Aurora B. kirjoitti:Runoista sen verran, että netistä ne löysin/löydettiin. Mä annoin ukaasin ukolle, että sen pitää löytää oma runo itse. Hänen parasta antiaan oli seuraava runo:
Sikojen rakkaus

Eikä tässä häiden jälkeisessäkään elossa mitään vikaa ole, mut-

Aurora B. kirjoitti:Nuorisolle juhannushäät voi olla ongelma, tuskin vanhemmalle väelle. Mutta kyllä häiden järjestäjänkin pitää ymmärtää, että joillakin voi olla jo aikapäivää sitten lukkoon lyötyjä suunnitelmia, eikä niihin aina voi tai edes halua tehdä muutoksia.

Kuinkahan annastindelin häät loppujen lopuksi meni?
Samalla reissulla valkattiin sulhasen vuokraliivi, ja solmio (joka tosin oli väärä sitten
) Kengät tilasin brandosista. Miulla oli myös huntu, jonka saaminen lyhyeen tukkaan
Sulhasella oli saketti, liivi mustapohjainen,
Kaasot värvättiin loppumetetreillä mukaan askarteluun. 
Kaks
Ja kun meidän kavereissa on noita muusikoita pilvin pimein, niin eihän ne kaikki malttaneet
Appiukko oli varannu autottomien vieraiden kyyditystä varten bussin, 
Melkein 2 kuukautta 

annastindeli kirjoitti: Samalla reissulla valkattiin sulhasen vuokraliivi, ja solmio (joka tosin oli väärä sitten
varsinaisena päivänä, mutta ei se menoa haitannu, ja kun huomasin sen vasta alttarilla niin ei oikeen
voinukaan mitään)
Heittää kukkapuska lattialle ja 

. En ole löytänyt vielä yhtään positiivista asiaa niistä, vaikka olen asiaa pohtinut joka kantilta. Jättäisin osallistumatta, mutta kyse on pitkäaikaisimmasta ystävästä, tutustuttiin ala-asteen alussa ja se oli nuoruuden paras ystäväni ja edelleenkin hyvä ystävä, vaikka ei ihan niin usein nähdä ja yhteistäkään ei ole ihan niin paljon. Se on ollut vuosikausia yhdessä miehensä kanssa ja en tykkää siitä miehestä. Se on todella epäkohtelias ja mustasukkainen. Tehnyt ja sanonut pahoja asioita minusta ja kavereistani(mm. yrittänyt ajaa ylitse autolla ja näyttänyt sen jälkeen keskaria). Suurinosa sinne häihin tulijoista on kultalusikka perseessä syntyneitä snobeja, joille olen ihan pohjasakkaa. Ja en tiedä miten kestän polttarit, kun suurin osa osallistujista on just niitä rikkaita hienohelmoja. Tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, mutta en jaksa sellaisia diivoja, mitä nuo ovat. Ne ovat tottuneet siihen, että isi maksaa tai sitten rikas poikaystävä. Ne ihmiset eivät mm. ymmärrä, ettei tavallisella opiskelijalla ole laittaa yli 100 yhteen polttari-iltaan. Tällä hetkellä en edes tiedä mistä ne rahat revin niihin polttareihin tai häävaatteisiin. Työharjoittelupaikasta sain alennuksella ostettua sentään halvan häälahjan.

Lyyra kirjoitti:Kolmas vaatii kihartamisen, ja siihen menee mun tukkalaadulla tuntikausia. Tänään oli sykeröt päässä 6 tuntia, ja jos häät on vaikka puolilta päivin, mun pitäis herätä tekemään sykeröitä neljältä aamulla ja suurin piirtein uittaa pää hiuslakassa.

Vähän epämukavaahan se toki oli, mutta ei tarvinnut unetonta yötä viettää kuitenkaan.

Rakas serkkuni ja rakas, nykyinen serkun vaimo menivät naimisiin. Ruoka oli hyvää, juoma oli hyvää, tunnelma oli rento, bändi soitti hyvin ja pitkään... En voisi parempia häitä kuvitellakaan. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Eli toisten häissä VOI sittenkin olla hauskaa.
Lähipiirissä oli hääbuumi joitakin vuosia sitten, parhaimmillaan/pahimmillaan oli kolmet häät kuuden viikon sisään. Rupesi jo suoraan sanottuna kyllästyttämään, varsinkin kun kaikissa häissä on aina se sama kaava. Tuon buumin jälkeen on ollut häitä noin kerta pariin vuoteen, mikä on ihan jees määrä.

Kamalasti mietittävää, vaikka ei mitkään isot häät edes meinaa olla. Ajattelin teemaksi violettia ja punaista, onks ihan tyhmää?
Kun minun lempiväri on violetti, ja löysin ihanan hääpuvun missä on punaista. En tosin ole ostanut sitä vielä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa