Eli tää on siis se "Kaksnolla"-albumin levyttänyt Jonna, jonka biisissä laulettiin "Moni pitää mua ärsyttävänä / päällepäsmärinä" jne.
Jorssi kirjoitti:No siellähän on jo yksi Euroviisuvoittaja listalla. Uutta voittoa hakemaan vaan.

Suomen viisuko pliisu? No onhan se! Unohdetaan kaksi sekuntia esityksen jälkeen. Oli omasta mielestäni koko karsintasakin toiseksi huonoin Maunukselan jälkeen. Kyllä, pidin jopa Hintsasen esitystä parempana.Suvi kirjoitti:Ja Suomen edustaja. Periaatteessa ihan nätti viisu, mutta onko se vähän liian pliisu?
L-S kirjoitti:Mutta! Ruotsin karsinnoissa oli selkeästi parempi meininki kuin Suomessa. Suomen karsinnat pistivät haukottelemaan melko usein ja aika vaisua meininkiä oli, mutta ruotsalaiset olivat sisäistäneet euroviisujen jujun hyvin.

)
Ei edes heittäytymisen ammattilaiset
ranska? unkari? ) osuudesta siellä välissä aivan tajuttoman paljon.

L-S kirjoitti:Haba haba
Mun euroviisuinnostus karkaa näköjään tänä keväänä käsistä, yleensä en ole seurannut esikatseluita juurikaan, mutta nyt on mennyt nekin, ja vanhoja euroviisuja olen kuunnellut ahkerasti.
Ja viikon kohokohta on ollut FST5:n esikatselut.
Ensi viikolla on lomaa niin voi katsella semifinaaleita rauhassa. 

Suvi kirjoitti:
Ja Suomen edustaja. Periaatteessa ihan nätti viisu, mutta onko se vähän liian pliisu?
Ja onhan Oskari söpö... ja pikku-Eric myös.
(
)
Sveitsin biisi on aivan ihana. 
(Tai sitten olen vaan liikaa viisujen pauloissa.
)Lyyra kirjoitti:Mun mielestä Suomella on ensimmäistä kertaa ehkä koko mun elinaikana esityskelpoinen biisi Euroviisuissa.
Kiva brittiaksentti Oskarilla.Suvi kirjoitti:Ja onhan Oskari söpö... ja pikku-Eric myös.(
)
(Oskari vieläpä muistuttaa mua yhdestä tyypistä, mikä on hieman häiritsevää
)
Tuskin Suomi nyt erityisesti pärjää viisuissa, mutta ei ainakaan ole mitään pöljiä Waldo's peopleita siellä. 

Harmi, että finaalissa ollaan ensimmäisenä esitysvuorossa. (Tai ainakaan yleensä se ei ole kovin hyvä juttu.)
Olisin niin halunnut kuulla suahilia finaalissa. 

, mutta se räppäri-
Tavallaan kuitenkin toivon, että ko. esitys pärjää. 
)
utta melkein liikaakin, (vai voiko sitä olla ikinä liikaa.
) mutta silti
immat (esim. pum, pum, läpäläpä) eivät päässeet jatkoon. "Venäjän Take That" on sentään jatkossa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa