Esittäytymisketju

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ti 20 Touko 2008 00:59

Hei,

olen Santalaceae, ja olen lukenut yleX-foorumia jo vuodesta 2004. En ole juuri kirjoittanut, koska useimmiten joku kirjoittaa juuri sen mitä ajattelen. Olen siis vaan seurannut keskustelua laiskana sivusta. Lempiketjujani ovat kaikkien aihealueiden satunnaiset kysymykset sekä naisten oma ketju. Yritin pärjätä ilman foorumia vanhan forden sulkemisesta tähän asti, mutta tämän uuden foorumin löytäminen oli kuin olisi kotiin tullut. Tästä viisastuneena yritän parantaa tapani ja tehdä jatkossa muutakin kuin vain seurata sivusta. Todella hienoa, että tälle uudelle foorumille on kerääntynyt näin paljon väkeä :).

Ikää on kertynyt mittariin päälle 25 vuotta. Jotenkin olen ajelehtinut läpi opintojen, ja saan pian maisterin paperit käteen. En silti vielä tiedä, mitä minusta tulee isona. Ehkä menen töihin, tai sitten opiskelen vielä lisää. Todennäköisesti asiat suttaantuvat kuten ennenkin, vaikka välillä vähän huolestuttaakin. Valmistuminen on jokseenkin erilaista, kuin olin etukäteen kuvitellut.
Avatar
Santalaceae
 
Viestit: 170
Liittynyt: Ti 20 Touko 2008 00:34

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja theia » Ti 20 Touko 2008 01:11

Ihanaa, tervetuloa, ja kivaa kun avasit sanaisen arkkusi - kirjoita paaaljon lisääkin, eiks?
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 20 Touko 2008 03:23

Tervetuloa ja samat toiveet kuin theialtakin!
On mulla jotain asiaakin: Mistä mahtaa tulla nimimerkki Santalaceae? Kuulostaa ihan joulupukin ja jonkun kasvin tieteellisen nimen yhdistelmältä. ;)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 20 Touko 2008 06:04

Lumikki75 kirjoitti: Kuulostaa ihan joulupukin ja jonkun kasvin tieteellisen nimen yhdistelmältä. ;)

Josko tää on semmonen sieni joka kasvaa vaan joulupukin.. ööh.. No paikoissa joista emme halua puhua.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ti 20 Touko 2008 09:06

Lumikki: nimi on kai joku santelipuun & sen sukuisten kasvien tieteellinen nimi. Santahan voisi viitata myös hiekkaan? Toivoin, että joulupukkiassosiaatio ei olis niin vahva :P. Tuo nick on yhden pitkän nimenkeksimissession tuote.

Kuolo: eww :D

Edit: Ja kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :).
Avatar
Santalaceae
 
Viestit: 170
Liittynyt: Ti 20 Touko 2008 00:34

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja wilsu » Ti 20 Touko 2008 15:10

Terve vaan kaikille!

Joku saattaa muistaa minut entiseltä foorumilta nimimerkillä vvs, tosin en kovin aktiivisesti kirjoitellut vaikka lähes koko forden olemassaoloajan ketjuja aktiivisesti lueskelinkin. Tännekin kirjauduin jo kotva sitten, mutta kiireisenä lomalaisena tämä on vasta eka viesti tänne. Saas nähdä saako uusi foorumi meikeläisenkin aktivoitua.

Kiitos ja kumarrus Kuolemalle uudesta, hienosta fordesta. :peukku:

Muoks. typo
you've gotta call your own bluff
Avatar
wilsu
 
Viestit: 77
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 14:04

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 20 Touko 2008 15:31

wilsu kirjoitti:Terve vaan kaikille!

Joku saattaa muistaa minut entiseltä foorumilta nimimerkillä vvs, tosin en kovin aktiivisesti kirjoitellut vaikka lähes koko forden olemassaoloajan ketjuja aktiivisesti lueskelinkin.
Terve vaan itsellesi! Muistan sut X:n foorumilta! :)

Tervetuloa myös Santalaceae (oli pakko kopipastettaa...=D) ja kaikki muut uudet tyypit!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja ceuro » Ti 20 Touko 2008 16:31

Pitäisköhän minunkii esittäytyä.

Oon ceuro, lyhennetty vanhasta ceuropaeasta.
En oo tainnu olla kauheen aktiivinen koskaan, mutta jonkun verran aktiivisemmin ainakin silloin 2003-2004 tuli kirjoiteltua.
Myöhemmin sitten osallistuin lähinnä satunnaisesti ilmaritsättäilyyn ja luin kyllä muitten tuottamaa sisältöä ihan sujuvasti.
Lueskelen varmaan melkein kaikkea muuta paitsi tyhmimpiä ketjuröpöttimiä (tyyliin in your pants).
Ja fordella notkuessa oon sivistynyt. :) Ja viihtynyt. Oon myös tavannut muutamia ihmisiä livenä joskus, jee. :D
Ja pelannut mölkkyäkin huonolla menestyksellä.

Niin, asun Oulusa, mutten oo täältä kotosin (vuan oun oekeesti savolaene). Oon jo kohta neljännellä kymmenellä (ihan just kohta, jaiks!),
mutten tunne itseäni aikuiseksi. Enkä tiedä, mitä sitä tekisi isona.
Mulla on tavis miehenä. Se oli aluksi vaan kesis, mutta jäikin pysyväisluonteiseksi, kun kerta oli niin mukava, että halusi jäädä.
Jotain oleellista minun tekemisistä kertoo se, että tuo Santalaceae on mulle sanana hyvinkin tuttu.

Moi siis, ja kiva tosiaan huomata, että ihan uusiakin tyyppejä tänne osautuu.
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
Avatar
ceuro
 
Viestit: 83
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:22

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ke 21 Touko 2008 09:36

Santalaceae kirjoitti: nimi on kai joku santelipuun & sen sukuisten kasvien tieteellinen nimi.

Suomeksi siis Santeli, tutuille Santtu. [tilt][/tilt]

Ei pidä kuitenkaan sekoittaa Saint Pauliaan.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kat » Pe 23 Touko 2008 21:46

Hola!

Täällä kirjoittelee parikymppinen medisiinari Pirkanmaalta. Ennen oli aikaa, rahaa ja ystäviä - nyt on hevonen. Ja koira. Ja kaksi kissaa.

Rakastan ystäviä, kirjoja ja aurinkoa. Luen paljon, liian paljon tai vääriä kirjoja, riippuu keneltä ystävistäni asiaa tiedustelee :tilt: Inhoan juorulehtiä, tositeeveetä ja huonoja käytöstapoja. Ahdistun kiireestä, kylmyydestä ja rasismista. Pidän perustelluista mielipiteistä, Euroopasta ja uusien asioiden oppimisesta. Pelkään ampiaisia!
Levysoittimessa pyörii Foo Fightersista Verdiin ja aika ajoin saatan itsekin tarttua viuluun tai kitaraan.

Foorumeilla kirjoittelen vähän, mutta asian vierestä... Tänne sain kutsun ja tunsin itseni tärkeäksi. Olen jopa tavallaan kirjoittanut ensimmäisen viestini jo ennen rekisteröitymistäni :juoni:
To be stupid, selfish and have good health are three requirements for happiness, though if stupidity is lacking, all is lost.
Avatar
Kat
 
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 23 Touko 2008 21:17

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kati » La 24 Touko 2008 13:06

Kat kirjoitti:Olen jopa tavallaan kirjoittanut ensimmäisen viestini jo ennen rekisteröitymistäni

Paljon tätä mystisempää avausta ei voi olla... Kerrot, tai itket ja kerrot!
Tervetuloa, liki kaima!

Ja muutkin, en jokaista ole käynyt erikseen tervehtimässä. Ja tulevat ottakoot kanssa osansa.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja dubb » La 24 Touko 2008 14:12

Tiutiu! Olen dubb tai jadubb tai dubbin ja tai doob tai mitä tuosta nyt saakaan väännettyä.

Opiskelen liiketaloutta äärimmäisen hurjaa vauhtia, mielenkiintoni kohteina ovat henkilöstöhallinto, viestintä sekä markkinointi. Taloushallintoakaan en kaihda, voisin päätyä vaikka konsernitason controlleriksi. Ja rahoituskin kiinnostaa! Ja logistiikka! Olen myös yhteiskuntatieteiden semikandidaatti, opinnot jäivät joskus viittä vaille kesken, kun kyllästyin sekä tietojenkäpistelyyn, että yliopiston opetusmuotoon.

Harrasteisiin kuuluu elektronisen musiikin tuotanto sekä kirjoittelu. Sen lisäksi jumitan tietokoneen erinäisten ohjelmien ääressä hillittömän kahvikuppini kanssa hyvinkin ekstensiivisesti. Tykkään myös digikuvailusta, kuvankäsittelystä, shampanjoista, hifistelystä, laadukkaasta jäätelöstä, nerokkaasti tuotetusta musiikista, uniikeista elokuvista sekä digitaaliaikakauden tekniikasta. Tykkään myös lukea netistä ja kirjoista melkein mistä tahansa asioista, tieto on hyvin kiinnostavaa. Eri asia, pysyykö se tieto päässäni kovinkaan kauaa. Näiden lisäksi pidän mm. minimalismista, streamline modernesta, simppeleistä ratkaisusta missä tahansa yhteydessä ja sivistyneistä & avoimista ihmisistä.

Kauheasti teen asioita, mutta koskaan minulla ei ole ajanpuutetta tai kiirettä. Tuumin myös, että aina on kehittämistä kaikissa elämän osa-alueissa, mikä ehkä selittääkin loputtoman tiedonjanoni. Luonteeltani olen hyvin vakaa, rauhallinen ja joskus jopa vaitonainen. Olen myös ehdoton optimisti, joskus jopa yltiöoptimistiksi "haukuttu". :tilt:
Avatar
dubb
 
Viestit: 48
Liittynyt: La 24 Touko 2008 12:48

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kat » La 24 Touko 2008 15:31

Kati kirjoitti:Tervetuloa, liki kaima!

Kiitos! Mua kutsuttiin Kat [kæt]-nimellä Jenkeissä asuessani, kun kukaan ei osannut lausua oikeata nimeäni.

Kati kirjoitti: Paljon tätä mystisempää avausta ei voi olla... Kerrot, tai itket ja kerrot!

Eikös ennen kiristystä tule lahjonta? :kauriinsilmät:
To be stupid, selfish and have good health are three requirements for happiness, though if stupidity is lacking, all is lost.
Avatar
Kat
 
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 23 Touko 2008 21:17

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kati » Su 25 Touko 2008 14:59

Kat kirjoitti:Eikös ennen kiristystä tule lahjonta?

Uhkailu, lahjonta, kiristys. Siis tulee.

Mulla ei vaan ole lahjoja edes lahjontaan.
Täytynee ottaa yhteyttä Kehittyvien Maakuntien Suomeen, sieltä rahaa tuntuis olevan jaossa, lahjattomillekin.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja skray » Ma 26 Touko 2008 19:29

Hiphei huraa.

Olen skray. Tunnettu jo vanhalta foorumilta ja nyt mukana täällä uudessa paikassa.
Olen 22v ja asun Vaasassa poikaystäväni kanssa. Opiskelen ruotsia yliopistossa, en tosin tiedä, miksi haluaisin isona. Se selvinnee tässä ens vuonna ehkä.

Pidän kotona löhöilystä, Gilmoren tytöistä ja kavereista. Kuuntelen musiikkia, aika paljon kaikensorttista, lenppareita on kuitenkin Foo Fighters, Zen Café ja DJBB. Ne on jotenkin niin sanomallisia.

En pidä hernekeitosta, siivoamisesta, sotkuisesta kodista tai liikunnasta.
Mielellään kuitenkin liikkuisin, jos vaan uskoisin itseeni ja toteaisin, että se on minulle hyväksi. Sanon harrastavani sauvakävelyä. Omistanhan sauvat ja olen kävellyt niiden kanssa kerran. Uudelleen olen menossa heti, kun vaan saan aikaiseksi.

Sekavaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja skray » Ma 26 Touko 2008 19:32

Hiphei huraa.

Olen skray. Tunnettu jo vanhalta foorumilta ja nyt mukana täällä uudessa paikassa.
Olen 22v ja asun Vaasassa poikaystäväni kanssa. Opiskelen ruotsia yliopistossa, en tosin tiedä, miksi haluaisin isona. Se selvinnee tässä ens vuonna ehkä.

Pidän kotona löhöilystä, Gilmoren tytöistä ja kavereista. Kuuntelen musiikkia, aika paljon kaikensorttista, lenppareita on kuitenkin Foo Fighters, Zen Café ja DJBB. Ne on jotenkin niin sanomallisia.

En pidä hernekeitosta, siivoamisesta, sotkuisesta kodista tai liikunnasta.
Mielellään kuitenkin liikkuisin, jos vaan uskoisin itseeni ja toteaisin, että se on minulle hyväksi. Sanon harrastavani sauvakävelyä. Omistanhan sauvat ja olen kävellyt niiden kanssa kerran. Uudelleen olen menossa heti, kun vaan saan aikaiseksi.

Sekavaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 26 Touko 2008 20:29

skray kirjoitti:En pidä --- siivoamisesta, sotkuisesta kodista ---
Mulla on ihan sama. Noita kahta on hyvin vaikea yhdistää niin, että elämä olisi harmoonista. Aina ottaa pähän jompi kumpi. Tänään se on tuo siivoaminen... kahden päivän päästä sotku..jne..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 26 Touko 2008 23:49

Emilia kirjoitti:
skray kirjoitti:En pidä --- siivoamisesta, sotkuisesta kodista ---
Mulla on ihan sama. Noita kahta on hyvin vaikea yhdistää niin, että elämä olisi harmoonista. Aina ottaa pähän jompi kumpi. Tänään se on tuo siivoaminen... kahden päivän päästä sotku..jne..


Minuakin vaivaa sama ärsytys-yhdistelmä. Olen ratkaissut sen niin, etten vietä kotona kuin ihan kaikista pakollisimmat hetket, eli yleensä yön. :)

Kun olen iso ja rikas (ja sehän tuleekin tapahtumaan :epäilevä: ) hommaan itselleni oman hovisiivoojan. :kauriinsilmät:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Miki » To 29 Touko 2008 14:18

Tervepäivää!

Mie olen Miki ja mulla on 33 miljoonaa vuotta takana. Mulla on makuuhuonesilmät, se johtuu lähinnä siitä että mä tykkään nukkumisesta. Silloin kun en nuku, olen yksi maailmankaikkeuden sosiaalisimmista olennoista. Tykkään mustista peltikatoista etenkin sateella, siitä kun mulle piruillaan, äidistä, oivaltamisesta, kaljasta, kaljakavereista, mussiikista, triviatiedosta ja monista muista asioista.
Mua kiinnostaa asioista iloitseminen ja kaikki se mistä en ole kuullut aikaisemmin. Lähinnä jälkimmäiseen viitaten, mulla on vakava uutisriippuvuus. Jos näet minut räpläävän puhelinta vaikka edessä olisi alastomia maitorauhasia, tarkistan todennäköisesti onko maailmalla tapahtunut jotain. Ja usein on.
Tässä maailmassa on kauheasti kamalia asioita, mutta onneksi ne ihanat asiat on mulla lähellä. Jotkut näistä ihanista asioista asuu kyllä ihan liian kaukana.
Inhoan kirkkoa ja politiikkaa vaikka tunnustan molempien välttämättömyyden monelle ihmiselle. Kun itse päätän jossain vaiheessa astua politiikkaan, pääteemani on käänteinen eläkejärjestelmä jossa nuori pääsee opintojen jälkeen eläkkeelle ja aloittaa työt silloin kun ei enää viini ja laulu maita.

Ainiin. Mä olin vanhalla foorumilla samalla nimellä vuodesta 2003. Loppua kohden kirjoitustahtini hidastui, mutta kyllä mä jaksoin välillä siellä käydä juttuja lukemassakin.

Mä työskentelen ihmisten ja tietoteknisten asioiden parissa. En olisi tässä ilman puhelahjojani. En ole ihan varma olisinko pidemmälläkään. :)
Avatar
Miki
 
Viestit: 4
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:10

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 29 Touko 2008 14:23

Jo täällä on mietittykin, että missä se Miki luuraa. :keijohei:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Gluu » Pe 30 Touko 2008 10:56

Miki kirjoitti:Kun itse päätän jossain vaiheessa astua politiikkaan, pääteemani on käänteinen eläkejärjestelmä jossa nuori pääsee opintojen jälkeen eläkkeelle ja aloittaa työt silloin kun ei enää viini ja laulu maita.

Jos vielä otat sivuteemaksi 20 tuntisen arkipäivän, jolloin arkipäiviltä säästyneet 20h lisätään viikonloppua
pidentämään, niin mä lupaan äänestää sua. :tilt:
Avatar
Gluu
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 13:20
Paikkakunta: 33500

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja jn85 » Pe 30 Touko 2008 19:40

Terve.

Mie olen jn85. Kirjoitin vanhallakin foorumilla samalla (huonolla - ei tuota edes voi sujuvasti taivuttaa) nimimerkillä muutama vuosi sitten reilut tuhat viestiä Mikä soi? -ketjuun ja sen jälkeen parissa vuodessa pari viestiä muihin musiikkikeskusteluihin.

Kirjoitan vähän ja lyhyesti, mutta lueskelen silti suht ahkerasti, ainakin kiinnostavia ketjuja.

Ylex:n epäonnistuneen uudistuksen jälkeen kesti jonkin aikaa löytää tämä paikka, mutta tämähän vaikuttaa suhteellisen virkeältä ja tuoreelta. Eli ei se uudistus lopulta ihan munilleen mennyt.
jn85
 
Viestit: 3
Liittynyt: La 17 Touko 2008 23:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja nuu » Ti 10 Kesä 2008 15:09

Kas kas, sain itsekkin aikaiseksi tänne rekisteröityä, nimimerkki oli siis vanhalla foorumilla nubrave, vähän väsähdin sen kirjoitteluun joten lyhensin sitä tänne siirtyessäni.

Ikää on vielä vain 27v(ensiviikolla 28), lapsia ja vaimoja on yksi kappale kutakin.

Top 10. asiat tällä hetkellä, ei missään erityisessä järjestyksessä:
1. Politiikka (eritoten viimeaikainen lahjuskandaali on lämmittänyt syvästi mieltä)
2. Ruuanlaitto (aina kivaa, eritoten jos on vierata tiedossa)
3. Pelaamisesta (tietokoneella ja konsolilla lähinnä, mutta myös lautapelit, mölkky, jalkapallo, keilaaminen ja minigolf ovat hyvää huvia)
4. Kirjat (fantasia/scifi/tieto/historia/poliittiset/loe/ellis/eggen)
5. Musiikki (sydän, sydän, vanha yup, SOAD, JARED?)
6. Perhe (kaikenlainen aktiviteetti ja yleinen hassuttelu perheen kanssa, osittainen koti-isyys)
7. Ystävät (mikä on mukavampaa kun vittuilu hyvälle ystävälle pienessä pontikka pöhnässä)
8. Urheilu (sen katseleminen tv:stä, ja myös pyöräily kuntoilu ja matkustamis mielessä)
9. Naiset (varsinkin fiksut ja kauniit joiden kanssa voi oikeasti keskustella, ja onhan se posiitiivista jos näin voi tehdä ilman että silmä nyrjähtää, eritoten oma vaimo)
10. Tekniikka (tietokoneet, laitteet yms. ei koneet tai mitkään öljyiset)

Sitten inhokit eli Bottom 10:
1. Ihmiset (tyhmät, epäsomat)
2. Media (silloin kun se kirjottelee Nykäsen mahan kasvusta tai esim. siitä kun Anna Abreu ja Panu Larnos ovat muuttaneet yhteen)
3. Yle (tv/radio , hirveetä shaittia joka tuutista, paitsi nyt ku tulee EM futista.)
4. Lovemetal tms. rockbändit. (negative, uniklubi ynnä muu kammottava kura)
5. Hihattomat paidat (varsinkin jos hihattoman paidan omaava mies hinkkaa jokaista naista vaikka ollaan rockbändin keikalla. Huom selin lavaan!)
6. Työ / Raha keskeinen maailmankuva (prioriteetit on itsellä niin kovin eri, vaikka olenkin mies hyvä palkkaisella alalla)
7. Tutut (Liiallinen määrä tuttuja ja moikattavia on jotenkin niin plääh, laatu korvaa määrän, joskin isompi on parempi, tuttu siis)
8. Autot, mopedit (varsinkin jos ne kiiltää)
9. Lipposen lista (siis kuinka tyhmä saa olla että lähtee listaamaan eriävän mielipiteen omaavia ihmisiä tyhminä! tjeu! )
10. Facebook (uusi ja laajempi kuin Tiitisen Stasi-lista)

Näillä niinkus mennään, terve kaikki vanhat ja uudet! :femmat:
Avatar
nuu
 
Viestit: 6
Liittynyt: Ti 10 Kesä 2008 13:22

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ma 23 Kesä 2008 15:30

En ole aikaisemmin uskaltanut kirjoittaa tähän mitään, mutta nyt rohkaistuin. Joten here comes.
Moi!
Olen Gaffa, ensi viikolla 15 täyttävä tyttö Vantaalta.
Mulla on pakkomielle Kate Bushiin ja Kylieen. Rakastan musiikkia. Kuuntelen paljon erityyppistä musiikkia, esimerkiksi fuusiojazzia, homopoppia ja electronicaa. Artisteista ja bändeistä voisin mainita edellämainittujen pakkomielteiden kohteiden lisäksi Scissor Sistersin, Chick Corean, Molokon(ja Róisín Murphyn) sekä Goldfrappin. Soitan myös monia soittimia, mm. pianoa, bassoa ja rumpuja.
Olen ehkä vähän friikki, tai ainakin koulussa muut ajattelevat niin.
Mutta onneksi mulla on neljä rakasta ja ihanaa ystävää, joiden kanssa voin dissata pissiksiä ja muita.
Että silleen :virne:
Avatar
Gaffa
 
Viestit: 154
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 23 Kesä 2008 15:44

Terve kaikki n00bit ja vähemmän sellaiset! :hei: Miekin tykkään Kate Bushista, vähän Kylie Minoguestakin ja Molokosta. Roisinin uusinta levyä en ole vaan vielä ehtinyt kuulemaan.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron