi myös hoidettua yhden matkassa roikkuneen kiltteysvelan pois alta ja olla taas oma ilkeä itseni :tp: )
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 13 Marras 2010 18:07

No kaipa sekin käy. Mulle on tullut privana jo pari osoitetta. Saanko asianomaisilta luvan forwata ne Yabballe?
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Mooch » Ma 15 Marras 2010 00:34

Kaikki käy! :virne:
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 15 Marras 2010 17:49

Lyyra kirjoitti:No kaipa sekin käy. Mulle on tullut privana jo pari osoitetta. Saanko asianomaisilta luvan forwata ne Yabballe?
DND laittoikin minulle jo tarpeelliset tiedot, mutta muita vielä odotellaan :virne: Ja miekin sitten lupaan luovuttaa osoitetiedot vain sitten sille tulevalle lahjan lähettäjälle.

Osallistujalista:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Mr. Smith
DND
heartless
Mooch
Pascal Lemoix
theia
Nugat
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 16 Marras 2010 21:51

Sais jotain muuta ajateltavaa!
Maks kymppi on aika jees budjettinen.


Osallistujalista:
Lyrts
L-S
Kumkvatti
Mr. Smith
DND
heartless
Mooch
Pascal Lemoix
theia
Nugat
Kiba

Muuten, en ole yhtääään jouluihminen, eli kaikki jouluinen tingel-tangel-töttöröö ei saa suosiotani. Pidän enemmän ajatuksella itse tehdystä jutusta. Myös sellaisesta, jossa näkyy antajansa persoona ja omat mieltymykset!
Ja koska en ole sellainen tingel-tangel-tiimari lupaan olla antamatta mitään joulupukkeja tai joulusuklaata :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 16 Marras 2010 22:15

Kibaya kirjoitti:
Muuten, en ole yhtääään jouluihminen, eli kaikki jouluinen tingel-tangel-töttöröö ei saa suosiotani.


Mä olen jouluihminen, mutta en kestä ällöttäviä joulutilpetöörejä.

Joulusuklaa nyt menee. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 18 Marras 2010 12:40

Olen laittanut saamani osoitteet Yabballe menemään, joten listalta puuttuvien ihmisten kannattaa toimittaa osoitteensa tästä lähtien suoraan hänelle.
Ilmoittautumisaika päättyy sunnuntaina 21.11. Budjetti on 10 e. (Mun mielestä postikulut tulee vielä tähän päälle. Vai mitä muut on mieltä, sisältyykö postit tohon kymppiin?)
Ois mahtavaa, jos Yabba pystyisi sitten arpomaan ja jakamaan osoitteet mahdollisimman pian, että päästään suunnittelemaan lahjuksia.

Unohdin vallan laittaa omat lahjatoiveeni tähän. Tykkään kovasti kaikenlaisesta itse tehdystä, mutta ostaakin saa. Joulukrääsää en haluaisi, mieluummin käyttöesineitä (siis myös ihan jotain perusjuttuja kuten pyyhkeitä tai pannulappuja) tai taidetta jossain muodossa (kirjallisuutta, musiikkia, sarjakuvaa, kuvataidetta, leffa). Suklaastakaan en erityisemmin välitä (ellen saa itse valita). Myös värit ovat yleensä ihan hyvä lähtökohta, jos mulle haluaa jotain antaa. Tän hetken hittivärejä ovat violetin ja lilan ja purppuran sävyt sekä voimakkaat punaiset, oranssit ja turkoosit.

PS. Jos Sirppi osuu lahjojaksi, niin mulla on jo niitä sun tuikkukippoja. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 18 Marras 2010 12:41

Tuplapostaus, sori.

Sitä vielä piti kysymäni, että kerrotaanko lahjan saajalle keneltä se on, vai pidetäänkö arvausleikki? Ja ois mahtavaa, jos saatais homman lopuksi kuvat kaikista mitä kukin on saanut! :superhymy:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 18 Marras 2010 13:08

Mä peesaan Lyyraa ja poimin myös toiveekseni tämän "taidetta jossain muodossa". (Pois lukien kuitenkin eritetaide :kieli: , ei mielellään esimerkiksi henkilökohtaista taideteosta "Erään nenän sisältö" tai "Kehokarvani suorimmasta kiharimpaan" :p ). Rahataide kelpaa, esim. "Kulmasta yhteennidottuja viisisatasia" voisi piristää joulunseutua oikein mukavasti. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » To 18 Marras 2010 14:12

Mun mielestä postittaminen on helposti sen verran kallista, että jos se sisältyy kymppiin, sillä rahalla ei saa juuri mitään. :keijo:
Ja kuvia tosiaan kehiin sitten jälkeenpäin! :D

Mäkin tykkään kyllä taiteesta, jollei se ole muuten selvää. :tilt: Ja itse tehdyt jutut on varmasti hienoja. Itse en osaa tehdä muuta kuin kortin, joten valitettavasti multa ei tule kukaan saamaan lahjaksi itse tehtyä. Mä en ole myöskään välttämättä joulukrääsän vastainen (poislukien tyylittömimmät liian amerikkalaishenkiset koristeet), joten muistakaa mainita, jos inhoatte sellaista syvästi, etten sitten vahingossakaan hanki sellaista. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Dnd » To 18 Marras 2010 14:56

Noin kymppi + postit on hyvä mielestäni.
Musiikkipuolella en ole ainakaan klassisen musiikin, jazin, enkä ns "örinän" perään. Enemmänkin uppoaa Best of Italodisco (ei siis italialainen) tyylinen, rock ja useat kotimaiset. Toimintaleffat ja komediat, joita jo jonkin verran löytyykin, on aina hyvä. Koriste-esineet riippuu esineestä. (Muovinen kaupan koriste ei innosta niin kauheasti.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Seuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa