Vaivaisten valitukset

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 05 Joulu 2010 13:34

Tyttövaivoja. Maha kipiänä. :pillitys:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 05 Joulu 2010 13:54

Eikä varmasti tähän saumaan yhtään kivaa :paijaus:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 05 Joulu 2010 14:35

Viikko sairaalassa.
Viikko sitten perjantaina lähti jalat alta tunnilla ja anpulanssimiähet haki pois. Lääkärit täysin kädettömiä ja ainoana keinona lääkitä tyttö nurin. Erinäisiä lääkeyhdistelmiä testailin ja välistä yritin kävellä ja niin edelleen ja niin edelleen. Yadda, yadda, yadda. Lopulta kyllästyin siihen ilmapiiriin siellä. Olin hankala potilas, kun vaadin aamukahviini maitoa ja kinkkukaan ei kelvannut, vaikka kuinka yrittivät aamusta toiseen.

Nyt olen taas äidin luona ja yritän päästä eteenpäin.
Fuck, how nice this is.

Että silleesti menee tämä joulukuu :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 05 Joulu 2010 15:42

Kiba :paijaus: Jaksamista.
Mahtaa olla pelottavaa, kun jalat lähtee alta.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 05 Joulu 2010 16:27

Kiba, kuulostaa kamalalta tuo jalkojen alta lähteminen. :kauhistunut: Paranemisia. :paijaus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 05 Joulu 2010 21:54

:kauhistunut: Kibs :paijaus:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 05 Joulu 2010 21:59

Kiba, hui. Toivottavasti saadaan pikaisesti selville syy. Jaksamista! :paijaus:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 06 Joulu 2010 03:31

No, hui. Paranemisia.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 06 Joulu 2010 15:00

Kiitti tyypit :hullu:

Tiedossahan on se pullistuma tuolla välilevyissä mitä on helppo pitää syyllisenä kaikkeen :/

Mutta tästäkin pääsee vain ylöspäin :friikkipeukku:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 06 Joulu 2010 15:05

Lyyra kirjoitti:Tyttövaivoja. Maha kipiänä. :pillitys:

Eikä suostu loppumaan. :pillitys:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ma 06 Joulu 2010 23:20

Eilen meinasi lähteä ääni.
Tänä aamuna herätessä kurkussa tuntui olevan kilo limaa, sekä lisäksi ääni on ollut koko päivän alamaissa.
Tuntuu vähän sellaiselta, kuin olisi tulossa kipeäksi, muttei kuitenkaan. Kummallinen olo.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja skray » La 11 Joulu 2010 12:30

Pidot senkus vaan paranee. :epäilevä:

Tänä aamuna tiputin kulhon ja se osui ensin pöydän kulmaan, taisi haljeta siinä ja palaset tippu lattialle. Yksi niistä paloista viilsi varpaaseeni sellaisen haavan, että oksat pois. Verenvuoto ei lakannut ja laitoin varpaan pakettiin, mieheke vei mut lääkäriin ja siellä laitettiin kaks tikkiä varpaaseen ja sain kaks päivää sairaslomaa. Ensi perjantaina saisi mennä ottamaan tikkejä pois.

Mulle ei oo koskaan laitettu tikkejä aiemmin. Niiden laittaminen tuntui kummalliselta ja ehkä vähä ällöltä.

Eniten harmittaa se kulho. Ihana Kaj Franckin suunnittelema jälkkärikulho, joita ei saa enää mistään. :pillitys:
Tosin jotain hyvääkin. Sain jäykkäkouristusrokotteen uusittua, olisihan se jo pitänyt kaks vuotta sitten ottaakin..
skray

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 12 Joulu 2010 05:11

Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja skray » Su 12 Joulu 2010 22:29

@gen.fi kirjoitti:Ei tuommonen ole? http://www.astiataivas.fi/tuotteet.html?id=22/491

Ei valitettavasti tuollainen, vaan tuollainen kuin tuossa vasemmassa reunassa on toi sinisen sävyinen Teema- tai Kokosarjassa on nyt joku samantapainen kulho myynnissä, mutta mun omissa on aika laakea pohja ja ne ovat aika matalareunaisia verrattuna niihin, mitä nyt on myynnissä.. Luulenpa, että omani ovat jotain vanhaa mallia, mitä vielä joskus vuosikymmenen puolivälissä sai kaupoista.
skray

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 21 Joulu 2010 06:49

Koko yö ahdistavaa painajaista. Tullu sitä mukaa sit tyynyäkin puskettua ja niskat on ihan saatanan kipeet :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 03 Tammi 2011 12:34

Uudenvuodenaaton migreenin jälkeen aloin etsiä kipukohtaa selästä ja löytyihän se. Ei tuntunut itsekseen missään, mutta kun tuota yläselkää alkoi hieman painella, niin au. :friikki: Hirveä jumi siellä on ja säteilee sieltä ympäristöönsä. Lauantaina mulla oli oikea käsikin ihan puuduksissa, sorminäppäryys hakusessa ja outo olo muutenkin. Nyt selkään sattuu koko ajan.

Jotain täytyisi ilmeisesti tehdä, ts. istua vähemmän tietokoneen ääressä tai edes paremmassa asennossa. Mutta haastavaa se on, kun työnteko vaatii konetta eikä mulla iltaisinkaan ole muutakaan tekemistä kuin istua koneen ääressä. :epäilevä: No, kunhan nyt jumpat taas alkaa niin sinne sitten. On mulla ennenkin ollut jotain niska-hartia-johteisia päänsärkyjä, mutta ei mitään noin pahaa. En ollut arvannut, että se olisi edes mahdollista. Ja kumma että nyt, kun kuitenkin joulun aikaan olen vähemmän ollut koneen ääressä.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 03 Tammi 2011 23:34

Voi olla, ettei jumppa auta tossa vaiheessa. Jos se on kipee, se on tulehtunut ja pitää parantua ennenkun jumppaa. Hae vaan kiltisti lääkäriltä napit ekaks ja sit sinne jumppaan.

Miulla on kans nyt selkä vähän vihotellu. Tein perjantaina ihan pikkusen lumitöitä lapiolla ja se oli taas siinä :friikki:

Noin muuten meinasin laittaa tän ilmariin, mutta menee kyl tännekin. Minuu vituttaa kun mandariinin syöminen aiheuttaa oksetuksen tunteen, appelsiinin jälkeen tuntuu kun ois suu tuleessa, omena ja pääsynä turvottaa kitalaen ja tomaatti turvottaa ikenet. Niin ja mansikoita ei montaa vatsa suostu sisällään pitämään. Oikeesti koita tässä nyt syödä jotain tervellistä :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 04 Tammi 2011 00:17

Ehkä oot allerginen torjunta-aineille tai muulle semmoselle. Kokeile luomua? :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 04 Tammi 2011 00:20

Siinäpä ois tietty mahdollisuus. En oo sen tarkemmin kyllä vielä yrittänykään. Satunnaisesti ian jotain maistanu huonolla menestyksellä :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 04 Tammi 2011 00:33

Sitten toinen mikä voi olla, että tuoreet hedelmät ja kasvikset aiheuttaa ongelmia.
Mun ystävällä on moinen vaiva. Pieni lämmitys, ja taas voi syödä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 04 Tammi 2011 07:26

Joo ei lämpimänä haittaa mikään. Paitti maku :norsu:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 04 Tammi 2011 09:50

Vähän kyllä tuntuu siltä, ettei oikein kärsi jumpata, joten pitää vaan lepuutella selkää vissiin :friikki:

Aika ikävää kyllä jos noin moni hedelmä ja vihannes aiheuttaa oireita. Mutta onhan niitä monenlaisia hedelmiä, marjoja ja vihanneksia, joten toivottavasti joku sopiva on. Mulle kanssa tuore omena ja päärynä aiheuttava kutinaa ja turvotusta kitalaessa. Väittävät että se on siitepölyallergian ristiallergiaa. Omenapiirakkaa pystyn onneksi syömään, kun se ei ole tuoretta. [edit: tai siis se omena ei ole tuoretta, piiras toivottavasti :keijo: Ja ehkä vielä pikemminkin raakaa kuin tuoretta...]
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 04 Tammi 2011 14:47

Kuolo kirjoitti:Noin muuten meinasin laittaa tän ilmariin, mutta menee kyl tännekin. Minuu vituttaa kun mandariinin syöminen aiheuttaa oksetuksen tunteen, appelsiinin jälkeen tuntuu kun ois suu tuleessa, omena ja pääsynä turvottaa kitalaen ja tomaatti turvottaa ikenet. Niin ja mansikoita ei montaa vatsa suostu sisällään pitämään. Oikeesti koita tässä nyt syödä jotain tervellistä :friikki:

Tuo kuulostaa torjunta-aine asialta. Suosittelen myös luomua. Omenassa saattaa auttaa kuoriminen. Ikenet turpoaa meinaan täälläkin, haavoista ja aftoista puhumattakaan.

Monilla auttaa myös, jos mansikat pakastaa ensin. Itse en pysty syömään paljoa tuoreita mansikoita, tulevat mukavasti lävitse. :pepsodent: Mutta jos useamman päivän pitää pakkasessa, niin sitten voin syödä kuinka paljon huvittaa.

Happamat mandariinit ovat ehdottomasti nou nou aamuisin ensimmäiseksi ruuaksi. Nekin tulevat suoraan läpi. :friikki: En tiedä mistä johtuu. Myöhemmin voin sitten syödä.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 10 Tammi 2011 12:48

Flunssa-marenki täällä. :heihei: Eilen löi flunssa päälle ja nyt on kelju olo. Kurkku kipeä, nenä tukossa, korvia särkee ja väsykin on. :huoh: Miksi pitää tällainen olotila tulla loman viime metreillä? Yritä tässä nyt sitten tenttiin lukea. :kieli:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 10 Tammi 2011 16:22

Lunssa se täälläkin. Kävin terveysasemalla ja hoitsu oli sitä mieltä, että kolme päivää saikkua on paikallaan. Mulle olisi riittänyt tämä päivä, mutta otan vastaan vapaan keskiviikkoillan ja menen makoilemaan treenaillen koordinaatiota.
Flunssalahja siis!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa