Samalla periaatteellahan nelkku nyt esittää tuho-osaston vikoja kausia pois arkiaamussa/illassa, minkä jälkeen ne varmaan heti pyörähtävät TV Viidellä (primetimessa), joka omistaa uusiokäyttöoikeudet. Niiiiiin, kaikki JD, Turk, Carla ja Talkkari fanit tietystikin olivat huomanneet Scrubsien paluun nelkulle, kun se tapahtui (n. 6 vuoden tauon jälkeen, ainakin minun muistini mukaan) reilu viikko sitten. Varsinkin kun sitä mainostettiinkin ihan hirmuhirveesti

Luultavasti syy näihin nelkun yllätyspyöräytyksiin Jerichon ja 4400 sarjojen osalle on se, että suurhankinta FlashForward (kalliilla hankittu jotta saataisiin sama tahti kuin jenkeissä) floppasikin lätäkön takana (tai ainakin ABC sen päätti lopettaa, vaikka sarja voittikin primetime emmyn) ja jäi yhteen kauteen. Se olisi varmaan muuten alkanut pyöriä taas näihin aikoihin. Minusta tuntuukin, että nelkulla ei ainakaan pariin kuukauteen (ehkei koko kevätkautena
) ole tarjota mitään uutta (mahdollista katsojamagneettia), ainoastaan vanhoja luottoja (Täydelliset naiset jne), minkä vuoksi esmes NCIS on kaivettu iltavuorosta primetimeen ja pantu ylijäämää tilalle yötyöhön. Se minua vain ihmetyttää, jotta miksi Dexter heitettiin Jimille, paitsi tietysti jos tavoite oli saada myös kyseiselle kanavalle enemmän yleisöä (tai jos tämä tehtiin jo ennen nykyisen tilanteen paljastumista).*) Itse jaksoin seurata Lostia about 2 kautta (eikös se kolmonen alkanut sillä othersien kylästä, kun lentsikka räjähti taivaalla?), 4400 puolestaan jaksoi kiinnostaa 6-7 jaksoa, jos sitäkään. Tosin jälkimmäinen saattaisi nykyään upota paremmin, muttei ainakaan vielä ole laatikko tullu niin halvalla vastaan jotta uskaltaisi kokeilla. Syy tähän ajatukseen on lähinnä se, että jälkikäteen mietittynä 4400 tuntuu ratkasultaan toimivammalta. Lostiin kyllästyin sen saamarin toistontoistontoiston ja katsokaa-kuinka-(muka)-ovelia-käsikirjottajia-me-ollaan. 4400 taas varmaan jäi pois koska välittömästi Lostin nopean koko-ajan-tapahtuu-jotain rytmin jälkeen se tuntui hitaalta ja pitkäveteiseltä, mutta jälkikäteen mietittynä siinä muistaakseni rakennettiin juonta ja hahmoja paremmin.
**) Ei hitto, olkoon virheitä... Tämä hiton viesti paisuu kuin pullataikina joka ikinen kerta kun sitä yrittää oikolukea

). Tosin jos hait suosiota niin se tosiaan jäi Suomessa aika vähäiseksi.
)...

Loistava idea! I'm in!
.
).

. Frendejä en sentään enää katso. Mä olen TV:n suhteen hirveän kaavoihini kangistunut enkä yleensä jaksa alkaa seurata mitään uusia sarjoja, varsinkaan kun en koskaan ole innostunut mistään yliluonnollisuuksista, mysteereistä sun muista mitä nykyajan sarjoissa vilisee. TV on mulle lähinnä jokapäiväinen aivot narikkaan -hetki, kulttuuria ja järkevää ajanvietettä etsin muualta.