Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Nugat » To 27 Tammi 2011 18:25

Lyyra kirjoitti:
Ps. Tissejä kutittaa aivan vietävästi! :tissit: :friikki:

Kutittaa? KUTITTAA? Meikällä on kuin kaksi puukkoa olisi isketty rintaan. :pahis: Tässä ei kyllä yhtään tissejä heilutella. :keijo: Ja olotila muutenkin :epäilevä:

Lyyran kutiamista väheksymättä. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 27 Tammi 2011 20:07

Kutisevista :tissit: puheen ollen on ihan sikaärsyttävää, kun hius menee rintaliivien sisään kutisemaan. Hinkkejään kun ei kehtaa ihan missä vaan hiplailla, että sais ongittua hiuksen pois. Enkä voi erityisemmin sanoa pitäväni pitkistä irtohiuksista myöskään alushousuissa. :friikki:

Onneksi omat menkat ei ole sen kummemmin maailmaa keikuttavat. Vähän helpommin saattaa koskettavat elokuvat ym. itkettää ja joskus saattaa tarvita ensimmäisenä päivänä lämpimän jyväpussin alavatsan päälle tai vaihtoehtosesti särkylääkettä, mutta siinäpä se. Helpolla oon päässyt, kun muiden juttuja kuuntelee.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 27 Tammi 2011 21:10

Ei voi ravistaa, nyt ne on jo kipeät. :tissit: :pillitys:

Edit: Ai tänne oli kirjottanu muitaki. Shaylle oli tuo tarkotettu.

Nuugsio saa siellä hymähdellä kutinalle ihan rauhassa ( :nirppa: ), koska se on yleensä alkusoittoa sille tuskastuttavalle kivulle. :friikki: Tosin tällä kierrolla ei näytä tulevan ihan niin kipeiksi kuin parilla edellisellä.

Ja joo, puolis, hius tississä, ei hyvä. :ei:

Menkat alko kesken junamatkan, eikä ollut omia suojia mukana. :läps:
Huomenna pitäis mennä töihin, ja siitä tulee tuskaa. :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » To 27 Tammi 2011 21:56

Miesvaroitus :virne:

Mä oon ollu syömättä pilsuja jostain loppukesästä saakka, lähinnä siksi että ne loppuivat enkä löytänyt reseptiä uusittavaksi eikä pilsujen käyttö ollut mielestäni elämäntilanteessani välttämätöntä.
No loppuvuoden sitten totesin kerta toisensa jälkeen, että kyllä ne pilsut olivat kivasti rättipäivien tuskia lieventäneet, mun tapauksessa poistaneet tuskat täysin. Siispä minäkin olen menossa
toosatohtorille (saako noin sanoa täällä :pahis: ) uusimaan pilsut yms. tässä kohta. Pillerit ovat sopineet mulle hyvin, en ole havainnut normaalia enempää mielialavaihteluita - taitaa olla niin, että
ilman pilsuja olen ennen mååniksia herkempi kuin niitä käyttäessä-, mutta minusta tuntuu, että halut vähenivät jonkin verran käytön myötä. Voi tietysti olla, että sekin oli ohimenevää. :sori:

Ihmeellisiä juttuja uusi tukka saakin aikaan, laitoin tänään eyelineriä kouluun. :keijo:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 28 Tammi 2011 21:24

shaana kirjoitti:
että kyllä ne pilsut olivat kivasti rättipäivien tuskia lieventäneet,

:femmat:

Ja mun tapauksessa huomattavasti.
Mä vaan haluaisin pään kuntoon. (= Eroon siitä tunteesta, että olisin valmis vetämään itseni jojoon, ette usko miten karmeita ajatuksia mulle tulee välillä mieleen, varsinkin öisin/iltaisin. :friikki: )

muoks.

shaana kirjoitti:
Ihmeellisiä juttuja uusi tukka saakin aikaan, laitoin tänään eyelineriä kouluun. :keijo:

Onks kuvei? :tilt:

---
Ai niin, tämä voisi laittaa ilmoitusluontoisiinkin, mutta mulla on jo noin viikon ajan ollut uudet rillit. :jami:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 31 Tammi 2011 01:16

Mun olemattomat kuukautisnipistelyt ja vähän-on-nyt-outo-olo-masussa-alkaisko-menkat-? hävis nekin raskauden myötä ihan tyysti :o: Olisin tosilirissä, jos ne ei alkaisi silleen hissuksiin tiputtelemalla.

Niin ja synnytyksen jälkeisen kuukauden sidepakon jälkeen melkein itken ilosta, kun SAAN laittaa kuukupin. Kuppi :sydän:

Ja koska nyt on miesvaroitus, kerron tissitilanteestani vielä sellaisen, että olen äärimmäisen tyytyväinen, kun olen saanut omat tissini takaisin :tissit: :hymyhali: Hirveet hinkit (tuttavallisesti HH) oli varmaan koko "projektin" ikävin puoli. En tykännyt yhtään.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 31 Tammi 2011 02:59

Auts!
Tissit o kipiänä. Riisuin, kun olin menossa sänkyyn. Vessaan kävelyn muutama askeleen tärähdys oli liikaa. Piti laittaa sporttiliivit yöksi, että kaverit pysyy lähietäisyydellä kannateltuna. Laitoin toiveikkaana myös alkkareihin suojan, jos vaikka huomenna jo helpottaisi.
Tuu vaan, täällä ollaan valmiina.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 31 Tammi 2011 11:37

Aurora B. kirjoitti:Niin ja synnytyksen jälkeisen kuukauden sidepakon jälkeen melkein itken ilosta, kun SAAN laittaa kuukupin. Kuppi :sydän:

Sidepakko? :O: Miksi? Saiko edes kestoilla? :O:
Koska jos on pakko mennä siteillä, niin kestositeet. :sydän:

Pitäis vissiin itelläkin alkaa vauvantekohommiin, jos aion ikinä kuukautiskivuista päästä eroon. :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 31 Tammi 2011 12:03

Synnytyksen jälkeen on korkeampi riski saada kohtutulehdus jos käyttää kuppia tai tampooneja.
Ja veikkaisin, ettei niiden käyttäminen useillekaan naisille tule mieleenkään synnytyksen jälkeen.
Tämä on tosin vain villi mutu :)

En usko, että kestositeitä vastaan on yhtään mitään sanottavaa.
Tai varmaan jollain super-kukkahattutädillä :nirppa: , koska jossain on pakko olla yksi todellakin kaikkea vastustava :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 31 Tammi 2011 18:16

Lyyra kirjoitti:Pitäis vissiin itelläkin alkaa vauvantekohommiin, jos aion ikinä kuukautiskivuista päästä eroon. :huoh:

Niin. :huoh:
---

On niin tyhmä ja yksinäinen olo. :pillitys: Enkä mä tiedä onko se oikeesti vai mahavaivan sivutuotosta. :pillitys:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 31 Tammi 2011 18:27

Joo ei todellakaan tehnyt mieli edes kuvitella käyttävänsä kuppia synnytyksen jälkeen, kun ei pystynyt edes istumaan kunnolla :virne: Tuskin sen käyttäminen onnistuisi, vaikkei olisi kipujakaan. Lihakset ei kuitenkaan ole ihan entisellään, niin millä sen kupin pitäisi paikoillaan? :p Ja tietenkin se tulehdusriski on korkea. Synnytyksen jälkeenhän siis tulee ns. jälkivuotoa, joka kestää joitakin viikkoja, mulla about 5 viikkoa. Ehdin kyllä kirota siteet moneen otteeseen, varsinkin kun alussa piti käyttää sellaisia megasiteitä :friikki: Urgh.

Mä olen saanut varmaan jotkut traumat teininä, kun omat menkat alkoi. Kun oli vain niitä sentin paksuisia, muotoilemattomia, helvetin epämukavia siteitä. Niissä oli niin epämukava olla, että olin koko ajan kärttyinen. Ostin kuukupin kaveriksi kestopikkuhousunsuojia, ja yritin pitää niitä. Yritin oikeasti. Ei pyddy, tulee vaan se sama epämukava olo kuin niillä 20 vuotta sitten myydyillä kidutusvälineillä. Koska en halua olla kärttyinen akka viikon verran kuussa, niin olen antanut itselleni luvan käyttää kertsejä sen verran, mitä kuukupin kanssa nyt tarvii. Pelastan maailmaa sitten muilla keinoin :p
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 31 Tammi 2011 18:55

Mulla on omanlaiseni traumat kertseistä. Se ärsytys ja kutina ja hikoaminen ja nihkeys :*:
Kestot sentäs hengittää. Mutta kukin tavallaan! :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 31 Tammi 2011 19:42

Kynsilakkaus. :superhymy: Nyt on söpöt tummanpunaiset kimaltelevat varpaankynnet ja seuraavaksi olisi tarkoitus lakata sormien kynnet. :gay: (Mutta ensin pitää kyllä tiskata. :epäilevä: ) Mutta millaiseksi lakkaisin kynteni? Siinä vasta pulma. Ehkäpä innostun taiteilemaan jotain muutakin kuin vain normaaalin lakkauksen. Vaikka jonkinlaisen raidan. :)

Oon tällä hetkellä ihastunut tummanpunaisiin ja kimalteleviin kynsilakkoihin. Jossain vaiheessa punaiset kynsilakat oli mulle nou nou, mutta nykyään tykkään niistä kovasti. :D Mistä lie tuokin kynsilakkainnostus tullut.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 31 Tammi 2011 20:24

Niin varsinaisia siteitähän mä en ole käyttänyt sitten kupin hankinnan jälkeen (vasta kuin nyt jälkivuodon aikaan). Pikkuhousunsuojia jonkun verran, keskimäärin parina päivänä kuukaudessa. Niidenkin pitää olla superextraohuita, niin ettei niitä edes huomaa. En tiedä, mikä on, mutta jos mä tunnen housuissani jotain, niin se on heti epämukavaa :p Oli sitten hengittävää tai ei. Kesto-phs:t oli jo aivan liian paksut.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja skray » To 03 Helmi 2011 23:31

Oon menossa ristiäisiin lauantaina. Ristiäiset pidetään kotona ja nyt mietin, että ollaanko siellä kengät jalassa juhlimassa vai ei? En ole mikään juhlapukeutuja ja siksi teen itselleni ongelmia ihan kummallisista asioista, kuten kengistä. Varsinkin näin talviaikaan tuntuu typerältä, jos pitäis ottaa mukaan jotku juhlakengät sen lisäks, että on ulkokengät.. :huoh:

Voi juhlat, inhoan juhlapukeutumista.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja skray » To 03 Helmi 2011 23:33

Oon menossa ristiäisiin lauantaina. Ristiäiset pidetään kotona ja nyt mietin, että ollaanko siellä kengät jalassa juhlimassa vai ei? En ole mikään juhlapukeutuja ja siksi teen itselleni ongelmia ihan kummallisista asioista, kuten kengistä. Varsinkin näin talviaikaan tuntuu typerältä, jos pitäis ottaa mukaan jotku juhlakengät sen lisäks, että on ulkokengät.. :huoh:

Voi juhlat, inhoan juhlapukeutumista.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 04 Helmi 2011 15:02

Mä saattaisin ehkä laittaa jotkut yksinkertaiset avokkaat, jos sellaiset sattuu löytymään. Toisaalta jalkamuodin kannattaisi olla sellaisen, ettei talon omistajien tarvitse pelätä parkettinsa puolesta tms. joten sikäli ehkä ilman kenkiäkin saattaisi käydä. Ja muutenkin kun juhla kerran on kotona, luulisi ettei pukeutumiskoodi äärettömän tiukka kuitenkaan ole.

Muuta naisasiaa: mulla on huono hiuspäivä :norsu:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 11 Helmi 2011 12:57

Postissa tuli pikkarinsuojia ja siteitä. Ihania kuoseja!! :gay: :hymyhali:

Kohta pääsen sotkemaan nekin vereen. :pahis:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 11 Helmi 2011 18:57

Mulla ilmeisesti tapahtumat vaihtavat radikaalisti paikkaa.
Olisi pitänyt kuuluskella jo, mutta ne kakkosmenkat sotki näköjään paletin.
Nyt on vaan ollut julmettuja kramppeja ja kipeitä tissejä :friikkipeukku:
Olishan se tietysti ihan kiva, että kivut ja sotkusessiot eivät tulisi samoihin aikoihin.
Ei olisi niin raivopää pms-hirviö. Hirviön aika olisi sitten kun ei ole mitään syytä siihen :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 11 Helmi 2011 22:01

Suvi kirjoitti:Mä vaan haluaisin pään kuntoon. (= Eroon siitä tunteesta, että olisin valmis vetämään itseni jojoon, ette usko miten karmeita ajatuksia mulle tulee välillä mieleen, varsinkin öisin/iltaisin. :friikki: )

Joop, komppia täältä. Mun pms on muuttunut ihan mahdottomaksi synnytyksen jälkeen.
Neljä päivää ennen tulvaporttien aukeamista pää on niin sekaisin ettei mitään järkeä ja
olo on luokkaa kaikkienoisparempiilmanmuabyäämäoonihanpaska. Siinä on sitten kiva
yrittää olla edes jotenkin miellyttävä, kun poika aistii äidin pahan olon ja on sitä myötä
aivan mahdottoman huomion- ja seurankipeä :(

Nyt oon onneksi jo tajunnut tuon yhteyden pahan mielen ja tulevien mooniksien välillä,
ja kestän vaikka hammasta purren ne pari päivää. Ja bim, kunhan puolukkahillo alkaa
virrata niin ei oo enää mitään hätää. Sillä sekunnilla mulla on taas ihan lehmän hermot
ja jaksamista vaikka kuinka.

Voi kun tuon hormonitoiminnan sais suljettua niiksi muutamaksi päiväksi kuussa. Tyhmät
tyttöbakteerit!

No, mutta jotain kivaakin: kävin eilen parturissa ja nyt on kuontalo ihanan lyhyt, kynitty
ja kevyt :D Ja sen lisäksi löysin työhaastattelua varten vaatteet joissa olen a) siistinnä-
köinen, b) tyylikäs ja c) itsevarma. Vähän eri luokkaa kuin nämä imetykseen sopivat ku-
teet joissa pyörin normaalisti :keijo:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 16 Helmi 2011 11:56

Onneksi meillä on nyt talviloma.
Vuodot on jossain vielä kadoksissa, mutta kivut on tulleet etukäteen. Ajatus ei pysy kasassa, kun alavatsaa repii joku auki. Saatana :gaah:

Ihan kuin olisi palannut johonkin teini-ikään näiden kanssa, kun on näin erityisen perseestä.
Kibaya
Hörhökeijotar

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 22 Helmi 2011 23:57

Nugat kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Mikähän tämmöinen on?
Terveisin: tuota en olekkaan vielä kokeillut. :keijo:

Ihan piruuttani pistin itseni testiryhmään, katsotaan jos hyväksyvät. Jos ilmaiseksi saa jotan kokeilla niin... :keijo:

Magneetit on muuten oikein käyttökelpoisia, mutta epäilyttää kun tuo on niin isolla mainostettu, että mitä kamalaa siihen on keksitty laittaa magneetin lisäksi. :keijo:

:femmat: Mäkin ilmottauduin testiryhmään. :keijo:
Kassotaan mitä tästä kehkeytyy. :juoni:

:femmat:

Testi on päättynyt, ja tuloksia raportoidaan täällä.

Että Kuolo kietoo niitä magneettirannekkeitaan pakoputkiinsa ihan rauhassa. :nirppa: Ainakin jotkut testaajat sanoivat saaneensa apua. :)
Lyyra
Digipahuus

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 23 Helmi 2011 00:24

Lyyra kirjoitti:Ainakin jotkut testaajat sanoivat saaneensa apua. :)

On se jännä se placebo. Mutta ei sitä (placeboa) pidä vähätellä. :) Mä ainakin luulen, että tietyt jutut auttaa mulla suurelta osin placebo-vaikutuksen ansiosta. :p
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 23 Helmi 2011 00:38

En tiiä, voiko plaseboksikaan laskea, jos kaksoissokkotestissä heikomman magneetin saanut osa testiryhmästä ei raportoinut vastaavia helpotuksia. :riips:
En tosin ole lueskellut aiheesta tätä linkkiä pidemmälle, ja tossakin lopullinen testiryhmä oli aika pieni, mutta silti.. Typerämmistäkin jutuista on tehty hätäisiä johtopäätöksiä. :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 24 Helmi 2011 15:38

Uuuuuhhhhhhh mahakipu. :pillitys:
En menny kouluun.

Kuumavesipullo on rakkainpani tällaisina päivinä. :sydän:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa