Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » La 08 Tammi 2011 15:41

Haa, tänään on minun synttärit :superhymy:. Ei kyllä tunnu yhtään siltä, kun en oo ainuttakaan lahjaa saanut ja oon vaan istunut yksin kotona. Mutta kyllä se tästä vielä lähtee, kunhan lähden kaverille aloittelemaan ja illemmalla baariin. Saa nähdä miten pystyy alkoholia juomaan, kun vuosi vaihtui niinkin railakaasti, että juhlin seitsemän päivää putkeen ja sen jälkeen olo on ollut aika nuutunut ja krapulainen...
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 08 Tammi 2011 15:58

Onnittelut Damnille.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 08 Tammi 2011 19:43

Onnittelut synttärikaimalle. :virne:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 09 Tammi 2011 14:23

Myöhästyneet synttärionnittelut! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 09 Tammi 2011 21:59

Kiitos :hymyhali:.
Myöhästyneet onnittelut myös synttärikaimalle :superhymy:.

Huomenna alkaa koulu :kauhistunut: . Lomaa oli kolme viikkoa ja se meni ihan kamalan nopeasti ja enpä nyt tiedä tuliko tuossa loman aikana pahemmin levättyä ja rentouduttua niinkuin alunperin oli tarkoitus... Flunssakin meinaa iskeä(taas) niin saa nähdä miten tämä vuosi lähtee käyntiin.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 09 Tammi 2011 22:08

Myöhäiset onnittelut Puolikarkeelle.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 09 Tammi 2011 23:25

Kiitoksia. :tilt:

Hirmu hyvä viikonloppu takana. Hyviä elokuvia, maukasta ruokaa ja pääsipä jokin virtapiikkikin yllättämään, kun tuli leivottua nakkipiiloja, homejuustosarvia ja sämpylöitä. Huomenna jatkuu taas arkinen aherrus. Pitänee mennä nukkumaan, että jaksaa.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Tammi 2011 18:55

Myöhäiset onnittelut niille, joita on onniteltu :tilt:

--
:sydän:
Aamulla lauloimme juna-asemalla "maanantaiaamuna krapula ja vapina....".

Siirryimme kouluun, missä improvisaatiota opettava opettajamme aloitti alkulämmittelyn ja toisen venytyksen kohdalla lauloi... "maanantaiaamuna krapula ja vapina" :virne:.

Tänään oli aivan hemmetin ihana päivä :sydän:
Meillä on tämä koko viikkon improvisaatiota, joka on minulle näyttelijäntyöntuntien jälkeen se rakkain ja ihanin. Toki nautin kaikesta mitä meille tarjotaan, mutta improvisaatiossa sitä on kuin lennossa. Ei ole samanlaisia paineita, kun voi vain luottaa kaveriin ja unohtaa itsensä täysin.

Teimme pitkän sarjan erilaisia improleikkejä, joiden aikana nauru raikasi ja jokatoisessa välissä laulettiin "maanantaiaamuna..." :virne:

Kun summasin kotimatkalla tehtyjä improja en voinut olla nauramatta :D Turkulaiset, jotka ovelasti huijasivat kilpailun voiton jättäytymällä joukosta, jänis-tarina, erään naisen mieshuolet, tunnetilat, tyylilajit (Kaurismäki :virne: ). Huomenna vuorossa musa-impro eli laulua, ääntä ja ties mitä. Perjantaina olisi demo, johon tulee yleisöä.
Tätä, tässä on se, mitä voisin tehdä miten paljon tahansa.

:sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 14 Tammi 2011 19:17

Kivasti pääsen vetämään edellisen viestin perään lopputuloksen :epäilevä:

..

Maanataina oli niin ihanaa.
Tiistaina oli mielenkiintoista.
Keskiviikkona olin pienesti kipulääkkeissä, mutta tein parasta improa ikinä :sydän:.
Torstaina oli jännää, ihanaa, mielentöntä ja räjähtävää. Tein meidän impromaikalle tunnin päätteeksi intialaista päähierontaa, joka kruunasi kaiken. Olimme molemmat loppupäivän kuin lennossa.
Tänään oli demo.

Jännitin ihan pirusti! Tärisin ja jouduin rauhoittamaan itseäni todella paljon.
Meidän impro piti sisällään paljon laulua ja yleisöäkin tuli ihan kivasti.
Demo lähti käyntiin ja homma toimi. Jopa se, että noudatimme opettajan oppeja (jos pelottaa, niin lavalle kahta kauheammin) orjallisesti. Heti sinne vaan!
Vähän alun jälkeen päädyin tilanteeseen, että yksinlaulua! Kääk! Apua! No, tulta päin!
Laulujen jälkeen palasin seinustalle istumaan ja meinasin oksentaa! Jännitys alkoi laukeamaan ja siitä seurasi voimallinen pahoinvointi.
Loppudemo menikin siis todella jännissä tunnelmissa, kun tuntui että jokaisen lauseen aikana sieltä voi kaverin naamalle lävähtää jotain muuta kuin sanoja :virne:

Nyt on sitten haikeaakin haikeampi olo.
Olimme tunnin jälkeen purkamassa juttua ja muiden puhuessa aloin vain itkemään. Itkin, itkin ja vuoroni aikana yritin sopertaa miten tärkeää improvisaatio on ollut ja miten paljon olen oppinut, mutta se oli pelkkää vetistelyä.

Vetistely ei ole mennyt ohi :epäilevä:

Olen pillittänyt kotona ja yrittänyt miettiä kaikkia muita juttuja, kun päässä pyörii vain "meillä ei ole enää ikinä improa" :pillitys:

Improvisaatio ja musiikki-improvisaatio :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 16 Tammi 2011 16:10

Ilmarinpäivän Ilmaribileet Ilmarissa just nyt! :jami:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 17 Tammi 2011 17:39

Aamulla ajoin parran ensimmäistä kertaa yhdeksään kuukauteen. Prätkä-äijästä tulikin ihan pikkupoika. Jostain syystä mulle tuli suihkun jälkeen vielä luonnostaan ihmeellinen tukkakin. Hirmu korkkiruuvikiharat.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 17 Tammi 2011 21:38

Sain unelmieni kämpän Turkkusesta :pomppuhymy:

Iso :hymyhali: sen suhteen auttaneelle henkilölle.

Ps. eli jännitteen laukeaminen oli nautinnollinen kokemus.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » To 20 Tammi 2011 19:25

Onnea kämpästä! :D

Terkkuja täältä Hesasta, jossa päivästä riippuen voisi kulkea matkat kaupungilla luistimilla tai vaikka kanootilla. :keijo:
Talven ensimmäinen kaatuminen suoritettu, kaaduin Sokoksen ja Lasipalatsin välisiin liikennevaloihin aamuruuhkan aikaan, hyvin tehty!
Tajusin heti että kaadun, joten luisuin hallitusti toisen koukistuneen jalan päälle, toinen koipi sivulle suoraksi ojennettuna (huom myös nilkka!) ja toinen käsi maahan,
muistutti siis lienee enemmän jotain breakdance-liikettä kuin kaatumista :virne: Nousin rivakasti ylös ja ylitin kadun kuten olin aikonut, jäin sitten puistelemaan vaatteitani
niin joku tuntematon nainen kävi taputtamassa hyväntuulisesti selkään tokaisten "toi oli takuulla talven tyylikkäin kaatuminen" :superhymy: Ei harmittanut, kun ei sattunutkaan.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 23 Tammi 2011 22:07

Kaikki kulkee käsikädessä.
Keskivartalon hallinta ja elämä on ihan omaa luokkaansa.
Kesällä pitäisi kyetä huutamaan ja tuottamaan voimakasta, raivoisaa ääntä.
Äänen tuottaminen lähtee keskivartalosta.
:ei:

Loose - loose situation.

Saisiko jostain jotain varaosia itteensä?
Yks selkäranka olis kiva. :huoh:

Äänitreeni alkaa siis hetinyt. Ensimmäinen käsky oli laulaa koko vapaa-aika. Ja vielä oikeahkolla tekniikalla - sillai ajatuksella :epäilevä:
Naapurit tykkää :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 23 Tammi 2011 22:10

Käy, Kiba, kokeilemassa Alexander-tekniikkaa. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 24 Tammi 2011 00:41

Koko päivän on ollut sellainen pieni krapula. Tenttiin lukemista se ei ole estänyt, mutta jatkuvan nälän se aiheutti. Nyt on ekaa kertaa koko päivänä sellainen tilanne, että syömisen jälkeen olo on kylläinen yli puoli tuntia. :friikki:

Huomenna on edessä tentti, jota odotan kauhulla. Kyseisen kurssin asioita on mun ollut hirmuisen vaikea sisäistää ja kyseessä on jo 2. uusinta. Jos en nyt pääse kurssia läpi, en välttämättä pääse toiselle kurssille, kun lähtövaatimuksena on tuo riippakivikurssi. :huoh: (Toisaalta maisterin tutkintoni tulee olemaan joka tapauksessa laajempi kuin mitä minimiopintopistemäärä on. Ei siis hirmuisesti haittaa, jos en pääse kurssille.) Pitäkää mulle huomenna peukkuja. :peukut:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ti 25 Tammi 2011 10:18

Triple H kirjoitti:Aamulla ajoin parran ensimmäistä kertaa yhdeksään kuukauteen. Prätkä-äijästä tulikin ihan pikkupoika. Jostain syystä mulle tuli suihkun jälkeen vielä luonnostaan ihmeellinen tukkakin. Hirmu korkkiruuvikiharat.

Korkkiruuvikiharat. :virne: :virne: Miehekästä. :aukku:
Eowyn
 
Viestit: 149
Liittynyt: Ti 22 Heinä 2008 12:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 26 Tammi 2011 16:04

Toiminnan täyteinen päivä ollut tähän mennessä. Tänään ei tarvinnut yliopistolle ja mulla on ollut kunnon traivi päällä. Olen tiskannut, pessyt uunin ja hellan, korjannut erinäisiä asioita (pesupussin irronnut vetoketju, vaatteen pärkyävä reuna, irronnut nappi kiinni), tehnyt erään rästiin jääneen kirjoitushomman, järjestänyt cd-levyt... :superhymy: Oon siis saanut enemmän aikaiseksi kuin monen viikon aikana yhteensä. :epäilevä: Seuraavaksi olisi vuorossa tärkeiden papereiden mapittaminen. :hullu: Kyllä me saamme kodin vielä jossain vaiheessa KUNNOLLA järjestykseen, vaikka melkoisen tavarapaljouden keskellä asummekin. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 26 Tammi 2011 18:03

Kohtasin ihmisen, jonka nauru kuulostaa aivan itkulta. :friikki: Meni hetki ennen kuin ymmärsin, että vitsiähän tuo tuossa vääntää. :keijo: Mukava tyyppi muuten.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja diia » Pe 28 Tammi 2011 09:38

Tsadin tyttö täällä tereve! Ihan sitä vaan, että kuukausi uutta elämää takana,
ja _vitsit_ että mää oon tykänny! Toki viilikset voi muuttua kevvään edetesä,
mutta justihina nytte näppituntuma on ainaki semmottis, etten ihan kevvyin
perustein lähtis takaste kotikylälle, kaikki on ollu _niin_ hienoa. :superhymy:
Avatar
diia
 
Viestit: 13
Liittynyt: Ke 07 Touko 2008 19:51

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 28 Tammi 2011 22:21

Vapaa viikonloppu edessä ja aion kaksi päivää tehdä vain niitä asioita, jotka mua huvittavat. :superhymy:
Ensimmäinen kokonaan vapaa viikonloppu joulun jälkeen ja nyt aion todellakin vain möllöttää, köllöttää ja pällistellä täällä kämpillä, nukkua, syödä ja ehkä vähän siivotakin jos sille päälle satun.

Ihanaa kun voi vaan tehdä mitä huvittaa, eikä aina tarvitse mennä aikataulun mukaan vapaallakin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 29 Tammi 2011 17:29

Tästä tulikin vähän aktiivisempi lauantai kuin kuvittelin. :)

Aamusta siivosin, sitten lähdin kaupungille&syömään yhden kaverin kanssa ja tosiaan illalla lähden samaisen kaverin kanssa vielä baareilemaankin. Kivaa!
Huomenna on sitten möllöttely- ja köllöttelypäivä, varsinkin jos krapula tulee.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 29 Tammi 2011 19:48

Kävin lauantailuennolla (toivon mukaan elämäni viimeinen yliopistoluento yleensä) ja sen jälkeen olen järjestellyt kirjahyllyä ja katsonut televisiosta taitoluistelua, josta en yleensä välitä mitään. Kirjahyllyä järjestellessä löysin kirjojen välistä yhden kesästä asti hukassa olleen itselleni tärkeähkön paperin, mikä oli hyvä.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 29 Tammi 2011 21:17

Olin eilen puudutuksessa, jossa puudutetaan epiduraalipuudutuksen tavoin tota selkäaluetta.
Vaihtoehtona oli sakraalipuudutus, joka tulee häntäluun paikkeille, kun epiduraali tuli paljonkin ylemmäs.
Kammotti aivan kamalasti ja sain heti alkuun rauhoittavaa. Oli aika titityy :virne:

Puudutus on auttanut jonkin verran ja tänään uskalsin vähän kävellä ulkona ilman kepakoita :superhymy:
Ja ilman linkkaamista :superhymy:

Käytiin myös tänään hakemassa 3 kk maailmaa kiertänyt ystävä kentältä. Oli muuten aika tummahipiäiseksi ehtinyt.
Sitä se aurinko teettää :huoh: Mutta ihana nähdä tätä ystävää :)
Ja lentokenttää! Se on niin mun lenpipaikkoja :sydän:

Hyvä lauantai :)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 30 Tammi 2011 05:44

Tuli puoteltua lumia erään puumökin katolta. Kyllä sitä olikin paksusti ja pieni vesisade oli tehnyt siitä jo vähän painavampaa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron