Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Nugat » To 28 Loka 2010 17:14

Mikähän tämmöinen on?
Terveisin: tuota en olekkaan vielä kokeillut. :keijo:

Ihan piruuttani pistin itseni testiryhmään, katsotaan jos hyväksyvät. Jos ilmaiseksi saa jotan kokeilla niin... :keijo:

Magneetit on muuten oikein käyttökelpoisia, mutta epäilyttää kun tuo on niin isolla mainostettu, että mitä kamalaa siihen on keksitty laittaa magneetin lisäksi. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 28 Loka 2010 17:43

Nugat kirjoitti:Mikähän tämmöinen on?

Ihan piruuttani pistin itseni testiryhmään, katsotaan jos hyväksyvät. Jos ilmaiseksi saa jotan kokeilla niin... :keijo:

Magneetit on muuten oikein käyttökelpoisia, mutta epäilyttää kun tuo on niin isolla mainostettu, että mitä kamalaa siihen on keksitty laittaa magneetin lisäksi. :keijo:

:femmat: Mäkin ilmottauduin testiryhmään. :keijo:
Kassotaan mitä tästä kehkeytyy. :juoni:

PS. Mun säärystimiä ja asua kehuttiin tänään koulussa. :gay:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » To 28 Loka 2010 17:55

Lyyra kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Mikähän tämmöinen on?

:femmat: Mäkin ilmottauduin testiryhmään. :keijo:
Kassotaan mitä tästä kehkeytyy. :juoni:

:femmat:

Haittaakohan tuo magneettinen vehje fordaamista, kun ei puolisollakaan saa olla sydämmentahdistinta? :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 29 Loka 2010 00:08

Seuraavaksi kannattaa varmaan hankkia autoon semmonen magneetti polttoaineletkun ympärille säästämään polttoainetta ja vähentämään päästöäjä ja katolle semmonen evä karkottamaan hirviä yms. tms.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 29 Loka 2010 01:29

Täältä tulee kannustusta laittaa härpättimiä housuun. Ei se ainakaan huono juttu voi olla. Ainoa tietty, että jos testiryhmä innostuu, ja sen tähden kivut lievittyvät aluksi, niin firma saa myyntilauseen. Pahimmillaan joku käyttäjäkokemus napataan kuponkiuutisiin...
Tällä suunnalla on havaittavissa pms-enteilyä. Nälkä on kokoajan ja vaikka on syönyt hyvin, niin silti tekisi mieli suklaata... Koska magneetti ei luvannut poistaa rasvan ja makean himoa, en taida liittyä testiryhmään.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Dnd » La 30 Loka 2010 15:27

Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 13 Marras 2010 00:32

Kävin tänään kampaajalla. Tuli se perinteinen "Kuinka kertoa kampaajalle, että hiukset ovat liian pitkät?"-tilanne. Sain ilmaistua asiani ja taas saksittiin. Olis nää silti vielä pikkuisen lyhyemmät voineet olla. Takahiuksia leikattiin ihan pikkuisen trimmerillä. Takatukkasänki. :sydän: Ens kerralla mä kyllä haluan enemmän takatukkasänkeä. Se vaan tuntuu niin kivalta. :hullu:

Kävin myös Sokoksella, kun siellä oli kaikki tuotteet -15%, kun oli Ääs-etukortti. Ostin veljelle osan joululahjasta, Pojalle ei löytynyt mitään. Niin ja siellä poistettiin mun kynsilakat ja laitettiin sellaista kivaa pinkihtävää tummanpunaista kimeltelevää lakkaa. :gay: Mutta en tajunnut katsoa tarkemmin, mitä se oli. Haluan sitä samaa. (Juu, ei. Ei kannata pohtia asiaa silloin, kun on kyseisessä liikkeessä ja saisi alennustakin. :tilt:

Nyt on niin tyttöilyolo, että tekee mieli laittautua oikein nätiksi, kun menen huomenna töihin. :tyttö:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 13 Marras 2010 22:14

Onko joku ovela mainosmies lukenut Fordea, kun FB:n mainoksissa on jatkuvasti kynsilakkamainoksia? :salaliitto: Onneksi kello on jo niin paljon, että en voi lähteä kynsilakkakaupoille. :p

Eikä mulla erityinen tyttöilypäivä ollut, vaikka eilen niin kuvittelin. Meikkiä en jaksanut (taaskaan) laittaa töihin ja vaatteetkin oli ihan tavalliset.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » Su 14 Marras 2010 14:42

Tänä syksynä ja/tai joulun lähestyessä näemmä muotiin ovat tulleet kullanväriset kynsilakat. Lähes joka merkillä oli joku sellainen. En voinut vastustaa kiusausta ostaa sellaista, kun jouduin kulkemaan Sokoksen kosmetiikkaosaston läpi ollessani menossa ruokakauppaan. :keijo:

Mainokset olen tosin blokannut, joten en ole edes kynsilakkamainonnan uhri. Mutta eikös ne mainokset useinkin valikoidu sen perusteella, että mitä sanoja on sattunut mainitsemaan jossain? Jos on kirjoittanut johonkin, että käyttää kynsilakkaa, ovela mainoskoneisto osaa lukea sen sieltä ja kohdentaa mainoksen. Ei nyt tietysti FB-mainostaja täältä, mutta kuitenkin.

Mun pitäisi lähiviikkoina ostaa pitkä iltapuku. :isosilmä: MItähän siitäkin tulee? Olisi kannattanut varmaan laihduttaakin ennen sitä. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 14 Marras 2010 16:06

L-S kirjoitti:Mutta eikös ne mainokset useinkin valikoidu sen perusteella, että mitä sanoja on sattunut mainitsemaan jossain? Jos on kirjoittanut johonkin, että käyttää kynsilakkaa, ovela mainoskoneisto osaa lukea sen sieltä ja kohdentaa mainoksen. Ei nyt tietysti FB-mainostaja täältä, mutta kuitenkin.

En tiedä koskaan maininneeni kynsilakka-sanaa FB:ssä. Ja silti sinne ilmaantuu uusia ja uusia kynsilakkamainoksia. :salaliitto: Ehkä oon kohdeikäluokkaa. :keijo:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 15 Marras 2010 11:51

marenkienkeli kirjoitti:En tiedä koskaan maininneeni kynsilakka-sanaa FB:ssä. Ja silti sinne ilmaantuu uusia ja uusia kynsilakkamainoksia. :salaliitto: Ehkä oon kohdeikäluokkaa. :keijo:

No miulle ne tyrkyttää FB:n mainoksissa kaikkea lapsikamaa, esimerkiksi jotain ultraäänilaitetta, jolla kuunnella raskausajan ääniä!
Kiitos vaan mainosmiehet, ei siellä kyllä kuulu kuin ruokavalion aiheuttamia pörinöitä. :virne:

Joko ne mainokset on kohdistettu ikäryhmittäin tai sitten tää on (taas) kaupungin yritys saada miut aivopestyä pukkaamaan maailmaan uusia kuntalaisia. Eikö ne perkeleet lopeta vieläkään. :salaliitto:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 29 Marras 2010 12:11

Jaahas, on taas se aika vuodesta, että tämä tyttö lotraa käsirasvoilla. Luottotuotteena toimii edelleen Neutrogenan Hand cream, mutta voisin hankkia sille jonkun toisen voiteen kaveriksi vaikuttamaan yöaikaan. Body Shopin Hamppu-käsivoide kiinnostaisi, kun on ilmeisesti jankimpaa tavaraa. Onko kellään siitä kokemuksia?

Nyt kun joutuu kiinnittämään enemmän huomiota käsiin, kävin ostamassa uuden helmiäiskynsilakan. Löysin oikein ihanan hennon vaaleanpunaisen. :tyttö:
Sen kanssa on vaan hieman ongelmia, kun lakka on läpikuultava ja miun lakkausjälki epätasaista. Ei passaa kovin läheltä kynsiä ihastella. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja damn » Ma 29 Marras 2010 14:52

puolikarkea kirjoitti:Body Shopin Hamppu-käsivoide kiinnostaisi, kun on ilmeisesti jankimpaa tavaraa. Onko kellään siitä kokemuksia?

Minä oon käyttänyt tuota ja suosittelen! Toimii todella hyvin. Minulla on talvisin kädet lähestulkoon verillä kun ovat niin kuivat. Pakko ostaa aina melkosen vahvoja rasvoja ja tuo hamppu-voide on kyllä toiminut hyvin. Toinen todella hyvä ja tehokas on Dr. Hauschkan käsivoide.
Kuva
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 29 Marras 2010 15:10

Body Shopin hamppu-käsirasvaa oon käyttänyt vuosia ja suosittelen. On sen verran tujua tavaraa, että ei rasvauksen jälkeen kannata ajatellakaan paperitöitä, itse laitan sitä aina nukkumaan mennessä. Toimii hyvin myös jalkarasvana.
Purple

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 29 Marras 2010 19:34

Hamppu-voidetta ostamaan siis, jahka tulloo rahaa. :D
Puuvillakäsineet vois kanssa hommata, ettei mene lakanat rasvaan.

(Viesti nro 500. :o:)
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 25 Joulu 2010 22:48

Musta tuntuu, että e-pillerit aiheuttaa mulle mielialan vaihteluita. Tosin osittain se johtuu siitä, ettei tällä kierrolla pillereiden otto ole ollut aivan niin tarkkaa kuin yleensä. (Mulla on siis joka päivä samaan aikaan vuoroakudesta kännykässä muistutus, jotta pillerini muistan.) Eilen oli pilleri jäänyt ottamatta (tyhmä minä. :kops: ) ja jouduin ottamaan kaksi kerrallaan ja hups...kunnon itkupotku-fiilis on valmis. :(

Onneksi tällaista ei ole kovin montaa kertaa tapahtunut 1,5 vuoden aikana, kun olen pillereitä syönyt. Pillereiden vaihdon sijaan täytynee olla tarkempi pillereitten syönnissä varsinkin nyt, kun ei ole kotona ja omiin rutiineihin pillereiden oton liittäminen on hankalampaa. Tosin kyllä tällainen unohdus tuo mieleen sen, pitäisikö harkita ehkäisyrenkaan käyttöä pillereiden sijaan.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Su 26 Joulu 2010 13:43

marenkienkeli kirjoitti:Musta tuntuu, että e-pillerit aiheuttaa mulle mielialan vaihteluita.

Minä oon ihan kauhee nykyään kun syön e-pillereitä. Olin ennen todella tyyni ja rauhallinen. Nykyään elämästä on tullut aika jännittävää kun saatan yhtäkkiä vetää hirveät kilarit, raivota hetken ja seuraavassa hetkessä olen taas itse rauhallisuus :hullu: . Pillerit aiheuttaa myös sen, että joka toinen päivä rakastan poikaystävääni ja toisena päivänä meinaan jättää sen. Tämä jos mikä on rasittavaa, en yhtään tiedä mitä minun pitäs meidän suhteen kanssa tehdä :viha: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 31 Joulu 2010 16:15

Tyttökysymys:
Kuinka pitkään pitää kynsilakan antaa kuivua, ennen päällyslakan laittoa?
T: ekakertaa
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 31 Joulu 2010 16:17

Haamuvuotoa!! :pillitys:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Pe 31 Joulu 2010 16:33

Pvi kirjoitti:Tyttökysymys:
Kuinka pitkään pitää kynsilakan antaa kuivua, ennen päällyslakan laittoa?
T: ekakertaa

Jos sulla on pikakuivattajaa, sen voi laittaa heti. Tavallisen päällyslakan kanssa kantsii odotella ihan rauhassa, niin että lakka on ainakin kosketuskuivaa. :tilt:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 31 Joulu 2010 17:55

Olin aavistuksen liian hätäinen, kuten ekalla kerralla yleensä ollaan. Onneksi värinä on huomaamaton vaalea, niin pieniä epätasaisuuksia ei huomaa.

Nyt on mekko illan juhliin silitetty. Valitsin valkoisen, että pääsen kerrankin hyötymään valohoidon rusketuksesta. Ehkä päädyin kyseiseen kolttuun myös siksi, että kesällä miehet huuteli perään iltaisella kaupunkikävelyllä. En halua jäädä täysin seinäruusuksi Helsingin kuuleimpien neitojen keskellä.

Vielä pitää päättää, laitanko hiukset ylös, vai jätänkö auki...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Nugat » La 01 Tammi 2011 17:55

Huomasin sovituskopissa, mihin joulun kinkut ja konvehdit ovat sijoittuneet. :friikki:

Muuten naisasiarintamalla ei mitään ihmeellistä. :p
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Suvi » La 01 Tammi 2011 21:30

Nugat kirjoitti:Huomasin sovituskopissa, mihin joulun kinkut ja konvehdit ovat sijoittuneet. :friikki:

Mä en uskalla mennä sinne. :pillitys: Tarvitsisin kengät, jaksaisinkohan mennä huomenna kauppaan? :raps:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 03 Tammi 2011 20:45

Nyt on pillereitä taas pyöritelty ja Diane Novia kolme kuukautta syöty (tais siis Cypretyliä).
Ei toiminut. Oli oikeastaan huonompi kuin edellinen. :huoh: Pitänee jatkaa entisillä ja toivoa,
ettei hormonit heiluneet taas niin, ettei nekään enää toimi siinä määrinkään kuin toimivat
aikaisemmin. Pitänee taas jossain vaiheessa varailla aikaa gynelle, että josko se keksisi
taas jotain uutta tähän helvetin ongelmaan...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 03 Tammi 2011 21:00

Mulla ei kanssa oikein aikoinaan e-pillerit toimineet. Tuli kaikenlaisia sivuvaikutuksia, useimmat melkoisenkin epämiellyttäviä.
Nyt viime kesänä terkkari suositteli mua kokeilemaan ehkäisyrengasta ja se on nyt ollut käytössä puoli vuotta. Onhan se varmaan vähän kalliimpi kuin useimmat e-pillerit, mutta mielestäni ihan hyvä. Se ei tunnu, eikä tarvi muistaa nappailla joka päivä pilleriä, kunhan muistaa ottaa sen kerran kuussa ulos ja asettaa viikon päästä uuden sisään. :D Sivuvaikutuksetkaan ei ole niin pahoja, itselläni en ole huomannut oikeastaan mitään. Jakaantuuhan siinä se hormoneiden saanti paljon tasaisemmin.
elegia

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa