Jaksamista.
Paranemisia. 

Lyyra kirjoitti:Tyttövaivoja. Maha kipiänä.![]()

@gen.fi kirjoitti:Ei tuommonen ole? http://www.astiataivas.fi/tuotteet.html?id=22/491

Hirveä jumi siellä on ja säteilee sieltä ympäristöönsä. Lauantaina mulla oli oikea käsikin ihan puuduksissa, sorminäppäryys hakusessa ja outo olo muutenkin. Nyt selkään sattuu koko ajan.
No, kunhan nyt jumpat taas alkaa niin sinne sitten. On mulla ennenkin ollut jotain niska-hartia-johteisia päänsärkyjä, mutta ei mitään noin pahaa. En ollut arvannut, että se olisi edes mahdollista. Ja kumma että nyt, kun kuitenkin joulun aikaan olen vähemmän ollut koneen ääressä.

Ja ehkä vielä pikemminkin raakaa kuin tuoretta...]Kuolo kirjoitti:Noin muuten meinasin laittaa tän ilmariin, mutta menee kyl tännekin. Minuu vituttaa kun mandariinin syöminen aiheuttaa oksetuksen tunteen, appelsiinin jälkeen tuntuu kun ois suu tuleessa, omena ja pääsynä turvottaa kitalaen ja tomaatti turvottaa ikenet. Niin ja mansikoita ei montaa vatsa suostu sisällään pitämään. Oikeesti koita tässä nyt syödä jotain tervellistä
Mutta jos useamman päivän pitää pakkasessa, niin sitten voin syödä kuinka paljon huvittaa.
En tiedä mistä johtuu. Myöhemmin voin sitten syödä.
Eilen löi flunssa päälle ja nyt on kelju olo. Kurkku kipeä, nenä tukossa, korvia särkee ja väsykin on.
Miksi pitää tällainen olotila tulla loman viime metreillä? Yritä tässä nyt sitten tenttiin lukea. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa