Forde vammailee

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 28 Helmi 2011 16:11

Itse olet naistenketku. :gay:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 28 Helmi 2011 19:47

Kuolo kirjoitti:Että ehkä tää tästä tilanne korjaanuu tai on jo korjaantunu.

:epäilevä: Hetken ehdin normaalia taustaani käyttää, mutta sitten se alkoi taas vammailemaan. Ilmoitusluontoisista puuttui lähetysnappi. En tykkää. :norsu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 28 Helmi 2011 20:44

Mie en oo ees huomannu mitään vammailuja. Jos ette ois täällä maininnu, niin oisin ollut autuaan tietämätön ongelmista. :keijo:
Subsilveria oon käyttäny oikeastaan rekisteröitymisestäni asti ja muilla ulkoasuilla forden käyttö tuntuu ihan kummalliselta. Hieman kyllä houkuttelisi vaihtaa johonkin värikkäämpään, kun kerran ilmarointikin nykyään onnistuu kaikilla.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 01 Maalis 2011 13:12

Ai että se ollutkaan vain minulla? Huh, hetken jo pelkäsin...

Prosilver vai mikä se oletustausta olikaan ei tunnu toimivan, otin käyttööni toisen taustan ja nyt onnistuu vastailukin :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 04 Maalis 2011 18:25

Olipa vaikeeta kirjautua Fordelle!

Ensin tää herjasi, että olet kirjautunut liian monta kertaa. (Pitää ilmeisesti vähentää keijottelua... :epäilevä: )
Sen jälkeen se vaati jonkun helvetin koodin, jota oli mahdoton lukea siitä kuvasta ja sen kun sai kirjoitettua ni sanoi että mun salasana on väärin, vaikkei ollut.

Ens kerralla en kyllä ala tota koodisoppaa enää. Onks tää joku foorumit.fi:n vammailujuttu vai ootko Kuolo laittanut tuohon tollasen varokeinon? Jos pystyt, niin ota se pois päältä, kön mun silmät ei pysty lukee niitä koodintunnistusjuttuja eikä siinä voinut edes kiertää tätä. Yleensä jos jollain nettisivulla on sellainen niin siinä vieressä on linkki "etkö pysty lukemaan tätä?".


:pillitys:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 04 Maalis 2011 20:52

Emilia kirjoitti:Ensin tää herjasi, että olet kirjautunut liian monta kertaa. (Pitää ilmeisesti vähentää keijottelua... :epäilevä: )
Sen jälkeen se vaati jonkun helvetin koodin...


Minulla tuli tuo sama vastaan tänään. Epäilin, että olisko joku yrittäny kalastella salasanaa, mutta voihan se tietysti foorumin tökkimistäkin olla. En mie tiiä näistä.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 04 Maalis 2011 21:11

puolikarkea kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Ensin tää herjasi, että olet kirjautunut liian monta kertaa. (Pitää ilmeisesti vähentää keijottelua... :epäilevä: )
Sen jälkeen se vaati jonkun helvetin koodin...


Minulla tuli tuo sama vastaan tänään. Epäilin, että olisko joku yrittäny kalastella salasanaa, mutta voihan se tietysti foorumin tökkimistäkin olla. En mie tiiä näistä.
:O:
Eipä tullut itelle mieleenkään, mut taitaa siis aika olla salasanan vaihdon.
Nii että jos tänne nyt alkaa tulla mun nikillä jotain herjausviestejä ja ties mitä paskaa ni se on sit joku toinen. :keijo:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 04 Maalis 2011 21:20

Emilia kirjoitti:Eipä tullut itelle mieleenkään, mut taitaa siis aika olla salasanan vaihdon.
Nii että jos tänne nyt alkaa tulla mun nikillä jotain herjausviestejä ja ties mitä paskaa ni se on sit joku toinen. :keijo:


Ja miehän olen siis päivänpolttaja, joo. Että jos niitä herjausviestejä tulee. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 04 Maalis 2011 21:29

puolikarkea kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Eipä tullut itelle mieleenkään, mut taitaa siis aika olla salasanan vaihdon.
Nii että jos tänne nyt alkaa tulla mun nikillä jotain herjausviestejä ja ties mitä paskaa ni se on sit joku toinen. :keijo:


Ja miehän olen siis päivänpolttaja, joo. Että jos niitä herjausviestejä tulee. :keijo:


Sori! :virne:
Ilmarissa päivis ja puolis on niin samanmoisia silmään.

All my bad!!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 04 Maalis 2011 21:41

Piruuttaan napata vielä sama ava käyttöön niin a vot! :juoni: :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 04 Maalis 2011 22:43

Vähän kyllä vaikuttaisi, että kyseessä on joku yleinen häiriö, kun mullekin tuli toi liian monta kertaa -herja kirjautuessa. Ja joo, niitä koodeja on tosiaan vaikea lukea. :epäilevä:

Tai sitten kyseessä on joku salasanojen joukkourkinta, mutta miksi kukaan sellaista viitsisi?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 04 Maalis 2011 22:54

L-S kirjoitti:Tai sitten kyseessä on joku salasanojen joukkourkinta, mutta miksi kukaan sellaista viitsisi?


No kun ollaan liian hottii shittii. :kaiku:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 05 Maalis 2011 13:43

Joo jotain on nyt meneillään. Miulle tuli ihan sama vastaan kun koitin kirjautua yllöpitoon :epäilevä:
Noita on muuten ihan tuhottoman vaikee lukea, mutta viis kertaa saa yrittää. Pitäsköhän lisätä se kymmeneen? :virne:

Postasin tukifoorumille aiheesta. Toivottavasti nyt jonkun tolkun saa asiasta.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 05 Maalis 2011 13:50

Ainiin!

Lähetä-nappiin liittyvät ongelmat pitäs olla korjattu nyt. Jotain hämärää siellä oli ja sama ongelma oli muillakin foorumeilla.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Emilia » La 05 Maalis 2011 15:48

Kuolo kirjoitti:Joo jotain on nyt meneillään. Miulle tuli ihan sama vastaan kun koitin kirjautua yllöpitoon :epäilevä:
Noita on muuten ihan tuhottoman vaikee lukea, mutta viis kertaa saa yrittää. Pitäsköhän lisätä se kymmeneen? :virne:

Postasin tukifoorumille aiheesta. Toivottavasti nyt jonkun tolkun saa asiasta.

Joo no mä ainakin jouduin kirjaa niitä koodeja yli viisi kertaa. Mut taisin välissä käydä pois koko tältä sivustolta, et olisko alkanut laskeminen sitten alusta. Ei mulla yleensä oo mitään vaikeuksia saada noista selvää, mut näien kanssa meinasi kyllä usko mennä. Vähänkin suurempi hajataitto silmissä ni en olis kyllä enää selvinnyt. :keijo:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 05 Maalis 2011 16:23

Eli juuri ja juuri läpäisit testin. Et ole Fembotti, vaan sittenkin ihminen :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 05 Maalis 2011 16:36

Kuolo kirjoitti:Eli juuri ja juuri läpäisit testin. Et ole Fembotti, vaan sittenkin ihminen :virne:

:keijo: (klik)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Emilia » La 05 Maalis 2011 16:51

Kuolo kirjoitti:Eli juuri ja juuri läpäisit testin. Et ole Fembotti, vaan sittenkin ihminen :virne:

Jee! :woohoo:

Ilmeisesti ihminen, jolla on myös hieman vielä aivotoimintaa jäljellä. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 05 Maalis 2011 20:26

Kyl miulla oli enemminkin mielessä tää :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 07 Maalis 2011 13:21

Emilia kirjoitti:Olipa vaikeeta kirjautua Fordelle!

Ensin tää herjasi, että olet kirjautunut liian monta kertaa. (Pitää ilmeisesti vähentää keijottelua... :epäilevä: )
Sen jälkeen se vaati jonkun helvetin koodin, jota oli mahdoton lukea siitä kuvasta ja sen kun sai kirjoitettua ni sanoi että mun salasana on väärin, vaikkei ollut.
Tällaista samaa ongelmaa on esiintynyt eräällä toisellakin foorumilla, joten saattaa olla joku laajempikin salasana-urkinta-tapaus kyseessä. Mulla itelläni ei ole tuota tapahtunut, mutta se johtunee siitä, että mulla on se kirjaudu sisään automaattisesti -täppä päällä.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 07 Maalis 2011 19:11

Jorssi kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Olipa vaikeeta kirjautua Fordelle!

Ensin tää herjasi, että olet kirjautunut liian monta kertaa. (Pitää ilmeisesti vähentää keijottelua... :epäilevä: )
Sen jälkeen se vaati jonkun helvetin koodin, jota oli mahdoton lukea siitä kuvasta ja sen kun sai kirjoitettua ni sanoi että mun salasana on väärin, vaikkei ollut.
Tällaista samaa ongelmaa on esiintynyt eräällä toisellakin foorumilla, joten saattaa olla joku laajempikin salasana-urkinta-tapaus kyseessä. Mulla itelläni ei ole tuota tapahtunut, mutta se johtunee siitä, että mulla on se kirjaudu sisään automaattisesti -täppä päällä.

Mullakaan ei ole kertaakaan tullut. *koputtaa puuta* Mulla taas ei ole automaattinen kirjautuminen päällä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 22 Maalis 2011 10:48

Nyt se antoi mullekin sen kuvavarmistuksen koska oiln "yrittänyt kirjautua liian monta kertaa", ja oli muuten vaikea captcha! :O:
Lisäksi Forde potkii mua ulos joskus kesken ilmaroinnin, eikä pidä mua kirjautuneena vaikka joka kerta ruksin sen "pidä minut kirjautuneena" -ruudun.

Kohtalotovereita?
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja SirPet » Ti 22 Maalis 2011 10:52

Munkin piti arvuutella niitä varmistusvänkyröitä eilisiltana :epäilevä:
Se tosin tapahtui jumin aikoihin, jolla voi olla osuutensa :epäilevä:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja skray » Ti 22 Maalis 2011 13:34

Mulla tää on alusta asti vammaillu sen Pidä minut kirjautuneena -jutun kanssa. En jaksanut sen enempää asian kanssa venkoilla alussakaan, vaan sivu vaan muistaa mun salasanan nyt ja kirjaudun sitte sisään ihan normisti. Ja multa ei oo vielä kertaakaan kysytty mitään vaikeita kirjainyhdistelmiä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 22 Maalis 2011 22:50

Mulle tuli nyt ensimmäistä kertaa silmille tuo captcha ja herjat liian monesta kirjautumisesta.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron