Täytyy sanoa, että mulle ainakin tuli tuosta menkkamagneetista ekana mieleen se Power Balance -ranneke, mutta ottamatta sen enempää kantaa tähän sanon vain, että mulle ainakin on yks ja sama, perustuuko jonkun asian teho "oikeaan" vai plaseboon, kunhan toimii.

Mutta se miksi tulin tähän ketjuun eli minä ite!

Kävin pitkästä aikaa ihan tarkoituksella shoppailemassa! Kuultiin työkaverin kanssa ohimennen, että Jumbon Vero Modassa on remppa-ale ja päätettiin työpäivän päätteeksi lähteä käymään. Mukaan tarttui tummansininen kotelomekko (puoleen hintaan). Eikä sitä nyt Jumboon asti viitsi mennä ilman, että kävisi vähän muissakin liikkeissä. Glitteristä ostin hiuspannan, jossa on mun tottumuksiini nähden aika iso rusettikoriste mutta se on kyllä erisöpö ja sopii monien mekkojen ja biletoppien kanssa ( ja sain tuplaleimat mun glitterkorttiin.

). Anttilassa kun oli joku hintahulluttelu, käytiin sekin tsekkaamassa, tosin ostin vain normaalihintaisia tuotteita: 2 Mavalan kynsilakkaa, Mavalan kynsinauhavoiteen, kynsitarroja, 2 Maybellinen maskaraa, Montagen Jeunessen suklaanaamion ja valkosukaanaamion ja Rimmelin neljän sävyn luomiväripaletin, jossa oli mukana neutraaleja ruskeita ja ihana vihreä!). Seppälästä nappasin vielä vaaleanpuna-valkoruutuisen huivin ja harmaat sormikkaat.
Käytiin vielä muutamissa rättikaupoissa ja kenkäkaupassa, mutta ilmeisesti pahin ostovimma oli saatu tukahdutettua, kun ei enää löytynyt mitään. Mutta voi hitsi että oli kivaa pitkästä aikaa!

Oon muutenkin tyttöillyt viime aikoina paljon enemmän kuin normaalisti. Lähinnä tarkoittaa ihonhoitopuolta, rasvoja ja hoitoaineita kuluu tällä hetkellä järjettömät määrät entiseen malliin verrattuna. Toisaalta, on kyllä ihokin niin mallikkaassa kunnossa, etten ihan heti näistä uusista kauneusrutiineistani aio luopua. Kynsiäkin olen lakkaillut ja siitä sainkin idean noihin kynsitarroihin, jos niillä saisi vähän lisäkivaa.

Nyt taas muistin, että hiusten joku tehohoito olisi oikeasti tarpeen, mutta ehkä pärjään hetken vielä tolla superkosteuttavalla hoitoaineella. Aco ja Paul Mitchell ovat todellakin pelastaneet tän talven pahimmilta tukkakatastrofeilta!

Talven 10-11 luottotuotteet:
The Body Shopin Hamppu-käsivoide
Paul Mitchellin Instant Moisture Daily Treatment -hoitoaine (myös saman sarjan shampoo, ihan parhaus)
Nivean Nourishin Body Milk hyvin kuivalle iholle
Frantsilan Luontoäidin ruusuinen suihkugeeli
Frantsilan uudistava kuorintavoide
ACOn kosteuttava geeli kuivalle hiuspohjalle
Lumene Radiant Touch kosteuttava puhdistusvoide (+saman sarjan naamavoiteet)
muokkaus: nassurasvat olikin vitamin c+ -sarjaa tms. hyviä kuitenkinMeikkipuolelta suosikeiksi karsiutuivat Max Factorin False Lash Effect -maskara (kallis

) sekä Lumenen blue neutralizer tummien silmänalusten (-aluksien, ihan miten vain..) peitoksi, pärjään tällä mutta saisi olla hieman peittävämpikin.
Olen sittenkin aika tyttömäinen vissiin.